Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yeni motor tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Kdz.Ereğli
    Motosikleti
    2021 PCX
    Arkadaşlar selamlar önümüzdeki ayın başında yeni motorsiklet alıcam 500cc ye kadar bir motor almayı planlıyorum.
    Boyun 181 85 kiloyoyum zonguldakta yaşıyorum.
    Şuanda 2021 pcx sahibiyim yanına vitesli motor alıcam.motorsikleti çoğunlukla şehiriçi kullanıcam ayda 1 300km yol olur kış harici tabi.
    Aklımda olan modeller yeni 2022 cb250r duke 390 svartpilen 401 cbr500r mt25 130 bin tl ye kadar bütçem var sadece cb250r 0 olucak diğerleri 2.el
    Tavsiyelerinize açığım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Cbr500r çok iyi olur.

  3. #3

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Benim inadıma mı yapıyorsunuz ) geçen yazdım en ideal ayarım düşük hacim şehir içi vitesli yanına Yüksek hacim uzun yol için scooter ..

    Nerde görsem herkes bu kombine geçmeye başlamış ) geçen bir arkadaşda xmax400 yanına mt09 kombini yapmış şimdi sen pcx yanına vitesli kombini ) paramız yok deli etmeyin adamı))

    Şakası bir yana imkan varsa Honda’nın 500 liüğünü al zaten scooterı düşük hacim tutttmuşsun vitesliyi ben olsam yüksek hacim alırdım tam tersi benim kombin olsa vitesliyi düşük hacim tutuyorsam scooterı olabildiğince yüksek hacim alırdım ..

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    zor seçim valla.0km bana göre ağır basıyor ama 250cc az kalıyor pcx yanına.daha ekonomik dominar400 olabilir hem 0 olur hem güçlü.

  5. #5
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim inadıma mı yapıyorsunuz ) geçen yazdım en ideal ayarım düşük hacim şehir içi vitesli yanına Yüksek hacim uzun yol için scooter ..

    Nerde görsem herkes bu kombine geçmeye başlamış ) geçen bir arkadaşda xmax400 yanına mt09 kombini yapmış şimdi sen pcx yanına vitesli kombini ) paramız yok deli etmeyin adamı))

    Şakası bir yana imkan varsa Honda’nın 500 liüğünü al zaten scooterı düşük hacim tutttmuşsun vitesliyi ben olsam yüksek hacim alırdım tam tersi benim kombin olsa vitesliyi düşük hacim tutuyorsam scooterı olabildiğince yüksek hacim alırdım ..
    Şehir içi 250cc scooter, hem sele altı bagajı geniş, ayrıca arka çanta ile falan uğraşmadan laptop öantası ve şehir içinde taşınabilecek diğer ıvır zıvırları rahat taşır, hem de pratik, rahat, üstün başın çamur olmaz yağmurda.

    Şehir dışı için de arkaya ve yanlara köşeli metal adv çantaları da takılmış honda xadv ya da yamaha tmax, ne kadar asfalt ne kadar köy yolunda gideceğinize göre değişir ikisi arasındaki seçim.

    Çok param olsa bu ikili ideal derdim. Vitesli mi? ne gerek var vitesle falan uğraşmaya, amacım gezmek, etrafı görmek, vites değiştirmek değil.

  6. #6

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Bende sorayım ozaman şuan t7 var uzunyol kamp vs için kullanıyorum ama araziye sokmaya korkuyorum yanına ufak hacimli arazide atalayıp zıplamalık düşünce canımı acıtmıcak birşeyler önersenize bütçe max 150

  7. #7

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    o ikili kombin yaşam tarzında fark ediyor ..
    benim sırt çantam yada yanımda taşıdığım yük olmuyor tek kask vitesli motorda topcase nefret ediyorum hiç bir motoruma takmadım olandan da çıkardım kaskı elimde taşırım sorun değil alışığım zaten.

    Scooterla uzun yol ise heleki altındaki aletde alet ise efsane mükemmel harika bir keyif duygu itayaya gittiğimiz de beverly 500 İtalya yarım turu atmıştık çok keyifliydi ben tracer falan istedim adamdan adam ne yapıcaksın esas bunlarla yolun keyfi çıkar falan demişti .. Keza silverwing 600 üm vardı inanılmaz güzel bir aletti uçan halıydı oda şehir içi eziyetti hem yakıtı hem araba gibi şeritte gidiyordum ama uzun yolu mükemmel di yol hiç bitmesin isterdin. X10 en beğendiğim makine onu şimdide alabilirim ama oda şehir içi motoru değil onun yanına şehir içilik bir makine şart ..

    Motor sürmeyi seven herkesin yüksek hacim bir scooterla Uzunyol yapmasını tavsiye ederim uzun yol derken şöyle en az 600-700 km ..
    espresso bunu beğendi.

  8. #8
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Crypton S - CB125F ...
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende sorayım ozaman şuan t7 var uzunyol kamp vs için kullanıyorum ama araziye sokmaya korkuyorum yanına ufak hacimli arazide atalayıp zıplamalık düşünce canımı acıtmıcak birşeyler önersenize bütçe max 150
    2017 üstü CRF 250 L.
    gurcanozturk ve espresso bunu beğendiler.
    Paran varsa Japon, yoksa alman.
    A wise man once told his wife . . . nothing because he was a wise man.
    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.

  9. #9
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Gökhan_Aygün kardeşimin 2014 model ve 80 küsür bin km.deki Cbr 500R motorunu satmadan önce virajlı dağ yollarında kısa bir süre denemiştim. Bence sizin isteklerinizi karşılar. 500 cc.lik çift silindir Honda bloğu hem ekonomik hem de uzun ömürlü. Şehir içinde de tek silindir bir 250 cc kadar olmasa da bir tık üzerinde yakar. Yedek parçası kolay bulunur, uzun yolda da oturuş pozisyonu tam bir ss olmadığı için çok eğilmezsiniz ve bu sayede nispeten dik bir oturuşla daha konforlu yolculuk edersiniz. Motorda titreşim diye birşey de yok, bu da ellerinizin, ayaklarınızın, kıçınızın uyuşmasını engeller. Motosiklet karenajlı olduğu için rüzgarın uzun yoldaki olumsuz etkisinden çok daha az etkilenirsiniz.
    levend84 ve espresso bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Kdz.Ereğli
    Motosikleti
    2021 PCX
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gökhan_Aygün kardeşimin 2014 model ve 80 küsür bin km.deki Cbr 500R motorunu satmadan önce virajlı dağ yollarında kısa bir süre denemiştim. Bence sizin isteklerinizi karşılar. 500 cc.lik çift silindir Honda bloğu hem ekonomik hem de uzun ömürlü. Şehir içinde de tek silindir bir 250 cc kadar olmasa da bir tık üzerinde yakar. Yedek parçası kolay bulunur, uzun yolda da oturuş pozisyonu tam bir ss olmadığı için çok eğilmezsiniz ve bu sayede nispeten dik bir oturuşla daha konforlu yolculuk edersiniz. Motorda titreşim diye birşey de yok, bu da ellerinizin, ayaklarınızın, kıçınızın uyuşmasını engeller. Motosiklet karenajlı olduğu için rüzgarın uzun yoldaki olumsuz etkisinden çok daha az etkilenirsiniz.
    Yorumunuz için teşekkür ederim.Benimde düşüncem şuanda bu yönde ya cb250r 0 bakıcam yada cbr500r 2016 üzeri 140 150 bandına yakalayabilirsem alıcam biraz bütçeyi zorlıcaz ama değer inşallah.

  11. #11
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende sorayım ozaman şuan t7 var uzunyol kamp vs için kullanıyorum ama araziye sokmaya korkuyorum yanına ufak hacimli arazide atalayıp zıplamalık düşünce canımı acıtmıcak birşeyler önersenize bütçe max 150
    T7 zaten araziye dalıp atlayıp zıplamalık motor değil mi? Hem uzun yolları otoyollara girmek zorunda kalmadan aralardaki güzel arazili yollardan gitmelik, hem taşlardan kayalardan atlayıp zıplamalık, gerektiğinde dere geçmelik bir motor sizinkisi. T7 size ağır geliyorsa da değiştirmeyin, küçük hacimli motorlarla arazi eğitimi alın.

  12. #12

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    T7 zaten araziye dalıp atlayıp zıplamalık motor değil mi? Hem uzun yolları otoyollara girmek zorunda kalmadan aralardaki güzel arazili yollardan gitmelik, hem taşlardan kayalardan atlayıp zıplamalık, gerektiğinde dere geçmelik bir motor sizinkisi. T7 size ağır geliyorsa da değiştirmeyin, küçük hacimli motorlarla arazi eğitimi alın.
    Sorun eğitimde değil alasını yaparım bu motorla ama düşüp kalkmaya bütçe yetmez
    espresso bunu beğendi.

  13. #13
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende sorayım ozaman şuan t7 var uzunyol kamp vs için kullanıyorum ama araziye sokmaya korkuyorum yanına ufak hacimli arazide atalayıp zıplamalık düşünce canımı acıtmıcak birşeyler önersenize bütçe max 150
    CRF250 veya KLX250

  14. #14

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun eğitimde değil alasını yaparım bu motorla ama düşüp kalkmaya bütçe yetmez
    Hoplamadık zıplamadık alıcaksan mondial di galiba çok met ediyorlardı 250cc lik cross bir makinesi vardı düşsen kalksanda parçası ucuz diyorlardı muadil başka markalarda uyumlu parçalarıda çok varmış tam modelini bilmiyorum bir araştır derim ..
    espresso bunu beğendi.

  15. #15
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun eğitimde değil alasını yaparım bu motorla ama düşüp kalkmaya bütçe yetmez
    Malesef "coğrafya kaderdir"e geliyor mevzu.
    T7 tam da gençler düşüp kalksın masrafı çok olmasın tarzı motor, avrupa ülkelerinde orta gelirli gençler alıp düşüp kalkıyorlar ama bizde malesef sizin gibi ülke ortalamasında göre çok çok güzel kazandıran bir mesleği olan biri için bile düşüp kalkmak bütçe zorluyor.

    O zaman honda crf 250 serisi işinizi görür gibi ama onda da T7 kullandıktan sonra gücü yeterli gelir mi bilemedim.

  16. #16

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    CBR500R Temizini bulursan alınabilir ama sakın 100K üstünde bir fiyata alma o motoru, Ninja 300 olabilir ama amörtisörlerinin yerinde kocaman bir 5x10 tahta var, Duke Veya Rc 390 olabilir sağlam motorlardır ama parçaları biraz pahalıdır, V-Storm 250 düşünürsen uzun yola falan nispeten gelir, Ama ben olsam o 500CC sınırını biraz esnetir gider Ölümsüz olan 660 Tenere alırım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)