Kmsi orjinalmis. Birkac kez yana yatmis ama grenajlarini degistirmisler. Sizce alinabilir mi?
Kmsi orjinalmis. Birkac kez yana yatmis ama grenajlarini degistirmisler. Sizce alinabilir mi?
Kaç bin tl alıyorsun? hasar kaydı var mı ? bakımları yetkili mi değil mi ?
Şasede işlem yoksa makinası da açılmamışsa bir miktarda uyguna veriyosa her türlü alırdım. Ama parça fiyatları pek uygun değil haberin olsun.
Biliyorsun bizim insanımız bagaj seviyor bu yüzden pek tutmadı türkiye de ama lastik jant çaplarından dolayı bence gayet uygun bozuk asfaltımıza.
Mümkünse expertiz yaptır tabiki masraflar cıkacak bu yaşta bir motorda ama muhım olan satışa engel bir kusuru olup olmadığını ögrenmek.
Alır almazda ilk işin yag varsa yag filtresi , hava filtresini değiştirmek olsun. bütçe varsa sıvı bakımlarınıda yaptır.
Aldıktan sonra da buraya yaz bakalım ne çıkacak merak ediyorum.
35 40 bin lira bandinda. Bakalim duruma gore
35-40 fena değil. Ancak yukarıda dendiği gibi, bakımları kayıtlı mı? Sorabiliyor musun. Var mı kayıt-kuyut?
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Scooter vitesli gibi değil çok farklı Şase temiz ise , grenajlar tırnaklar kısaca hatları düzgün ise her şekil alırdım ..
Scooter toplamak vitesliye oranla çok basit …o yüzden her yerde diyorum vitesli lerde eski makineye girilmez heleki 4 silindir ama istersen git 20 yaşında scooter al .. bir piston bir kayış bir baga bitti gitti ..
Ben de 2011 ve sonrası xmax takip ediyorum 50bin km ve üstü. 40-45 e satılıyor. Tabi son sahibi olma ihtimali olan makinalar bunlar. Düşünülebilir.
2009 model motorda yetkili servis bakımlı bulabilme ihtimali bile göremiyorum,bu modelde bu kriteri aramanıza gerek yok.İşin ehli kimselere göstererek alabilirsiniz tabikide.
Alt makinasi,yürüyeni,ve elektrik sisteminde sorun yoksa alinir.
Blok
Şasi
Süspansiyon
Aktarma
Fren
Elektrik
Bunlar önemli.
Yil ve yaştan kaynakli kozmetik sorunlar illaki olacaktir,bunlar çözülmeyecek şeyler değil.
Alinan motorun iş gorebilmesi esas.
Bazi kişiler ciddi takintilidir,boyle motorlar onlara gitmez,ya sifir ayarinda ya da sifir motor tercih edilir.
Motorda sıkıntı yoksa elbette alınır.
Ancak model eski olduğu için tekrar satmak istediğinizde süreç uzun olabilir.
Daha önce açtığınız konulardan anladığım kadarıyla çok sık model değiştirebiliyorsunuz.
Tekrar değişiklik yapmak istediğinizde sorun olabilir.
Hacim bazi özel motorlar vardir,2008-2009 farketmez
Avrupali litrelik SS makinalar
Goldwing/K1600/ducati Mts/triumph vb.motorlarda servis gecmisine bakilir.
Hee,kalkipta 13-15 yaş araliginda 35-40 bin tl bandinda 250cc bir motorda,yağ bakimi duzenli olsunda servis kaydina gerek yok.
Bazen 15 yaşinda olup 5 bin km olmayan,samanlik mali motorlar denk geliyor,onunda ilanlari sifir motora yakin.
Geçenlerde denk gelmiştim,2008 model 3.000km de piaggio beverly adam eşek yukuyle para istiyordu
Scooter da en önemli şey şase grenaj tırnak olayları gerisi her şekil hallolur tek silindir 250cc makine xmas ile aynı blok markete gitse bulur parçasını .. grenaj tırnak kırık çıkık varsa ayar tutmaz esas o adamı üzer ..
Onun dışında xcity her şekil satılır elden çıkar aslında xmas den daha iyi bir makinedir ama tipinden ötürü tutmadı millet çirkin falan dedi almadı yoksa jant lastik boyu on numara şehir kullanımına uygun ..
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)