Selamlar, iki motosiklet arasında kalmış olsanız hangisini tercih ederdiniz artı ve eksi yönleri sizce nelerdir ? Birde XJ6 nın Diversion f modeli var normal xj6 ile arasındaki fark nedir bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir misiniz
Selamlar, iki motosiklet arasında kalmış olsanız hangisini tercih ederdiniz artı ve eksi yönleri sizce nelerdir ? Birde XJ6 nın Diversion f modeli var normal xj6 ile arasındaki fark nedir bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir misiniz
Biraz daha güç ve şekil istiyorsanız CB650F tercih edilebilir ama daha pahalıdır XJ6'dan. XJ6 sınıfına göre en az yakanı ve en sorunsuzudur. Commuter sınıfına daha çok hitap eder. Bütçeniz ne kadar? Tam olarak kullanım amacınızı da belirtirseniz yardımcı olurum. Ben de XJ6 Diversion F kullanıcısıyım çünkü
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
2 motorda güzel ama fiyat olarak yıl olarak fark var aralarında.para sıkıntısı yoksa hondayı al daha yeni bir model daha güçlü vs.bütçeyi aşmiyim dersen yamaha al.tam piyasasını bilmiyorum 2 motorun ama 25 bin lira fark rahat vardır
Güç ve şekil kim istemez ki aslında bir bütçem yok pcx125 bi motorum var onun da değeri 32 35 bin arası değişiyor üzerini kredi çekeceğim, 75 80 bin tl arası güzel cb650f ler var şuan ama dediğiniz gibi xj6 nın fiyatları bi tık daha uygun bu yüzden kafa karıştırıyor. Motosikletten beklentim nispeten az yakacak şehir içi ve şehirlerarası yollarda gazı açtığım zaman da gücü hissedebileceğim bir motor istiyorum, karşıdan bakıldığında 2 model de beklentimi karşılar gibi duruyor ben sadece arasındaki farkları merak ettim bununla birlikte sizin kullandığınız diversion f modelinin normal xj6 dan ne gibi faklılıkları var
Cb650 F, piyasası "bi tık" daha hızlı olabilir, teknik olarak + 10 beygir ve + 4 tork ile öne çıkıyor, sıkıntısı uzun yola biraz zor gelecek olması, rüzgarı fazlasıyla almak zorunda kalacaksınız
Diversion F, sport touring olarak mantıklı ve uzun yola elverişli, rüzgar alımı daha az, torku biraz aşağıda gibi gözükse de 6100 devirde torkunu veriyor, Cb650 F bunu 8000 devirde yapıyor, sesi de Cb650 F'e göre daha güzel.
Tabii işin görsel anlamda "lastik ebatı" durumu var, Diversion 160, Cb650 F 180 .. Honda fanı olmam + lastik fetişi olmamdan dolayı Cb650 F daha mantıklı gelse de mavi rengi(yeni kasa) dışında tipi çok çekici gelmedi .. eski kasa tipi zaten kötü (bence) ..
Seçenekler arasında Cb650 R olsa çok daha net bir seçim olurdu ...
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Vitesli motor tecrübenizi ne kadar toplamda? İki motor arasında 11 hp fark var. Honda daha sportiftir. Yakıt olarak ise Yamaha daha az yakar. İkisi de uzun yola gelir ama naked modelleri size işkence olur uzun yolda. Diversion F'in XJ6N'den tek farkı grenajlı olmasıdır. Biri naked diğeri sport touring. F model rüzgarı daha az hissettirir naked modeline göre.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
cb650r modeline bende yanığım ama 25 bin tl gibi bi fark var f modeli ile arasında o yüzden şimdilik o dediğiniz hayal
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
10 bin km R25 kullandım İstanbul içi yaklaşık 5 bin km de NK250 kullandırm ( nk250 pişmanlıktır ) 1 ay kadar önce idarelik motor olarak pcx aldım dediğim gibi önümüzdeki yaz 4 silindire geçmek istiyorum
Vitesli tecrübeniz az olduğundan dolayı daha uysal olan XJ6'yı tavsiye ederim ve önümüzdeki yaz ayını beklerseniz şu anki bütçeden +10K daha kenara koyun derim. 2. El piyasası da her ay zamlanıyor sıfırlarla beraber. Ayrıca kullanım çoğunluğu şehir içi olacaksa iki motoru da tavsiye etmiyorum TR şartlarından dolayı. Amacınızın çoğunluğu uzun yol olacaksa o zaman Diversion F bakılabilir. Honda'ya göre de daha ucuz zaten. Şehir içinde 2 motor da trafikte size eziyet olur hararetten dolayı.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Bence önumuzdeki yaz ayini beklemeyin,imkan var ise hemen alin.
Diversion tercih edilebilir.sesi de toktur.
Alternatif olarak suzuki gsr600 diyecegim ama temizini bulmak lazim..
Mecbur bekleyeceğim yeni borca girmek için önce mevcut borcumun bitmesi gerekiyor. Zam olacağının farkındayım ama yapılabilecek bir şey şuan için maalesef yok. Ama tecrübe konusunda sana katılmıyorum toplamda 15 bin km orta sınıf bir motosiklet için bence yeterli. Burada en önemli değişken kullanıcı bilinci ve bireysel yetenek.
Motorun sesine göre alıp bnilecekse tesisatlı bmw almalı daha çok ilgi odağı olunur...
Xj6N grenajsız xj6 diversion &70 grenajlı (ve koruma demirli) xj6 diversiyon f tam grenajlı.
Xj6...tavsiye ederim test edildi onaylandı...
XJ6, orta segmente geçiş motoru zaten. Korkutucu bir gaz tepkisi yok. Bilinçli olduğunuz sürece çok rahat bir şekilde sürersiniz. Yalnız şunu da belirteyim: Her iki motorun da yedek parça fiyatları aşırı pahalı Euro'dan dolayı. Mesela benim Diversion F'in tek yan grenaj fiyatı şu an 3500 TL civarında. Her iki motorla da ortalama bir kaza durumunda en az 5-10 bin TL'den kapı açarsınız haberiniz olsun.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Parça bulabilirseniz oda.. Ben oto yedek parça sektöründeyim şuan ülkede çok ciddi bir tedarik sorunu var navlun maliyetleri inanılmaz yüksek ve ithalatçı firmalar, bizde dahil parça getirmiyoruz. Stoklardaki parçalar tükendiğinde normal şartlarda her yerde bulabileceğiniz basit bir parça bile yurtdışı siparişi ile ortalama 45 gün içerisinde gelecek ve buda üretici tüketici arasında ciddi sorunlara yol açacak.
Maşalar 6-7 bin TL, kafa 3 bin, far bin TL'den fazla. Km saatini söylemiyorum bile
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Yedek parça bulmada hiçbir sıkıntı yok. Yamaha bayisine gidip, Japonya'dan siparişle geliyor uzun da sürse
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)