Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Sıkıntıdan mıdır nedir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman tommygun la konuşalım bi hafta sonu garajda motor sökümü takımı
    pazarda uzun yol gezisi
    Çok teşekkürler onore etmişsiniz beni de.

    Ben yıllardır Kural(Z)'i özelden attığım mesajlarla taciz ediyorum. "Aman hocam yandık, bittik başıma bu geldi ne yapayım?" gibi. Sağolsun hiç gönül kırmadı, ne yapmam gerektiğini her seferinde uzun uzun anlattı, tarif etti. Biz de forumdan bazı arkadaşlarla havalar güzelken birkaç gezi yaptık, her gezimizde sayımız biraz daha arttı ve daha keyifli olduk. Hatta sağolsun Kural(Z) de bizi kırmayıp davetimize icabet edecekti ama o haftasonu iş nedeniyle İstanbul dışındaydı, denk gelemedik. Havalar düzelsin, İnşallah bir sonraki programı hep beraber Gökhan Aygün, Cyan, Gurcan Ozturk, Espresso, Kerem34, Ezio41 de dahil tam ironbutt olmalık ve gurme tadında süper programlar yaparız.
    Kural [ Z ], Cyan, espresso ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler onore etmişsiniz beni de.

    Ben yıllardır Kural(Z)'i özelden attığım mesajlarla taciz ediyorum. "Aman hocam yandık, bittik başıma bu geldi ne yapayım?" gibi. Sağolsun hiç gönül kırmadı, ne yapmam gerektiğini her seferinde uzun uzun anlattı, tarif etti. Biz de forumdan bazı arkadaşlarla havalar güzelken birkaç gezi yaptık, her gezimizde sayımız biraz daha arttı ve daha keyifli olduk. Hatta sağolsun Kural(Z) de bizi kırmayıp davetimize icabet edecekti ama o haftasonu iş nedeniyle İstanbul dışındaydı, denk gelemedik. Havalar düzelsin, İnşallah bir sonraki programı hep beraber Gökhan Aygün, Cyan, Gurcan Ozturk, Espresso, Kerem34, Ezio41 de dahil tam ironbutt olmalık ve gurme tadında süper programlar yaparız.
    ama önce kuralz nin garajında motor söküp toplayalım
    tommygun, Kural [ Z ] ve espresso bunu beğendiler.

  3. #23
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama önce kuralz nin garajında motor söküp toplayalım
    Şu an mekanda 1 tamamen dağınık, şasesiz, belki bir projede kullanılmak üzere alınmış scooter, toplanmayı bekleyen innovation projesindeki Honda Innova, Toplanacak Bir CBR125R, motorunu tamamen söküp dağıtmayı planladığım bir CBR250R ve motorlu testere ile modifiye edilecek(testereyi bugün aldım basit bir bisiklet(iki sene kadar önce hurda durumdan bisiklet dahil yaklaşık 350TL' ye toplamıştım) var. Her tür yardıma açığım

    Siz gelin, sohbet muhabbet eşliğinde ne gerekirse söker bakarız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

    Alıntı CANGO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla yoruldum. Çok uzun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

    Anaaaaaa valla çok uzun daral geldi.
    Düşün, sen okurken sıkıldın, ben yaparken sıkılmadım
    tommygun, IRau, volkan190 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    ...

  4. #24
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler onore etmişsiniz beni de.

    Ben yıllardır Kural(Z)'i özelden attığım mesajlarla taciz ediyorum. "Aman hocam yandık, bittik başıma bu geldi ne yapayım?" gibi. Sağolsun hiç gönül kırmadı, ne yapmam gerektiğini her seferinde uzun uzun anlattı, tarif etti. Biz de forumdan bazı arkadaşlarla havalar güzelken birkaç gezi yaptık, her gezimizde sayımız biraz daha arttı ve daha keyifli olduk. Hatta sağolsun Kural(Z) de bizi kırmayıp davetimize icabet edecekti ama o haftasonu iş nedeniyle İstanbul dışındaydı, denk gelemedik. Havalar düzelsin, İnşallah bir sonraki programı hep beraber Gökhan Aygün, Cyan, Gurcan Ozturk, Espresso, Kerem34, Ezio41 de dahil tam ironbutt olmalık ve gurme tadında süper programlar yaparız.
    Hep köfte yedik, baharda satır et yiyelim bu sefer.
    tommygun bunu beğendi.

  5. #25
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Forumun zenginleri konuşuyor
    espresso bunu beğendi.

  6. #26
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havalar düzelsin, İnşallah bir sonraki programı hep beraber Gökhan Aygün, Cyan, Gurcan Ozturk, Espresso, Kerem34, Ezio41 de dahil tam ironbutt olmalık ve gurme tadında süper programlar yaparız.
    sana söz yine baharlar gelecek
    sana söz ışık sönmeyecek
    ölüm yok ki tuana uyan
    şimdi yaşanacak...


    Accuweather diyor ki bu sene bahar erken gelecek.

    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  7. #27
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumun zenginleri konuşuyor
    Konuşmak bedava nasıl olsa diye.

    Motorumun ağır bakım sayılabilecek bakımları geldi, bakıma bütçe olmayınca nasıl olsa kış geldi deyip motoru en son koyduğum kapalı otoparktan çıkarmıyorum iki aydır. Arada motora binilecek günler oldu ama bakıma bütçe ayıramayaınca fakirliği çaktırmamak için hava soğuk o yüzden metrobüse biniyorum diyorum.
    ero__ ve Cyan bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Anladığım kadarıyla bu işi cidden seviyorsunuz benim gibi sadece binmekten keyif almıyorsunuz motorun ruhunu seviyorsunuz bu bile herşeye bedel paradan kat ve kat değerli şeyler. Fakat benim anlamadığım bu honda servislerinde bi sıkıntı var sanırım, servise götürdüğümüz motorların sağına soluna bakmayıp yalandan yağını değiştirip gönderiyorlar… Crf rally motorum vardı geçenlerde satış verdim biri geldi bakmaya ustaya gösterelim dedi gösterdik kuyruk kayık dedi tekerlek anyaya kuyruk konyaya bakıyor üzerine oturuncada tekerlek avadanlığa değiyor neyse benim canım sıkıldı servise götürdüm ve 2bin km öncesi zaten yine servisteydi ve bu süre zarfında düşme kalkma yaşamadım neyse servistekiler baka baka anlayamadı bi sıkıntı yok dedi ben ısrar edince şase yamulmuş galiba diyip 3bin liraya değiştirelim olursa olur olmazsa olmaz gibisinden bi açıklama yaptılar bu diğer marka servislerinde de mevcut mu acaba

  9. #29
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladığım kadarıyla bu işi cidden seviyorsunuz benim gibi sadece binmekten keyif almıyorsunuz motorun ruhunu seviyorsunuz bu bile herşeye bedel paradan kat ve kat değerli şeyler. Fakat benim anlamadığım bu honda servislerinde bi sıkıntı var sanırım, servise götürdüğümüz motorların sağına soluna bakmayıp yalandan yağını değiştirip gönderiyorlar… Crf rally motorum vardı geçenlerde satış verdim biri geldi bakmaya ustaya gösterelim dedi gösterdik kuyruk kayık dedi tekerlek anyaya kuyruk konyaya bakıyor üzerine oturuncada tekerlek avadanlığa değiyor neyse benim canım sıkıldı servise götürdüm ve 2bin km öncesi zaten yine servisteydi ve bu süre zarfında düşme kalkma yaşamadım neyse servistekiler baka baka anlayamadı bi sıkıntı yok dedi ben ısrar edince şase yamulmuş galiba diyip 3bin liraya değiştirelim olursa olur olmazsa olmaz gibisinden bi açıklama yaptılar bu diğer marka servislerinde de mevcut mu acaba
    Malesef genel işleyiş bu, normalde işi alıp sonrasında şase düzeltmesi yapan birine gönderip(veya yönlendirip-akıl verip) şase eğriliğini kontrol ettirmeleri, eğer şaseden ise değişime gitmeleri (siz doğrultturabilirsiniz de), şaseden değilse arka çatalı dikkatlice incelemeleri gerekirse değişmeleri gerekirdi. Çok nadiren de ağır kazalarda şase ile birlikte arka çatal da eğilebilmekte. Şaseyi düzeltseler veya değiştirseler de arka çatalı gözden kaçırabiliyorlar, böylelikle alan kişi de uğraşıp duruyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------

    Çalışma bitti.

    Çok iş yapıldı, zaman olmadığından gün içinde yapılanları ekliycem. Şimdilik sadece birkaç resim...


    İlk elime geçtiğinde deponun hali


    Bu da Egzoz ve koruma sacının


    Burada Gösterge ve manetler


    Bu iş devam ederken


    Bu da bitmiş son hali(Aynalar henüz gelmedi, ayrıca Winglet takılacak henüz takamadım)
    haluk23, Cyan, yec ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    ...

  10. #30

    Üyelik
    06 Ocak 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 750X
    Eline, emeğine sağlık hocam.

  11. #31

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malesef genel işleyiş bu, normalde işi alıp sonrasında şase düzeltmesi yapan birine gönderip(veya yönlendirip-akıl verip) şase eğriliğini kontrol ettirmeleri, eğer şaseden ise değişime gitmeleri (siz doğrultturabilirsiniz de), şaseden değilse arka çatalı dikkatlice incelemeleri gerekirse değişmeleri gerekirdi. Çok nadiren de ağır kazalarda şase ile birlikte arka çatal da eğilebilmekte. Şaseyi düzeltseler veya değiştirseler de arka çatalı gözden kaçırabiliyorlar, böylelikle alan kişi de uğraşıp duruyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------

    Çalışma bitti.

    Çok iş yapıldı, zaman olmadığından gün içinde yapılanları ekliycem. Şimdilik sadece birkaç resim...

    https://i.hizliresim.com/9axi4mg.jpg
    İlk elime geçtiğinde deponun hali

    https://i.hizliresim.com/fzw5ld8.jpg
    Bu da Egzoz ve koruma sacının

    https://i.hizliresim.com/jjgcfbl.jpg
    Burada Gösterge ve manetler

    https://i.hizliresim.com/1cr5514.jpg
    Bu iş devam ederken

    https://i.hizliresim.com/2baz8yq.jpg
    Bu da bitmiş son hali(Aynalar henüz gelmedi, ayrıca Winglet takılacak henüz takamadım)
    Elinize sağlık.

  12. #32
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malesef genel işleyiş bu, normalde işi alıp sonrasında şase düzeltmesi yapan birine gönderip(veya yönlendirip-akıl verip) şase eğriliğini kontrol ettirmeleri, eğer şaseden ise değişime gitmeleri (siz doğrultturabilirsiniz de), şaseden değilse arka çatalı dikkatlice incelemeleri gerekirse değişmeleri gerekirdi. Çok nadiren de ağır kazalarda şase ile birlikte arka çatal da eğilebilmekte. Şaseyi düzeltseler veya değiştirseler de arka çatalı gözden kaçırabiliyorlar, böylelikle alan kişi de uğraşıp duruyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------

    Çalışma bitti.

    Çok iş yapıldı, zaman olmadığından gün içinde yapılanları ekliycem. Şimdilik sadece birkaç resim...

    https://i.hizliresim.com/9axi4mg.jpg
    İlk elime geçtiğinde deponun hali

    https://i.hizliresim.com/fzw5ld8.jpg
    Bu da Egzoz ve koruma sacının

    https://i.hizliresim.com/jjgcfbl.jpg
    Burada Gösterge ve manetler

    https://i.hizliresim.com/1cr5514.jpg
    Bu iş devam ederken

    https://i.hizliresim.com/2baz8yq.jpg
    Bu da bitmiş son hali(Aynalar henüz gelmedi, ayrıca Winglet takılacak henüz takamadım)
    Elinize emeğinize sağlık, keşke benim olsa dedirten modelden olmuş

  13. #33
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Yapılanları hatırladığım kadarı ile yazayım.

    * Tüm grenajlarda kırıklar vardı, bir kısmını tampon tamir t-seti ile tamir ettim, bir kısmı eksik ve tamir edilemeyecek durumdaydı. Önceki CBR250R Street Fighter projesinden çıkan ve daha iyi durumdaki parçaları tamir ederek bunda kullandım.

    * Tüm grenajlar Makine Kırmızısı' na boyandı

    * Ön jant değiştirildi

    * Lastikler değiştirildi

    * Jantlar Floresan Kırmızıya(turuncu gibi duruyor) boyandı

    * Teker rulmanları değiştirildi

    * Zincir ile ön ve arka zincir dişlileri değiştirildi

    * Arka artçı peg bağlantıları şaseden eğrilmişti, peg bağlantıları şaseden 10 Tonluk kriko yardımıyla düzeltildi

    * Sol peg braketi değiştirildi

    * Ön ve arka ayaklıkların tamamı değiştirildi

    * Ön ve arka fren diski ile balataları değiştirildi

    * Arka fren kaliperi sıkışmış ve çalışmıyordu, balata değişimi ve sabitlenmesinde kullanılan pim yalamaydı, çıkmıyordu. Kaliperi onardım ve pimini söküp değiştirdim.

    * Motor yağı, hava filtresi, buji, antifriz değiştirildi

    * Yakıt filtresi değiştirildi

    * Radyatör üst hortumu ile devirdaim "O" Ringi değiştirildi, termostat bağlantısı onarıldı

    * Debriyaj teli değiştirildi

    * Gaz teli ve kütüğü değiştirildi

    * Far değiştirildi (Önceki projedeki far sağlamdı, onu kullandım)

    * Egzoz yanmaz boya ile boyandı

    * Egzoz sacı onarıldı, macunlandı, boyandı

    * Sağ ve sol gidon eğriydi, ısıl işlemle düzelttim

    * Alt mesnet değiştirildi

    * Furş takımı değiştirildi

    * Üst mesnet boyandı

    * Sağ sol elcikler ve Manetler değiştirildi

    * Sinyaller değiştirildi, elektrik tesisatı arızaları bulunup arıza giderildi (Alındığında Motor arıza ikazı yanıyordu)

    * Ön camın yenisini aldım ancak bir deneyeyim dememle başlayıp sonuçlanan işle değiştirmeye gerek kalmadı. Ön cam onarıldı.

    * Fren hidrolikleri değiştirildi

    * Alt sakal çok kötü durumdaydı. Onarıldı, düzeltildi, boyandı

    * Uygunsuz ampuller değiştirildi, yenilendi

    * Ön amortisör boruları, keçeleri ve yağı değiştirildi

    * Akü sabitlendi

    Hatırladıklarım bunlar. Dahası da vardır. Elimden geldiğince toparladım. Umarım uzun süre sorunsuz kullanılır hale getirebilmişimdir. Bir süre kullanıp deniycem, belki satıcam belki binicem bilemiyorum. Ama görüntüde keyifli bir makine oldu, umarım sürüşü de öyle olur.
    tommygun, Mr.wind, espresso ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #34
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapılanları hatırladığım kadarı ile yazayım.

    * Tüm grenajlarda kırıklar vardı, bir kısmını tampon tamir t-seti ile tamir ettim, bir kısmı eksik ve tamir edilemeyecek durumdaydı. Önceki CBR250R Street Fighter projesinden çıkan ve daha iyi durumdaki parçaları tamir ederek bunda kullandım.

    * Tüm grenajlar Makine Kırmızısı' na boyandı

    * Ön jant değiştirildi

    * Lastikler değiştirildi

    * Jantlar Floresan Kırmızıya(turuncu gibi duruyor) boyandı

    * Teker rulmanları değiştirildi

    * Zincir ile ön ve arka zincir dişlileri değiştirildi

    * Arka artçı peg bağlantıları şaseden eğrilmişti, peg bağlantıları şaseden 10 Tonluk kriko yardımıyla düzeltildi

    * Sol peg braketi değiştirildi

    * Ön ve arka ayaklıkların tamamı değiştirildi

    * Ön ve arka fren diski ile balataları değiştirildi

    * Arka fren kaliperi sıkışmış ve çalışmıyordu, balata değişimi ve sabitlenmesinde kullanılan pim yalamaydı, çıkmıyordu. Kaliperi onardım ve pimini söküp değiştirdim.

    * Motor yağı, hava filtresi, buji, antifriz değiştirildi

    * Yakıt filtresi değiştirildi

    * Radyatör üst hortumu ile devirdaim "O" Ringi değiştirildi, termostat bağlantısı onarıldı

    * Debriyaj teli değiştirildi

    * Gaz teli ve kütüğü değiştirildi

    * Far değiştirildi (Önceki projedeki far sağlamdı, onu kullandım)

    * Egzoz yanmaz boya ile boyandı

    * Egzoz sacı onarıldı, macunlandı, boyandı

    * Sağ ve sol gidon eğriydi, ısıl işlemle düzelttim

    * Alt mesnet değiştirildi

    * Furş takımı değiştirildi

    * Üst mesnet boyandı

    * Sağ sol elcikler ve Manetler değiştirildi

    * Sinyaller değiştirildi, elektrik tesisatı arızaları bulunup arıza giderildi (Alındığında Motor arıza ikazı yanıyordu)

    * Ön camın yenisini aldım ancak bir deneyeyim dememle başlayıp sonuçlanan işle değiştirmeye gerek kalmadı. Ön cam onarıldı.

    * Fren hidrolikleri değiştirildi

    * Alt sakal çok kötü durumdaydı. Onarıldı, düzeltildi, boyandı

    * Uygunsuz ampuller değiştirildi, yenilendi

    * Ön amortisör boruları, keçeleri ve yağı değiştirildi

    * Akü sabitlendi

    Hatırladıklarım bunlar. Dahası da vardır. Elimden geldiğince toparladım. Umarım uzun süre sorunsuz kullanılır hale getirebilmişimdir. Bir süre kullanıp deniycem, belki satıcam belki binicem bilemiyorum. Ama görüntüde keyifli bir makine oldu, umarım sürüşü de öyle olur.
    Sorması ayıptır tüm masraf ne kadar tuttu?

  15. #35
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Hocam bu sıkıntıdan falan değil, tutkudan. Hani bazıları para için de diyebilir ama alakası yok. Elinize sağlık. Etrafımda sizin gibi bir arkadaşım olsun isterdim. Tamiri, bakımı geçtim bazılarına hadi motorları yıkayalım diyordum, motor yıkanır mı ya boşver diyorlardı. Ben yarım saatte araba yıkarken, motoru 3 saatte yıkıyordum. Elimde fırça silindir kapağının tırtıklı aralarını bile parlatmaya uğraşıyordum. Hele ki hafta sonu yaptığım bakım işleri benim için merasim gibiydi.
    Ben sizden bir sonraki işinizde retro bir modele hayat vermenizi bekliyorum. Misal bizim buralarda halen bolca bulunabilen bir klasik Jawa gibi.

  16. #36
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Kural(Z) Hocam ne zaman başım sıkışsa özelden seni sorularımla bunaltan biri olarak jantları boyamayı kendin mi yaptın yoksa bir yerlerde mi yaptırdın? Şu anki hali görünümünü uzun vadede korur mu?

    Bir diğer konu da winglet konusu. Ben motoruma winglet taktırmak istiyorum ama malum eski model motor, o dönemlerde de winglet gibi birşey yokmuş sanırım, bulamıyorum. Bu winglet konusunu sökülüp takılabilen bir şekilde nasıl imal edebiliriz?

  17. #37
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hep köfte yedik, baharda satır et yiyelim bu sefer.
    Eskiden motorcular Trakya tarafına oğlak eti yemeye çok giderdi , merak eden hiç tatmadım diyen varsa yapın bir organizasyon hocam bizde gelelim , vallahi böyle bir lezzet yok..

  18. #38
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler onore etmişsiniz beni de.

    Ben yıllardır Kural(Z)'i özelden attığım mesajlarla taciz ediyorum. "Aman hocam yandık, bittik başıma bu geldi ne yapayım?" gibi. Sağolsun hiç gönül kırmadı, ne yapmam gerektiğini her seferinde uzun uzun anlattı, tarif etti. Biz de forumdan bazı arkadaşlarla havalar güzelken birkaç gezi yaptık, her gezimizde sayımız biraz daha arttı ve daha keyifli olduk. Hatta sağolsun Kural(Z) de bizi kırmayıp davetimize icabet edecekti ama o haftasonu iş nedeniyle İstanbul dışındaydı, denk gelemedik. Havalar düzelsin, İnşallah bir sonraki programı hep beraber Gökhan Aygün, Cyan, Gurcan Ozturk, Espresso, Kerem34, Ezio41 de dahil tam ironbutt olmalık ve gurme tadında süper programlar yaparız.
    Ne cenabet adammışım. O gün bu sözleri yazmışız hemen ertesinde Gökhan Aygün 81000 km.deki Cbr500'ünü sattı, Ezio41 de sürekli fiyatını gıdım gıdım arttırdığı Xj6 Diversion F motorunu sattı. Espresso, Cyan, Kerem34 ve gurcanozturk ile anlaşma yapmam lazım motorlarını satmamaları için.

  19. #39
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Jantları kendim boyadım. Floresan boyalar iki tip, biri mattır diğerleri parlak, ama ürün kutusu üzerinde belirtilmez, satıcı dahi bilmez. Ancak ürünü kullandığınızda anlarsınız. Kabaca söylemek gerekirse yeni tarihlilerin çoğu parlak. Mat olanın görüntüsü çok daha etkileyicidir ama hemen kirlenir ve temizlenmesi neredeyse imkansızdır. Parlak olanı doğru uygularsanız (işin bir iki küçük sırrı var, mantığa aykırı gelebilen bir uygulama şekli) çok uzun süre dayanacaktır. Bu teknikle boyadığım jantlara lastik takılırken işinin erbabı olan lastikçi arkadaşlar "-Bu boya lastik takılırken dökülebilir, atabilir sorumluluk almam bilginiz olsun" diye lafa başlar, iş bitiminde ben ağzımı açmadan "-Kim boyadıysa güzel boyamış, bormalde dökülürdü" diye işi teslim ederler. Ama maliyetinin bir tık daha pahalıya geleceğini söylemek isterim.

    Winglet konusuna gelirsek... piyasada yurt içi ve dışında bulabileceğinizi düşünüyorum. Oldukça basit bir parça. Biraz sabır ve el emeği, biraz da el aleti ve uygulama tekniği ile basit bir plastik tabakasından dahi yapılabilir, şekillendirilip uygulanabilir. Lakin piyasadaki hemen hemen tüm wingletlerde grenajları ve hatta farı(!) delmeniz gerekebiliyor. Ben de onun için henüz takmadım, alternatif bir montaj şekli ile farı delmeden sağlam bir montaj yapmak istiyorum. Siz çinli siteleri bir kurcalayın, bulursunuz diye tahmin ediyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorması ayıptır tüm masraf ne kadar tuttu?
    Sanırım 8-9 bini buldu, belki geçti. Buna tüm yedek parçalar, boyalar, stickerlar(bir kısmı sticker değil, elle boyadım), lastikler, jant v.s dahil.
    Motoseverrr bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, Bajaj Dominar D250
    Emeğinize sağlık.
    Bu işler bedeni yorar, ruhu dinlendirir. Güzel iş çıkartmışssınız.
    Paylaşım için teşekkür ediyorum


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)