Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Kaşıntılar gene başladı...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700 Mondial drift 150
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Hırbonen destek çık, "Honda" CB650R alabiliyorken hiç (markası lazım değil) MT-07 alınır mı yahu?!
    2 motosikleti kullanmış biri olarak hiç bir şekilde ikisine de para vermem.
    hele hele cb650 aman aman

    şehir içi tamam ama şehirlerarası
    Voltaren bunu beğendi.
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez
    Bu arada kaşınanı çok güzel kaşır


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha mt09 2021
    konuşulanlar hangi mt07 için geçerli ?? hepsi farklı hepsi başka.
    1. nesil 2014 2017 yumuşak süspansiyon bambaşka oturuş stili farklı
    ince depo tutuşu konforlu sele.yani tek teker yapacağınız ama virajı kötü bir model
    2. nesil 2018 2020 elden geçmiş süspansiyonlar ile daha spor daha sert sürüş tahta gibi sele daha spor oturuş şekli depo ve sele farklılığından dolayı kolay hakimiyet.arka yep yeni ön gerisekme ayarı farklı.
    2021 .... daha geniş gidon yine değişen depo.depo tutuşu 18 den sonra ne kadar farklıdır bilememde gidom açısı ve genişliği çok farklıymış.diğer herşey görüntü dışında 2018 ile aynı tek fark 320mm lik ön fren diski.zaten seleden arkaya tamamen aynı.
    bu segmentte tartışmaya gerek yok lider yada 2. olur bizim durumuz bu paralara neler alınır oluyor.ama sv650 er6 fiyatlarına bakarsanız açık ara en ucuz yine mt07 tr de.ben olsam trident 660 alırdım 3 silindir ters maşa çekiş kontrol aynı paraya güzel motor.mt07 gibi sayko gitmiyor ama zaten hız yapmıyorum dediğinix için direk 660 diyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet MT-07 ucuz, ABD Avrupa'da gençler alıyor çoğunlukla. Bizde de çok agresif ve başarılı fiyat politikası sayesinde çok tuttu. CP2 bloğu takdir ediyorum tabi, ona laf yok.

    Ama Yamaha MT-07 ile o bloğun hakkını vermiyor bence. Honda'nın 500 serisinin başladığı noktadan şimdi geldiği noktaya bakarsanız Yamaha MT-07 için ne kadar az geliştirme / güncelleme yaptığını görürsünüz. Honda 500'lere 4 nesilde çok şey ekledi. (Hoşaflar çok planlı yapıyor gerçi, ona da kızmıyor değilim...)
    cbr500 bloğu ne gibi güncellmeler almış 😅😅😅 tarihi eser a2 motor bloğunu mt07 bloğu ilemi kıyaslıyorsun🤣 ona güncelleme denmiyor ama euro 2 3 4 5 deniyor yanlız.500 bloğu ne idi ne oldu? yani ne olabilir a2 yi aşmıcak aşamıcak zaten.mt07 evet bloğunun hakkını vermiyor o yüzden naked race turing enduro motorlar çıkarttı o bloktan😅 diyebiliğin tek şey en iyi a2 bloğu cbr500 desen oturur bir düşünürüm doğru derdim ama ninja400 bloğu çıkana kadar o iş bitti
    Voltaren bunu beğendi.

  3. #43
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    Arkadaşlar burada biz bizeyiz. Facebook'ta yer alan ErF/N Türkiye grubunun yöneticilerinden biriyim, kendim de Er6 kullanmaktayım ama Allah aşkına Er6 mı kaldı? Hadi Z650 desek 117.000 TL fiyatıyla sadece 1 ilan var, onda da temsili resim kullanılmış. Sv 650A gerçekten çok güzel ve kaliteli bir motordu ama ne yeterince getirildi ne de satıldı. Mt07 iyiydi, yenilenen haliyle daha da iyi oldu. Zaten çatır çutur viraj yapan adam farklı alternatiflere yöneliyor, Mt07'ye "moktan" dersek hakikaten ayıp etmiş oluruz.
    Voltaren ve espresso bunu beğendiler.

  4. #44
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suziki VStrom DL650 2007 ABS
    Eğer ki kendin ile barışık değilsen,
    ben yaşadım zaten bu kadar yeterli diyorsan,
    alabilirsin.

    Ancak ben gene de tavsiye etmiyorum, ölmenin farklı yolları da vardır.
    MT07 gelmiş geçmiş en ayarsız motorlardan biridir.
    Ani hızlanmalar yapıyor ama ani duruşlar gerçekleştirmiyor.
    120-130'dan sonra rüzgarı ciğerlerinize kadar hissediyor,
    özellikle soğuk havalarda motorun çıplaklığı sebebiyle romatizmal hastalıklara sebep veriyor.
    Voltaren bunu beğendi.

  5. #45
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    ...120-130'dan sonra rüzgarı ciğerlerinize kadar hissediyor,..
    ben yaşadım zaten bu kadar yeterli diyorsan alabilirsin...
    ölmenin farklı yolları da vardır.
    120/130, benim o hızlarla işim yok hocam. 70-80-90 benim çıktığım hız. O yüzden hayatta kalma şansı açısından MT 07 ile Xmax 400 arasında bir fark olacağını sanmıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

    Şunu da anlatmak istiyorum arkadaşlar. Hani, "Madem hızın 70-80-90, bir 125cc'lik motor bile işini görebilecekken, niçin 700'lük, 900'lük, 1000'lik peşindesin?" diye düşünenler olabilir.

    Arkadaşlar, motorda "ivmelenme" çok önemli benim için, ben öyle düşünüyorum. Yani motor kullanmayı çok seviyorum, resmen bir terapi gibi bir şey ruhsal bakımdan, ama maalesef motordayken bu "dört teker" denilen zibidilerden çok çekiyorum...

    En çok neyden çekiyorum? Bir boşluk bulmayagörsünler, anında "önüme kırıyorlar" - müthiş bir tehlike ortamı bir anda oluşuveriyor.

    O yüzden asla sağımda ya da solumda bir "dört teker" olsun istemiyorum motor kullanırken. Çünkü tecrübelerimle sabittir ki, bir müddet yan yana gidersem o dört tekerle, bir müddet sonra illa ki %95 önüme kıracaktır - takip mesafesine uyarak sürdüğümden dolayı.

    O yüzden örneğin kırmızı ışıklarda, yahut düz yolda giderken hizama bir dört teker mi geldi, onu anında ekip hizasından çıkmalıyım hızlanarak. Yahut hızımız yüksekse; hemen biraz frenleyip onun gerisine düşüp gene onunu hizasından çıkmalıyım. Başka türlü rahat edemiyorum çünkü.

    Böyle bir olay işte benimkisi... (Ek olarak, bir de vitesli motor sürmek istiyorum artık.)

  6. #46
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Yakutay: MT 07 ani hızlanmalar için niçin uygun değil, bunu da biraz açıklayabilir misin hocam? Yine frenlerin zayıflığı yüzünden mi, yoksa başka etkenler mi var?
    yerinde olsam bi street triple alır rahatıma bakarım 2021 ler çok teknolojik ve rahatlar denedim çok memnun kaldım hem hızlı da değil mt09 dan bi tık daha serii ama korkutmuyor kesinlikle , rs alırsan 2021lerde ekranda güncelleme geldi navigasyonundan arayanına kadar herşeyi gösteriyor çok kullanışlı. Gördüğüm tek kötü yanı gaz kolu titriyor vibrasyon var gidonda az birşey
    Voltaren bunu beğendi.
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  7. #47

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    1 ekimde yine bir fiyat güncellemesi ile karşılaşabiliriz belki.
    Voltaren bunu beğendi.

  8. #48

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuşulanlar hangi mt07 için geçerli ?? hepsi farklı hepsi başka.
    1. nesil 2014 2017 yumuşak süspansiyon bambaşka oturuş stili farklı
    ince depo tutuşu konforlu sele.yani tek teker yapacağınız ama virajı kötü bir model
    2. nesil 2018 2020 elden geçmiş süspansiyonlar ile daha spor daha sert sürüş tahta gibi sele daha spor oturuş şekli depo ve sele farklılığından dolayı kolay hakimiyet.arka yep yeni ön gerisekme ayarı farklı.
    2021 .... daha geniş gidon yine değişen depo.depo tutuşu 18 den sonra ne kadar farklıdır bilememde gidom açısı ve genişliği çok farklıymış.diğer herşey görüntü dışında 2018 ile aynı tek fark 320mm lik ön fren diski.zaten seleden arkaya tamamen aynı.
    bu segmentte tartışmaya gerek yok lider yada 2. olur bizim durumuz bu paralara neler alınır oluyor.ama sv650 er6 fiyatlarına bakarsanız açık ara en ucuz yine mt07 tr de.ben olsam trident 660 alırdım 3 silindir ters maşa çekiş kontrol aynı paraya güzel motor.mt07 gibi sayko gitmiyor ama zaten hız yapmıyorum dediğinix için direk 660 diyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------



    cbr500 bloğu ne gibi güncellmeler almış ������ tarihi eser a2 motor bloğunu mt07 bloğu ilemi kıyaslıyorsun�� ona güncelleme denmiyor ama euro 2 3 4 5 deniyor yanlız.500 bloğu ne idi ne oldu? yani ne olabilir a2 yi aşmıcak aşamıcak zaten.mt07 evet bloğunun hakkını vermiyor o yüzden naked race turing enduro motorlar çıkarttı o bloktan�� diyebiliğin tek şey en iyi a2 bloğu cbr500 desen oturur bir düşünürüm doğru derdim ama ninja400 bloğu çıkana kadar o iş bitti
    Bloktan bahsetmiyoruz ki, bilakis blok şahane ama MT-07 ile hakkı verilmiyor diyorum. O bloğa çok daha iyi bir şasi, amortisörler, frenler, elektronikler vs yapılmalı diyorum. Bkz. Triumph Trident 660, aynı paraya çok daha iyi bileşenler.

    Örnek: 500 serisine 2. nesilde led farlar, ayarlananilir ön amortisörler, 3. nesilde kaydırmalı debriyaj, tft ekran, 4. nesilde usd amortisörler çift ön disk geldi. 5. nesilde en azından tcs gelecek adım gibi eminim. Yani hep üzerine bir şey koydu Honda. Görsellikleri atarsan Yamaha'da bir şey yok, daha birinci versiyonda wheelie control, traction control olması gereken bir motosikletti. Bu arada 500 serisinde de naked, sport touring ve adventure modeller var, oradaki beyanı anlamadım?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar burada biz bizeyiz. Facebook'ta yer alan ErF/N Türkiye grubunun yöneticilerinden biriyim, kendim de Er6 kullanmaktayım ama Allah aşkına Er6 mı kaldı? Hadi Z650 desek 117.000 TL fiyatıyla sadece 1 ilan var, onda da temsili resim kullanılmış. Sv 650A gerçekten çok güzel ve kaliteli bir motordu ama ne yeterince getirildi ne de satıldı. Mt07 iyiydi, yenilenen haliyle daha da iyi oldu. Zaten çatır çutur viraj yapan adam farklı alternatiflere yöneliyor, Mt07'ye "moktan" dersek hakikaten ayıp etmiş oluruz.
    Üstad yazdım yukarıdaki "teneke" beyanımın sebebini, şahane bir motor yapmışsın, dandik şase ve bileşenler kullanmışsın, MT-07 tam da böyle bir şey bence. Şu geldiğimiz noktada buna vereceğim paraya acırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

    Bu arada yukarıda yazdıklarım Tracer 7 için de geçerli, %20'lik ek uzakdoğu vergisi ile birlikte Yamaha'nın en önemli avantajı (yani fiyat avantajı) kayboldu. Honda'da enteresan NC, Forza 750 ve X-ADV modelleri var orada modellerden mütevellit kurtarıyorlar, yoksa orada da durum vahim. Yamaha'ya baktığımda istedikleri bedellere değecek bir model göremiyorum...
    Voltaren ve blueway2 bunu beğendiler.

  9. #49
    tusumoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silmemişsin resmi @vandamme...

    Ölmezsem, MT-07'den sonraki durak yine o olacak.
    MT10 görmüş birini keser mi hocam MT07?
    Voltaren bunu beğendi.
    700+ kişilik anlık mesajlaşma (TELEGRAM) GRUBU: https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu
    350+ kişilik anlık mesajlaşma (TELEGRAM) GRUBU: https://t.me/CFMoto250NK

  10. #50
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Alıntı tusumoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT10 görmüş birini keser mi hocam MT07?
    Bayağı bir keser diye düşünüyorum hocam... İş ki hakim olabilsem, kullanabilsem scooter kullandığım gibi.

  11. #51

    Üyelik
    25 Mayıs 2021
    Şehir
    İstanbul
    Çabuk kafa kaldırıyor Bilgin olsun
    Voltaren ve xtrafrozen bunu beğendiler.

  12. #52
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    CRF RALLY, Tracer 700, BMW F800GS, Tracer 9 GT
    Yüksek hızla işim yok alt devirleri güçlü bir motor istiyorsan ve motor sürmekten keyif almak için biniyorsan naked yerine grenajı olan rüzgar koruması olan adventure yada enduro tarzı bakmanı öneririm. İlla yamaha olacaksa tracer 7 yada 9 , triumph tiger 900, bmw f 850, ducati 950.Bunlar çok daha güzel terapi yapacaktır emin ol.
    Voltaren bunu beğendi.

  13. #53

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Motosikleti
    street triple 2013
    geçen cumartesi Yamaha nın deneme sürüşüne gittim. yeni kasa 07 kullandım. eski kasayı kursta kullanmıştım o nedenle fazla yorum yapamam.

    karakter olarak şu an kullandığım cb250r'a epey yakın geldi. hafif, benzer devirlerde güç üretiyorlar, gidonlar geniş ve manevra kabiliyeti yüksek. kullanımı kolay.

    öyle korkutucu bir gaz kolu yoktu. belki eski kasaya göre uysallaştırmış olabilirler. çok yatmadım ama 140 150 ile döndüğüm virajda altımdan gidiyor hissiyatı yaşatmadı. frenlemesi de başarılıydı. bir tek depoyu çok beğenmedim, rahat tutuluyor ama görüntü olarak fazla kaba olmuş bence.
    Voltaren bunu beğendi.

  14. #54
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Kısa bir süre kullandım MT 07 yi ama o surede bile edindigim izlenim : "Güven vermedigi" oldu. Debriyajı cok ayarında kullanan biri bile birçok kez "aha tekere geliyor" tecrubesini yaşayacaktır. O güce karsılık asırı hafif bir motosiklet, sanayide birleştirilmiş gibi .. ve bence 47 yas ve 110 kg icin cok komforlu olmayacaktır. Selesinin sert oldugunu da söylemeliyim.. Dönüslerde vs. zorlandıgınızı soylediginizi hatırlıyorum. Alt devirleri bir tık daha sakin bir modele yönelebilirsiniz sanki . Fiziginizi dusununce ben MT 07 yerine illa da tork diyorsanız Kawasaki Versys 650 önerebilirim. Kalite olarak Tracer 7 yi döver.. 2. el olarak Tracer 7, onun icinden gecer o ayrı..
    Voltaren bunu beğendi.

  15. #55
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Dönüslerde vs. zorlandıgınızı soylediginizi hatırlıyorum.
    Hocam o problemim de kilometre yapa yapa %90 oranında halloldu. Gene bir %10'luk eksiğim olduğunu hissediyorum, zamanla kilometre yaptıkça o da kapanacaktır diye ümit ediyorum.

  16. #56
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    En son bu motosikletlerde arka amortisör yoktu, eklendi mi bu donanım?
    Voltaren bunu beğendi.

  17. #57

    Üyelik
    23 Ağustos 2021
    2022 ye girerken 2021 motor gelmesi normal mi
    Voltaren bunu beğendi.

  18. #58

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Yaş 47 ise hayabusayla bile başlayabilirsin abicim sorun olmaz canin ne istiyorsa onu al. Gs2 egitimini al devam et. Bende mt9 la baslayip korkup satmistim. Duke 390 , mt7 vb vb diye devam ettim. Mt7 virajlarda güven vermiyodu evet ama çok zevkliydi ona göre dikkatli sürersin.
    Birde skuteride en aşsa 10k km sür. Her tarzın kendine has güzelliği var. Her geçişte bi öncekini arıyor insan.
    Voltaren bunu beğendi.

  19. #59
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Yaş 47 ise...
    On dört gün sonra yaş 49 oluyor maalesef... Gün be gün filmin sonuna yaklaşıyoruz, ne berbat bir şey bunu bilmek.

  20. #60
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    On dört gün sonra yaş 49 oluyor maalesef... Gün be gün filmin sonuna yaklaşıyoruz, ne berbat bir şey bunu bilmek.
    reis biz filmimizi kısa metraj çekiyoruz sen 49 olmuşun şükret
    Voltaren bunu beğendi.
    https://www.instagram.com/besafes1kr/


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)