Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Yeni Triumph Tiger Sport 660

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Türk insanının geneli sınırlı bir bütçeye sahip olduğundan ve parayı zor kazandığından ve zor biriktirebildiğinden bulunduğu şartlar içerisinde hisleriyle beraber en mantıklı olan kararı vermeye çalışacaktır.Dolayısıyla neyi düşünecek motorum az yakmalı,ihtiyacım anında kolay ve hızlı satabilmeliyim bayi ve servis ağı yaygın olmalı,dayanıklı ve uzun ömürlü olmalı,Bakım sarfiyatı uygun olmalı,Prim yapmalı vb.sebepler.Triumph'un bu noktalara gelebilmesi için daha çok çalışması lazım.(kampanya,tanıtım,test sürüşleri,bayi servis ağının yaygınlaşması vb)sahibindendeki satılan motor sayısı yamaha ve honda nın %5 i bile değil.Ben bu şartlar içerisinde gidipte trimph almam alacak kişi sayısınında çok sınırlı olacağını düşünüyorum.
    levend84 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türk insanının geneli sınırlı bir bütçeye sahip olduğundan ve parayı zor kazandığından ve zor biriktirebildiğinden bulunduğu şartlar içerisinde hisleriyle beraber en mantıklı olan kararı vermeye çalışacaktır.Dolayısıyla neyi düşünecek motorum az yakmalı,ihtiyacım anında kolay ve hızlı satabilmeliyim bayi ve servis ağı yaygın olmalı,dayanıklı ve uzun ömürlü olmalı,Bakım sarfiyatı uygun olmalı,Prim yapmalı vb.sebepler.Triumph'un bu noktalara gelebilmesi için daha çok çalışması lazım.(kampanya,tanıtım,test sürüşleri,bayi servis ağının yaygınlaşması vb)sahibindendeki satılan motor sayısı yamaha ve honda nın %5 i bile değil.Ben bu şartlar içerisinde gidipte trimph almam alacak kişi sayısınında çok sınırlı olacağını düşünüyorum.
    Valla aga aylik 20 bin tl gelirim olsa bile yinede triumph almam,gider bmw veya aprilia alirim.
    blueway2 bunu beğendi.

  3. #63
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YAMAHA bence honda dan daha sağlam motosikletler yapıyor her sınıfta önde misal ybr cbf 150 den kat kat sağlam öksürmez tıksırmaz yağ yakmaz n max pcx ten daha güçlü konforlu yani dacia benzetmesi biraz ağır olmuş
    bende afrika almadan önce triump tiger 800 alacaktım kronik marş motoru sorunu oluyor diye almadım bütçeme göre motor aldım afrikanın kronik sıkıntısı yok gayet stabil fakat tiger gibi gitmiyor keyif vermiyor malzemesi kaliteli değil özellikle siyah plastik kalitesi berbat egzoz yakınında olanlar sıcaktan soldu bile
    Bende o yuzden dacia dedim.Dacia tofastan daha kaliteli degil mi ?

    Duster bence gayet guzel.Offroad u da basarili gorunuyor.

  4. #64

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı miDgas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ülkede honda MArkasınıda Bitirdiğiniz ya vallahi helal olsun

    Ne çabuk unutldu cbf 150 lilerin sağlamlıkları

    Ne çabuk unutuldu Nc 700x yakıt cimriliği

    NErde golldwing lerini konforları

    adam kalkmış honda şahin diyor

    Gerçekten şaşırıyorum bu duruma

    hondanın yapmış olduk bir çok ilk yenilikler ve ardından ne türlü tofaş olarak görülebiliyor bu piyasada anlamış değilim
    Japonlar uygun fiyatlı(*), dayanıklı ve sorunsuz motosikletler yapıyorlar burada sorun yok ve tercih sebebi.

    Ancak yukarıda (*) ile işaretlediğim avantaj kaybolunca aynı paraya daha dolu, daha performanslı, daha kaliteli ve özel motosikletler olduğu zaman kimisinin aklı çelinebiliyor. Bu da çok normal.

    Daha kaliteli ve özel konusunu açayım mesela:
    - Msx'te kullanılan nispeten dandik göstergenin 2019 yılına kadar 500cc serisinde de kullanılması,
    - 500cc serisinde kullanılan nispeten dandik aynaların Crossrunner'da aynen kullanılması,
    - Aynı dandik / kocaman ön ve arka sinyallerin bilmem kaç modelde aynen kullanılması.
    Bunlar sadece benim farkettiğim / uyuz olduğum detaylar, eminim bunun gibi daha görünen görünmeyen çok detay vardır.

    Evet, bunlar maliyeti düşürüyor, dolayısıyla uygun fiyatı sağlıyor, bu durumda kabul edilebilir oluyor. Ama son kullanıcı maliyetleri Honda ve Avrupa markalar için aynılaşmaya başladığında göze batıyor.

    Çok basit örnek:
    (a) NC750X, (b) Tracer 7 ve (c) Triumph Tiger 850 Sport karşılaştıralım. Fiyatları oldukça yakın. Hangi sırada seçersiniz?
    Benim için gayet net: 1.(c), 2.(b) ve 3.(a). Honda bitmiş yani... (İstanbul'dayım yetkili servise erişimim var - başka bir ilde tercih etmeyebilirim tabi Triumph'u...)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla aga aylik 20 bin tl gelirim olsa bile yinede triumph almam,gider bmw veya aprilia alirim.
    Bekârsan olur, evliysen olmuyor valla - kendimden biliyorum...
    espresso bunu beğendi.

  5. #65
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonlar uygun fiyatlı(*), dayanıklı ve sorunsuz motosikletler yapıyorlar burada sorun yok ve tercih sebebi.

    Ancak yukarıda (*) ile işaretlediğim avantaj kaybolunca aynı paraya daha dolu, daha performanslı, daha kaliteli ve özel motosikletler olduğu zaman kimisinin aklı çelinebiliyor. Bu da çok normal.

    Daha kaliteli ve özel konusunu açayım mesela:
    - Msx'te kullanılan nispeten dandik göstergenin 2019 yılına kadar 500cc serisinde de kullanılması,
    - 500cc serisinde kullanılan nispeten dandik aynaların Crossrunner'da aynen kullanılması,
    - Aynı dandik / kocaman ön ve arka sinyallerin bilmem kaç modelde aynen kullanılması.
    Bunlar sadece benim farkettiğim / uyuz olduğum detaylar, eminim bunun gibi daha görünen görünmeyen çok detay vardır.

    Evet, bunlar maliyeti düşürüyor, dolayısıyla uygun fiyatı sağlıyor, bu durumda kabul edilebilir oluyor. Ama son kullanıcı maliyetleri Honda ve Avrupa markalar için aynılaşmaya başladığında göze batıyor.

    Çok basit örnek:
    (a) NC750X, (b) Tracer 7 ve (c) Triumph Tiger 850 Sport karşılaştıralım. Fiyatları oldukça yakın. Hangi sırada seçersiniz?
    Benim için gayet net: 1.(c), 2.(b) ve 3.(a). Honda bitmiş yani...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------



    Bekârsan olur, evliysen olmuyor valla - kendimden biliyorum...
    Neden,evli adama F800GS olmaz mi?

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden,evli adama F800GS olmaz mi?
    Hala f800gs diyosun levent yaa.10 yillik motorlarini 2016 2017 africa twin fiyatina ilana koyuyolar,alan da oluyor herhalde.asiri komik buluyorum bu durumu.

    Gerci alman kalitesi ile amerikada zencilerin kullandigi honda yi bir tutmamak lazim ama ne bilim

  7. #67
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala f800gs diyosun levent yaa.10 yillik motorlarini 2016 2017 africa twin fiyatina ilana koyuyolar,alan da oluyor herhalde.asiri komik buluyorum bu durumu.

    Gerci alman kalitesi ile amerikada zencilerin kullandigi honda yi bir tutmamak lazim ama ne bilim
    Hırbo başkan,

    Yanliş hatirlamiyorsam,africaya en son 3lt yaktiran kişisin bu saatten sonra bmw hikaye..

  8. #68

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden,evli adama F800GS olmaz mi?
    20k kazancın olsa da alamıyorsun, yani madden evet ama manen olmuyor. (40k olursa tamam...) (Sıfır için yazıyorum, 2. el başka...)
    levend84 ve espresso bunu beğendiler.

  9. #69
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20k kazancın olsa da alamıyorsun, yani madden evet ama manen olmuyor. (40k olursa tamam...) (Sıfır için yazıyorum, 2. el başka...)
    Haklisin,paranin gözü kör olsun abi.gelen kadar da gider oluyor..Dağina göre kar hesabi
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  10. #70
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonlar uygun fiyatlı(*), dayanıklı ve sorunsuz motosikletler yapıyorlar burada sorun yok ve tercih sebebi.

    Ancak yukarıda (*) ile işaretlediğim avantaj kaybolunca aynı paraya daha dolu, daha performanslı, daha kaliteli ve özel motosikletler olduğu zaman kimisinin aklı çelinebiliyor. Bu da çok normal.

    Daha kaliteli ve özel konusunu açayım mesela:
    - Msx'te kullanılan nispeten dandik göstergenin 2019 yılına kadar 500cc serisinde de kullanılması,
    - 500cc serisinde kullanılan nispeten dandik aynaların Crossrunner'da aynen kullanılması,
    - Aynı dandik / kocaman ön ve arka sinyallerin bilmem kaç modelde aynen kullanılması.
    Bunlar sadece benim farkettiğim / uyuz olduğum detaylar, eminim bunun gibi daha görünen görünmeyen çok detay vardır.

    Evet, bunlar maliyeti düşürüyor, dolayısıyla uygun fiyatı sağlıyor, bu durumda kabul edilebilir oluyor. Ama son kullanıcı maliyetleri Honda ve Avrupa markalar için aynılaşmaya başladığında göze batıyor.

    Çok basit örnek:
    (a) NC750X, (b) Tracer 7 ve (c) Triumph Tiger 850 Sport karşılaştıralım. Fiyatları oldukça yakın. Hangi sırada seçersiniz?
    Benim için gayet net: 1.(c), 2.(b) ve 3.(a). Honda bitmiş yani... (İstanbul'dayım yetkili servise erişimim var - başka bir ilde tercih etmeyebilirim tabi Triumph'u...)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------



    Bekârsan olur, evliysen olmuyor valla - kendimden biliyorum...
    HONDA NIN yedek parçası ucuz değil ki bakınız afrika twin far 15k 2018 sonra sı lityum pil 6000 tl yanlış görmüyorsunuz akü 6000 tl 570 euro+kdv bu sebebten ötürü 2018 sıfır km afrika twin almadım 2017 aldım bunun akü kara düzen 600 700 tl arası
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  11. #71
    recaip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2020
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HONDA NIN yedek parçası ucuz değil ki bakınız afrika twin far 15k 2018 sonra sı lityum pil 6000 tl yanlış görmüyorsunuz akü 6000 tl 570 euro+kdv bu sebebten ötürü 2018 sıfır km afrika twin almadım 2017 aldım bunun akü kara düzen 600 700 tl arası
    muhtarin esseginin kulagi artik!
    far 15.000tl ? lityum pil 6.000tl ?
    eee bu motora, arazi motoru diyorlar, macera motoru diyorlar, dustugunde kaldirmaya yurek dayanmaz, neresi kirildi diye bakamazsin bile.
    nerdeyse tum GS modellerinde far koruma göruyorum ama bir tane africada bile görmedim. demek ki africa kullanicilari durumdan haberdar degiller!
    blueway2 ve espresso bunu beğendiler.

  12. #72

    Üyelik
    25 Mayıs 2021
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonlar uygun fiyatlı(*), dayanıklı ve sorunsuz motosikletler yapıyorlar burada sorun yok ve tercih sebebi.

    Ancak yukarıda (*) ile işaretlediğim avantaj kaybolunca aynı paraya daha dolu, daha performanslı, daha kaliteli ve özel motosikletler olduğu zaman kimisinin aklı çelinebiliyor. Bu da çok normal.

    Daha kaliteli ve özel konusunu açayım mesela:
    - Msx'te kullanılan nispeten dandik göstergenin 2019 yılına kadar 500cc serisinde de kullanılması,
    - 500cc serisinde kullanılan nispeten dandik aynaların Crossrunner'da aynen kullanılması,
    - Aynı dandik / kocaman ön ve arka sinyallerin bilmem kaç modelde aynen kullanılması.
    Bunlar sadece benim farkettiğim / uyuz olduğum detaylar, eminim bunun gibi daha görünen görünmeyen çok detay vardır.

    Evet, bunlar maliyeti düşürüyor, dolayısıyla uygun fiyatı sağlıyor, bu durumda kabul edilebilir oluyor. Ama son kullanıcı maliyetleri Honda ve Avrupa markalar için aynılaşmaya başladığında göze batıyor.

    Çok basit örnek:
    (a) NC750X, (b) Tracer 7 ve (c) Triumph Tiger 850 Sport karşılaştıralım. Fiyatları oldukça yakın. Hangi sırada seçersiniz?
    Benim için gayet net: 1.(c), 2.(b) ve 3.(a). Honda bitmiş yani... (İstanbul'dayım yetkili servise erişimim var - başka bir ilde tercih etmeyebilirim tabi Triumph'u...)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------



    Bekârsan olur, evliysen olmuyor valla - kendimden biliyorum...
    Trump zaten motorsiklet dünyasında en eski firmalardan birisi trump ile hondayı tabi ki kıyaslamıyorum ki ama Kımsede hondayı Yabana atmasın birkere honda deyince insanlara

    güven vermiş bir markadan bahsediyoruz bugün aldığım nc 700x makınası elimde uzun yıllar durabilir korkmadan. Ama Bunu Gidipte şahin

    daciayla karşılaştırmanın hiç bir anlamı yok kımsede Nc700x küçümsemesin hangi şahin alıcısı honda almış gibi kendini güvende hissediyor ? Honda=honda dır.

    Tahmin ederek konuşuyorum kı burda nc700x binmeyen adamların bile fikri var kağıt üstünden konuşuluyor

    başka bi konu altında adam nc700x artçılı konforu berbat diyor nasıl olabilir ki böyle bir şey ilk bindiğimde artçıyla motorsiklet

    kullanıcısının arasın da bir defa rahatlık bakımından bir boşluk var özgürsün. . .

    Vel hasıl Kelam kımse tecrübe etmediği motor hakkında kesin dilde konuşmasa daha iyi olur fazla bilgi kirliliği olmasın

    Yamaha ile hondanın aynı cümle içerisinde olması bile ayıp diyor gülünmeyecek gibi değil

  13. #73
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı recaip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtarin esseginin kulagi artik!
    far 15.000tl ? lityum pil 6.000tl ?
    eee bu motora, arazi motoru diyorlar, macera motoru diyorlar, dustugunde kaldirmaya yurek dayanmaz, neresi kirildi diye bakamazsin bile.
    nerdeyse tum GS modellerinde far koruma göruyorum ama bir tane africada bile görmedim. demek ki africa kullanicilari durumdan haberdar degiller!
    YOO HEPSİNİN haberi var bende afrika var far koruma yok çünkü kasko var
    afrika da far koruma yı tutan farın kendisi zaten yanda herhangibir ayak vs yok o yüzden çarpma veya düşmede far geri gidecek ve zaten kırılacak ama bmw de farın yanında korumayı tutacak ayak var
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  14. #74

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YOO HEPSİNİN haberi var bende afrika var far koruma yok çünkü kasko var
    afrika da far koruma yı tutan farın kendisi zaten yanda herhangibir ayak vs yok o yüzden çarpma veya düşmede far geri gidecek ve zaten kırılacak ama bmw de farın yanında korumayı tutacak ayak var
    Almanların gözünün yağını yiyim
    levend84 ve F54 bunu beğendiler.

  15. #75
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    arkadaşlar,ikinci sınıf japon motorlarıyla(honda 3.sınıf) ingiliz işçiliği ve muhendisliğini kıyaslamaktan vazgecelim artık,lutfen.

    Paramız olmadığı için alıyoruz bu motorları acı ama gerçek.Avrupa ve amerikada Triumph Dukati Ktm deli gibi satıyor,cunku adamlarda para var.
    Ordaki fakirlerde japon alıyor,bunu herkes bilir yani.

    O yuzden honda ve yamahanın avrupalıların yanında adı anılmmaması doğru karar olur.

  16. #76
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı recaip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtarin esseginin kulagi artik!
    far 15.000tl ? lityum pil 6.000tl ?
    eee bu motora, arazi motoru diyorlar, macera motoru diyorlar, dustugunde kaldirmaya yurek dayanmaz, neresi kirildi diye bakamazsin bile.
    nerdeyse tum GS modellerinde far koruma göruyorum ama bir tane africada bile görmedim. demek ki africa kullanicilari durumdan haberdar degiller!
    Ucuza bir şey yok ki.. Benim gariban XJ6'nın tek yan grenajı 3500 TL civarında. Normalde 300 Euro ama kur malum.. En gariban 600'lük 4 silindire biniyorum. Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki ve tüm diğer markaların parça fiyatları pahalı ülkemizde.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  17. #77
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almanların gözünün yağını yiyim
    Yağina da ekmek banalim abi

    G310 Gs ler var bakiyorum da fiyatlari uygun gibi,ktm 390 adv yerine tercih edilebilir sanki

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

    Olmadi en son 0km dominar 400Ug alip motor defterini kapatacagim.

  18. #78
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 2019
    120'ye gelirse birçok kişi göz kırpar bu motora.

  19. #79
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende o yuzden dacia dedim.Dacia tofastan daha kaliteli degil mi ?

    Duster bence gayet guzel.Offroad u da basarili gorunuyor.
    Yamaha'yı belki de Toyota'ya benzetmek lazım. Corolla gibi sağlam, sorunsuz ama hiç bir heyecanı olmayan işinde gücünde memur arabası gibi motorlar yapıyor. Yok şimdi böyle yazında NC tarifi gibi oldu. Yamaha araba piyasasının Honda'sı, Honda da toyota diyebiliriz o zaman.
    Ezio41 bunu beğendi.

  20. #80
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıdakinden (eğer bizi trollemiyorsanız tabi...) motosikletten pek anlamadığınız sonucu çıkıyor maalesef.

    Memlekette Pulsar, Dominar, MT-25, R25, NC, MT-07, Tracer 7'den başka motosiklet yok gibi, sırf bu kafa yüzünden.

    Konuyla ilgisi yok ama belirtmek istedim: Düzelmesi gereken bir diğer kafa istisnasız herkesin motosikletine kasko yapması lazım ki şu kasko ücretleri düşsün.
    tüm motosikletler Tracer olabilir, sizinle aynı fikirde değilim. teşekkürler.
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)