Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

250 cc ler neden çift silindir değil

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Haziran 2022
    Çift silindir olsa titreşim azalmaz mı tek silindirli motor biliyorsunuz titreşimi fazla oluyor veya 150 200 ccler de çift silindir olsa ne gibi faydası zararı olurdu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alt devirlerde tork eksikliği, artan yakıt tüketimi ve artan bakım maliyetleri, en temel olarak bunlar.
    espresso, levend84 ve maktama bunu beğendiler.

  3. #3
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    4 büyük japona bakıınca Honda hariç Yamaha r25, Kawasaki ninja 250/300, suzuki gsxr 250 hepsi çift silindir. Siz bu soruyu çin veya hint grubu için sordunuz sanırım.
    espresso bunu beğendi.

  4. #4
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Lozan annaşmasının gizli maddelerinden dolayı. 2023'den sonra olacak inşellaa.

    fz6_fazer, espresso, harun27 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    virago 250'de var mesela, alt devirlerde pek tork eksikliği de yok doğrusu. Hatta epey torklu.

  6. #6
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    İnazuma yı es geçmeyin..

  7. #7

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    Japonların hepsinde çift silindir makine var ama ülkemize gelmiyor. Hatta kawanın Euro emisyonlarına dahil olmayan bölgelerde sattığı 250cc 4 silindir motosikleti var. Honda’nın çift silindir 250rr’ı var aynı şekilde emisyon muhabbetinden gelmiyor. Koca koca firmaların yapamadığından değil kaynak akıtmak istemediğinden Avrupa emisyonlarına uydurmadığını düşünüyorum.
    150-200 cc’den çift silindir yapmaya değmez çünkü motorun tasarımı ve mühendisliği maliyetleri çok yukarı çeker. Uğraşa uğraşa 200cc den alacağı bg maksimum 25-30 olur

  8. #8
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    250cc değil de Yamaha'nın çift silindir MT7 bloğunun olduğu bir maksi scooter çıkarsa Tmax'in pabucu dama atılır. Yemez içmez para biriktirir alıcam seni vurucam kırbacı diye hayal kurmaya başlarım, çok yakarmış falan düşünmem bile.

  9. #9
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    beyler o kadar motor saymışınız çift silindir şunlar var diyede benim aklım hala honda mc22 de ah ah ülkemizde olsa da alsak

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Şu an için demiş olabilir arkadaş çünkü Suzuki 2016 yılından sonra yani inazumadan sonra gsxr250 saymazsak çünkü nerdeyse hiç satmadı tutmadı yıllardır motor yollamıyor naked kategorisinde ..

    kawasaki de hepsi çift silindir değil ninja250r var çift silindir oda 2013 den sonra yollanmadı diye hatırlıyorum. Türkiye’de en çok satmış kawasaki 250sl ve ninja 250sl tek silindir.. honda zaten tek silindir ..

    Esasına bakarsanız piyasada kaliteli adam gibi iki tane çift silindir blok var biri mt25 R25 diğeri sevin sevmeyin hysoung 250 naked ve gt modeli başkada elle tutulur çift silindir yok ..

    Neden tek silindir çünkü tek silindir makine bakımı kolaydır revizyonu ultra kolaydır ve ekonomiktir az yakar torkludur sarf malzemeleri genelde uygun ve ucuzdur .. Firmaların sevdiği her şey var daha ne olsun ..

  11. #11
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Uzaktan bakınca dalgınlıkla "Aa ne güzel Ducati" diyebiliriz ama değil. Yani çok güzel ama Ducati değil.

    Geçmişte Honda'nın 250 cc, çift silindirli ve V-Twin bloklu çok şık bir motoru varmış ve ülkemizde de satılıyormuş. Honda Vtr 250

    Cyan, espresso, fazil ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #12
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 büyük japona bakıınca Honda hariç Yamaha r25, Kawasaki ninja 250/300, suzuki gsxr 250 hepsi çift silindir. Siz bu soruyu çin veya hint grubu için sordunuz sanırım.
    İlk motorum Çinli FYM 250 de dual cylindir idi. 2006 dan 2011 e kadar kullanmıştım.
    bursevi

  13. #13
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    motoseverrr cok güzel acıklamış.

    Zaten çift silindir de gösteriş oldu iyice, mondial nevada, rks klight gibi motorlar çift silindir olup azıcık tork ve beygir üretiyor.

  14. #14
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Benim anladığım küçük motorlarda tek silindirden fazlasına değmiyor, hem alt devirde torku çok olamıyor hem fazla yakıyor hem maliyet artıyor. R25 gibi bir motor olmadıkça çok bir faydası yok ki çoğunlukla tek silindir görüyoruz.

  15. #15
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    https://youtu.be/PGgVnPePUVY

    Goruldugu uzere

    4 silindirli 250cc kawasaki

    Cift silindir R3 u zar zor geciyor.

    Yirtiniyor,ses harici baska esprisi yok.

    250cc lere mini turbo sarj şart.

  16. #16
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzaktan bakınca dalgınlıkla "Aa ne güzel Ducati" diyebiliriz ama değil. Yani çok güzel ama Ducati değil.

    Geçmişte Honda'nın 250 cc, çift silindirli ve V-Twin bloklu çok şık bir motoru varmış ve ülkemizde de satılıyormuş. Honda Vtr 250

    https://i.hizliresim.com/pilt8h3.jpg
    Bu motor hiç tutulmadı..Hatta o kadar tutulmadı ki çoğunu geri yolladılar..O zamanlar gençlerin tercihi cüssesi iri motorlardı..Bu çok zayıf göründü gözlerine..
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  17. #17
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 büyük japona bakıınca Honda hariç Yamaha r25, Kawasaki ninja 250/300, suzuki gsxr 250 hepsi çift silindir. Siz bu soruyu çin veya hint grubu için sordunuz sanırım.
    Honda da cikardi 2017 de,emisyon olayindan dolayi tr ye gelmedi.

    Cbr250RR

    https://www.astra-honda.com/product/cbr-250-rr

  18. #18

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor hiç tutulmadı..Hatta o kadar tutulmadı ki çoğunu geri yolladılar..O zamanlar gençlerin tercihi cüssesi iri motorlardı..Bu çok zayıf göründü gözlerine..
    Halbuki çok güzel duruyor. Monster çakması. Eminim kullanması falan keyifli bir motordu. V2 her zaman güzeldir.
    espresso ve alp_tunay bunu beğendiler.

  19. #19

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Vtr250 biz burda uzun uzun sohbetini etmiştik 2009 yada 2010 da ..

    Motor zamanına göre çok yüksek çok pahalıya gelmişti hatta o zaman hepimiz hem fikirdik bu fiyata alan olmaz demiştik satılmaması yüksek fiyatından ötürüdür ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoseverrr cok güzel acıklamış.

    Zaten çift silindir de gösteriş oldu iyice, mondial nevada, rks klight gibi motorlar çift silindir olup azıcık tork ve beygir üretiyor.
    O blok virago bloku ama Çinli geliştirmiyor o bloku 91-92 yılından beri üretilen bloku hala aynı değerlerde üretiyor Yamaha bile o
    Bloku defalarca virago 250 de güncelledi en son 27-28 beygir falan yapmıştı bloku ..

    Yani 2005-2006 da getirilen keeway supershadow borelli cmx bisan roadstar lardan beri teknik veri olarak nevada birebir aynı hala 18 beygirlik motor var işte bir Euro standartı yüzünden enjeksiyon abs yapılıyor o kadar..

  20. #20

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    benim çift silindirim var da noldu? tek silindir 250lere tokatlanıyom, ama neredeyse her devirde çekiş var ve titreşim yok. yakıtı da 2 kişi (80+80kg) karma kullanım 3.5 litre.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)