Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Mecburi yeni motosikletim Suzuki İnazuma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı volkan190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyat yok abi , ücretsiz. Motosiklet kardeşliği, bizde bu vesileyle senin gibi güzel bir abimizi tanımış oluruz
    Allah razı olsun kardeşim. Yarın dediğim yalu yapacağim aslında. Öncesinde koyabilsek harika olurdu..
    Nasıl ,ne zaman ve nerede buluşabiliriz seninle?
    Ben sapanbağlarındayım.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah razı olsun kardeşim. Yarın dediğim yalu yapacağim aslında. Öncesinde koyabilsek harika olurdu..
    Nasıl ,ne zaman ve nerede buluşabiliriz seninle?
    Ben sapanbağlarındayım.
    Abi Özelden yazıyorum. Bugün müsaitim görüşebiliriz.

  3. #83
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı volkan190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi Özelden yazıyorum. Bugün müsaitim görüşebiliriz.
    Tamamdır kardeşim.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  4. #84
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Hocam eline sağlık... Krom parlatıcı ne kullanıyorsun?

  5. #85
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam eline sağlık... Krom parlatıcı ne kullanıyorsun?
    Teşekkür ederim.
    Hiçbir kimyasal kullanmadım. Egzoz manifoldları üzerinde yabancı madde pas v.s yoktu sadece toz toprak filan vardı.
    Güzelce ıslatıp süngerin yeşil kısmıyla bastırmadan kabasıni aldım sonra iyice silip parlattım. Yağ sökücü v.s şişelerinde su var fısfıs yapabilmek için. Malum kapalı garajdayız şakır şukur su kullanamıyoruz.

  6. #86
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Burgman 200'ü 3 yıldır kullanıyorum. Belli bir süre sonra insan motoru değiştirmek istiyor. Ben de uygun bir takas yapsam mı diye düşünüyordum. Takasa açık olan İnazuma'ları da takip ediyordum. Fakat İnazuma duruma göre fazla tüketebiliyor demek ki. Benim motor şu sıralar 2.8 lt. tüketim gösteriyor. Tam zamane motoru

  7. #87
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burgman 200'ü 3 yıldır kullanıyorum. Belli bir süre sonra insan motoru değiştirmek istiyor. Ben de uygun bir takas yapsam mı diye düşünüyordum. Takasa açık olan İnazuma'ları da takip ediyordum. Fakat İnazuma duruma göre fazla tüketebiliyor demek ki. Benim motor şu sıralar 2.8 lt. tüketim gösteriyor. Tam zamane motoru
    Diğer konu da aldi başıni gitti ama sanırım anlatmayı başaramadığım şey şu..
    Motoru çalıştırdım. Yola çıktım ama az ama cok trafikte durmadan 25-30 km yol gitmedim ben bu değerlerle..
    Motor soguk zaten çalıştırdım 500 metre ilerdeki markete gittim durdum. Çıķtım eve geldim. Sonra 2 saat sonra yine çalıştırdım 1 km ötedeki dersaneden oğlumu aldım geldim. 2- 3saat sonra oğlum motora binicem dedi çalıştırdı motoru sokakta yada en fazla arka sokaktan dönerek ama yanlız ama arkasında ben varken 2-3 tur attık eve geldik . Bir süre sonra yine markete fırina yada kısa mesafe biryere gidip geldim v.s v.s..
    Kullanım bu şekilde.. yoksa dediğim gibi misal kadıköy bana 25 km olsun. Sahilden gidersem atmasyon 3.9 yakarim. Minibüs yolundan gidersem 4.5 temden gidersem 3.2 yakarım.
    Ama ilk başta dediğim gibi kullanırsam 5.5 5.7 normal görünüyor gibi..
    espresso bunu beğendi.

  8. #88
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Samet Beyin Inazuma için çıkardığı iş inanılmaz adeta motor yeniden doğmuş iyi günlerde ve mutlulukla kazasız belasız binsin motoruna. Fakat arkadaşlar inazuma denen motosiklet dolu depo ile 200 kg gelen bir motosiklet. Yani şehir içinde bu pek pratik bir değer değil. Keza bir çok kullanıcı top case de takıyor 15kg'da top case ve içindekiler etse toplam ağırlık oldu 215kg. Şimdi bu motorun yürümesi için ve keyif vermesi için de biraz basmak isteyecek kullanan kişi ve bu ağırlıkta bir motorun gitmesi için de 7-8 bin devir üstünü yakalamak lazım maksimum tork ve beygir gücünü bu devirlerde verdiği için. Bu senaryoyu uyguladığınız anda yakıt tüketiminin tavan yapmaması için bir neden yok. Ben nk250 ile devirli kullanımda 100km'de 4 litreye yakın bir değer görüyorum. Benzer bir blok olan fakat Sohc / 2 subap değil Dohc / 4 subap olan R25/MT25 blokları da çok devirli kullanımda 5 litre yakıyor zaten. Inazuma ile aynı blokun kullanıldığı V-Strom 250 için verilen değer de 100 km'de 3,1 - 4 litre arası.

  9. #89
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    @Samet Ağır
    Bir kaç bin km. sonra tüketim hakkında tam bir fikriniz olur. Fakat, inazuma için "gidişine göre çok yakan motor" yorumunu çok okudum. Yine de çok güzel bir motor kazasız belasız kullanın.

  10. #90
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samet Beyin Inazuma için çıkardığı iş inanılmaz adeta motor yeniden doğmuş iyi günlerde ve mutlulukla kazasız belasız binsin motoruna. Fakat arkadaşlar inazuma denen motosiklet dolu depo ile 200 kg gelen bir motosiklet. Yani şehir içinde bu pek pratik bir değer değil. Keza bir çok kullanıcı top case de takıyor 15kg'da top case ve içindekiler etse toplam ağırlık oldu 215kg. Şimdi bu motorun yürümesi için ve keyif vermesi için de biraz basmak isteyecek kullanan kişi ve bu ağırlıkta bir motorun gitmesi için de 7-8 bin devir üstünü yakalamak lazım maksimum tork ve beygir gücünü bu devirlerde verdiği için. Bu senaryoyu uyguladığınız anda yakıt tüketiminin tavan yapmaması için bir neden yok. Ben nk250 ile devirli kullanımda 100km'de 4 litreye yakın bir değer görüyorum. Benzer bir blok olan fakat Sohc / 2 subap değil Dohc / 4 subap olan R25/MT25 blokları da çok devirli kullanımda 5 litre yakıyor zaten. Inazuma ile aynı blokun kullanıldığı V-Strom 250 için verilen değer de 100 km'de 3,1 - 4 litre arası.
    Çok teşekkür ederim.
    Yazdıklarının üstüne birde ben soyadım gibıyim. 103 - 105 kg arası gidip geliyorum. Oğlum da aşağı yukarı 80 kg..
    Sonuç...
    Zavallı inazuma...
    Bu arada 7-8 bin devir istemiyor motor. İkimizi 5-6bin devirde gayet başarılı taşıyor..orda basarsan hemen fırlıyor ve ben ortalamada 5-6 binlerde kullanmaya çalışıyorum genellikle..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Samet Ağır
    Bir kaç bin km. sonra tüketim hakkında tam bir fikriniz olur. Fakat, inazuma için "gidişine göre çok yakan motor" yorumunu çok okudum. Yine de çok güzel bir motor kazasız belasız kullanın.
    Teşekkür ederim. İste konu bu.. ama ben 3.2 yakıyorum diyenlerle yan yana aynı yerde aynı yolu gidelim. Tamamen herşeyimiz aynı olsun.
    Bu durumda o arkadaşlar 3.2 yakarken ben 5.5 yakayım üstüne birde motoru yakayım diye düşünüyorum.
    Hadi rodajı v.s 0.5 litre farkettirsin. Aynı şartlarda aynı yolda aynı kullanımla % 80 fark mümkünatsız zaten.

  11. #91
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Samet şimdi aklıma geldi, whatsap yazışmalarında buldum.

    Bir BN125 whatsap grubumuz var.
    100 km de ben 2.25 litre yakarken (ki genelde bu civarlarda yakıyorduk) galiba Çorum veya Tokattaki bir arkadaşımız 1.7-1.8 litre civarı yakıyordu. Bir depo benzinle ( 13.5 litre ) yaklaşık 700-750 km gidiyordu.

    Bir başka arkadaşımızsa bir depoyla 350-380 km arası yol yapabiliyordu ve yaklaşık 3.7 - 3.8 litre yakıyordu.

    1.8 lt yakan arkadaş 48kg ve hep dümdüz yolda evden okula, okuldan eve gidiyordu.
    3.8 lt ler yakan arkadaş Bandırmada normal trafikte kullanım yapıyordu

    Tabi biz başladık 3.8 litre yakanı didiklemeye. Bu arada çocuk ilk kez motorda kullanmıyor.

    İki şey tespit ettik.
    Öncelikle servisi motorda 2 buji olduğunu bilmiyordu. Bujinin biriside problemli ve düzgün ateşleme yapmıyordu. Servis 2. Bujiyi hiç kontrol etmemiş ve değiştirmemişti.

    Bir diğer sorunda orjinal egzoz kullanmıyordu.

    Orjinal egzoz ve buji değişimiyle tüketimi normale dönmüştü.

    Şu an kullandığım Hero Xpulse 200t de de aynı durumu görüyorum.
    Ben şehir içinde 2.5 - 2.7 lt civarı yakarken, 2.2 lerle 3.5 - 3.8 lt ler duyuyorum.

    Sanırım bu motorun bakımı, kullanılan yağ, sürücünün rüzgar direnci, kullanım tipi, güzergah gibi bir sürü şeyle ilintili olabileceği gibi alakasız bir şeyde olabilir.

    Örneğin aerodinamik sırt çantası kullandığımda veya yağmurluk giydiğimde sürüş konforum rüzgar direnci nedeniyle değişebiliyor.

  12. #92
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samet şimdi aklıma geldi, whatsap yazışmalarında buldum.

    Bir BN125 whatsap grubumuz var.
    100 km de ben 2.25 litre yakarken (ki genelde bu civarlarda yakıyorduk) galiba Çorum veya Tokattaki bir arkadaşımız 1.7-1.8 litre civarı yakıyordu. Bir depo benzinle ( 13.5 litre ) yaklaşık 700-750 km gidiyordu.

    Bir başka arkadaşımızsa bir depoyla 350-380 km arası yol yapabiliyordu ve yaklaşık 3.7 - 3.8 litre yakıyordu.

    1.8 lt yakan arkadaş 48kg ve hep dümdüz yolda evden okula, okuldan eve gidiyordu.
    3.8 lt ler yakan arkadaş Bandırmada normal trafikte kullanım yapıyordu

    Tabi biz başladık 3.8 litre yakanı didiklemeye. Bu arada çocuk ilk kez motorda kullanmıyor.

    İki şey tespit ettik.
    Öncelikle servisi motorda 2 buji olduğunu bilmiyordu. Bujinin biriside problemli ve düzgün ateşleme yapmıyordu. Servis 2. Bujiyi hiç kontrol etmemiş ve değiştirmemişti.

    Bir diğer sorunda orjinal egzoz kullanmıyordu.

    Orjinal egzoz ve buji değişimiyle tüketimi normale dönmüştü.

    Şu an kullandığım Hero Xpulse 200t de de aynı durumu görüyorum.
    Ben şehir içinde 2.5 - 2.7 lt civarı yakarken, 2.2 lerle 3.5 - 3.8 lt ler duyuyorum.

    Sanırım bu motorun bakımı, kullanılan yağ, sürücünün rüzgar direnci, kullanım tipi, güzergah gibi bir sürü şeyle ilintili olabileceği gibi alakasız bir şeyde olabilir.

    Örneğin aerodinamik sırt çantası kullandığımda veya yağmurluk giydiğimde sürüş konforum rüzgar direnci nedeniyle değişebiliyor.
    Tabiki çok etken var abim.
    Hele benim gibi soyadının hakkını veren biri kullanıyorsa..

    Gördüğüm kadarıyla motorda bir sıkıntı yok gibi. Ne ateşleme ne tıkanıklık v.s..
    Bugün farkettiğim bişey var arka lastik basıncı düşüyor ama lastik inik gibi görünmediğinden belli olmuyor.
    Bugün ilk denemeyi yaptım ve perşembe günü 2 katını daha yaparak depoyu tekrar fulleyecegim. Asıl semtlerarası ;) tüketim ortaya çıkacak..biz ona şehiriçi diyeceğiz.
    Ben düşündüm de çok saçma kullanıldı bu 2 haftada.. soğuk motoru rampadan çıkar 5 dakika sonra sok yerine garaja.. soğuyunca yine..oğlan alsın sokak arası gezsin v.s..
    Yani az kaldı bence gerçek olabilecek değerlere..
    Bu arada farklı şehirlerse farklı kişilerin kullanımı aynı olamaz zaten. Ufak tefek farklar olur yani..rakım farkı bile etkiler..
    ufoz ve espresso bunu beğendiler.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  13. #93
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Lastik havası da çok etkiler. havası inik lastik çok yaktırır.

    Bence sizin motor çok yakmıyor ama hep kısa mesafe kullandığınız için çok görünmüştür. fuely gibi bir uygulamaya her benzin alışta km ve litre bilgisini girerseniz 2-3 depo sonrasında ortalama tam neymiş görürsünüz.

  14. #94
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Evet arkadaşlar çift ayakta depoyu gırtlağa kadar hassasça doldurdum. Trip 2 yi sıfırladım.
    Önce pendik merkezden yukarı sülüntepeye yaklaşık 9 km sağlam yokuş çıkarak ve 2 kişi volkan kardeşimin yanına gittim ve dolayısıyla aynı yolu geri döndüm.
    Yine 2-3 bakka market yaptım.
    Sonra iki sabah önce sahilden pendik tuzla akşam tuzla pendik yaptım.
    Bu gün de yine sahilden pendik tuzla tuzla pendik yaptım. Yol normal trafik arada durkalk ışıklar vs idi. Tamamen kesintisiz değildi yani. En yuksek hızim o da kısa süreli olmak kaydıyla 80 km civarıydi. Sürekli vites değiştirmekle uğraştım yolda.
    Tam 75 km olduğunda tesadüfen depoyu fullediğim benzincinin önündeydim.
    Dayanamadım aynı pompada aynı şekilde fulledim.
    Tam 3 litre aldı.
    Yani 75 km 3 ise 100 km de 4 litre yakmış oldum.
    Bu şehirlerarası yol değil.
    Konuda ki tam anlamıyla anlaşılmayan göreceli olan şehiriçi kavramı.
    Demekki evden çıkıp durmadan Ankaraya gitsem.bende 3 yada 3.2 leri göreceğim. Şehir içinde 4 yaktığıma göre yani..

    Demekki motosiklette çok yakma sorunu yada herhangi bir sorun yokmuş.
    Sadece çok aşırı kısa mesafede soğuk kuĺĺanımdaki otomatik jigle ve birazda oğlumun hevesi sebepmiş bu yakıta..
    Bir sorunun daha böylece sonuna geldik herkese selamlar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik havası da çok etkiler. havası inik lastik çok yaktırır.

    Bence sizin motor çok yakmıyor ama hep kısa mesafe kullandığınız için çok görünmüştür. fuely gibi bir uygulamaya her benzin alışta km ve litre bilgisini girerseniz 2-3 depo sonrasında ortalama tam neymiş görürsünüz.
    İkı gün arayla aynı pompadan 36 hava bastım lastiklere. 2. Günde ön değişmemiş ama arka 26 ya düşmüştü.
    Lastiği incelemem gerekli..
    volkan190, Kural [ Z ], espresso ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  15. #95

    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar çift ayakta depoyu gırtlağa kadar hassasça doldurdum. Trip 2 yi sıfırladım.
    Önce pendik merkezden yukarı sülüntepeye yaklaşık 9 km sağlam yokuş çıkarak ve 2 kişi volkan kardeşimin yanına gittim ve dolayısıyla aynı yolu geri döndüm.
    Yine 2-3 bakka market yaptım.
    Sonra iki sabah önce sahilden pendik tuzla akşam tuzla pendik yaptım.
    Bu gün de yine sahilden pendik tuzla tuzla pendik yaptım. Yol normal trafik arada durkalk ışıklar vs idi. Tamamen kesintisiz değildi yani. En yuksek hızim o da kısa süreli olmak kaydıyla 80 km civarıydi. Sürekli vites değiştirmekle uğraştım yolda.
    Tam 75 km olduğunda tesadüfen depoyu fullediğim benzincinin önündeydim.
    Dayanamadım aynı pompada aynı şekilde fulledim.
    Tam 3 litre aldı.
    Yani 75 km 3 ise 100 km de 4 litre yakmış oldum.
    Bu şehirlerarası yol değil.
    Konuda ki tam anlamıyla anlaşılmayan göreceli olan şehiriçi kavramı.
    Demekki evden çıkıp durmadan Ankaraya gitsem.bende 3 yada 3.2 leri göreceğim. Şehir içinde 4 yaktığıma göre yani..

    Demekki motosiklette çok yakma sorunu yada herhangi bir sorun yokmuş.
    Sadece çok aşırı kısa mesafede soğuk kuĺĺanımdaki otomatik jigle ve birazda oğlumun hevesi sebepmiş bu yakıta..
    Bir sorunun daha böylece sonuna geldik herkese selamlar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------



    İkı gün arayla aynı pompadan 36 hava bastım lastiklere. 2. Günde ön değişmemiş ama arka 26 ya düşmüştü.
    Lastiği incelemem gerekli..
    Abi sorunun çözüldüğüne sevindim.Bundan sonra kazasız belasız uzun yıllar kullanmak nasip olsun. Koyduğumuz katkının bir faydası oldu mu sende de merak ettim ?

  16. #96
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı volkan190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi sorunun çözüldüğüne sevindim.Bundan sonra kazasız belasız uzun yıllar kullanmak nasip olsun. Koyduğumuz katkının bir faydası oldu mu sende de merak ettim ?
    Teşekkür ederim kardeşim.
    Ancak katkıyı 13 litreye ekledik ve 3 litre yaktık.
    3 litrede etki sanmam.

    Çok.kısa.mesafe olmaması sebep bu azalmaya..
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  17. #97
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....Benim oraya gelmem değilde motorun buraya gelmesi fikrini değerlendirsek mi acaba?
    eline sağlık Samet usta , şimdi gördüm başlığı , İnazuma çiçek gibi olmuş sağlıkla keyifle binsin delikanlı , bu arada Coq la telefonda konuştuk Türkiye ye gelecekti , bekliyoruz bakalım motorlu motorsuz ;)

  18. #98
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline sağlık Samet usta , şimdi gördüm başlığı , İnazuma çiçek gibi olmuş sağlıkla keyifle binsin delikanlı , bu arada Coq la telefonda konuştuk Türkiye ye gelecekti , bekliyoruz bakalım motorlu motorsuz ;)
    Çok teşekkür ederiz..
    İlkay abi gelsin de motorlu motorsuz kendi bileceği iş
    O kısım bizi aşıyor.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  19. #99
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Samet,
    İki kişi üstelik 75 km nin 9km si yokuş,
    Ve 100km/4 lt.
    Bu değer son derece normal.
    Başkaca bir şeye bakmana gerek yok.

    Not: Hırboya sıkı bir tekme savurmanı bekliyorum

    Edit : gerek yok. Ben senin yerine, sağ sol kroşe çaktım
    espresso bunu beğendi.

  20. #100
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samet,
    İki kişi üstelik 75 km nin 9km si yokuş,
    Ve 100km/4 lt.
    Bu değer son derece normal.
    Başkaca bir şeye bakmana gerek yok.

    Not: Hırboya sıkı bir tekme savurmanı bekliyorum

    Edit : gerek yok. Ben senin yerine, sağ sol kroşe çaktım
    Bakmam hereken bir şey var abim. Halen lastik ihtiyacım var başka bir şey yok. Arka lastik 2 gün olmadan 36 dan 26 ve aşağısına düşüyor.
    Ama dediğim gibi onu çok ileri tarihe attım mecbuten.
    Hırboyu fazla hırpalama abi. Sonuçta açtığı konuda çok konuşuldu çok fikir alışverisi oldu..
    Sonumda motorun arızası bile giderildi.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)