Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

F/P Motosikletler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Merhaba sevgili mt sakinleri.

    Şuan piyasada tarz fark etmeksizin hem yakıt hemde satın alma, servis, yedek parça konusunda aklınıza gelen motosikletleri yazar mısınız?Tabi detay verirseniz daha iyi olur.

    Uzun zamandır maddiyat kaygısıyla motor alamadım.Sattığımıda yok parasına satmış gibi olduğum ve parayı işletmek için harcadığım için yerine yenisini koyamadım.Bu gün bir motor alayım desem enine boyuna düşünmek zorundayım.ZORUNDAYIZ…

    Mesela bir örnek.Bakıyorum Mt09 olabilir mesela diyorum.Sonra diyorum ki çok yakar.NC alsam diyorum.Mt09’la aynı para.Mt09 daha zevklidir diyorum ama nc daha ekonomik.Galiba en mantıklısı Mt07 gibi görönüyor.Hem yakıt gem piyasası hemde zevkli olması sebebiyle.
    Yarışı kazanmak istiyorsan, yarışın içinde olmalısın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    2 yıl önce afrika twin aldım tanıdığım birkaç arkadaş borç ödemek için motosiklelerini sattı afrika twin di 2 side şimdi almaya kalksalar alamayacaklar değil ama tutup 1 motosiklete 200000 tl vermezler bende vermem açıkçası ev parası nerdeyse
    geçen yıl ev alırken kredi çektim motosikleti satsam borçsuz alabilirdim bir daha 120000 tl denkleştirip istediğim motosikleti alamam dedim ve satmadım 9 yıl borcum var
    yani bu zaman da birşey satıp daha iyisini almak maaşlı çalışan için çok zor hadi aldın diyelim benzin bakım vergi siGORTA VS ZOR İŞLER
    sana tavsiyem az yakıt uzun ömür açısından nc 750 olur bütçene uyan bir tane al geç
    blueway2 bunu beğendi.

  3. #3
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 yıl önce afrika twin aldım tanıdığım birkaç arkadaş borç ödemek için motosiklelerini sattı afrika twin di 2 side şimdi almaya kalksalar alamayacaklar değil ama tutup 1 motosiklete 200000 tl vermezler bende vermem açıkçası ev parası nerdeyse
    geçen yıl ev alırken kredi çektim motosikleti satsam borçsuz alabilirdim bir daha 120000 tl denkleştirip istediğim motosikleti alamam dedim ve satmadım 9 yıl borcum var
    yani bu zaman da birşey satıp daha iyisini almak maaşlı çalışan için çok zor hadi aldın diyelim benzin bakım vergi siGORTA VS ZOR İŞLER
    sana tavsiyem az yakıt uzun ömür açısından nc 750 olur bütçene uyan bir tane al geç
    O’da olur hocam.NC sadece bir örnek tabi.Özellikle konu açtım ki seçenekleri çeşitlendirebilelim.

  4. #4

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 yıl önce afrika twin aldım tanıdığım birkaç arkadaş borç ödemek için motosiklelerini sattı afrika twin di 2 side şimdi almaya kalksalar alamayacaklar değil ama tutup 1 motosiklete 200000 tl vermezler bende vermem açıkçası ev parası nerdeyse
    geçen yıl ev alırken kredi çektim motosikleti satsam borçsuz alabilirdim bir daha 120000 tl denkleştirip istediğim motosikleti alamam dedim ve satmadım 9 yıl borcum var
    yani bu zaman da birşey satıp daha iyisini almak maaşlı çalışan için çok zor hadi aldın diyelim benzin bakım vergi siGORTA VS ZOR İŞLER
    sana tavsiyem az yakıt uzun ömür açısından nc 750 olur bütçene uyan bir tane al geç
    Ev parası?

  5. #5
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    KAldı mı hala f/p motosiklet yav ???

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Herşeyi f/p olarak değerlendirmekten ziyade amaca ve sürüş becerisine göre motosiklet seçmek daha sağlıklı. Fiyatları bilmiyorum ama bir Mt09 kullanıcısının Nc'den memnun kalacağını düşünmüyorum. Uzun yıllardır Nc'nin sakin karakterine alışık olan birinin de Mt09 ile kendini konforlu hissedebileceğini düşünmüyorum.

    Forumda herkesin doğal olarak kendi motorunu övme gayreti var. Sözüm meclisten dışarı adamın teki Nc delisi diyelim, "neden?" diye soruyorum, "yakıt ekonomisi" diyor, ulan yol yapmıyorsun bir yere gitmiyorsun az yaksan ne olacak?

    Binici değil de al satçıysanız Yamaha R25, Mt07, Mt09, Honda Nc 750x vs bunların piyasası biraz daha hızlı.
    espresso, yamtareroglu ve Ekrem_06 bunu beğendiler.

  7. #7
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herşeyi f/p olarak değerlendirmekten ziyade amaca ve sürüş becerisine göre motosiklet seçmek daha sağlıklı. Fiyatları bilmiyorum ama bir Mt09 kullanıcısının Nc'den memnun kalacağını düşünmüyorum. Uzun yıllardır Nc'nin sakin karakterine alışık olan birinin de Mt09 ile kendini konforlu hissedebileceğini düşünmüyorum.

    Forumda herkesin doğal olarak kendi motorunu övme gayreti var. Sözüm meclisten dışarı adamın teki Nc delisi diyelim, "neden?" diye soruyorum, "yakıt ekonomisi" diyor, ulan yol yapmıyorsun bir yere gitmiyorsun az yaksan ne olacak?

    Binici değil de al satçıysanız Yamaha R25, Mt07, Mt09, Honda Nc 750x vs bunların piyasası biraz daha hızlı.
    Bu yorumun gelmesini bekliyordum.Peşinen söyleyeyim al satçı değilim.Olsam araba yaparım zaten motorda kar payı az.Hocam söylediğiniz doğru olsa da ben sadece sürücüyüm.Bana göre NC sürmenin de zevki ayrı Mt sürmenin de.Esas favorim hep ss’di.Ama bu fiyatlarda bana göre mantığını kaybetmiş bir tarz.Zenklerin mantığı olmaz dense de, kişinin kendini zora sokması da doğru değil bence.

    Açıklayıcı olmadı açısından bir off-road aracı bir pick-up’ın da bir ferrari sürmenin de nasıl ayrı ayrı zevkleri varsa.Ve ikisine de burun kıvırmadan zevkle yaparsam motorsiklette de durum şuan öyle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KAldı mı hala f/p motosiklet yav ???
    Öyle umuyorum.Bakalım bir beyin fırtınası yapalım.Neşer çıkar şimdi bu ahaliden kim bilir!

  8. #8

    Üyelik
    02 Şubat 2022
    Şehir
    İstanbul
    Servis ve yedek parça kalitesi denilince önerebileceğim tek motor VOLTA RM5 olur.

    Yağını, benzinini eksik etmeyin taş gibi motordur.

  9. #9
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    İzlediğim motorlar içinde f/p olarak Suzuki Vstrom 250 yi yazabilirim , çift silindir titreşimsiz , sele ön cam vs konforlu , iki kişi çantalı 100-120 arası çekişi tatminkar , 250 cc şehir içi 3,5 uzun yol 2,5 civarı tüketim cezbedici , bana göre retro farı ve genel dizaynı çok güzel , Suzuki nin sorunsuzluğuda diğer bir artısı , 75 civarı aksesuarlı 10bin km 2017 modeli alınabiliyor , bu fiyata bu özellikleri olan motor varsa yazın..

  10. #10
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Kullanımınız,yapınız ve beklentiniz nasıl bu önemli bir konu.Nc şehir dışında az yaktığı gibi esas farkı şehir içinde atar,şehir içinde diğerlerine göre çok daha az yakar.Şehir dışındada rüzgar almaz düşük devirle düşük yakıtla konforlu bir yolculuk sunar.Mt serisi naked yapısı sebebiyle uzun yola uygun değildir çok yorar.Yakıt önceliğiniz ise Nc serisi,konfor önceliğiniz ise vstrom dl650,performans önceliğiniz ise tracer700 tavsiye ederim.

  11. #11

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzlediğim motorlar içinde f/p olarak Suzuki Vstrom 250 yi yazabilirim , çift silindir titreşimsiz , sele ön cam vs konforlu , iki kişi çantalı 100-120 arası çekişi tatminkar , 250 cc şehir içi 3,5 uzun yol 2,5 civarı tüketim cezbedici , bana göre retro farı ve genel dizaynı çok güzel , Suzuki nin sorunsuzluğuda diğer bir artısı , 75 civarı aksesuarlı 10bin km 2017 modeli alınabiliyor , bu fiyata bu özellikleri olan motor varsa yazın..
    Benim tecrübeme göre Vstrom'un uzun yolda 2,5 yakması mümkün değil. Yüksek hızlara çıkabilmek için çok devir çevirmesi gerekiyor, arkayı da yükleyince 4 yakabiliyor.

  12. #12

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    tr şartlarında mt07 FP motorunun allahıdır.hem sürerken hem satarken yüz güldürür.2.r25 derdim.pulsar mt25 pcx xmax dominarıda artık rahatlıkla sayabilirim.afrika twin de fp oluyor hem kazandırıyor hem sevdiriyor.bide en büyük fp oranı olan gs1200 gs1250 var ben böyle bir şey görmedim ölüsü bile bi dünya para tutuyor ve anında satılıyor.
    şu saatten sonra 400cc ye kadar bence rağbet baya bir artar.benzin fiyatları artık öyle böyle değil.şöyle bir 100km hafta sonu gazlasan rahat 200tl lik oluyorsun.30tl yi de geçeçeğini varsayarsak en güzel fp elektirikli motorlar olacak gibi.

  13. #13
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzlediğim motorlar içinde f/p olarak Suzuki Vstrom 250 yi yazabilirim , çift silindir titreşimsiz , sele ön cam vs konforlu , iki kişi çantalı 100-120 arası çekişi tatminkar , 250 cc şehir içi 3,5 uzun yol 2,5 civarı tüketim cezbedici , bana göre retro farı ve genel dizaynı çok güzel , Suzuki nin sorunsuzluğuda diğer bir artısı , 75 civarı aksesuarlı 10bin km 2017 modeli alınabiliyor , bu fiyata bu özellikleri olan motor varsa yazın..
    vstrom 250 ile uzun yola para verseler çıkmam. Astronomik bir rakam olur aklım bulanabilir ama onun harici işkenceden başka bir şey değil

  14. #14
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Crypton S - CB125F ...
    Pandemi öncesinde V-strom 250 test ettim.


    Mevcut motorum tek silindirli Crf 250 Rally'ye göre titreşim anlamında beklentim yüksekti.


    Ama sükut-u hayale uğramadım dersem yalan olur.


    Performansı düşürmesin diye olsa gerek, motorun ağırlığına karşı çözümü vites oranlarını kısa tutmakta bulmuşlar.


    Bunun sonucunda da (motoru aktif kullanalar net bir rakam verirlerse sevinirim zira) 100'le giderken mesela benim motordan daha fazla devir çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam.


    ve çift silindirli olmasının titreşim açısından hiç bir avantajı kalmamış hissiyatı uyandırdı.


    Daha da yüksek süratlerde daha ciddi bir titreşim söz konusu hatta.


    Sonuçta 90 km süratlerden itibaren benim tek silindirli Rallyden daha fazla titreyen bir motor tadı almıştım V-strom 250'den.

  15. #15
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı haluk23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pandemi öncesinde V-strom 250 test ettim.


    Mevcut motorum tek silindirli Crf 250 Rally'ye göre titreşim anlamında beklentim yüksekti.


    Ama sükut-u hayale uğramadım dersem yalan olur.


    Performansı düşürmesin diye olsa gerek, motorun ağırlığına karşı çözümü vites oranlarını kısa tutmakta bulmuşlar.


    Bunun sonucunda da (motoru aktif kullanalar net bir rakam verirlerse sevinirim zira) 100'le giderken mesela benim motordan daha fazla devir çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam.


    ve çift silindirli olmasının titreşim açısından hiç bir avantajı kalmamış hissiyatı uyandırdı.


    Daha da yüksek süratlerde daha ciddi bir titreşim söz konusu hatta.


    Sonuçta 90 km süratlerden itibaren benim tek silindirli Rallyden daha fazla titreyen bir motor tadı almıştım V-strom 250'den.
    Türkiye' ye ithal edildiği yıl İstanbul Kağıthane de ki Asal Suzuki Bayii' nde alıp test etmiştim , iki kişi 150 km kadarda sürdüm hiç titreşim hissetmedim , hatta o zaman 650 lik Vstrom kullanıyordum , benim motora göre bile daha az titreşimi vardı o zamanki 250 Vstrom başlığına da yazmıştım , Crf 250 Rally de yine iki kişi kullandım , motor devri daha düşük kalsada 100 km den sonra hızlanma çok uzun sürüyordu ve aşırı yumuşak suspansiyonu virajlarda korkuttu , bir ara fiyatı ciddi yükselmişti şu an nedir bakmadım ama başlığı bile açılmıştı , f/p açısından ne durumda bakmak lazım..

  16. #16
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ev parası?
    misal vermek istedim evet 200k ya ev yok istanbulda kendi memleketimden bahsettim 1+0 olabilir sonuçta barınma ihtiyacına yeter afrika twin in üzerinde yatamayacağımız için
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  17. #17
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı haluk23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pandemi öncesinde V-strom 250 test ettim.


    Mevcut motorum tek silindirli Crf 250 Rally'ye göre titreşim anlamında beklentim yüksekti.


    Ama sükut-u hayale uğramadım dersem yalan olur.


    Performansı düşürmesin diye olsa gerek, motorun ağırlığına karşı çözümü vites oranlarını kısa tutmakta bulmuşlar.


    Bunun sonucunda da (motoru aktif kullanalar net bir rakam verirlerse sevinirim zira) 100'le giderken mesela benim motordan daha fazla devir çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam.


    ve çift silindirli olmasının titreşim açısından hiç bir avantajı kalmamış hissiyatı uyandırdı.


    Daha da yüksek süratlerde daha ciddi bir titreşim söz konusu hatta.


    Sonuçta 90 km süratlerden itibaren benim tek silindirli Rallyden daha fazla titreyen bir motor tadı almıştım V-strom 250'den.
    İnazumanın motoruyla vstrom250 tamamen aynı.
    7500 devirde 100km/s hız yapar.
    Vstrom için birşey diyemem ama inazuma titriyor. Özellikle bazı hızlarda alt takım bölgesinde titreme yapıyor.
    İlginç bir şekilde BN125 veya Xpulse 200t nin titreşimi neredeyse inazumayla aynı. Üstelik alt takım bölgesinde titreşim yok.

  18. #18

    Üyelik
    23 Haziran 2020
    suzuki sv650 öneririm.

  19. #19
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Pek ucuz motor kalmadı. F/P oranı bence çok değişti.

    Şahsi beğenime hitap eden, para verip alacağım motorları sınıflandıracak olursam;

    ufak skuter:
    -honda spacy
    -honda pcx
    -yamaha nmax
    -yamaha delight

    orta cc skuter:
    -yamaha xmax250
    -honda forza250

    Düşük cc enduro:
    -Honda Crf250 L / Rally
    -Kawasaki Klx250
    -Yamaha WR 250

    Orta cc sportouring/yol endurosu:
    -Honda Nc750x
    -Yamaha Tracer700
    -Yamaha Tenere 700
    -Kawasaki Versys650
    -Suzuki Vstrom Dl650
    -Triumph tiger 800 XR

    Yüksek cc sportouring/yol endurosu:
    -Yamaha Tracer900 / GT
    -Honda Africa twin 1000/1100
    -Suzuki Vstrom DL1000
    -BMW R1200GS

    İsteyen bu listeye naked da ekler, 2 zamanlı special enduro da. Tamamen keyif meselesi.

    Ama 3 yıl önceki fiyatlarla şimdiyi kıyaslayınca bu modellerin hiçbiri ucuz gelmiyor bana...

  20. #20
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Uzun zamandır maddiyat kaygısıyla motor alamadım.Sattığımıda yok parasına satmış gibi olduğum ve parayı işletmek için harcadığım için yerine yenisini koyamadım.Bu gün bir motor alayım desem enine boyuna düşünmek zorundayım.ZORUNDAYIZ…

    Mesela bir örnek.Bakıyorum Mt09 olabilir mesela diyorum.Sonra diyorum ki çok yakar.NC alsam diyorum.Mt09’la aynı para.Mt09 daha zevklidir diyorum ama nc daha ekonomik.Galiba en mantıklısı Mt07 gibi görönüyor.Hem yakıt gem piyasası hemde zevkli olması sebebiyle.
    Hocam, aslında yazdıklarınız ne istediginizi açık ediyor. Onay istiyorsunuz gibi geldi

    2. elde satış konusuna kesinlikle katılıyorum. 3 model de çabuk elden çıkarılabilecek motosikletler. Ama dediginiz gibi, MT09 olmazsa yaşayamam gibi bir derdiniz yok ise MT 07 2. el satış konusunda orta sınıfta bariz lider durumda.. NC almak istemiyorsunuz Şu gercegi de unutmayın, ne alırsak alalım zaten gönlümüzce eskisi kadar uzun uzun gezemeyecegiz ilerde. MT 09 da 07 de olumlu bence
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)