Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Mecburi yeni motosikletim Suzuki İnazuma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc motor 5-6 yakmaz Ali sürmüş Veli almış falan filan geçin bunları o motoru devirli 9-10 bin devirde tapa gaz süreceksinki 5 leri görsün hatta geçsin efendi efendi yolunda normal hızlarda sürersen ortalaması belli girin nete bakın yüz bin sitede bu motoru kullananların yakıt verileri var yerli yabancı ..

    Adamın motoru leş dir yan sanayi kasap ustalarda toplanmıştır yarım yamalak sonra bu motor gitmiyor çok yakıyor diye bilir ..

    https://yakittuketimi.net/suzuki-inazuma-250/

    Türkiye den yakıt değerlendirme sitesi üstte linki verdim süren insanların yakıt tüketimleri var %90 3.2-3.5.-3.7 kısaca üç civarı çok çok nadir 5 yakan var zaten onlarda devirli kullanım son gaz yazmışlar yorumda.. R25 mt25 bile devirli tapa gaz kullanımda 5.5-6 ları görüyor efendi efendi kullanıldımı onlarda özellikle yeni revizyonluları az yakıyor .. inazumaları 20-30 bin km kullanan insanlar var 5-6 litre yaksa kim alır kim kullanır bu motoru .. kimse kapısından içeri sokmaz ..

    Hurafelere inanmayın çok fazla bu motoru uzun süre sürmüş insanlarla konuşun .. öyle 3 ay 5 ay almış satmış insanlarla değil…
    tabiiki tek silindirli bir motora göre ve birazda 250cc klassmanın da ağır olduğu için fazla yakıtı illaki olucak ama bu 5-6 litre değil ..
    Motosiklet henüz 31200 km de. Ben 3. Sahibiyim ve hiçbir şekilde kurcalanmamış bir motosiklet.
    Sadece uzun zaman çok kullanılmamış depoya atılıp unutulmuş değil ama senede 2-3 bin km filan yani.
    Tüketimle ilgili olarak bir çok yerde okudum.
    3.2 en çok 3.9 yakıyorumcular ile 5-6 litreden aşağı düşmüyorcular...
    Benim motor 2. Gruptan birine aitti sanırim.
    Mantıklı düşününce karbüratörlü değil ve şehiriçi de olsa ağırda olsa 6 litre saçma bir değer..
    İkı araba düşünün biri patinajla kalkıyor ve 5 devirse vites değıştirip tabiri caizse driftle yol alırken 100 km de 10 litre yakıyor diğeri normal şekilde kullanıp 2-3binde değiştirip ekonomik kullanarak kaç litre yakar?
    Ben 2. Si gibi kullanırım.
    Acaba bu sebeple mi kaldırıldı diye düşünmeden edemiyorum.
    Belkide benim de atladığım bir nüans var.
    blueway2 bunu beğendi.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet henüz 31200 km de. Ben 3. Sahibiyim ve hiçbir şekilde kurcalanmamış bir motosiklet.
    Sadece uzun zaman çok kullanılmamış depoya atılıp unutulmuş değil ama senede 2-3 bin km filan yani.
    Tüketimle ilgili olarak bir çok yerde okudum.
    3.2 en çok 3.9 yakıyorumcular ile 5-6 litreden aşağı düşmüyorcular...
    Benim motor 2. Gruptan birine aitti sanırim.
    Mantıklı düşününce karbüratörlü değil ve şehiriçi de olsa ağırda olsa 6 litre saçma bir değer..
    İkı araba düşünün biri patinajla kalkıyor ve 5 devirse vites değıştirip tabiri caizse driftle yol alırken 100 km de 10 litre yakıyor diğeri normal şekilde kullanıp 2-3binde değiştirip ekonomik kullanarak kaç litre yakar?
    Ben 2. Si gibi kullanırım.
    Acaba bu sebeple mi kaldırıldı diye düşünmeden edemiyorum.
    Belkide benim de atladığım bir nüans var.
    250 cc motorsiklet 5-6 yakması için 9-10 bin devirde redline da deli gibi tapa gaz gitmesi falan lazım ki bu yakıt değerleri olsun …
    sadece inazuma için değil R25 Mt25 falan için de geçerli …
    normal uslu efendi kullanımda 3-4 bandını geçmemen lazım ki Buda ortalama çift silindir 250cc yakıtıdır .. zaten dediğimi yukarda yakıt sitesinde ki sürücülerde ortalama da doğruluyor..

    Yok benim motorum normal kullanımda 5-6 yakıyor deniyorsa bende derimki o motorun geçmişinde bir şey vardır yanlış toplanmıştır kesinlikle blokunda bir sorun vardır götür ustana baksın hangi 250cc olursa olsun .. 250cc makine normal yolunda efendi bir sürüşte 5-6 yakmaz ben 25 yıllık motorcuyum ömrüm boyu tapagaz redline sürüş dışında öyle bir değer duymadım normal sürüşte .. hiç birinde ne cbr250 sinde ne R25 inde ne mt25 inde ne pulsarında ne dominarında ne inazumasında … tapagaz devri sonuna kadar dayayıp redline sürüşten bahsetmiyorum normal efendi paşa paşa sürüşten bahsediyorum..

    Bahsettiğimiz markada Suzuki hani çinli adı sanı duyulmamış bir marka olsa derimki adamlar bir şeyleri ters yanlış yapmış olabilir ondan fazla yakıyordur ama Suzuki nin mühendisliğine laf edicek biri de zaten konuşucak bir şey olmaz fazla ..

  3. #63
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Samet,
    Geçen yıl 30 Ağustostaki 777 km lik kısa bir turdan sonra,
    " 100 km de kaç litre benzin tüketiyorsunuz " başlığına şunu yazmışım ;

    ......................................

    2013 model İnazuma
    100 km / 3.7 lt yakıt sarfiyatı.

    ---------------- Detaylar merak eden için aşağıda;

    30 Ağustosta 777 km lik kısa bir tur.
    Tek kişi, soft yan çantalar, 48 lt arka çanta, artçı selesinde iki uyku tulumu, çadır ve sandalye.
    Toplam ağırlık yaklaşık 300 kg.

    Motor 2013 model İnazuma.
    Bakımı yeni yapılmış.
    Lastikler daha önce 4000 km yol yapmış Anlas Winter Grip Plus (2019 sonu üretim yaz kış kullanım modeli).

    Güzergah;
    Bakırköy, Hezarfen Havalimanı, Silivri, Tekirdağ, Kumbağ (virajlar), Uçmakdere (virajlar), Mürefte, Şarköy, Güneyli.
    Güneyli, Ecaabat, Şehitler abidesi, Anzak koyu ve bir kaç tabya ziyareti (doğal olarak virajlar), Kilitbahir, Ezine, Küçükkuyu, Akçay
    Akçay, Balıkesir, Susurluk, Mudanya, Feribot, Yenikapı-Bakırköy

    Düz yolda hız 100-110 arası, virajlarda doğal olarak daha düşük hız ve bolca vites küçültüp-yükseltme,
    Bakıkesirden sonra özellikle Susurluk-Mudanya arasında saat 10 yönünden esen sürekli rüzgar. Aralarda darbeli.
    20 metreden yüksek direkteki dev bayrağın dümdüz olduğunu dikkate alınca, rüzgar hızı yaklaşık 60km/saat kadar.

    .................


    Senin motor biraz fazla yakıyor galiba Samet.

  4. #64

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samet,
    Geçen yıl 30 Ağustostaki 777 km lik kısa bir turdan sonra,
    " 100 km de kaç litre benzin tüketiyorsunuz " başlığına şunu yazmışım ;

    ......................................

    2013 model İnazuma
    100 km / 3.7 lt yakıt sarfiyatı.

    ---------------- Detaylar merak eden için aşağıda;

    30 Ağustosta 777 km lik kısa bir tur.
    Tek kişi, soft yan çantalar, 48 lt arka çanta, artçı selesinde iki uyku tulumu, çadır ve sandalye.
    Toplam ağırlık yaklaşık 300 kg.

    Motor 2013 model İnazuma.
    Bakımı yeni yapılmış.
    Lastikler daha önce 4000 km yol yapmış Anlas Winter Grip Plus (2019 sonu üretim yaz kış kullanım modeli).

    Güzergah;
    Bakırköy, Hezarfen Havalimanı, Silivri, Tekirdağ, Kumbağ (virajlar), Uçmakdere (virajlar), Mürefte, Şarköy, Güneyli.
    Güneyli, Ecaabat, Şehitler abidesi, Anzak koyu ve bir kaç tabya ziyareti (doğal olarak virajlar), Kilitbahir, Ezine, Küçükkuyu, Akçay
    Akçay, Balıkesir, Susurluk, Mudanya, Feribot, Yenikapı-Bakırköy

    Düz yolda hız 100-110 arası, virajlarda doğal olarak daha düşük hız ve bolca vites küçültüp-yükseltme,
    Bakıkesirden sonra özellikle Susurluk-Mudanya arasında saat 10 yönünden esen sürekli rüzgar. Aralarda darbeli.
    20 metreden yüksek direkteki dev bayrağın dümdüz olduğunu dikkate alınca, rüzgar hızı yaklaşık 60km/saat kadar.

    .................


    Senin motor biraz fazla yakıyor galiba Samet.
    Demek istediğim budur bak arkadaş resmen inazuma ile yarım Türkiye turu atmış yakıt verisi ortada böyle mesajlar önemlidir … ve dolu dolu sırt çantası yan çantalar toplam 300kg ile gezmiş ortalaması 3.7

  5. #65

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    R25 Gibi fazla yakmasıyla meşhur bir motorda bile 3. vites dahil redline ve devamında 160 altına düşmeden gaz kolu hep tamamen açık şekilde en fazla 5.6 falan görmüştüm. Inazuma ile sakin kullanımda 4 litreyi geçmemen gerekir. Motorda kesinlikle sorun var ama enjeksiyonlu yeni nesil makine sorun kim bilir neresinde…

  6. #66

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    İlim var bilim var matematik var 250cc blok ta olabilecek piston boyutu belli 63 dür 68 dir 72 dir onun üstünde hacim büyümeye başlar zaten.. silindir içinde ateşlenen gaz oranı belli fazlası zaten pistona zarar verir kranka zarar verir ..
    o yüzden zaten redline devamlı tapa gaz giden 250 likler krank kırıyor , piston eriyor, motor kitliyor gömlek çatlıyor… Normalde normal uslu uslu sürüşte 5-6 litre yakıcak yakıt hava karışımını silindir içinde ateşlenirse zaten pistona yataklara zamanla zarar vericektir..

    Kısaca normal sürüşte efendi efendi sürüyorsun makine 5-6 litre yakıyorsa sadece çok yakmakla kalmaz uzun vadede motora da zarar verir ..

  7. #67
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Evet arkadaşlar benimle aynı şeyi düşünüyorsunuz.
    Bende 35 senelik motorcuyum. Neler kullanmadım ki..
    Ufuk abi sen gezi yapmışsin ama ben pendiğin dışına çıkmadan olan kullanımdan bahsediyorum.
    Markete sahile çarşıya git gel v.s.
    Motor ilk çalışmada zaten 2000 devir çalışıyor çok kısa sürede normale yani 1500 devire düşüyor orda sorun yok.Isı müşürüde normal çalışıyor yani.. Belki geziye çıksam bende senin değerleri yakalarım. Ama semt içinde de olsa bu değerler aşırı fazla..
    Logaritma evet fizik kanun v.s doğru.
    Birkaç şık kalıyor aslında..
    Ya km yanlış gösteriyor yani aslında 150 km yapıyorum ama motor 100 km yaptın diyor.. hoş bunu da dişli değiştirince gps ile ölçtük %4 gibi bir fark var. O kadar etki edemez.
    Sübap sesi yok debriyaj kaçırması yok tekerler sıkı değil v.s. ben kullanimda bir hata göremedim açıkçaaı.
    Hadi şamandıra hatalı ölçüyor ama aldığım yakıt belli..
    Bakalım dün depoyu fulledim. 100 km sonra yine fulleyip bakacağım.
    Degerk evet motor enjeksiyonlu ve dünya kadar sensörü var. Hatayı bulmak çok zor olacak. Belki de diyorum arabalardaki gibi boğaz kelebeği temizliği v.s istiyordur.
    Bu benzin pahalılında şehiriçide olsa basıp ani hızlanma yapamıyorum ki çok yaksın .
    Acemi değilim yeni kullanmaya başladım diyeyim.
    Bakalım bu hafta iki sefer tuzla göztepe yapacağım. Orada düşerse ne ala ama bu yine çarşı pazara giderken fazla yakmasını engellemeyecek..
    Okuduklarıma göre beni doğrulayan da var yalanlayan da.
    Yakıyor kardeşim 5-6 nın altına düşmüyor diyende hiç az değil.

  8. #68
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Ben iki sene 35.000 km kullandım.Şehir dışında 100 km hızda 3,5 lt,120 km hızda 4.3 lt, 120 km üzeri basmalı hızda 5 lt yakıyordu.Kısa mesafe Şehir içindede 5 lt yakıyor.

  9. #69

    Üyelik
    06 Nisan 2022
    Daha düşük cc kullanıp buna geçtiyseniz bi miktar artış normal çarşı pazar için optimum araçlar değil bu 250 likler
    Hem 250 cc Hem sınıfındakilerden de ağır
    Ve kısa mesafe birleşince 5 litre normal bi değer

  10. #70
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Samet,

    Dün verdiğim yakıt verisi 777 km lik geziye ilişkindi.
    Aynı " 100 km de kaç litre benzin tüketiyorsunuz " başlığına Ağustos 2020 de ise aşağıdaki mesajı yazmışım.

    Her iki ölçüm arasında tam bir yıl fark var.
    Lastiğim farklıymış. Yan çantam yokmuş.
    Fakat arka çanta muhtemelen geziden daha ağırdır.
    Çünkü şehir içi ölçüm değeri vermişim ve şehir içinde çantam tıka basa alet edavatla dolu olur.

    Aşağıdaki ölçümde motor 54.000 de.
    Dünkü verdiğim ölçümde motor 58.000 de.

    ---------

    Suzuki Inazuma GW250

    Ölçüm : Ağustos 2020

    Yakıt : Total
    Topcase : 43 lt
    Sürücü : 60 kg. Artçı yok
    Cam : Rüzgar camı yok
    Lastik : Anlas Tournee

    Şehir içi : Yoğun trafik, dur kalk ve yokuşlu yollar ...... : 3.9 lt/100km

    Karma : Yarı şehir dışı, yarı şehir içi normal trafik ..... : 3.5 lt/100km
    (Şehir dışı kullanımda sürekli karşıdan gelen rüzgar vardı)

    -------------

    Hadi yukarıdaki 3.9 değeri 3.93 olsun. Onuda yuvarla 4.0 lt yap.
    Yine senin 6.0 lt değeriyle arada çok var.
    GPS le km saat kontrolüde yapmıştım.
    Hatta yukarıdaki 3.5 lt değer gps le kontrol yapmak için TEM den Silivri veya Tekirdağa gitgel yaparken yapılmış ölçüm olmalı.
    GPS le km göstergesi neredeyse bire bir aynıydı. Olsun olsun %1 fark olsun.

    Bu arada yanlış hatırlamıyorsam, şehir içinde düz yollarda genelde senin gibi 5.000-6.000 devir aralığında kullanıyordum.
    Zaten motor 7.500 devirde 100km/s hız yapıyor.

    Eğer bujilerden birisi düzgün ateşleme yapmıyorsa fazla yakıyor olabilirsin.
    Ama senin gibi tecrübeli bir motorcu sarsıntıdan bunu anlardı.

    Ben çözemedim.

  11. #71
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben iki sene 35.000 km kullandım.Şehir dışında 100 km hızda 3,5 lt,120 km hızda 4.3 lt, 120 km üzeri basmalı hızda 5 lt yakıyordu.Kısa mesafe Şehir içindede 5 lt yakıyor.
    Uzun yolu bilmesem de hemen hemen bu değerlerdeyiz işte..
    Alıntı tpexx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha düşük cc kullanıp buna geçtiyseniz bi miktar artış normal çarşı pazar için optimum araçlar değil bu 250 likler
    Hem 250 cc Hem sınıfındakilerden de ağır
    Ve kısa mesafe birleşince 5 litre normal bi değer
    Daha düşüğü daha yükseği kaç motosikletim olduğunu saymadım ama yinede fazla bir değer.
    250 cc sonuçta.. f650 gs nin şehiriçi 3.5 ile 4 litre arası yaktığını yine bmw r1150 rt nin 4 lü rakamlarda gezdiğini bizzat kullanarak görmüş birisi olarak söylüyorum .
    24 hp çift silindir için bence aşırı bir tüketim değeri..
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  12. #72
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Bir bilgi daha.

    Arkadaşlar şehir içi yakıt tüketim değerleri veriyorlar ama,
    şehir içi dediğimiz şey bir kavram.
    Bir arkadaşım hergün Küçükçekmeceden Maslağa gidiyor. Neredeyse hiçtrafik ışığına takılmıyor.
    Güzergahı, sahilyolu, E5, TEM şeklinde.

    Benim verdiğim şehir içi bilgilerinde en az %60-70 aşağıdaki güzergah vardır.

    İncirli-Bakırköyden hareket.
    Bakırköy Adliyesi önünden Veliefendi yoluna iniş.
    Veliefendi önünden sahil yolu.
    Çatladıkapıdan Kadırgaya giriş.

    Piyer Loti yokuşundan dur kalk şeklinde Cağaloğlu.
    Piyer Loti yokuşunu bilen bilir. Motosikletle bile aralardan geçemezsiniz.
    O dik yokuşta dur kalk ilerlersiniz.

    Şerefendi sokaktan Nuruosmaniye cami önünden dur kalklarla Çemberlitaş.
    Gün içinde Eminönü, Sirkeci, Çemberlitaş.
    Çemberlitaş, Laleli, Aksaray.

    Yani o Çekmece, Beylikdüzü gibi yerlerden kalkıp Maslağa gidenlerin yolu,
    benim kullanım güzergahıma göre aslında şehir dışı oluyor.

    Motoru ise geçmişte motosiklet eğitmeni bir arkadaşımız kullanmış.
    İnazumayı sever ve bakımları aksatmayan birisi.

    3.9 lt şehir içi değeri verdiğimde motoru alalı iki ay kadar olmuştu.
    Sadece lastikleri değiştirmiş, Liquie Molly full sentetik yağ değişimi yapmış,
    birde Liquie Mollynin enjektör temizleyicisini kullanmıştım.

    Sana göre sanırım tek fark, lastik, yağ ve enjektör temizleyici.

    Umarım bu bilginin faydası olur.

    Düzeltme : 3.9 lt şehir içi ölçümde lastikler aldığımda üzerinde olan Anls Tournee idi. Yaklaşık 3.000 km kullanılmıştı.
    Performansını beğenmediğim için 1.500-2.000 km kullanıp 3-4 ay sonra değiştirmiştim.

  13. #73
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Inazuma yaktiği kadar gitmeyen bir makina.

    Arka dişli küçültme yöntemi denebilir,en azindan devir avantaji sağlanir.

    Örnek stok disli ile 7.000rpm de 100kmh yapiyorsa
    Kuçuk dişli ile 7.000rpm de 110-115 yapabilir.
    atalayalper bunu beğendi.

  14. #74
    Metehan48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2021
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Triumph Rocket 3 GT 221 Edition
    Maşallah maşallah elinize sağlık, sağlam bir temizlik olmuş, karşılığında görüntü efsane.
    atalayalper bunu beğendi.

  15. #75
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir bilgi daha.

    Arkadaşlar şehir içi yakıt tüketim değerleri veriyorlar ama,
    şehir içi dediğimiz şey bir kavram.
    Bir arkadaşım hergün Küçükçekmeceden Maslağa gidiyor. Neredeyse hiçtrafik ışığına takılmıyor.
    Güzergahı, sahilyolu, E5, TEM şeklinde.

    Benim verdiğim şehir içi bilgilerinde en az %60-70 aşağıdaki güzergah vardır.

    İncirli-Bakırköyden hareket.
    Bakırköy Adliyesi önünden Veliefendi yoluna iniş.
    Veliefendi önünden sahil yolu.
    Çatladıkapıdan Kadırgaya giriş.

    Piyer Loti yokuşundan dur kalk şeklinde Cağaloğlu.
    Piyer Loti yokuşunu bilen bilir. Motosikletle bile aralardan geçemezsiniz.
    O dik yokuşta dur kalk ilerlersiniz.

    Şerefendi sokaktan Nuruosmaniye cami önünden dur kalklarla Çemberlitaş.
    Gün içinde Eminönü, Sirkeci, Çemberlitaş.
    Çemberlitaş, Laleli, Aksaray.

    Yani o Çekmece, Beylikdüzü gibi yerlerden kalkıp Maslağa gidenlerin yolu,
    benim kullanım güzergahıma göre aslında şehir dışı oluyor.

    Motoru ise geçmişte motosiklet eğitmeni bir arkadaşımız kullanmış.
    İnazumayı sever ve bakımları aksatmayan birisi.

    3.9 lt şehir içi değeri verdiğimde motoru alalı iki ay kadar olmuştu.
    Sadece lastikleri değiştirmiş, Liquie Molly full sentetik yağ değişimi yapmış,
    birde Liquie Mollynin enjektör temizleyicisini kullanmıştım.

    Sana göre sanırım tek fark, lastik, yağ ve enjektör temizleyici.

    Umarım bu bilginin faydası olur.

    Düzeltme : 3.9 lt şehir içi ölçümde lastikler aldığımda üzerinde olan Anls Tournee idi. Yaklaşık 3.000 km kullanılmıştı.
    Performansını beğenmediğim için 1.500-2.000 km kullanıp 3-4 ay sonra değiştirmiştim.
    Abi yokuş yok bizde. Düz yol trafik olabiliyor bazen.
    Yağ olarak eni diye bir yağ var ve motorcum özelliklerinden bahsetti süper bişey..
    Enjektör temizleyici kullanmadım bişey diyemem.hava fiktresi yeni,bujiler gayet iyi durumda ve temizlik ve ayarı yapıldı.
    Lastiklerim kötü. Değişmesi iyi olur. Senden çıkanlar duruyor mu abi?

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inazuma yaktiği kadar gitmeyen bir makina.

    Arka dişli küçültme yöntemi denebilir,en azindan devir avantaji sağlanir.

    Örnek stok disli ile 7.000rpm de 100kmh yapiyorsa
    Kuçuk dişli ile 7.000rpm de 110-115 yapabilir.
    Dilediğin değişimi yap .ki zamanında çok kez yaptım bunu.. Biraz tork kaybı yaşarsın ancak motosiklet hız sensörü ile hızı ön dişliden ölçtüğü için ne takarsan tak km deki rakam değişmiyor. Sen gerçekte 115 km ile gitsen bile motor sana 100 ile gittiğini söyleyecek ve kaydı o şekilde yapacak. Yine hesap kitap uğraşacaksın.Üstelik dişki büyütünce tork kaybı yanısıra daha fazla zorlanacağından daha fazla yakmasıda muhtemel..

    Alıntı Metehan48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşallah maşallah elinize sağlık, sağlam bir temizlik olmuş, karşılığında görüntü efsane.
    Alışmış kudurmuştan beterdir. Huyum kurusun iste.. ;)

    Düsük cc den yükseğe geçince biraz artması olur diyen arkadaşım. Evet olur tabi..
    Cbf 150 cc 3 litre idi bu 250 cc hadi 3.5 çok çok 3.8 olsun..
    150 cc nin 3 litresinin yanında 250 cc 6 yakarsa 650 cc 12litre 1100 cc ise 25 litre yakmalı ama öyle değil..öyle bir orantı yok..
    Ben yine de boğaz kelebeği ve enjektör temizliği meselelerine odaklanıyor gibiyim.
    Haa kullanıcısı olanların büyük çoğunluğu bu makine böyle yakıyor bizde de böyle deseler sorun yok ama 3.5 lar 3.9 lar biraz tuhaf geliyor.

  16. #76

    Üyelik
    06 Nisan 2022
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi yokuş yok bizde. Düz yol trafik olabiliyor bazen.
    Yağ olarak eni diye bir yağ var ve motorcum özelliklerinden bahsetti süper bişey..
    Enjektör temizleyici kullanmadım bişey diyemem.hava fiktresi yeni,bujiler gayet iyi durumda ve temizlik ve ayarı yapıldı.
    Lastiklerim kötü. Değişmesi iyi olur. Senden çıkanlar duruyor mu abi?



    Dilediğin değişimi yap .ki zamanında çok kez yaptım bunu.. Biraz tork kaybı yaşarsın ancak motosiklet hız sensörü ile hızı ön dişliden ölçtüğü için ne takarsan tak km deki rakam değişmiyor. Sen gerçekte 115 km ile gitsen bile motor sana 100 ile gittiğini söyleyecek ve kaydı o şekilde yapacak. Yine hesap kitap uğraşacaksın.Üstelik dişki büyütünce tork kaybı yanısıra daha fazla zorlanacağından daha fazla yakmasıda muhtemel..



    Alışmış kudurmuştan beterdir. Huyum kurusun iste.. ;)

    Düsük cc den yükseğe geçince biraz artması olur diyen arkadaşım. Evet olur tabi..
    Cbf 150 cc 3 litre idi bu 250 cc hadi 3.5 çok çok 3.8 olsun..
    150 cc nin 3 litresinin yanında 250 cc 6 yakarsa 650 cc 12litre 1100 cc ise 25 litre yakmalı ama öyle değil..öyle bir orantı yok..
    Ben yine de boğaz kelebeği ve enjektör temizliği meselelerine odaklanıyor gibiyim.
    Haa kullanıcısı olanların büyük çoğunluğu bu makine böyle yakıyor bizde de böyle deseler sorun yok ama 3.5 lar 3.9 lar biraz tuhaf geliyor.
    Samet hocam sizin yaptığınız ve yaktığınız normal insanların genel olarak şehiriçi kavramı farklı hiçbir içten yanmalı motor kısacık sürüşlerde 3-4 litreleri yakmaz.Siz genelde pazar market dediğiniz için 300–500metre hadi 1-2 km diyelim oralarda inanın az yaktığını iddia eden motorlar göstergeye bakmıyor
    He akan yola çıkıp 80 sabit gidip yine yakıyorsa şüphelendiğiniz gibi bir durum vardır.

  17. #77
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi yokuş yok bizde. Düz yol trafik olabiliyor bazen.
    Yağ olarak eni diye bir yağ var ve motorcum özelliklerinden bahsetti süper bişey..
    Enjektör temizleyici kullanmadım bişey diyemem.hava fiktresi yeni,bujiler gayet iyi durumda ve temizlik ve ayarı yapıldı.
    Lastiklerim kötü. Değişmesi iyi olur. Senden çıkanlar duruyor mu abi?
    O yağı bilmiyorum.

    Tournee bana o kadar çok güvensiz gelmiştiki, birine vermek yerine lastikçiye bırakmıştım.
    Lastikçi bile "yazık, bunlar daha yepyeni" diyordu ama kimsenin başını yakmak istemedim.

    Veliefendi önünden sahil yoluna çıkarkenki viyadükte frene dahi basmadığım halde motor kıç
    atıyordu. Anlas Winter Grip Plus taktığımın ertesi günü daha lastiğin mumu erimeden
    aynı yerden geçerken hiçte öyle kıç atma bir durumu yoktu.
    Daha sonrada böyle bir şey olmadı. Üstelik ne Ağustos sıcağında nede kışın.

    İnazuma lastik seçer.

    Uygun lastik kullanılmadığında,

    60-70km hızlardan sonra kafa sallaması kroniktir.

    Araştırmadan sakın yeni lastik alma.

  18. #78

    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi yokuş yok bizde. Düz yol trafik olabiliyor bazen.
    Yağ olarak eni diye bir yağ var ve motorcum özelliklerinden bahsetti süper bişey..
    Enjektör temizleyici kullanmadım bişey diyemem.hava fiktresi yeni,bujiler gayet iyi durumda ve temizlik ve ayarı yapıldı.
    Lastiklerim kötü. Değişmesi iyi olur. Senden çıkanlar duruyor mu abi?



    Dilediğin değişimi yap .ki zamanında çok kez yaptım bunu.. Biraz tork kaybı yaşarsın ancak motosiklet hız sensörü ile hızı ön dişliden ölçtüğü için ne takarsan tak km deki rakam değişmiyor. Sen gerçekte 115 km ile gitsen bile motor sana 100 ile gittiğini söyleyecek ve kaydı o şekilde yapacak. Yine hesap kitap uğraşacaksın.Üstelik dişki büyütünce tork kaybı yanısıra daha fazla zorlanacağından daha fazla yakmasıda muhtemel..



    Alışmış kudurmuştan beterdir. Huyum kurusun iste.. ;)

    Düsük cc den yükseğe geçince biraz artması olur diyen arkadaşım. Evet olur tabi..
    Cbf 150 cc 3 litre idi bu 250 cc hadi 3.5 çok çok 3.8 olsun..
    150 cc nin 3 litresinin yanında 250 cc 6 yakarsa 650 cc 12litre 1100 cc ise 25 litre yakmalı ama öyle değil..öyle bir orantı yok..
    Ben yine de boğaz kelebeği ve enjektör temizliği meselelerine odaklanıyor gibiyim.
    Haa kullanıcısı olanların büyük çoğunluğu bu makine böyle yakıyor bizde de böyle deseler sorun yok ama 3.5 lar 3.9 lar biraz tuhaf geliyor.
    Abi sanırım pendikte oturuyorsun. Bende pendikte sülüntepedeyim. Enjektör temizliği ile ilgili şüphe duyuyorsan , bende fazladan Lıquoı Moly'nin motosikletler için olan enjektör temizleyicisi var , talep edersen özelde yaz sana vereyim bir kullanmanı tavsiye ederim.

  19. #79
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı tpexx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samet hocam sizin yaptığınız ve yaktığınız normal insanların genel olarak şehiriçi kavramı farklı hiçbir içten yanmalı motor kısacık sürüşlerde 3-4 litreleri yakmaz.Siz genelde pazar market dediğiniz için 300–500metre hadi 1-2 km diyelim oralarda inanın az yaktığını iddia eden motorlar göstergeye bakmıyor
    He akan yola çıkıp 80 sabit gidip yine yakıyorsa şüphelendiğiniz gibi bir durum vardır.
    İşte onu bu hafta içi deneyeceģim inşallah.hastane işim var gidip gelmem gereken.
    Nasılsa gideceğim motoruda test etmiş olurum diye düşüñüyorum.
    sahilden pendik tuzla tuzla pendik sonrasında ise yine sahilden pendik tuzla,tuzla göztepe,göztepe pendik yapıp bakacağım.4 görürsem devam. Fazlası durumunda tutmam elimde fazla..

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O yağı bilmiyorum.

    Tournee bana o kadar çok güvensiz gelmiştiki, birine vermek yerine lastikçiye bırakmıştım.
    Lastikçi bile "yazık, bunlar daha yepyeni" diyordu ama kimsenin başını yakmak istemedim.

    Veliefendi önünden sahil yoluna çıkarkenki viyadükte frene dahi basmadığım halde motor kıç
    atıyordu. Anlas Winter Grip Plus taktığımın ertesi günü daha lastiğin mumu erimeden
    aynı yerden geçerken hiçte öyle kıç atma bir durumu yoktu.
    Daha sonrada böyle bir şey olmadı. Üstelik ne Ağustos sıcağında nede kışın.

    İnazuma lastik seçer.

    Uygun lastik kullanılmadığında,

    60-70km hızlardan sonra kafa sallaması kroniktir.

    Araştırmadan sakın yeni lastik alma.
    Şimdilik alamam zaten abi. Belki en erken seneye yaz başına..

    Alıntı volkan190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi sanırım pendikte oturuyorsun. Bende pendikte sülüntepedeyim. Enjektör temizliği ile ilgili şüphe duyuyorsan , bende fazladan Lıquoı Moly'nin motosikletler için olan enjektör temizleyicisi var , talep edersen özelde yaz sana vereyim bir kullanmanı tavsiye ederim.
    Ederim tabi ama fiyatı nedir? şu sıralar biraz sıkıntım var maddi olarak. O yüzden çok fazla bişeyler alabilecek durumda değilim. Ucuz bişeyse bakalım.

  20. #80

    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte onu bu hafta içi deneyeceģim inşallah.hastane işim var gidip gelmem gereken.
    Nasılsa gideceğim motoruda test etmiş olurum diye düşüñüyorum.
    sahilden pendik tuzla tuzla pendik sonrasında ise yine sahilden pendik tuzla,tuzla göztepe,göztepe pendik yapıp bakacağım.4 görürsem devam. Fazlası durumunda tutmam elimde fazla..


    Şimdilik alamam zaten abi. Belki en erken seneye yaz başına..


    Ederim tabi ama fiyatı nedir? şu sıralar biraz sıkıntım var maddi olarak. O yüzden çok fazla bişeyler alabilecek durumda değilim. Ucuz bişeyse bakalım.
    Fiyat yok abi , ücretsiz. Motosiklet kardeşliği, bizde bu vesileyle senin gibi güzel bir abimizi tanımış oluruz
    haluk23, espresso, GoGi ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)