Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Üst segment geçiş tavsiye

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı ismaileren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amaç artçı konforu ise boşverin o modelleri
    Temizinden Honda ST 1300, Yamaha FJR 1300, BMW K 1200 LT gibi bir şey bulun.
    Sonra dünya turuna çıkarsınız
    Hocam 5000 km 250 cc tecrübesi olan adam için biraz ağır, destroyer gibi kaçmaz mı sizce de?
    -Black- bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 5000 km 250 cc tecrübesi olan adam için biraz ağır, destroyer gibi kaçmaz mı sizce de?
    Kaçmaz.
    Rally tecrübe etmiş bir kişi bu ağırbaşlı motorları hayli hayli kullanır. Hiç zorlanmaz. Hatta bunlar motor hissiyatı vermiyor diye yakınır

  3. #23
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Tenere 700'ün canına okuyan, dağ bayır kayalardan çamurlardan atlayıp zıplayan birinin instagram linkini atayım size:
    https://www.instagram.com/farandfurther/

    Sizin aklınıza T7 girmiş, bence alın, zaten eşiniz sürekli gelmeyecek, o geldiği zaman da daha sakin sürersiniz olur bence.
    Ezio41 ve levend84 bunu beğendiler.

  4. #24
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Tenere’nin selesi artçılı kullanım için pek rahat olmaz, Tracer700 de egzoz altta olduğu için artçılı ve yüklü kullanımda kasislerde yere sürtüyor, sürekli artçılı kullanacaksanız ve 250cc den büyük hacme geçişte tedirginlikler varsa eğer size en uygun model honda nc 750x olacaktır.

  5. #25
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    Ülkemizde kökten yanlış olan çok ciddi bir ön yargı var.
    Enduro araziye girmek için yapılmış, yarı arazi, yarı yol motordur.
    İngilizcede Dual-Sport diye geçerler.

    Yaylaya çıkmak ise araziye girmek değildir.
    Avrupa'da alpleri gezen motorların büyük çoğunluğu tur motorudur.
    Çünkü konforunu düşünen herkes Enduro değil, Tur motoru kullanmalıdır.
    bir Tracer 700 alt mesafesi tur motorları ile aynıdır.

    Eşiyle gezmek isteyen herkes tur motorlarına yönelmelidir.
    Daha konforlu gezmek isteyen herkes tur motorlarına yönelmelidir.

    ilk mesajımda tavsiye ettiğim motorlar ile insanlar yayla yolu gibi yollarda sürekli geziyorlar.
    Alttaki fotoğraflara bakınız.
    ön yargılarınızı kırınız ve konforlu seyahatlerin tadını çıkarınız.




  6. #26
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    adam orta sınıf enduro dıyor hayalınızdekı motorları tavsıye edıyorsunuz enteresan bakıs acısı gercekten

  7. #27

    Üyelik
    05 Şubat 2021
    Artciyi dusunerek hareket etmemelisiniz bence. Saniyorum gezileriniz genelde kendi basiniza olmus ve agirlikla arazi kullanimi yapmissiniz. Sizin amaciniza tenere 700, butce azsa tenere 660 hizmet eder. Vstromla , versyle arazi o kadar olur. Bir kere vstrom alacaksaniz xt almalisiniz, aliminyum jant araziye uygun degil. Crfde sagi solu kiriniz ama bu motorlar cok daha grenajli makineler.
    Vstrom 650 xt veyahut tenere 660, 700 sizin kullaniminiza daha uygun motorlar olur.
    espresso bunu beğendi.

  8. #28
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    afrika twin e bütçe varsa bence bu kadar az tecrübe ile o kadar agır bir motosiklet alma
    biraz daha tecrübe kazanman gerekli afrika çok güzel makina fakat ona gelene kadar orta sınıfta biraz gez misal enduro seviyorsan xt 660 tenere al crf den sonra mercedes gibi gelir 4 yıl kullandım sıfırı olsa kesinlikle afrika twin almazdım katır gibi her yola gelir hafif çevik atak sana yeter abs li model temiz bir tane al gez

  9. #29

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    afrika twin e bütçe varsa bence bu kadar az tecrübe ile o kadar agır bir motosiklet alma
    biraz daha tecrübe kazanman gerekli afrika çok güzel makina fakat ona gelene kadar orta sınıfta biraz gez misal enduro seviyorsan xt 660 tenere al crf den sonra mercedes gibi gelir 4 yıl kullandım sıfırı olsa kesinlikle afrika twin almazdım katır gibi her yola gelir hafif çevik atak sana yeter abs li model temiz bir tane al gez
    Uygun temiz full ekipman T7 bulursam alıcam ama 2. Seçenek nc ve dediğiniz xt660 var teşekkür ederim herkese

  10. #30

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Atlama zıplama arazi işin yoksa şu an koşa koşa git 130bin tl ye tiger 850 bulabiliyorsan havada karada al.t7 tamam muthis bir motor ama hakkini vermedikten sonra asfaltta sürmek için alinmaz.tiger 850 bu paraya gerçekten bedava 3 4 yerde kalmış sanirim almani şiddetle tavsiye ederim 3 silindir 85 hp ekran donanim 10 numara

  11. #31

    Üyelik
    06 Ocak 2019
    Crf 250 ile kullanım stilinizi değerlendirirsek kesinlikle tel jantlı bir motor olmalı bence. Yani versus 650, dk 650 felan olmaz size. Tenere 700 de artcili için pek uygun değil. Transalp 700 veya Tenere 660 kalıyor geriye. Bence kesinlikle 660.
    Crf den sonra geçişi en kolay motor En güzel yanı da hemen hemen her türlü bakım, arıza v.s. islerinizi kendiniz halledebilirsiniz, yani müdahaleye müsait bir motor. 2 Tenere 660 sattım, ekonomim müsait olunca yine alacağım. Özellikle ABS siz. Olanini. Çok kült bir motor, hastasıyız ...

  12. #32

    Üyelik
    28 Temmuz 2020
    Yıl olmuş 2021 hâlâ motosiklet selesindeki konfordan bahsediliyor. İşlem yapıp seleyi konforlu hale getirmek mi? Hiç tarzınız olmayan bi motosiklete sırf ayda yılda bir artçılı kullanmak için katlanmak mı?



    Crf yi hem asfalt hem toprak yolda kullanabiliyorum 4 jant 4 lastikle. Üzerindeki işlemli sele ile tek marş depo bitene kadar yol yapabiliyorum..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)