Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Dominar 400 vs 250NK

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasakinin performans motoru oldugunu unutmayalım.

    Honda - yamaha - suzuki kadar uzun ömürlü değil diye biliyorum.
    Hocam 4 silindir racing makinanın yağını suyunu değiltirmezsen, sürekli redline yaparak kullanırsan hiçbir motor uzun ömürlü olmaz. Ayrıca günümüzde bile z750, z750s ler mekanik sorun çıkarmadan kullanılıyor. Levent hocamın da dediği gibi kawasaki ağır sanayi bu, piyanocu değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Bir sıkıntı olursa kawasakinin yedek parçasını bulmak getirtmek biraz uzun bir süreç olur diye düşünüyorum.En kötü ihtimalle en az risk için d250 alınabilir galiba

  3. #23
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış bilgi

    Zx6 ve sonrasi performans serisi,bakimlari aksatilmazsa yillarca yürürü var.

    Kawasaki ağir sanayii tabiri boşa söylenmiş tanim değil.

    Hele hele 250 tek silindir z serisinin bloğunu bozamazsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------



    Düzgün kullanimda üzmez,

    Ayrica diğer japon markalarinda yedek parça fiyatlari az buz değil.

    Kawanin tek handikapi,bazi modellerinde yan sanayii yedek parça bulunmama sorunu.
    Yedek parçayı Türkiye de bulmak sıkıntı olsa bile tommygun gibi yurtdışından getirtebilir. 20 yıllık motora parça buluyor adam. Güncel bir japonun parçası her türlü bulunur.
    tommygun ve levend84 bunu beğendiler.

  4. #24
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Kawasaki'nin iğneden ipliğe orijinal parçasını getirtmek maksimum 2 hafta. Biraz yurtdışı alışveriş işlerini kovalamak gerekiyor. Lakin Z 250 Sl ve Ninja 250 Sl Kawasaki'nin Japon değil, Endonezya üretimi motorlarıdır. Far camında zamanla bir problem oluşuyor, polisajla girişmek falan gerekiyor. Onun dışında bloktan sıkıntı yaşayan duymadım ama ebat olarak ufak motordur bilginiz olsun, öyle pehlivan gibi, rahmetli Filiz Nurullah gibi vücut tipiniz varsa motora sığmayabilirsiniz.
    levend84 bunu beğendi.

  5. #25
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki'nin iğneden ipliğe orijinal parçasını getirtmek maksimum 2 hafta. Biraz yurtdışı alışveriş işlerini kovalamak gerekiyor. Lakin Z 250 Sl ve Ninja 250 Sl Kawasaki'nin Japon değil, Endonezya üretimi motorlarıdır. Far camında zamanla bir problem oluşuyor, polisajla girişmek falan gerekiyor. Onun dışında bloktan sıkıntı yaşayan duymadım ama ebat olarak ufak motordur bilginiz olsun, öyle pehlivan gibi, rahmetli Filiz Nurullah gibi vücut tipiniz varsa motora sığmayabilirsiniz.
    Z250 SL bu motoru deneyimlemek isterdim.

    Bu z250 teknik degerleri.



    Bu da Mt25 teknik degerleri



    Z250 nin sıkıştirma orani daha yuksek

    Iki motorunda tork degerleri çok yakin.

    Z250 max torkunu ve hp sini mt ye gore alt devirde veriyor

    Z250 Geniş silindir çapi ve uzun kurs boyundan dolayi krank ve blok olarak mt den daha uzun ömürlu olacaktir.

    Ayrica z250 de 12.500 rpm ceviren bir makina.(halk jargonuyla ciğerli makina)

    Arka dişliyi küçultme ile muhtemelen 180 km hiz yapacak bir motor.

    Tam da tahmin ettigim gibi

    https://youtu.be/Ec62tF-h4wU

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

    Alttaki video da

    Mt03 ile Z300 gazlamasi var.

    Mt03 42 hp
    Z300 39 hp

    Kawasaki daha devirli makina

    https://youtu.be/UobULqRZXGU
    tommygun ve denizz1 bunu beğendiler.

  6. #26
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Arkadaşlar ekmek / köfte formülünü unutmayın 54.000 liraya o özellikleri sunan başka “0” km motor yok ve şu anda İstanbul’da o motorun stoku bitmiş durumda yani hiç yok.

    Cf moto nedir dediğiniz marka ktm’ye motor üretiyor. Çin’in son yıllarda pik yapan ve tüm ihtiyacını kendisi gören bir marka.

    Kawasaki z250 kasa olarak o kadar küçük ki ben 1.83 boy ile oturunca üstüne bmx bisiklet gibi kalmıştı altımda. Teknoloji konusunda da biraz eskilerde kaldı günümüz için konuşuyorum. Fakat blok sağlamlığı ve gidişi çok iyi. 1.80 cm üstü ve yapılı kişiler için pek uygun değil anlayacağınız.

    Dominar ise diavel’den esinlenerek yapılan kolay ulaşılabilir bir kopya. Tipi herkesi mutlu etmez kaba geliyor bana mesela.

    Zevkler renkler beklentiler ve mevcut bütçe bizim piyasadaki motorlara bakış açımızı belirliyor. Ben de şimdi pulsar nedir dominar nedir elin Hintlileri çirkinler kabalar desem mesela çok da adil olmaz. Dominarın kronik sorunları yok mu? Pulsarın kronik sorunları yok mu? Tabii ki var.
    Thesinner83, denizz1 ve levend84 bunu beğendiler.

  7. #27
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Dominar ın tipi ve gidişi ile alakalı aslında bir sıkıntım yok,duruşu falan hoşuma gidiyor hatta alırsam eğer spor cam,elcik koruma ve far koruma taktırmak istiyorum biraz daha oturaklı dursun diye beni aslında endişelendiren titreşimi ve işçiliği

  8. #28
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bütün forumu 500f sahibi yapmaya kararlısın galiba. Şaka bir yana bütçe uygunsa kesinlikle 500f almaya bak. Konudaki herkes kendi bajaj motosikletini övmeyi bitirdiyse dominar kullanıcıları başlığını oku. "SORUNSUZ BLOK" virajın ortasında stop eden, kaydırmalı debriyaja rağmen kafasına göre arka tekeri kitleyen muhteşem bir motora sahip olmak istiyorsan d400 harika bir motordur. D250 hakkında bilgim yok ama onun da kullanıcı konusuna bak forumdan.
    2017 kasa kullanıyorum 20k ya geldi. Ugleri bilmem. motor titriyor kötü yanları var ancak stop etmeymiş arka teker kitlemeymiş yolda bırakmaymış öyle birşey olmadı. D250 de D400 de 120 160k km de motorlar var şuan kuryelerin kullandığı. o kmler de sorunsuz gitmiş cf moto varsa karşılaştıralım oturup. Cbf 500 ile arasında 30k fiyat farkı var 2. elde. aynı klasmanın motorları mı ? öneri verirken biraz mantık lütfen. Gitsin Bmw alsın arkadaş oda japondan iyidir mağlum, ama al demekle alınmıyor işte o paralara en iyi seçenek ne bunu konuşalım.
    Cf moto da bir sürü bajajda mt25 de eskitmiş bir kullanıcı mesela Kdiner gelsin anlatsın , bu motorlar konusunda tecrübeli kişilerin söyledikleri daha dikkate alınası .
    Mr.wind bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  9. #29
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Konuyu hortlatmak gibi olcak ama aklıma bir sorun geldi arkadaşımın d400 u 130-140 km li hızları geçince deli gibi kafa sallamaya başlıyor bu bir kronik sıkıntı mı?Yoksa arkadaşımın motoruna mi özel bir sıkıntı acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

    Ben belki lastik basıncındandır diye düşündüm ama diskte de eğilme varmış,gerçi ustamiz dişteki eğilmenin sürüşe büyük bir sıkıntı çıkarmayacagini söylemişti

  10. #30
    HappyPuppy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    250NK alırsan aklın D400'de kalır. D400 alırsan 250NK'da kalmaz. Bence bu bile seçim için yeterli bi sebep. 250NK bence D250'nin rakibi olabilir. Her iki modelle bi test sürüşü yapmadan karar verme bence, onun dışındaki her şey için forumda modellerin ilgili başlığına bakabilirsin. Şimdiden hayırlı olsun.

    Ayrıca kafa sallama ile ilgili olarak şunu ekleyebilirim. 25000 km D400 tecrübemde hiç kafa sallama sorunu yaşamadım. Yaşadığınız problem rulman, süspansiyon, lastik gibi etkenlerden dolayı o motosiklete özel olabilir.
    denizz1 bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    D400'ün tek sıkıntısı fabrika çıkışı leş lastikleridir. Onları düzgün bir lastikle değiştirince ortaya tam bir fiyat performans canavarı çıkıyor. Ama şu anki fiyatlara bakınca d400 alacağıma üstüne biraz ekler mt25 alırım diyorum. MT25 100k vs D400 92k, eskiden fiyatlar bu kadar yakın değildi.

  12. #32
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Alıntı Vargath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D400'ün tek sıkıntısı fabrika çıkışı leş lastikleridir. Onları düzgün bir lastikle değiştirince ortaya tam bir fiyat performans canavarı çıkıyor. Ama şu anki fiyatlara bakınca d400 alacağıma üstüne biraz ekler mt25 alırım diyorum. MT25 100k vs D400 92k, eskiden fiyatlar bu kadar yakın değildi.
    sıfırlar için durum o aslında evet ama şöylede birşey var 100k ya sıfır mt25 bulunamıyor maalesef 110 bini çıkarmak lazım en az yani iyi kötü arada yine 20 bin var,benim alacağım bütçeyede 16 model abssiz 35k kmde mtler denk geliyor şartlar biraz daha uygun olsa aslında yamahadan şaşmadan mt-25 ile devam etmek istiyordum.

  13. #33
    Jeansque - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2019
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfırlar için durum o aslında evet ama şöylede birşey var 100k ya sıfır mt25 bulunamıyor maalesef 110 bini çıkarmak lazım en az yani iyi kötü arada yine 20 bin var,benim alacağım bütçeyede 16 model abssiz 35k kmde mtler denk geliyor şartlar biraz daha uygun olsa aslında yamahadan şaşmadan mt-25 ile devam etmek istiyordum.
    Vallahi ne alacaksınız bilmiyorum ama acele etseniz iyi olur. Bajaj modellerine zam geliyor yarın. %20 falan diyorlar bana çok gerçekçi gelmiyor o kadar zam olması ama fiyatın artacağı kesin.

  14. #34
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    Bulundugunuz bölgede hangisinin servisi iyiyse onu tercih etmeniz iyi olacaktır benim düşüncem.

  15. #35
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bulundugunuz bölgede hangisinin servisi iyiyse onu tercih etmeniz iyi olacaktır benim düşüncem.
    Valla 1 aya yazlığa geçeceğim sadece Yamaha servisi var başka da hiç bir motorun bayisi yok en yakın servisler burdan 17172km uzakta ahahah

  16. #36
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2017 kasa kullanıyorum 20k ya geldi. Ugleri bilmem. motor titriyor kötü yanları var ancak stop etmeymiş arka teker kitlemeymiş yolda bırakmaymış öyle birşey olmadı. D250 de D400 de 120 160k km de motorlar var şuan kuryelerin kullandığı. o kmler de sorunsuz gitmiş cf moto varsa karşılaştıralım oturup. Cbf 500 ile arasında 30k fiyat farkı var 2. elde. aynı klasmanın motorları mı ? öneri verirken biraz mantık lütfen. Gitsin Bmw alsın arkadaş oda japondan iyidir mağlum, ama al demekle alınmıyor işte o paralara en iyi seçenek ne bunu konuşalım.
    Cf moto da bir sürü bajajda mt25 de eskitmiş bir kullanıcı mesela Kdiner gelsin anlatsın , bu motorlar konusunda tecrübeli kişilerin söyledikleri daha dikkate alınası .
    Mesajımı dikkatlice okursan bütçe uygunsa yazdığımı görürsün.
    Ayrıca https://www.sikayetvar.com/bajaj/baj...rken-stop-etme
    Linke bakarsan hareket halinde stop etme sorunu yaşayan insanlar şikayetlerini yazmışlar. İzlediğim videoyu bulamadım ama virajın içinde stop edip sürücünün kaza yapmasına sebep olduğu bir video izlemiştim. Sen veya arkadaşların bu ve bunun gibi sorunları yaşamamış olabilirsin ben de hepsinde bu sorun var demiyorum. Ona belki denk gelir, belki gelmez. Şahsi fikrim böyle bir risk taşıyan motosikleti almam. Direkt saldırıya geçmişsin ama önce yazılan mesajı dikkatli oku sonra tepki göstereceksen göster.

  17. #37
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesajımı dikkatlice okursan bütçe uygunsa yazdığımı görürsün.
    Ayrıca https://www.sikayetvar.com/bajaj/baj...rken-stop-etme
    Linke bakarsan hareket halinde stop etme sorunu yaşayan insanlar şikayetlerini yazmışlar. İzlediğim videoyu bulamadım ama virajın içinde stop edip sürücünün kaza yapmasına sebep olduğu bir video izlemiştim. Sen veya arkadaşların bu ve bunun gibi sorunları yaşamamış olabilirsin ben de hepsinde bu sorun var demiyorum. Ona belki denk gelir, belki gelmez. Şahsi fikrim böyle bir risk taşıyan motosikleti almam. Direkt saldırıya geçmişsin ama önce yazılan mesajı dikkatli oku sonra tepki göstereceksen göster.
    Hocam bahsettiğiniz videoya şahitlik edebilirim, bende izlemiştim açılan bir konuda. Fabrika çıkışlı gelen kötü lastik, ıslak zemin ve en büyük etken stop etme, bu üçü birleşince bahsedilen kaza durumu kaçınılmaz oluyor.

  18. #38
    Jeansque - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2019
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesajımı dikkatlice okursan bütçe uygunsa yazdığımı görürsün.
    Ayrıca https://www.sikayetvar.com/bajaj/baj...rken-stop-etme
    Linke bakarsan hareket halinde stop etme sorunu yaşayan insanlar şikayetlerini yazmışlar. İzlediğim videoyu bulamadım ama virajın içinde stop edip sürücünün kaza yapmasına sebep olduğu bir video izlemiştim. Sen veya arkadaşların bu ve bunun gibi sorunları yaşamamış olabilirsin ben de hepsinde bu sorun var demiyorum. Ona belki denk gelir, belki gelmez. Şahsi fikrim böyle bir risk taşıyan motosikleti almam. Direkt saldırıya geçmişsin ama önce yazılan mesajı dikkatli oku sonra tepki göstereceksen göster.
    Hocam stop etme sorununu rodaj bitimine kadar ben de birkaç defa yaşadım, hatta burada konu açmış olmam gerek. Ama stop etme olayı hem bende hem de yaşayanların %99'unda neredeyse durma hızında ve debriyaj çekiliyken yaşanıyor. Bu olayı yaşayan kişinin motorunda muhtemelen başka bir problem söz konusu çünkü stop etme olayını 3500 KM'lerde dahi yaşadığını söylüyordu ancak ben ve benim gibi diğer kişilerin problemi rodaj bittikten sonra yaşanmadı. Tabi burada asıl kusur firmada çünkü hiçbir şekilde yardımcı olmamışlar. Kaliteli firma dediğinin çekici yollayıp motoru fabrikaya getirip bütün kontrolleri yapması lazımdı. Bu arada motor 96.250 olmuş, zaten birkaç mesaj yukarıda zam geleceğini söylemiştim arkadaşa.

  19. #39
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Ben iki yıl ilk dominar serisini kullandım ve çok memnundum. Titreşim içinde gidon yükseltme tavsiye ederim. Duruş daha dik olduğu için ele binen yük azalıyor ve titreşim çok az hissediliyor. Onun dışında çok keyifli makina ve kronik arızası yok. İlk serilerde disk eğriliği görülmüştü ama onların da bir kısmı garantiden değişti. Ayrıca bir arkadaş cf moto ktm'e motor üretiyor demiş ama o konuyu yanlış biliyor olmasın. Zira bajaj ktm'nin %47 sahibi zaten. Ayrıca KTM 390 bloğu ile d400 blogu aynı. Cf moto hakkında bilgi sahibi olmadığım için yeremem de övemem de.
    denizz1 bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    En başta hesabını nasıl yaptın .. nmax sorunsuz bir motordur yağını filtresini değiştirir yoluna bakarsın..

    Söylediğin makinelerin bazılarının kronikleri var onu geçtim nk250 nin en son göstergesine 14 bin tl deniyordu .. arada kawasaki denmiş kawasaki nin yedek parçası el yakar z250 en son gidonu bildiğin düz boru 3 bin tl idi … ön amortisörleri patlasa rahat 15 bin civarı vardır .. benim köşede param var sıkıntım yok diyorsan lafım yok..

    Ben teknik biriyim önceliğim heleki şu ekonomik koşullarda hayat pahallığının benzin fiyatlarının tavan yaptığı şu sıralar üç şeye bakarım ikinci el , ucuz bulunabilir yedek parça , yakıt tasarrufu yakıt tasarrufu illa küçük hacim al demek değil 500-600 lük makine bile alsan klasmanında en ekonomik az yakan ..

    Teknik olarak söyliyim 250cc tek silindirli makine alıcaksan hiç macera arama kronik falan bajaj bak derim ister pulsar ister rs ister dominar250 yada makyajlı 2014 sonrası cbr250 bak derim paran varda mt25 yada r25 abs li bak derim ..
    Dahada varsa cb500f cb500r bak derim ..
    yada benim eski motorum cb600f hornet bak derim ..

    Zarar ediceğin motora girme satışta zorlanacağın motora girme herhangi bir kaza arıza halinde masraflarının altından kalkamıycağın bir motora girme şahsi fikrim..

    Bugün serviste komple bitik bir mt25 r25 motoru alt üst full kelle revize ettirmeye kalksan orjinal parçalardan işçiliği parça fiyatları ortalama 30 bin tl ye çıkarsın bahsettiğim 250cc güncel makine ..
    500-600 cc ve üstü heleki 4 silindir makineyi kaça toplarsın sen hesap et…


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)