Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki er5 cafe racer.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ferhatseyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 - Woskhod 175- Kawasaki er5
    Yeni pojem kawasaki er5 cafe racer için kuyruktaki yedek su bidonunu iptal etmem gerekiyor. Radyatör girişlerini kapayıp bidonu sökmem yeterli mi? ekleme gerektikçe direk radyatörden yapılır. yoksa başka bir yolla mı iptal ediyoruz bu bidonu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Projeniz hayırlı olsun, umarım istediğiniz gibi bir makine olur.

    Sorunuzun cevabına gelirsek; kesinlikle o tankı iptal etmeyin. Gerekirse konumunu değiştirin, küçültün, şeklini değiştirin ama kesinlikle iptal etmeyin. Hatta tankın dış tahliyesini dahi iptal etmeyin. Mevzubahis rezervuar tankı, suyun ısınması ve soğuması ile hacmi değişen soğutma suyu için çift yönlü valf olarak çalışan radyatör kapağı ile birlikte görev yapan önemli bir parçadır. Görevi sadece su eksildiğinde tamamlanması için su rezerve etmek değildir.

    Motorun yanında, küçük metal veya ısıdan kolay etkilenmeyen sağlam plastikten, rezervuar tankındaki gibi harici tahliyesi de olan ve rezervuar tank kapağından hortumla veya tankın dip kısmından sürekli suya erişimi olacak şekilde hazırlanacak bir kap aynı işi görecektir. Kabın metal olması sorun yaratmaz. Kap basınçlı olmayacağı için contalama konusu da büyük sorun teşkil etmez.

    Eğer ki rezervuar tankı iptal edilir ise soğutma sisteminde anormalikler ve hızlıca gelişecek arızalar kendisini gösterir. Bunların temel nedeni de sistemde artan yüksek basıncın tahliye edilemeyişinden kaynaklı kaçaklar ile sonrasında sistemde oluşacak hava ve ardından hararet sorunu, sonrasında da çok ciddi motor arızalarıdır.

    Motordaki hiçbir donanım gereksiz değildir. Modifikasyonlarda, eğer ki parçanın görev ve fonksiyonları ile sistemin çalışmasına etkileri bilinmiyorsa öğrenilmeli, incelenmeli, ardından tasarıma geçilip uygulanmalıdır. Sorunsuz kullanmayı planlıyorsanız tasarım ve uygulama adımlarında buna azami dikkat etmenizi öneririm.
    ferhatseyhan, infernus, Voltaren ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Yurtdışı videolarda Er5'ten yapılmış çok şık cafe racer örnekler var. Sizin de bol bol resim paylaşmanız dileğiyle.

  4. #4
    ferhatseyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 - Woskhod 175- Kawasaki er5
    çok teşekkür ederim çok faydalı oldu verdiğiniz bilgiler. aklımda bununla alakalı bir çeşit uygulama var. onu yapayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:01 ----------

    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Projeniz hayırlı olsun, umarım istediğiniz gibi bir makine olur.

    Sorunuzun cevabına gelirsek; kesinlikle o tankı iptal etmeyin. Gerekirse konumunu değiştirin, küçültün, şeklini değiştirin ama kesinlikle iptal etmeyin. Hatta tankın dış tahliyesini dahi iptal etmeyin. Mevzubahis rezervuar tankı, suyun ısınması ve soğuması ile hacmi değişen soğutma suyu için çift yönlü valf olarak çalışan radyatör kapağı ile birlikte görev yapan önemli bir parçadır. Görevi sadece su eksildiğinde tamamlanması için su rezerve etmek değildir.

    Motorun yanında, küçük metal veya ısıdan kolay etkilenmeyen sağlam plastikten, rezervuar tankındaki gibi harici tahliyesi de olan ve rezervuar tank kapağından hortumla veya tankın dip kısmından sürekli suya erişimi olacak şekilde hazırlanacak bir kap aynı işi görecektir. Kabın metal olması sorun yaratmaz. Kap basınçlı olmayacağı için contalama konusu da büyük sorun teşkil etmez.

    Eğer ki rezervuar tankı iptal edilir ise soğutma sisteminde anormalikler ve hızlıca gelişecek arızalar kendisini gösterir. Bunların temel nedeni de sistemde artan yüksek basıncın tahliye edilemeyişinden kaynaklı kaçaklar ile sonrasında sistemde oluşacak hava ve ardından hararet sorunu, sonrasında da çok ciddi motor arızalarıdır.

    Motordaki hiçbir donanım gereksiz değildir. Modifikasyonlarda, eğer ki parçanın görev ve fonksiyonları ile sistemin çalışmasına etkileri bilinmiyorsa öğrenilmeli, incelenmeli, ardından tasarıma geçilip uygulanmalıdır. Sorunsuz kullanmayı planlıyorsanız tasarım ve uygulama adımlarında buna azami dikkat etmenizi öneririm.
    çok teşekkür ederim çok faydalı oldu verdiğiniz bilgiler. aklımda bununla alakalı bir çeşit uygulama var. onu yapayım.

  5. #5

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    er5 en sevdiğim motorlardan biri.kullanan ve sahibi olan şanslı kişilerdensiniz bence.resimleri koymayı unutmayın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)