Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yamaha / CFmoto Parça Kalitesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Aprilia RS 660
    ATV işinden neden korktuğumu ben de bilmiyorum. Müthiş zevkli ama bir kere kullanıp 1 saatte 3 kere takladan çevirince insan tırsıyor. :D

    Bu şekilde doğrudan marka perspektifinden böyle bir karşılaştırma yapmak güç. Motosikletler bazında baksak bile MT-25 ile Tracer 900'ün parça kalitesi aynı mı mesela? Onlar arasında bile ciddi farklar var, markanın kendi modelleri içinde de değişiyor durum.

    Lakin şöyle bir gerçek var, Japanese is Japanese, Chinese is Chinese. Ekonomik koşullardna ötürü Çin ürünlerine daha da eğilsek de, onlar da kendilerini geliştirseler de, farklar hala gün gibi ortada. Harcanan argeler, önem verilen konular vs, arada 10 tane Everest kadar fark var. CF tüm Çinli markalar arasında gerçekten kendini farklı konumlandırmaya çalışan, daha kaliteli üretimler yapmaya çalışan bir firma da olabilir,iyne farketmez.

    Başka bir sektörde de olsa Çin'de üretim yaptırma, ürün getirme gibi işlerle bir hayli haşır neşir oldum; Çin'den Avrupa/Japon kalitesinde ürün alamazsınız arkadaşlar. Teoride alabilirsiniz elbette, ama bir de işin içinde geliştirme süreçleri varsa şakasız Avrupalı üretimden pahalı bile olabiliyor çünkü adam onun için hiç kullanmadığı malzemeler kullanmak ve süreçler geliştirmek zorunda kalıyor.
    Voltaren, atalayalper, espresso ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #22
    Gaahl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    250 nk 2018
    Benim 250nk ile ilgili kalitedeki sıkıntılarım(3 yıldır kullanım);

    1-Gaz teli tek taraflı, ne kadar etkili bilmiyorum ama gaz tepkisini çok ani. Rakiplerinde çift taraflı.
    2-Şasi birleşim noktalarında küçük paslanmalar.
    3-Teker rulmanları güven vermiyor birini değiştirdim ses gelince.
    4-Vites pedalındaki oynama payı çok fazla.

    Bunun harici bahsedilen;
    1-Ayaklığı açıp kapama benim 250nk'da kaliteli. Hafif ittirince yukarı kendi kendine gidiyor ya da tam tersi, tak diye ses de veriyor.
    2-Manetler siyah 250nk'da ondan yorum yapamayacağım bi sıkıntı, renk atması yok şimdilik.
    3-Selede gıcırdama renk atması çizilme yırtılma olmadı.

    Benim özellikle beğendiklerim;

    1-Kontrol tuşlarının plastiği, basma hissiyatı çok güzel.
    2-Depo kapağı iki tarafran tutuyor açıp kapanma hissi kaliteli. Bazı arkadaşlar tek tarafı geçirip bu niye yamuk diyebiliyor.
    3-Arka ayaklıkların açılıp kapanma hissi kaliteli.
    4-Boya kalitesi özellikle gidondaki boya sedefli bi gri güneşte çok beğeniyorum.
    5-Plastikler sert yerinden oynamıyor pek. Fakat fazla gevrek olabiliyor bu olay istenmeyen durumlarda.

    Benim motorda işçilik 10 numara ama son zamanlarda birçok işçilik sorunları olduğunu duydum. Ama bu sebepten gümrük vergisi ödemek zorunda kalınmıyor.
    Voltaren ve atalayalper bunu beğendiler.

  3. #23
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    CfMoto UTV modellerinde V-Twin makinalar kullanıyor. Traktör olarak geçen bu cihazların kullanımı son derece keyifli olsa gerek hele ki bozuk satıhlı yollarda ve arazilerde. Atv kullanımı için ise aynı şeyi söyleyemem çünkü atv denen cihazlar belli bir güçten sonra cidden motosikletteki heyecanı veriyor. Yani tekere gelebilecek kapasitede olması lazım ki atv'nin gazı açınca motosikletteki o hissiyatı verebilsin. Ayrıca atv'deki ani ağırlık merkezi değişimleri kendinizi bir anda takla atarken bulmanıza sebep olabiliyor. Ali Şen'in torunu biliyorsunuz ki atv kazasında vefat etmişti. Oldukça tehlikeli. Utv bana göre çok daha eğlenceli ve tehlikesi atv'ye göre daha az en azından o kadar dengesiz değil ve üstü de kapalı. Düzcede bir POLARIS UTV teslimatına denk geldim benim motoru teslim alırken ve şöyle söyleyeyim içinde bir ses sistemi vardı mağazayı bildiğiniz konser alanına çevirdi. Utv / Atv / Kar motosikleti denince akla hemen Polaris geliyor.

    CfMoto Z-Force 1000 V-Twin engine

    Voltaren bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Motosikleti
    Nmax-155
    Arkadaşımda cf motonun 450lilik ATVsi mevcut yukarda attığınız,ATVler bence zaten şehirdışı yollarda kullanilabilecek makinalar değil.Ayni model için konuşmak gerekirse bir keresinde Fethiye-Kaş arası 102km yok yapmıştık ve 3-4 kere şoför değiştirmek zorunda kaldık çünkü sürmeye başladıktan kısa bir süre sonra hemen bacaklarimizin yanı alev alıyordu resmen ama bence bu makinanın kalitesizliğizden çok öyle bir yok için tasarlanmamış olmasıyla alakalı ve ayrıca eğer öyle virajlar zevkli olur diye düşünüyorsanız 5-10km hızlı girerseniz gerçekten ATVnin altında kalabilirsiniz arkadaşımın 2 kere başına geçti ve neyse ki bişey olmadı zaten dişli lastikler olduğu için ve dengesiz olduğu için o bahsettiğiniz 55-60 li hızlara çıkınca eğer asfalt kalitesizse yolda oynamaya başlıyorsunuz.
    Voltaren bunu beğendi.

  5. #25
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımda cf motonun 450lilik ATVsi mevcut yukarda attığınız,ATVler bence zaten şehirdışı yollarda kullanilabilecek makinalar değil.Ayni model için konuşmak gerekirse bir keresinde Fethiye-Kaş arası 102km yok yapmıştık ve 3-4 kere şoför değiştirmek zorunda kaldık çünkü sürmeye başladıktan kısa bir süre sonra hemen bacaklarimizin yanı alev alıyordu resmen ama bence bu makinanın kalitesizliğizden çok öyle bir yok için tasarlanmamış olmasıyla alakalı ve ayrıca eğer öyle virajlar zevkli olur diye düşünüyorsanız 5-10km hızlı girerseniz gerçekten ATVnin altında kalabilirsiniz arkadaşımın 2 kere başına geçti ve neyse ki bişey olmadı zaten dişli lastikler olduğu için ve dengesiz olduğu için o bahsettiğiniz 55-60 li hızlara çıkınca eğer asfalt kalitesizse yolda oynamaya başlıyorsunuz.
    O zaman anladığım kadarıyla bu CFmoto 450'lik ATV'yi sadece şehir içinde ufak ufak turlamak için kullanmak uygun olur değil mi hocam?

    Yani bunu alıp da örneğin Bursa'dan Gemlik'e (25-30 km); ya da Bursa'dan Mudanya'ya (20-25 km) gitmeye kalkmak pek de akıl karı değil galiba?
    2023'de vizyonda inşallah: "Piramitlere S*çan Mısırlılar'ın Gizemi." (sen çok yaşa t.g. hocam )

  6. #26

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Cf moto Yamaha dan daha kaliteli kıyaslanmaz bile
    Voltaren ve xtrafrozen bunu beğendiler.

  7. #27

    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Motosikleti
    Nmax-155
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman anladığım kadarıyla bu CFmoto 450'lik ATV'yi sadece şehir içinde ufak ufak turlamak için kullanmak uygun olur değil mi hocam?

    Yani bunu alıp da örneğin Bursa'dan Gemlik'e (25-30 km); ya da Bursa'dan Mudanya'ya (20-25 km) gitmeye kalkmak pek de akıl karı değil galiba?
    eğer ki söz konusu 20-30km ise çok bir problem olacağını zannetmiyorum,sizi de atv den soğutmak istemem 2 teker aşığı olmama rağmen ilk atv ye bindiğim de hissi çok güzel ve farklı gelmişti.Amacınız eğer ki 20km mesafedeki yerlere gidip gezmek,kamp yapmak ise bence memnun kalırsınız.Ayrıca biz geçen sene aldığımız da bir tatil beldesinde yaşadığımız içinde pek bir kişide yoktu bu atv den ve bütün gözler üzerimizdeydi hep oldukça da dikkat çeken bir yanı olduğunu söylemem lazım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer ki söz konusu 20-30km ise çok bir problem olacağını zannetmiyorum,sizi de atv den soğutmak istemem 2 teker aşığı olmama rağmen ilk atv ye bindiğim de hissi çok güzel ve farklı gelmişti.Amacınız eğer ki 20km mesafedeki yerlere gidip gezmek,kamp yapmak ise bence memnun kalırsınız.Ayrıca biz geçen sene aldığımız da bir tatil beldesinde yaşadığımız içinde pek bir kişide yoktu bu atv den ve bütün gözler üzerimizdeydi hep oldukça da dikkat çeken bir yanı olduğunu söylemem lazım
    Ama tabi biz aldığımızda 52 bin lira gibi bir fiyata almıştık,şuan sanırım 450lilik olanın sıfırı 125 veyea 128 bine çıkmış fiyatlar bu kadar uçmasaydı bizi 650lilik olan modele kadar yükseltmeye itmişti aslında
    Voltaren bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Cfmoto yu ducati ile kıyaslamak bence daha doğru olur tasarımı çizgileri falan bence çok hoş..
    Voltaren ve xtrafrozen bunu beğendiler.

  9. #29
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i
    Abi sana traktör olarak geçen bir şeyi, şehiriçi ve arası asfaltta kullanmaya iten nedir? Trt belgeselde adamlar çiftlikte koyun beslerken falan kullanıyorlar. Dağda bayırda. Abi senin aradığın şey trike sen ona bak. Sana bu yakışır.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...75656690/detay
    espresso bunu beğendi.

  10. #30
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Abi sana traktör olarak geçen bir şeyi, şehiriçi ve arası asfaltta kullanmaya iten nedir? Trt belgeselde adamlar çiftlikte koyun beslerken falan kullanıyorlar. Dağda bayırda.
    Ne bileyim, ATV de sürmek istiyorum, ölmeden önce onun zevkini de tatmak istiyorum.

    Abi senin aradığın şey trike sen ona bak. Sana bu yakışır.
    Öyle bir şeye durumum yetmez benim hocam, ama sağol...

  11. #31

    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok :(
    mukayese edilemez nitelikte olduğuna eminim.

    buraya kelime yazmaya dahi değmeyecek bir fark. kb eforuna yazık.

    yamaha vs japon yada kaliteli avrupalı desek o başka olurdu.
    Voltaren bunu beğendi.

  12. #32
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    "kb eforu" nedir?

  13. #33
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Yok yamaha'yı bence bajaj ve hero ile kıyaslamak lazım esas senin en sevdiğin markalar
    Voltaren bunu beğendi.

  14. #34
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Dostlar kıyaslama derken, ben sorumu tam düzgün soramadım herhalde.

    Yamaha mı iyidir CFmoto mu diye bir şey sormuyorum, ben de biliyorum CF'nin Yamaha'dan düşük olduğunu.

    Benim sorduğum; örneğin parça kalitesi bakımından Yamaha'ya %80 veriyorsanız, CF moto'ya yüzde kaç verirsiniz? %60'mı 50'mi, 40'mı vs?

    Bunu merak ediyorum ben.

  15. #35

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok yamaha'yı bence bajaj ve hero ile kıyaslamak lazım esas senin en sevdiğin markalar
    Halkıma insanıma vatanıma uygun yolla motorsiklet sahibi yapan her marka başımın tacı tabikibir kalite standartı da olucak asgaride .. ben marka sevmem insanımı severim ve insanımı seven mutlu eden her marka da benide mutlu eder

  16. #36

    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok :(
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "kb eforu" nedir?
    kilobyte eforu.

    yamaha'cı biriyim ama yamaha bana göre parça kalitesinde cidden 100. örneğin kawasaki için 110 diye düşünen, honda'yı 90 bulan biriyim. tamamıyla mühendisliklerinin verdiği o güvene göre söylüyorum kişisel fikrim. yukarıda 60 denilnmiş ama bence 45.

    60 size bir güven sağlar. 45 tam arada bırakır. 50'ye de çıkarabilir 40'a da düşebilir. cf bence tam olarak bu.

    neden mi? 400-600 cc motosiklet getirdiler. mondial yada rks'den farklı olmadı sonları. 2 sene sonra getirmeyecekleri modelleri getirerek sürekli bir yeni model algısıyla hareket ediyor çinliler. böylece o makinalar 5 yıllık ömre bile sahip olmuyorlar. çünkü parça, servis vs pertingen'e bağlıyor.

    bu sebeple sorunuzu nasıl sorarsanız sorun aynı ligin oyuncuları değiller. yamaha'dan inip bir çin'liye binmeyi kabul etmelisin, cf'yi düşünmeyin yani. kaliteyi ucuza bulamazsınız. kilobyte harcadım, teşekkürler.
    Voltaren bunu beğendi.
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.

  17. #37

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    180-190 bine R25 mt25 falan alıcağına üstüne 20-30 eklesen 3 tane pulsar 2 tane dominar 3 tane cfmoto 3 tane xpulse falan filan alırsın ..

  18. #38
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Gaahl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 250nk ile ilgili kalitedeki sıkıntılarım(3 yıldır kullanım);

    1-Gaz teli tek taraflı, ne kadar etkili bilmiyorum ama gaz tepkisini çok ani. Rakiplerinde çift taraflı.
    2-Şasi birleşim noktalarında küçük paslanmalar.
    3-Teker rulmanları güven vermiyor birini değiştirdim ses gelince.
    4-Vites pedalındaki oynama payı çok fazla.

    Bunun harici bahsedilen;
    1-Ayaklığı açıp kapama benim 250nk'da kaliteli. Hafif ittirince yukarı kendi kendine gidiyor ya da tam tersi, tak diye ses de veriyor.
    2-Manetler siyah 250nk'da ondan yorum yapamayacağım bi sıkıntı, renk atması yok şimdilik.
    3-Selede gıcırdama renk atması çizilme yırtılma olmadı.

    Benim özellikle beğendiklerim;

    1-Kontrol tuşlarının plastiği, basma hissiyatı çok güzel.
    2-Depo kapağı iki tarafran tutuyor açıp kapanma hissi kaliteli. Bazı arkadaşlar tek tarafı geçirip bu niye yamuk diyebiliyor.
    3-Arka ayaklıkların açılıp kapanma hissi kaliteli.
    4-Boya kalitesi özellikle gidondaki boya sedefli bi gri güneşte çok beğeniyorum.
    5-Plastikler sert yerinden oynamıyor pek. Fakat fazla gevrek olabiliyor bu olay istenmeyen durumlarda.

    Benim motorda işçilik 10 numara ama son zamanlarda birçok işçilik sorunları olduğunu duydum. Ama bu sebepten gümrük vergisi ödemek zorunda kalınmıyor.
    İlk 4 şıkkın 1 ve 2.şıkka tamamen katılıyorum, sıfır bir motor ilk yağmurdan sonra nasıl paslanır yazlık modu mu var bunun. Mt25 veya r25 te ise boya dökülmeleri baş gösteriyor zamanla.

  19. #39

    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar kıyaslama derken, ben sorumu tam düzgün soramadım herhalde.

    Yamaha mı iyidir CFmoto mu diye bir şey sormuyorum, ben de biliyorum CF'nin Yamaha'dan düşük olduğunu.

    Benim sorduğum; örneğin parça kalitesi bakımından Yamaha'ya %80 veriyorsanız, CF moto'ya yüzde kaç verirsiniz? %60'mı 50'mi, 40'mı vs?

    Bunu merak ediyorum ben.
    Yamaha ve diğer çinli markaları kıyaslarken "kim getiriyor, kim satıyor" konusu en önemlisi. Yamaha (ve honda) kend şirketleri var doğrudan merkeze bağlılar, yani her ne kadar buradaki yamaha çalışanları da bu ülkeden olsa da oraların sistemi bir şekilde fazla bozulmadan sürüyordur. Ama bu çinlileri "Anadolu kaplanları" tabir edilen badem bıyıklı taşra sermayesi getirip satıyor. Onlardan ne kalite beklenirse de o kalitede olur. Yani birine 100 veriyorsanız şu çinli kaçtır demek bile abes kaçar daha oraya gelene kadar. Hadi diyelim marka çok süper malının arkasında duran marka (çinlilerden bu da beklenmez ya) bu anadolu kaplanları sermayedarları için bir yaptırımları da olmaz, baktılar zor gider başka marka getirirler. En azından honda, yamaha kendileri burada, bmw gibi markalrı getiren de sırf motosiklet getirmiyor, çok daha büyük iş hacmi var bir şekilde ana markanın sistemine uymak zorunda, ama çinlileri getirenlerde böyle bir kaygı olduğunu sanmıyorum.
    Voltaren ve oialdemir bunu beğendiler.

  20. #40

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Aprilia RS 660
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha ve diğer çinli markaları kıyaslarken "kim getiriyor, kim satıyor" konusu en önemlisi. Yamaha (ve honda) kend şirketleri var doğrudan merkeze bağlılar, yani her ne kadar buradaki yamaha çalışanları da bu ülkeden olsa da oraların sistemi bir şekilde fazla bozulmadan sürüyordur.
    Maalesef en azından Yamaha için durum öyle değil, baya çarıklı kafada işler yapıyorlar.
    Ama, dediğin doğru yere çıkıyor bir yerde. Yamaha Global veya EU'ya döşüyorsun mail'i, işin çözülüyor.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)