Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

SUZUKİ GSR 600 HALA ALINIR MI?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı NAMASTE7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında fiyat olarak 64 bin civarlarına gelecekti bana Gsr. Ama yine de haklısınız. Lucas peki artı eksileri nedir Fz6'nın?
    Forumda vardır kullanıcısı, + - bilemem kullanmadım çünkü.
    Ama yok illaki 4 silindir motosiklet istiyorum diyorsan, sorun çıkarma olasılığı daha düşük olan daha düşük beygirli ama yinede 4 silindir keyfini verebilecek ABS'li enjeksiyonlu (2008 sonrası) CBF 600 alabilirsin
    Bende 2007 Enjeksiyonsuz modeli mevcut, sırf abs seçeneği için bile alınabilecek bir motor. Nispeten daha düşük devir çevirdiği için motor ömrü daha uzun ve dayanıklı. Bir GSR tarzı yok ama, tipsiz bir motor da değil günümüze göre.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    13 Nisan 2018
    Anladım öneri için teşekkür ederim evet hoş motor tercih edilebilir. Bu arada sanırım piyasa yavaştan yaz fiyatlarına doğru gidiyor, çünkü 1 hafta önce baktığım 10 gün önce baktığım fiyatlar ufak ufak yukarı doğru çekilmeye başlamış. Yazın ne durumda olur ben şimdiden korkmaya başladım açıkçası. Piyasa insafsız ve çıkarcı insanlarla dolu ne yazık ki. Olan bizim gibi temiz ve hobi sahibi binicilere oluyor ya temiz bir şey bulup çok para veriyoruz ya da uygun bulup bakımı için para bayılıyoruz. Allah sonumuzu hayır etsin.

  3. #23

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    benime aklıma gelen o yıllarda cbf600 çok güzel olur fz6 da severim.bu 2 motorada bak derim suzukiye göre nedense daha mantıklı insanlar kullanmış

  4. #24
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Temizini bulabilsen keşke...
    cbf ya da fz daha mantıklı gibi geliyor bana..
    Tamam honda ve yamaha z.kiyor ama
    Suzuki üstüne bir de öpüyor..
    fz6_fazer bunu beğendi.

  5. #25
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    GSR600 almamak için bildiğim inandırıcı nedenler şunlar;
    - Ekonomimizin uçmaya başlaması.
    - Yaşı nedeniyle olası masraflar çıkaracak olması, 4 silindir motor bloğunun yakıt tüketim miktarı.
    - 15 yaşına gelmiş motorların hiç km. yapmamış olması.(2017 model motorumun ömrü yatmakla geçiyor. 33 bin km yi geçti)

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    illa 4 silindir ve eski dusunuyorsan honda 900 hornet tavsiye ederim.restore etmesi daha kolay.daha dengeli,daha zevkli vs vs
    tommygun bunu beğendi.

  7. #27
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    yamaha fz6n
    yamaha xj6
    belki honda cb650f
    bunlar nispeten daha iyidir durum olarak

  8. #28
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    illa 4 silindir ve eski dusunuyorsan honda 900 hornet tavsiye ederim.restore etmesi daha kolay.daha dengeli,daha zevkli vs vs
    Hornet 900 kullandınız mı? Gsr600 den falan çok daha tehlikeli motosiklet. Çekiş kontrol yok, alt devirleri 2 silindirli motorlar gibi dolu dolu. Saniyelik bir boşluğunda havaya uçurur. Abs olmaması da cabası. Benzin göstergesi bile yok motorda.

    Hayatımda kullandığım en tehlikeli araçlardan biriydi.
    Atincozkan bunu beğendi.

  9. #29
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    illa 4 silindir ve eski dusunuyorsan honda 900 hornet tavsiye ederim.restore etmesi daha kolay.daha dengeli,daha zevkli vs vs


    Ailemde benzin istasyonu sahibi biri olsa da bu motordan alsam keşke Şaka bir yana yuvarlak far ve retro görünümü benim gibi sevenler için süper bir tasarım. Lakin motorun genel karakteri az biraz psikopat.
    yec bunu beğendi.

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Tommy youtubede yabanci incelemeleri vardi.cok cok olumlu yorumlar ve anlatimlar soz konusu.arkadasim kullandi bir kac sene.yakindan resimdekilerden cok shik bir motosiklet.sesi guzel,viraji dengeli...

  11. #31
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tommy youtubede yabanci incelemeleri vardi.cok cok olumlu yorumlar ve anlatimlar soz konusu.arkadasim kullandi bir kac sene.yakindan resimdekilerden cok shik bir motosiklet.sesi guzel,viraji dengeli...
    Youtube'da UCK diye bir bebe var, eskiden o bebenin Tuğra diye başka bir arkadaşı vardı, askerliği öncesi o kullanıyordu bu sapık motoru. Keşke bizde de temizi olsa da kullansak, ayı gibi değişik bir güç vardı motorda izlediğim kadarıyla.

  12. #32

    Üyelik
    20 Mart 2017
    İlla 4 silindir motor arıyor isen bütçen de kısıtlı ise o zaman , motor gücü sınırlandırılmış DEVSİLİLMİS motorları almanı öneririm , örneğin cbr1000 sınırlandırılmış CBF 1000 gibi ,
    CBF 600-650
    Yamahafa xj600f
    Divercion 600
    Fazer 600 serisi

    Benim bildiğim.gucu sınırlandırilmis racing den devrsirme 4 silindir bunlar var ama tercubelileri daha iyi bilir . Şunu da unutma 500 km demek 8 litreden 8*5 40 litre minimum 800 TL aylık yakıt gideri demek yağı vegisi sigortası bakımı 2000 bulur , eskiden yeni 200 motorun olduğu için bakim sadece km de.bir yağ iken 500 TL masrafın olurken şimdi onu dört ile çarp ..

    Motor sadece ilk alım.maloyeti değil onu yürütmek içinde ayrı bir maliyet var

  13. #33
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    son 5 yıldır apaçilerin etrafında çılgın attığı, motoru aşırı dayanıklı, performansı agresif, sesi muazzam, parçası seyrek bulunan bir motor.

    2005-2008 model Suzuki GSR/ GSXR şaseleri hatalı üretimden dolayı en ufak darbede boyundaki kaynak yerinden kırılıyor,fakat onu öyle bir tamir edip kaynaklıyorlarki anlamak çok zor. Zaten hassas olan şase ya diğer boynuzdan ya da kaynak yerinden kırılmaya hazır bekliyor. Tamiri mümkün, güvenliği riskli.

    FZ6 pek radarımda olan bir motor olmadığı için kıyaslayamam ama şase sıkıntısı olmasa da o kasaların R6'dan kalma 'fermuar' lakabı vardır, habire motor açılıp/kapandığı için ustalar fermuar lakabı takmışlardı. 'ben biniyorum 5 yıldır hiç motor yapmadım valla' diyen arkadaşlar olabilir,sen insan gibi binmişsin demektir ancak 2.el motorun GBT'si olmadığı için ne GSR 600 şase geçmişi ne de Fz6 motor geçmişi daima muamma.

    Bir yerden sonra o yaştaki motorlar tamamen şans işi, alıp 5 sene yağını suyunu koyup devam edebilirsiniz, aldıktan 3 gün sonra motordan ses geliyor diye baktırıp motor açmanıza gerek kalabilir.

    bu arada gerek GSR 600 gerek FZ6 her ikisi 'sınırlandırılmış' motorlar.

    GSR'da GSXR 600 K4/K5 (120hp)
    FZ6'da YZF R6 2001-2002 (120 hp)

    98 hp'ye düşürülmüş olarak mevcut
    tommygun bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/mk8fcpd.jpg

    Şaka bir yana yuvarlak far ve retro görünümü benim gibi sevenler için süper bir tasarım.
    Katılıyorum. CBF250/500 için de aynı şeyleri düşünüyorum.
    tommygun bunu beğendi.

  15. #35
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son 5 yıldır apaçilerin etrafında çılgın attığı, motoru aşırı dayanıklı, performansı agresif, sesi muazzam, parçası seyrek bulunan bir motor.

    2005-2008 model Suzuki GSR/ GSXR şaseleri hatalı üretimden dolayı en ufak darbede boyundaki kaynak yerinden kırılıyor,fakat onu öyle bir tamir edip kaynaklıyorlarki anlamak çok zor. Zaten hassas olan şase ya diğer boynuzdan ya da kaynak yerinden kırılmaya hazır bekliyor. Tamiri mümkün, güvenliği riskli.

    FZ6 pek radarımda olan bir motor olmadığı için kıyaslayamam ama şase sıkıntısı olmasa da o kasaların R6'dan kalma 'fermuar' lakabı vardır, habire motor açılıp/kapandığı için ustalar fermuar lakabı takmışlardı. 'ben biniyorum 5 yıldır hiç motor yapmadım valla' diyen arkadaşlar olabilir,sen insan gibi binmişsin demektir ancak 2.el motorun GBT'si olmadığı için ne GSR 600 şase geçmişi ne de Fz6 motor geçmişi daima muamma.

    Bir yerden sonra o yaştaki motorlar tamamen şans işi, alıp 5 sene yağını suyunu koyup devam edebilirsiniz, aldıktan 3 gün sonra motordan ses geliyor diye baktırıp motor açmanıza gerek kalabilir.

    bu arada gerek GSR 600 gerek FZ6 her ikisi 'sınırlandırılmış' motorlar.

    GSR'da GSXR 600 K4/K5 (120hp)
    FZ6'da YZF R6 2001-2002 (120 hp)

    98 hp'ye düşürülmüş olarak mevcut
    FZ6 icin soylediklerine katilmiyorum

    Cok saglam diye bilinen cbf 600 ki 2009 model enjeksiyonlu modeliyle bir cok sorun yasadim , sanziman , suspansiyon , rolanti sorunu gibi

    Su an nisbeten daha eski 2004 model FZ6 gecis yaptim , yaklasik 5-6 bin km dir kullaniyorum , sanziman sikir sikir cok daha kararli , keza cbf 600 den cok daha kuvvetli olmasina ragmen bariz daha az yakiyor , yuksek suratlerde daha kararli , 6.viteste mesala cbf 600 de evde kimse yoktu , yamaha da farketmiyor gaz actikca gidiyor.

    FZ6 , ozellikle bulabilirseniz s2 versiyonu hakikaten basinizi agritmayacak ve her yola gelen nadir motorlardandir zaten fz6 tum dunyada trouble-free olarak pazarlanan bir model , R6 ile bir tutmamak gerekiyor.

    Turkiyede yasamiyorum al satci da degilim o yuzden hani motorumun piyasasi dusmesin diye yapilan bir yorum degildir

    Son olarak eski japon modellerin tercihi konusunda , touring modellere yonelmek biraz daha mantikli , naked motorlar genelde sehir ici zorlamalara maruz kaliyor ama oyle 3 cantali karenajli modeller daha cok uzun yolda tercih ediliyor bu mesala bir tercih sebebi olabilir yada gecmisi hakkinda fikir verebilir.
    fazil bunu beğendi.

  16. #36
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı psyche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    FZ6 icin soylediklerine katilmiyorum

    Cok saglam diye bilinen cbf 600 ki 2009 model enjeksiyonlu modeliyle bir cok sorun yasadim , sanziman , suspansiyon , rolanti sorunu gibi

    Su an nisbeten daha eski 2004 model FZ6 gecis yaptim , yaklasik 5-6 bin km dir kullaniyorum , sanziman sikir sikir cok daha kararli , keza cbf 600 den cok daha kuvvetli olmasina ragmen bariz daha az yakiyor , yuksek suratlerde daha kararli , 6.viteste mesala cbf 600 de evde kimse yoktu , yamaha da farketmiyor gaz actikca gidiyor.

    FZ6 , ozellikle bulabilirseniz s2 versiyonu hakikaten basinizi agritmayacak ve her yola gelen nadir motorlardandir zaten fz6 tum dunyada trouble-free olarak pazarlanan bir model , R6 ile bir tutmamak gerekiyor.

    Turkiyede yasamiyorum al satci da degilim o yuzden hani motorumun piyasasi dusmesin diye yapilan bir yorum degildir

    Son olarak eski japon modellerin tercihi konusunda , touring modellere yonelmek biraz daha mantikli , naked motorlar genelde sehir ici zorlamalara maruz kaliyor ama oyle 3 cantali karenajli modeller daha cok uzun yolda tercih ediliyor bu mesala bir tercih sebebi olabilir yada gecmisi hakkinda fikir verebilir.
    Herkesin kullandığını övmesi gayet normal, ama 5.000 km tecrübe ile iki motor arasında kıyas yapmak pek mantıklı değil.
    Evet FZ6 hp ve dolayısıyla hız olarak CBF600'den daha iyi, hatta konudaki GSR 600 muadili, ama genel kullanım şekli, çevirdiği devir, kullanıcı kitlesi göz önüne alındığında CBF serisi hepsinden daha sağlamdır. Sizin şansınıza sorunlusu denk gelmiş.
    alp_tunay bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  17. #37
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 850 Sport
    Arkadaşlar da bahsetmiş gerçi ama 2. CBF 600 ümü kullanıyorum. 2008 sonrası gereçekten çok keyifli motor. Pek apaçi diye tabir edilen arkadaşların rağbet ettiğini/edeceğini sanmıyorum. Dolayısıyla daha temizlerini bulabilirsin.

  18. #38

    Üyelik
    13 Nisan 2018
    Çok teşekkürler arkadaşlar tekrardan. Şuan bu şekilde devam ediyorum. Beklemeye devam ettikçe de zaten söylediğiniz motorlar bir yandan eskiyecek hali hazırda. Ondan dolayı artık 2016 üstü bir şey bakarım ileride

  19. #39
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    FZ6 pek radarımda olan bir motor olmadığı için kıyaslayamam ama şase sıkıntısı olmasa da o kasaların R6'dan kalma 'fermuar' lakabı vardır, habire motor açılıp/kapandığı için ustalar fermuar lakabı takmışlardı. 'ben biniyorum 5 yıldır hiç motor yapmadım valla' diyen arkadaşlar olabilir,sen insan gibi binmişsin demektir ancak 2.el motorun GBT'si olmadığı için ne GSR 600 şase geçmişi ne de Fz6 motor geçmişi daima muamma.
    Yabancı forumlarda 100.000 mil yapanları var, sadece egzantrik gergisi ve egzantrik zinciri değişim isteyebilir. Onun dışında R6 motoru çok sağlam bir motor olarak bilinyor. Fermuarı kim uydurmuş bilmiyoum.

    Yalnız, Fz6, 2015'ten itibaren apaçilerin eline geçmeye başladı. Temizini bulmak zor.
    Doğru ellerde yıllarca sorunsuz kullanılabilen bir motordur. (14 senedir kullanıyorum, hiç sorun çıkartmadı)


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)