Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Ölmüş Aküyü Kurtarma Desülfatör Cihazı Yapma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU

    Arkadaşlar öldü denilen her akü çöp değildir. Kurtarmak bizim elimizde . Aküde oluşan desülfatları desülfatör cihazı ile kurtarmak mümkün . Cihazı yapmayı gayet açıklayıcı olarak anlattım ve çektim. 50-60 liraya çok rahat yaparsınız .
    Kanalıma abone olmanız ve videoyu beğenmeniz rıcam dır .

    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU
    tommygun, Jeansque, Kural [ Z ] ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    555 opamp ile yapmıştım işe yarıyordu. + bir tavsiyem, telefonu lütfen yan tutun. televizyonda izlenmiyor.

  3. #3
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    555 opamp ile yapmıştım işe yarıyordu. + bir tavsiyem, telefonu lütfen yan tutun. televizyonda izlenmiyor.
    Telefon işine dikkat edeceğim teşekkür ederim 🙏🏻

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Benim aküde can çekişiyor son günlerde, denemek lazım böyle bir şey.

    Teşekkürler.

  5. #5
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim aküde can çekişiyor son günlerde, denemek lazım böyle bir şey.

    Teşekkürler.
    Arabamın ve motorumun aküsünü kurtardı ucuz maliyetli deneyin kesinlikle

  6. #6
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    bişey sorucam

    bu akü nün performansa etkisi varmı

  7. #7
    EthanHunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Honda Cbf 150
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU

    Arkadaşlar öldü denilen her akü çöp değildir. Kurtarmak bizim elimizde . Aküde oluşan desülfatları desülfatör cihazı ile kurtarmak mümkün . Cihazı yapmayı gayet açıklayıcı olarak anlattım ve çektim. 50-60 liraya çok rahat yaparsınız .
    Kanalıma abone olmanız ve videoyu beğenmeniz rıcam dır .

    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU
    Kullandığınız kapasitör ve diyotun değerleri nedir? Rastgele almayayım..

  8. #8
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bişey sorucam

    bu akü nün performansa etkisi varmı
    Marşa etkisi ve ilk çalıştırmaya etkisi var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

    Alıntı EthanHunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullandığınız kapasitör ve diyotun değerleri nedir? Rastgele almayayım..
    Kondansatör 40 uf 450 V

    50A 1000V köprü diyot
    EthanHunt ve IRau bunu beğendiler.

  9. #9
    EthanHunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Honda Cbf 150
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU

    Arkadaşlar öldü denilen her akü çöp değildir. Kurtarmak bizim elimizde . Aküde oluşan desülfatları desülfatör cihazı ile kurtarmak mümkün . Cihazı yapmayı gayet açıklayıcı olarak anlattım ve çektim. 50-60 liraya çok rahat yaparsınız .
    Kanalıma abone olmanız ve videoyu beğenmeniz rıcam dır .

    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU
    Ne kadar sürüyor bu işlem, fişte bırakıp gitmeye gerek oluyor mu, yani uzun sürüyor mu?

  10. #10
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı EthanHunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar sürüyor bu işlem, fişte bırakıp gitmeye gerek oluyor mu, yani uzun sürüyor mu?
    Ben 5 kere doldur boşalt yaptım. Başında bekledim. 2 satte bitti . Akü dolarken 16 volta kadar çıkardım. 11 volta kadar geri düşürdüm.
    EthanHunt bunu beğendi.

  11. #11
    EthanHunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Honda Cbf 150
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 5 kere doldur boşalt yaptım. Başında bekledim. 2 satte bitti . Akü dolarken 16 volta kadar çıkardım. 11 volta kadar geri düşürdüm.
    11 volta düşürürken evde kullandığımız 220v duy ampül kullandınız dimi?

  12. #12
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı EthanHunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11 volta düşürürken evde kullandığımız 220v duy ampül kullandınız dimi?
    Yok 12 volt bişey kullanman gerekiyor aama hemen dokunmaman gerek aküye
    EthanHunt bunu beğendi.

  13. #13
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marşa etkisi ve ilk çalıştırmaya etkisi var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------



    Kondansatör 40 uf 450 V

    50A 1000V köprü diyot
    2.41 amper şarz değeri verir,ilk şarda mutlaka akü kapakları açık olmalı.10 amperlik akünüzü 4 saatte doldurur.akünüzün amper değerine göre süreyi belirleyebilirsiniz.

    ben ramazanın yaptığının değerlerin aynısını yapmıştım,bir tanede 0.40 amperlik yaptım motosiklet aküleri için.öldü denilip çöpe atılan 7 amperlik aküden duragan voltajda 13.11 voltu gördün ve şuan motorumda kullanıyorum
    Kural [ Z ] ve EthanHunt bunu beğendiler.
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  14. #14
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.41 amper şarz değeri verir,ilk şarda mutlaka akü kapakları açık olmalı.10 amperlik akünüzü 4 saatte doldurur.akünüzün amper değerine göre süreyi belirleyebilirsiniz.

    ben ramazanın yaptığının değerlerin aynısını yapmıştım,bir tanede 0.40 amperlik yaptım motosiklet aküleri için.öldü denilip çöpe atılan 7 amperlik aküden duragan voltajda 13.11 voltu gördün ve şuan motorumda kullanıyorum
    Abi eskilerden kimler kaldı biz kullan at yenisini tak değil, sorunu çöz değerlendir tamir yap kullanmayı dene diye uğraşan son nesiliz sanırım. Araba nın aküsünü ve sattığım fazerin evde duran aküsünğ bununla kurtardım . Herkese tavsiye ediyorum

  15. #15

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Yok, yeniden o günlere geri dönüyoruz. Açık ve net görünen o ki , ülke 70'li yıllar kadar fakir artık, o yüzden yamama - tamir günleri de başladı.
    (Vay be, adamlar 20 yılda bizi 30 yıl geri götürmeyi başardı, her kesin harcı değil)
    ozanturk bunu beğendi.

  16. #16
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok, yeniden o günlere geri dönüyoruz. Açık ve net görünen o ki , ülke 70'li yıllar kadar fakir artık, o yüzden yamama - tamir günleri de başladı.
    (Vay be, adamlar 20 yılda bizi 30 yıl geri götürmeyi başardı, her kesin harcı değil)
    Konuşunca suç oluyor susma hakkımı kullanıyorum 😀
    drtayfun ve ozanturk bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Siz o günleri bilmezsiniz, ben iyi hatırlıyorum. Kıbrıs savaşı nedeniyle batı ambargosu vardı, ülke 5 sente muhtaç hale gelmişti , aynı böyle enflasyon ve pahalılık , yokluk vardı, ama bir sebebi vardı o yüzden dişimizi sıktık o günleri atlattık. Şimdiki başka.
    ozanturk bunu beğendi.

  18. #18
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuşunca suç oluyor susma hakkımı kullanıyorum 😀
    Ramazan kapak açılmadan da yapılabilir mi NC aküsü kapak açılmıyor..

  19. #19
    EthanHunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Honda Cbf 150
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU

    Arkadaşlar öldü denilen her akü çöp değildir. Kurtarmak bizim elimizde . Aküde oluşan desülfatları desülfatör cihazı ile kurtarmak mümkün . Cihazı yapmayı gayet açıklayıcı olarak anlattım ve çektim. 50-60 liraya çok rahat yaparsınız .
    Kanalıma abone olmanız ve videoyu beğenmeniz rıcam dır .

    https://youtu.be/z4PH9Yx72kU
    Bu işlem, 600w ups içindeki akülerde de işe yarar mı? Pc için aldığım akü 10 yaşına geldi neredeyse.

  20. #20
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz o günleri bilmezsiniz, ben iyi hatırlıyorum. Kıbrıs savaşı nedeniyle batı ambargosu vardı, ülke 5 sente muhtaç hale gelmişti , aynı böyle enflasyon ve pahalılık , yokluk vardı, ama bir sebebi vardı o yüzden dişimizi sıktık o günleri atlattık. Şimdiki başka.
    Kesinlikle bilmezler
    Eskiden herkes lastiği patlayan aküsü biten yada bozulan motoru hemen çöpe atar yenisini alır idi. Onun için de kimse bir motoru uzun süre kullanamaz 5 bin km binince hemen değişir yada çöpe atardı
    Son 20 senedir ( 21-22 değil) herşey artık tamir ediliyor. Kimse çöpe motor atamıyor, tamir edilemeyecek iç lastikler kilot lastiği olarak, tamamen bozulan aküler de salata tabağı olarak kullanılıyor

    Abi şu an herşeyin çok pahalı olduğu ve bir kriz olduğu gerçek.
    Ama 2007-2013 arasında alt gelir gurubunun dahi motosiklet e Arabaya ulaşabilir olduğu belki de Türkiye de ki tek dönem olduğunu inkâr etmek nankörlük olmaz mı..


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler