Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Cbr125 den 600-700cc ye geçmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Haziran 2022
    1 sene cg kullandım sonra motora ara verdim simdide 15bin km’dir cbr125 kullanıyorum xj6 yada mt7 ye geçmek istiyorum hangisini önerirsiniz + ve - lerini yazarsanız memnun olurum

    *Ölürsün uğraşma demeyin ölmek için sürüyorum*


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    ölmek için sürüyorsan R6 al bitik bir tane. Daha hızlı ulaşırsın amacına. =)

    XJ6'nın yüksek cc'ye geçiş için biraz daha uygun olduğunu düşünüyorum. Eceline susamış sürmeyeceksen, gelişim hızın yavaşlayacak bu büyütmeyi yaptığın zaman. MT07'de bu yavaşlama daha büyük olacaktır zira daha seri, tepkileri daha keskin bir motor, XJ6 daha tahmin edilebilir bir gaza sahip. - olarak sanırım biraz daha fazla yakar MT07'den, görünüşü de biraz daha eski ve üzerindeki tüm teknoloji daha eski zaten, daha eski dönemin bir temsilcisi. Onun yenilenmiş hali MT07.

    Bu tabi düz gelişim odaklı bir reçete. MT07 XJ6'nın daha yenisi, işin aslı sesi gibi tamamen keyfi birşey dışında da bir artısı yok MT'ye göre. Herkesin ihtiyacı başka.

  3. #3

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    Ben olsam daha yeni ve güncel bir model olması sebebiyle MT-07 alırdım. Daha önce JX6 kullanmıştım MT-07 ile kıyaslandığında alt devirlerde yürümeyen bir motosiklet. MT-07’deki gibi vites fark etmeksizin gazı açınca uzayayım olayı bu motorda yok. Arada 25kg gibi bir fark da var. Fren ve süspansiyon olarak da JX6 bence berbat. MT-07 de bu konularda çok iyi değil ama bir tık daha iyisi.

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    cg den sonra fark etmez hepsinden memnun kalırsın.tabiki mt07 önericem seçenek çok çünkü yedek parçada bulunuyor kolay da satılıyor

  5. #5
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    rahmetli şaban ın bir filminde yapma çocuğu yapma evladım diye bi repliği vardı o geldi aklıma

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    90 lılarda küçük hacim motor doğru düzgün yoktu genelde Japon’lar hep 500-600cc ve üstünü yollardı bir mz ler jawa lar vardı onlar 2 zamanlı olduğu için düşük hacimde olsa çok tehlikeliydi tam aksine onda ustalığın tecrüben yoksa sürme derlerdi..

    Neden yazdım bunu o zamanlar motor öğrenmek isteyenler mecburi 500-600cc lik makinelerde başlardı o zamanlar normal olan buydu ..

    Şimdi ilk 100 al sat 125 al sat 250 al sat 600 al böyle gidiyor .. Amerika’da bile millet direk 500-600 lük motorlarda başlıyor orda da hala küçük hacim motor yok .. kısaca motor sürmek kontrol işidir kontrolün yoksa 250cc lik motorla da başına iş gelir 600 lük makine ilede ..

    Teknik olarak soruyorum niye kullanamıyasın bindiğin cbr125 in çalışma prensibi olarak xj6 yada mt07 den bir farkı yok debriyaj aynı sistem fren aynı sistem gaz aynı sistem motor 2 lastik aynı sistem altındaki hacim farklı o kadar .. bunuda kontrol etmek senin elinde ..
    Çok insanlar tanıyorum direk ilk motor mt07 den nc750x den başladı ..

    Ben sana al demiyorum sadece kafanda zaten tutukluk varsa boş ver sür motorunu yada bir yerden mt07 yada xj6 arkadaşının varsa deneme sürüşüne çık yada kirala bak güvenin yerine gelirse ona göre karar verirsin..
    Dxsec bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    04 Haziran 2022
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    90 lılarda küçük hacim motor doğru düzgün yoktu genelde Japon’lar hep 500-600cc ve üstünü yollardı bir mz ler jawa lar vardı onlar 2 zamanlı olduğu için düşük hacimde olsa çok tehlikeliydi tam aksine onda ustalığın tecrüben yoksa sürme derlerdi..

    Neden yazdım bunu o zamanlar motor öğrenmek isteyenler mecburi 500-600cc lik makinelerde başlardı o zamanlar normal olan buydu ..

    Şimdi ilk 100 al sat 125 al sat 250 al sat 600 al böyle gidiyor .. Amerika’da bile millet direk 500-600 lük motorlarda başlıyor orda da hala küçük hacim motor yok .. kısaca motor sürmek kontrol işidir kontrolün yoksa 250cc lik motorla da başına iş gelir 600 lük makine ilede ..

    Teknik olarak soruyorum niye kullanamıyasın bindiğin cbr125 in çalışma prensibi olarak xj6 yada mt07 den bir farkı yok debriyaj aynı sistem fren aynı sistem gaz aynı sistem motor 2 lastik aynı sistem altındaki hacim farklı o kadar .. bunuda kontrol etmek senin elinde ..
    Çok insanlar tanıyorum direk ilk motor mt07 den nc750x den başladı ..

    Ben sana al demiyorum sadece kafanda zaten tutukluk varsa boş ver sür motorunu yada bir yerden mt07 yada xj6 arkadaşının varsa deneme sürüşüne çık yada kirala bak güvenin yerine gelirse ona göre karar verirsin..
    Aynı şekilde düşünüyoruz abi tam anlamıyla aynı, ölmek için sürüyorum cümlesinide bi kerede yüksek cc geçilmez, yüksek cc baslanmaz diyenlerle uğraşmamak için yazmıştım.. kralsın

  8. #8

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Bence CBR 125 de devam et ne gerek var

    https://www.opet.com.tr/akaryakit-fiyatlari/
    espresso bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    04 Haziran 2022
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence CBR 125 de devam et ne gerek var

    https://www.opet.com.tr/akaryakit-fiyatlari/
    Gitmiyor motor :D boy kilom fazla 136 gördüm maksimum. Heycan,zevk,aksiyon vermiyor artık


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler