Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

JAWA efsane geri döndü.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    O paraya öküz alınır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Dominar 400 ug 83 bin lira iken bu nasıl 139 bin lira olur. Çok saçma.

  3. #23
    f0cus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CF Moto 250 CL-X
    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar 400 ug 83 bin lira iken bu nasıl 139 bin lira olur. Çok saçma.
    marka bilinirliği

    lacoste marka normal bir tşört nasıl 500 liraysa
    jawa'da öyle 150bincik

  4. #24
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Jawa'ya "Lacoste" benzetmesi yerine babalarımızın giydiği ekoseli "Sabri Özel" marka kazak desek daha doğru olur sanki.
    espresso bunu beğendi.

  5. #25
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Bu sıradan motosiklet kullanıcıları yerine, hali vakti yerinde olup, -dur, koleksiyonuma şunu da ekleyeyim, diyen kafe önü motorculara hitap etmiş sanki,
    Ben şöyle düşünüyorum; 7-8 bine eski bir jawa bulup baştan aşağı restore etsen 39 bine çok rahat cıncık gibi bir motorun olur. Kalan paraya da bi dominar ve ekipman dizilir. Varsın olsun 2t olsun, aragazı daha tatlı olur.

  6. #26
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Nekipedia kanalı dün akşam bu yeni model Jawa ile ilgili bir video yapmış. Konuya ilgi duyup henüz izlememiş arkadaşlar için aşağıya link bırakıyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=9_TJ9EPIUvQ

  7. #27

    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    xpulse 4v
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sıradan motosiklet kullanıcıları yerine, hali vakti yerinde olup, -dur, koleksiyonuma şunu da ekleyeyim, diyen kafe önü motorculara hitap etmiş sanki,
    Ben şöyle düşünüyorum; 7-8 bine eski bir jawa bulup baştan aşağı restore etsen 39 bine çok rahat cıncık gibi bir motorun olur. Kalan paraya da bi dominar ve ekipman dizilir. Varsın olsun 2t olsun, aragazı daha tatlı olur.
    Tespit gibi tespit

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nekipedia kanalı dün akşam bu yeni model Jawa ile ilgili bir video yapmış. Konuya ilgi duyup henüz izlememiş arkadaşlar için aşağıya link bırakıyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=9_TJ9EPIUvQ
    oda attımdı instadan. ayrıca gezi videoları da super oldu bu ara onur abinin. aklıma gelmişken.
    tommygun bunu beğendi.

  8. #28
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Geri Dönme. Güzel parçaymış

  9. #29

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marka bilinirliği

    lacoste marka normal bir tşört nasıl 500 liraysa
    jawa'da öyle 150bincik
    mevzu mahindra'nın ürettiği model'den marka değerine kaymış
    1920 lerde uzakdoğu'da ulaşım için at ve eşekler kullanılırken , ABD ve Avrupa'da kasnaklı motordan ;şanzımanlı,zincir tahrikli sisteme yeni geçilmiş(Fn four istisnadır) pushroadların kapaksız olduğu dönemde janacek şaftlı ve kapalı pushroad'ların olduğu motoru üreterek motosiklet tarihine yön ve ilham vermiştir.Motosiklet üretiminin maliyetli olduğu bir dönemde kaliteden ödün verilmeden üreten kişinin gurur duyduğu ve herkesin sahip olabileceği araçları üretmişlerdir.Japon motosiklet tarihinin başlangıcı 2.dünya savaşı sonrasına dayanır aynı abd'liler gibi avrupa menşeili motorların teknoloji ve modellerini kopyalamışlardır.Otomobil ve silah sanayisine olan katkısını bir tarafa bırakırsak marka olarak motor yarışlarını domine etmiştir.Günümüzde jawa denildiğinde motosiklet tarihi konusunda kısıtlı bilgiye sahip insanların akıllarına bol duman,bol ses,enine çizgili tisörtlü dayılar gelse de Daha dkw kurulmadan önce dönemi için sıradışı denilebilecek modelleri var.
    1930'lar su soğutma,İlk otomatik şanzıman 1960'lar,modern boxer 2 zamanlı motor ilk aklıma gelenler.lacoste ne ki? janacek döneminin Karl Lagerfeld'ı dır

  10. #30

    Üyelik
    09 Mayıs 2018
    Onur Çakı sağolsun, Jawa markasının dünya motosiklet tarihindeki yeri konusunda hepimizin biraz bilgisi var. Onun haricinde, çoğumuzun geçmişinde bir yerde derin bir izi var. Ben '84 doğumluyum. Şahsen, benim çocukluğum, babamın Ceylan'ının ve sonrasında 350 Twin Sport'unun üstünde geçti. Ceylan'ın üstündeki çocukluk fotom hâlâ baba evinde vitrindeki fotoların arasında durur. Ama kafamda bazı sorular var açıkçası.

    - Jawa markasının 300cc bir motosiklete bu parayı vermeye değecek bir marka değeri var mı? Sonuçta 4 zamanlı motorlar çağında tutunamayıp yerel bir işletmeye dönüşmüş bir markadan bahsediyoruz.

    - Köklü bir tarihi olan küçük bir işletmeden lisans hakkını satın alarak üretim yapan hintli bir firma bu "marka değeri"ni taşır mı?

    Yanlış anlaşılmasın. Ben de hindistan malı bir motosiklet kullanıyorum. Bir Bajaj kullanıcısıyım. Genel olarak da memnunum Ama hint malı 300cc tek silindir bir motosikletin (sadece jawa özelinde de değil, Royal Enfield'lara da bakış açım aynı...) bu paraları hakettiğine şüpheliyim.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)