Rocket GT nin fiyati neden uygun ?
-
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...50797120/detay
Arkadaslar,kawasaki z900rs 280.000 olmus bu 2500 cc lik hayvanat 319.000
Resmen firsat araci ama kimse almiyor cok ilginc degil mi ?
Hadi biz fakiriz,boyle guxel bir motoru alacak bir allahin kulu yok mu ?
yakit ve arka lastigin fiyatı düsundurmese sartlari zorlayip bem alacam nerdeyse ama iste insan onlari düşünüyor.
Reklamlar
-
Bence 319.000 TL iyi fiyat, Antalya'da dürrüğün teki aynı motorun limited edition versiyonuna 1.000.000 TL fiyat çekmiş.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...37336503/detay
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...50797120/detay
Arkadaslar,kawasaki z900rs 280.000 olmus bu 2500 cc lik hayvanat 319.000
Resmen firsat araci ama kimse almiyor cok ilginc degil mi ?
Hadi biz fakiriz,boyle guxel bir motoru alacak bir allahin kulu yok mu ?
yakit ve arka lastigin fiyatı düsundurmese sartlari zorlayip bem alacam nerdeyse ama iste insan onlari düşünüyor.
319 lira ne zamandan beri uygun olmaya basladı hele ki bi ingiliz için yapma hırbonen ınanıyolar
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
sorun z900rs in aptalca fiyatında.o motorun o para etmesinin ihtimali yok.zaten satıldığını bile düşünmüyorum sadece adı var.rocket 3 bile z900 sülalesinden çok satmıştır.ayrıca rocket fiyatı hep çok iddalı oldu gerçi diavel fiyatının 1 tık altında kalıyor çıktığından beri.diavel fiyatına bakmak lazım buna ucuz demek için
-
1 milyon limited editiona verceme,amerikadan garaj ustasi getirtirim bana custom sasi motor toplar ustune para artar dimi ama
-
Atincozkan adlı üyeden alıntı
1 milyon limited editiona verceme,amerikadan garaj ustasi getirtirim bana custom sasi motor toplar ustune para artar dimi ama
1.000.000₺ dediğiniz bugün sadece USD 74.000 yapıyor yalnız. (Yarın daha az...) ABD'den gelecek garaj ustasına ancak yeter, motora kalmaz...
-
bu arada 319 bin öyle bir motor için gerçekten uygun görünüyor.
cbr 650 bile 150 bin küsür olmuş. ama dopdolu street triple rs 165 bin lira.
ingiltereye sempati duymaya başladım.
-
idealde mt09 ile z900rs arasında 30-35.000 tl oynaması lazım. Vergisiz fiyatları arasında 2500$ fark var ABD fiyatı üzerinden. Ayrıca japon malında ham fiyata dahil (kdv ve ötvden önce) ek %20 gümrük vergisi var.
Ducati ve Triumph pandemi başından beri f/p'de japonlardan fersah fersah daha önde. 1.5 yıl önce cb1000r alırken dahi Speed Triple'a kıyasla müthiş kazıklandığımı görebiliyordum. Sırf amortisör donanımındaki fiyat farkı 40.000 TL'nin üzerinde sonradan takmak isteseydim ve ona rağmen daha fazla para verdim. Brembo M50si var, çelik fren hortumu var, çok daha kaliteli bir dashboardu var, quickshifter bedava.
Speed Triple RS MT-10'dan, Street Triple RS ise mt-09'dan daha ucuz ve 2 örnekte de Yamaha bayağı vasat kalıyor. Yamaha'da fiyatın makul olabilmesi için 40-50.000 tl düşmesi lazım. Z900RS zaten saçmalık. Biraz dişini sıkar gider mx-5 felan alırsın.
Böyle olmasının sebebi de devletin AB mallarına kafasına göre vergi geçiremiyor oluşu. Sen onların malına vergi koyunca o da senden domates almayı kesiyor. Başın daha büyük belaya giriyor. Ama japonlara sattığımız birşey yok. Dolayısıyla onlara eyvallahı da yok devletin.
-
BAIIHAN adlı üyeden alıntı
idealde mt09 ile z900rs arasında 30-35.000 tl oynaması lazım. Vergisiz fiyatları arasında 2500$ fark var ABD fiyatı üzerinden. Ayrıca japon malında ham fiyata dahil (kdv ve ötvden önce) ek %20 gümrük vergisi var.
Ducati ve Triumph pandemi başından beri f/p'de japonlardan fersah fersah daha önde. 1.5 yıl önce cb1000r alırken dahi Speed Triple'a kıyasla müthiş kazıklandığımı görebiliyordum. Sırf amortisör donanımındaki fiyat farkı 40.000 TL'nin üzerinde sonradan takmak isteseydim ve ona rağmen daha fazla para verdim. Brembo M50si var, çelik fren hortumu var, çok daha kaliteli bir dashboardu var, quickshifter bedava.
Speed Triple RS MT-10'dan, Street Triple RS ise mt-09'dan daha ucuz ve 2 örnekte de Yamaha bayağı vasat kalıyor. Yamaha'da fiyatın makul olabilmesi için 40-50.000 tl düşmesi lazım. Z900RS zaten saçmalık. Biraz dişini sıkar gider mx-5 felan alırsın.
Böyle olmasının sebebi de devletin AB mallarına kafasına göre vergi geçiremiyor oluşu. Sen onların malına vergi koyunca o da senden domates almayı kesiyor. Başın daha büyük belaya giriyor. Ama japonlara sattığımız birşey yok. Dolayısıyla onlara eyvallahı da yok devletin.
Seneye ikinci eli yok, servisi yok falan dinlemeden MT-09 SP'yi satıp daha ucuza daha donanımlı ve sıfır street triple rs almayı düşünüyorum. Gümrük vergisi muhabbetinden dolayı Japonlarla kıyaslayınca şu an Triumph modellerinin fiyatları çok uygun kalıyor. Şu an MT-09 SP ile rs arasında 50 bin lira fark var. Seneye inş fiyatlar arası fark kapanmaz.
-
03 Aralık 2021, 01:10
#10
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Seneye ikinci eli yok, servisi yok falan dinlemeden MT-09 SP'yi satıp daha ucuza daha donanımlı ve sıfır street triple rs almayı düşünüyorum. Gümrük vergisi muhabbetinden dolayı Japonlarla kıyaslayınca şu an Triumph modellerinin fiyatları çok uygun kalıyor. Şu an MT-09 SP ile rs arasında 50 bin lira fark var. Seneye inş fiyatlar arası fark kapanmaz.
Street triple'da km bakım aralığı 16 bin yanlış bilmiyorsam. Bu sebepten dolayı gerçekten çok da servisi düşünmeye pek gerek yok sanırım.
-
03 Aralık 2021, 01:33
#11
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Seneye ikinci eli yok, servisi yok falan dinlemeden MT-09 SP'yi satıp daha ucuza daha donanımlı ve sıfır street triple rs almayı düşünüyorum. Gümrük vergisi muhabbetinden dolayı Japonlarla kıyaslayınca şu an Triumph modellerinin fiyatları çok uygun kalıyor. Şu an MT-09 SP ile rs arasında 50 bin lira fark var. Seneye inş fiyatlar arası fark kapanmaz.
Fiyatlamalar böyle devam ederse '2. eli var ama kimse gidip almıyor' durumuna düşer japonlar. Satışlar düştüğünde yaygın servis ağının maliyeti sürdürülebilir olmayacaktır bayiler için.
Zaten 20-25.000km boyunca yağ ve hava filtresi dışında ne değişiyor ki? Aradaki 50.000 Tl fark ile motosikleti servise kargolar işi bitince geri getirtirsiniz 2 ağır bakım boyunca.
Benim değiştirmek gibi bir niyetim yok ama yeni motosiklet alacak olsam herhangi japon alternatif göremiyorum piyasada.
-
03 Aralık 2021, 09:10
#12
Bu olayı şöyle düşünün;
o satması çok zor bir motor.
Şimdi o motoru alsanız, seneye yarı fiyat yazsanız bile satmanız 6 ay sürer.
Ben 1200'lük Harley'i 6 ayda sattım. onu satmanız daha da uzun sürebilir.
ülkenin mevcut ekonomik yapısı içinde piyasası olmayan tüm araçlar alım satım için bir risktir.
-
03 Aralık 2021, 09:20
#13
kalas gibi motor bir nevi kamyon eyvallah tork vs tavan durumda belki ama 319 ona verene kadar daha kıvrak daha kullanımı rahat bir motor tercih ederim muhtemelen düşük kurda geldi bayiye motorlar satabilmek için kur farkını avantaj olarak kullanıyorlar aynı olay mv agusta da var baktığın zaman eskiden japonların neredeyse 2 katıydı aynı sınıftaki motorları şu an çok çok yakın fiyatlar
-
03 Aralık 2021, 10:08
#14
BAIIHAN adlı üyeden alıntı
idealde mt09 ile z900rs arasında 30-35.000 tl oynaması lazım. Vergisiz fiyatları arasında 2500$ fark var ABD fiyatı üzerinden. Ayrıca japon malında ham fiyata dahil (kdv ve ötvden önce) ek %20 gümrük vergisi var.
Ducati ve Triumph pandemi başından beri f/p'de japonlardan fersah fersah daha önde. 1.5 yıl önce cb1000r alırken dahi Speed Triple'a kıyasla müthiş kazıklandığımı görebiliyordum. Sırf amortisör donanımındaki fiyat farkı 40.000 TL'nin üzerinde sonradan takmak isteseydim ve ona rağmen daha fazla para verdim. Brembo M50si var, çelik fren hortumu var, çok daha kaliteli bir dashboardu var, quickshifter bedava.
Speed Triple RS MT-10'dan, Street Triple RS ise mt-09'dan daha ucuz ve 2 örnekte de Yamaha bayağı vasat kalıyor. Yamaha'da fiyatın makul olabilmesi için 40-50.000 tl düşmesi lazım. Z900RS zaten saçmalık. Biraz dişini sıkar gider mx-5 felan alırsın.
Böyle olmasının sebebi de devletin AB mallarına kafasına göre vergi geçiremiyor oluşu. Sen onların malına vergi koyunca o da senden domates almayı kesiyor. Başın daha büyük belaya giriyor. Ama japonlara sattığımız birşey yok. Dolayısıyla onlara eyvallahı da yok devletin.
hatayı başta yapmışsınız üst klasmanda bi motor alırken honda gibi bi markayla devam etmişsiniz. Hayatımda 1 kere honda aldım o da crossrunner dı her daim italyan ve almanı tercih ederim fıyat performans her sekılde daha iyi
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
03 Aralık 2021, 10:31
#15
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Street triple'da km bakım aralığı 16 bin yanlış bilmiyorsam. Bu sebepten dolayı gerçekten çok da servisi düşünmeye pek gerek yok sanırım.
Yav zero sizleri nasil da kandiriyolar boyle..elma sekeri ile kandirilan cocuk gibisiniz valla.
Bakim araligi 20.000 km olsa ne olacak,1 sene sonra tipis tipis gidip korlas a opuleceksin.
Triumph alip yilda 16k adam yapan adam olmaz.Nazli motorlardir bunlar ,kullanicilari da bunu bilir ;)
-
03 Aralık 2021, 10:34
#16
caglar48 adlı üyeden alıntı
hatayı başta yapmışsınız üst klasmanda bi motor alırken honda gibi bi markayla devam etmişsiniz. Hayatımda 1 kere honda aldım o da crossrunner dı her daim italyan ve almanı tercih ederim fıyat performans her sekılde daha iyi
Knk en iyi senin motorun diğerleri tü kaka :D
-
03 Aralık 2021, 10:38
#17
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Yav zero sizleri nasil da kandiriyolar boyle..elma sekeri ile kandirilan cocuk gibisiniz valla.
Bakim araligi 20.000 km olsa ne olacak,1 sene sonra tipis tipis gidip korlas a opuleceksin.
Triumph alip yilda 16k adam yapan adam olmaz.Nazli motorlardir bunlar ,kullanicilari da bunu bilir ;)
öyle ağzına kadar dolu malı uygun fiyata vereceklerse varsın bakımda üç beş fazla ödeyelim be hırbo reis.
başka türlü bu ekonomide kaliteli mala sahip olmak zor.
motor dediğin muhabbet başlı başına zevk işi olduğu için ne kadar kaliteli malzeme o kadar fazla zevk.
-
03 Aralık 2021, 10:48
#18
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Yav zero sizleri nasil da kandiriyolar boyle..elma sekeri ile kandirilan cocuk gibisiniz valla.
Bakim araligi 20.000 km olsa ne olacak,1 sene sonra tipis tipis gidip korlas a opuleceksin.
Triumph alip yilda 16k adam yapan adam olmaz.Nazli motorlardir bunlar ,kullanicilari da bunu bilir ;)
Daha dün götürdüm bakıma hıştocum, Honda motorumda verdiğim servis ücretinden daha az verdim ki 1 sene önceki verdiğim bakım ücretiyle karşılaştırıyorum sen düşün artık tutarı. Ayrıca yetkili servis sadece Korlas'tan ibaret değil. Az oku öğren bebişim. Bu kadar cahil kalmayalım lütfen
-
03 Aralık 2021, 10:50
#19
ShipShaq adlı üyeden alıntı
Daha dün götürdüm bakıma hıştocum, Honda motorumda verdiğim servis ücretinden daha az verdim ki 1 sene önceki verdiğim bakım ücretiyle karşılaştırıyorum sen düşün artık tutarı. Ayrıca yetkili servis sadece Korlas'tan ibaret değil. Az oku öğren bebişim. Bu kadar cahil kalmayalım lütfen
Hemen paylas haci..cabuk paylas gorelim ne kadar odediginii..
Bence paylasamayacaksin ;)
-
03 Aralık 2021, 10:54
#20
tommygun adlı üyeden alıntı
2.elin artık b.ku çıktı.Herkes kafasına göre takılıyor.Mesela şu anda 0 km si 33.500 TL olan.Ve hali hazırda bayiilerde stoğu olan, gidip alabileceğiniz Honda Dio'ya bu arkadaş 92.000 TL çekmiş.;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...70800773/detay
Bu arkadaş da kullanılmışına 95.500 TL çekmiş.Bir de özel üretim yazmış.Neresi özel üretim bunun;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...76423064/detay
Bunlarda hazır alabileceğiniz ilanlar 36.000 TL - 33.000 TL arası değişiyor ;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...68554482/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...28064628/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...75695299/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)