Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Z-800 MT-07 600RR

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Z250SL
    1.Motorum Yzf R 125
    2.Motorum Kawasaki Z 250 SL

    R125 ile bir kere arabanın altına girdim, bir kere kendim düştüm.(10-13.000km)
    Z 250 SL (10-12.000km.) Herhangi bir kazam olmadı her zaman dikkatli olmaya çalıştım ilk kazalarimdan sonra.
    R125 i aldigim günden itibaren botum eksik 3-4 kere bindim,onun haricinde bütün ekipmanlarim üzerimdeydi. Hatta R125 e tulumla biniyordum çocuklar dalga geçiyordu 😃

    8-9 Ay Mor ve Pembe firmada en yoğun depolarda kuryelik yaptım.

    Bunları yazma sebebim zihnen ve bedenen biraz daha yüksek CC'ye hazır olup olmadığımı anlarken ne gibi tecrübelerimi esas almalıyım?

    Aniden gaza gelen bir sürüş tarzım yok diyebilirim, sadece filtrelemeyi seviyorum o da düşük hızlarda. Teker,yanlama,lastik yakma gibi alışkanlıklarım yok. Ehliyet kursuna yazilmadan önce gidip ekipmanlarimi fullemistim ve ekipmana para ayirdigim için motosikleti bile geç almıştım. Gaza gelmem,teker yapmam dedik. Ama bunun dışında bu motosikletleri edinmek için ne gibi şeyler geçmesi gerekiyor başımızdan? Ya da bu sürekli olarak camiada tartışma konusu olduğu için tabu haline mi getirdik? Naked motosikletlerin şehir içi kullanım rahatlığı bana keyif veriyor. Ama SS oturuş pozisyonu olan motosikletleri de kullanırken agresif oturuş pozisyonundan dolayı seviyorum.( 600RR emsallerine göre naif olsada sele uzun olduğu için zannedersem oturuş pozisyonu ayarlanabilir.)

    Bu üç motosiklet hakkında ne düşünüyorsunuz? Anladığım kadarıyla sarı sitede MT 07 ve 600 RR'larin hem canını almislar hemde fiyatını 0 fiyatına oldukça yakın tutmuşlar. Adamlar 60.000de makineye 100bin fiyat yazmış. Bugün Yamahayi aradım 0'ına 143.xxx fiyat çektiler.


    Bu motosikletlerden hangisi benim için daha faydalı olabilir? Hangisi beni daha çok üzer ve artıları eksileri sizler için nelerdir ?
    Ben kendimce bir yorum yaptım ama hepsi kendini notrledi.
    MT-07 virajları keyifsiz,listedeki diğer iki motosiklete göre düşük devirde çok daha agresif . Peynir ekmek gibi piyasasi var.

    Z-800 Geneli yüksek hasar kayıtlı , diğerlerinden daha çok yakar diye tahmin ediyorum. Parçası problem belki yaratabilir. Kawasaki servisi yaygın olmadığı için sorun yasatabilir ama avantajı Mt-07 den daha uslu olması ( tekere gelme ve gaz tepkisi açısından)

    600 RR oturuş pozisyonu kesinlikle benlik , parçası leblebi gibi , çoğu usta anlıyor ama temizini bulmak zor. Fiyatları diğerlerine göre daha fazla diyebiliriz.

    Siz olsaydınız , 100-140 bütçe ile bu motosikletlerden hangisini seçerdiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Viraj seviyorsan 600RR. Diğerler virajda 600rr hissini veremez ama dediğin gibi temizini bulmak zor bir de alternatifi yok diye acayip fiyatlar çekiyorlar. Bu zamanda motosiklet almak zor ne diyim

  3. #3
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Mt07 abs alırım kafam ağrımaz. Z800 600rr eski makinalar. Aralarından sıfırına alabileceğiniz en yakın makina 07. Millet bakım yapmaktan bi haber.

  4. #4
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Triumph veya mt07 alırdım.

    600rr temizi yok gibi o paralara, mt07 bomboş bir makine abs'den başka bir şey yok üstünde. Süspansiyon iyi değil, şasi iyi değil bir ton mevzu. Tabii ki iyi, kendini kanıtlamış bir motor ama insan 150bin lira verince daha fazlasını istiyor.

    Triumphları bir değerlendir, o paralara güzel motorlar var. Al satıda eskisi gibi yavaş değil, sürekli ilan eklenip kalkıyor.

  5. #5

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    3 motorda alakasız modeller.hiç bir bağlantıları yok aralarında.en mantıklı seçenenek tabiki mt07 açık ara.sürmesi daha kolay büyük cc için güzel basamak 2,el değerli az yakar çok kaçar parçası zibil vs vs.orta sınıfı domine etmiş durumda mt7 maceraya gerek yok bence.600rr fanztezi kalır temiz bulunmaz z800 çok güzel ama aşırı ağır ve çok yakıyor 2.elide güçlü değil.mt07 alır pişman olursan gerisi kolay

  6. #6
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Bu paralara illa bu 3 modelden biri mi olacak yoksa başka alternatifler sunabiliyor muyuz?

    Eğer alternatiflere açıksanız şöyle bir örneği tavsiye ederim. UZUUUN yıl ve km.ler kullanır hiç de sıkılmazsınız.

    (Elbette F800ST kullandığım için öneriyorum, ya ne olacağıdı? Blok aynısının güncellenmişi. Kronik hiç bir sorun duymadım ya da görmedim. Gidon amortisörü ve ön amortisörlerin birbirine bağlanması sonrası (bendeki bağlı değil) çok daha kararlı hale gelmiş. Km.'si gerçekse ve kazası yoksa sıfır niyetine bence alınır.)

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...81390907/detay

    Z800 ve 600RR'dan elbette yavaş ancak tork değerlerine bakmak lazım. MT-07 ise aynı kulvarda değil ne yazık ki. (sahipleri şimdi çeker kılıçları...)

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Tabiki triumph street triple

  8. #8
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    triumph street triple 765 lik olanları güzel onlara bak
    675 lik olanlarda güzel ama tipini pek sevmeyebilirsin 765 ler güzel

  9. #9
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Tabiki yamaha xj6

  10. #10
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    ABS si olmayan bir motosiklet benim gözümde çöptür. (Limon sıkıcılar gelmeden belirtmiş olayım) 600RR ı direkt eliyorum. O saçma paralar 2017 de son kasası cıkmıs bir teknoloji fakirine verilmez.

    Z800 cok yakısıklı ama bir o kadar da agır bir motor. (Gercek agırlıktan söz ediyorum.) MT 07 ile arasında 50 kg kadar fark var. Yakıta hic girmiyorum.

    MT 07 sagı solu belli olmayan (istenirse) bir motosiklet . Ama en azından hadi satıyorum dediginizde satabilirsiniz. Ve bisiklet gibi hafif diğerlerine göre.
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Hiçbiri.

    Üçünde de ya çok gereksiz risk alacaksın, ya da sürüşün gelişmeyecek motorların gücüne alışamayacağın için.
    Kendini ikna etmek için söylediğin, gaza gelmem vb gibi şeylere %100 uyuyorsan, motorun gücüne adapte olamayacaksın ve kullanım sürene kadar 10bin km'ye kadar geçen bir sürede motor seni sürecek, sen motora hakim olamayacaksın. Bu korkunun üstüne gidip sürüşünü geliştirmeye devam edebilirsin, o zaman da gereksiz risk almış olacaksın.

    CBR500 bak dersem de küfür edeceksin.
    Kolay gelsin.
    bassturbin bunu beğendi.

  12. #12
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS TWİN
    Mt07 kullanıcısı olduğum için değil liste içerisinde en mantıklısı olduğu için.
    Şöyleki;
    Evet boş,abs haricinde hiçbir elektronik destek yok fakat bu benim tercih ettiğim birşey, bana göre nekadar az elektr. Okadar iyi olmayan şey bozulmaz. Buarada abs'si beş para etmez var mı var mantığında.
    Ufak (görece),hafif kıvrak kontrolü çok kolay,parçası çok bol ki bu çok önemli bir parça için kimse bir ay bir buçuk ay binememek istemez (örnek ktm için parça bekliyoruz motor yatıyor halen)
    Viraj konusunda viraj yapmiyor şase burkuluyor vs söylemlerine anlam veremiyorum(ben hayatımda piste çıkmadım,çıkarsam pist motoru bakarım zaten mt ile pistte ne işim olur) henüz girmedi yatamadı dediğim veya korkuttugu bir viraj olmadı gayet güzel yatıyor kalkiyor bu sorunu yaşayanların lastik amortisör ve tüm ön takım rulman ve bilyelerini kontrol ettirmesinde fayda var diye düşünüyorum.
    Diğer taraftan yeteri kadar güçlü torklu ve seri cadde için yeterli.
    Ama asla abartıldığı kadar canavar kontrolsüz vs. Değil. Cp2 blok kendini ispat etmiş uzun ömürlü sağlam.
    Kolay alınır satılır..
    motor harika mı? Mükemmel mi? Değil. Daha iyisi var mı? Var. Ben neredeyse hergun bunu satıp ne alsam diye model bakıyorum ama vazgeciyorum. halen f/p ve fayda oranı en yüksek motor bence. Ha bütçe sıkıntısı yoktur o zaman hersey değişir mt ile işim olmaz.

  13. #13
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Hangi makineyi tercih ederseniz edin şimdiden hayırlı olsun. Şehiriçinde çift silindir 65-75 bg gibi motorlar her işe geliyor, hele ki alt devirleri dolu dolu ise süper. Hem nispeten ekonomik, hem de yeterli gücü var. Hafif de olduklarından bisiklet gibi sürersiniz. Mt07'nin virajı berbat gibi bir konuyu belki üst düzey kullanıcılar daha iyi açıklar ama forumda Mt07 kullanan Angrypower ile sürmüştük, adam çatır çutur dönüyordu virajları. Ben de olsam bu 3 seçenek arasından Mt07'yi tercih ederdim gibime geliyor.

  14. #14
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı iskampavya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt07 kullanıcısı olduğum için değil liste içerisinde en mantıklısı olduğu için.
    Şöyleki;
    Evet boş,abs haricinde hiçbir elektronik destek yok fakat bu benim tercih ettiğim birşey, bana göre nekadar az elektr. Okadar iyi olmayan şey bozulmaz. Buarada abs'si beş para etmez var mı var mantığında.
    Ufak (görece),hafif kıvrak kontrolü çok kolay,parçası çok bol ki bu çok önemli bir parça için kimse bir ay bir buçuk ay binememek istemez (örnek ktm için parça bekliyoruz motor yatıyor halen)
    Viraj konusunda viraj yapmiyor şase burkuluyor vs söylemlerine anlam veremiyorum(ben hayatımda piste çıkmadım,çıkarsam pist motoru bakarım zaten mt ile pistte ne işim olur) henüz girmedi yatamadı dediğim veya korkuttugu bir viraj olmadı gayet güzel yatıyor kalkiyor bu sorunu yaşayanların lastik amortisör ve tüm ön takım rulman ve bilyelerini kontrol ettirmesinde fayda var diye düşünüyorum.
    Diğer taraftan yeteri kadar güçlü torklu ve seri cadde için yeterli.
    Ama asla abartıldığı kadar canavar kontrolsüz vs. Değil. Cp2 blok kendini ispat etmiş uzun ömürlü sağlam.
    Kolay alınır satılır..
    motor harika mı? Mükemmel mi? Değil. Daha iyisi var mı? Var. Ben neredeyse hergun bunu satıp ne alsam diye model bakıyorum ama vazgeciyorum. halen f/p ve fayda oranı en yüksek motor bence. Ha bütçe sıkıntısı yoktur o zaman hersey değişir mt ile işim olmaz.
    Yokluklar listesine amortisörleri özellikle arka amortisörün olmayışını eklemek gerek.

  15. #15
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS TWİN
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokluklar listesine amortisörleri özellikle arka amortisörün olmayışını eklemek gerek.
    Evet malesef, nekadar ekmek okadar köfte.

  16. #16
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı iskampavya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet malesef, nekadar ekmek okadar köfte.
    Yanlış anlamayın kötülemek için asla yazmıyorum ama Yamaha'nın çok büyük ayıbıdır. :(

  17. #17
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS TWİN
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlamayın kötülemek için asla yazmıyorum ama Yamaha'nın çok büyük ayıbıdır. :(
    Estağfurullah, doğru söze ne denir
    Haklısınız.
    ero__ bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    05 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Z250SL
    Hepinize çok teşekkürler. İlginç bı kararla R25 0 almaya karar verdim. Ama bayiler ayak mi yapıyor bilemiyorum. Bayi 2gun önce renk seçenekleriyle stok var yazmış. Bugün aradım elinde motor yok. Bu işler biraz cokomelliymis bunlardan motoru nasıl alırız bilginiz var mı? Girip alınmıyor heralde. Liste miste diyolar ama aradım pek inandırıcı gelmedi. Eşine dostuna haberim olmadan verebilir mi? Çok ilgisiz davrandı izmoto Bornova.

  19. #19
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Hocam desene baştan "ben sürücü değilim, benim tek düşündüğüm ileride sattığımda zarar etmeyeyim" ayıplamaz anlarız seni.

    Biz de kendimizi yormazdık Mt mi Z mi Cbr mı diye. İyi ki 3'ünü de almamışsın. Senin olayın farklıymış.

    Madem sefil bir 250 cc tarafındasın keşke bizleri yormasaydın o mu bu mu diye.
    iskampavya, ero__ ve sharkspeedr2 bunu beğendiler.

  20. #20

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam desene baştan "ben sürücü değilim, benim tek düşündüğüm ileride sattığımda zarar etmeyeyim" ayıplamaz anlarız seni.

    Biz de kendimizi yormazdık Mt mi Z mi Cbr mı diye. İyi ki 3'ünü de almamışsın. Senin olayın farklıymış.

    Madem sefil bir 250 cc tarafındasın keşke bizleri yormasaydın o mu bu mu diye.
    abi biraz sert olmuş ama haklısın. arkadaşın yine yüksek cc motor seçimi üzerine bir konusu daha var. madem r25 alacaksın niye paragraf paragraf yazı yazıp milletten fikir topluyorsun?

    r25 yeni kasa keyifli alet ama yüksek cc farklı bir olay. ekimden beri street triple kullanıyorum. gidişi, freni, virajı kokain gibi. evden işe gitmek için düşük ccyi anlarım ama haftasonu kullanım için saçma.

    bu arada yukarıda bazı arkadaşlar yüksek ccnin hakkını veremezsin vs demiş. kesinlikle katılmıyorum. adam kuryelik yapmış, 20 bin 250 cc makina binmiş. daha ne yapacak? F-16 değil bu alet.
    tommygun bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)