Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

2021 Nc750x dct ne kadar farklı olabilir?testler abartılıyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    2021 Nc750x dct testlerde abartıldığı kadar farklımı sizce?sadece 3 bg artan son hızı değişmeyen 5 kg hafifleyen,yere yakınlaşması sonucu eski heybetini kaybeden bu motosiklet ne kadar farklı olabilir.113.600 TL lik satış etiketine sahip


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Diavel 1260 + MV Agusta Turismo Veloce 800
    Alisan/100Oktan test ederken ben de aldim X-ADVyi. NC ile asagi yukari ayni blok ama gearing farkli. Bana gore daha da hizli olmus. Yakmasi da asagi yukari ayni yani koklamaya devam. NC de benzer sonuclara sahipse farki buyuk hissedebilirsiniz cunku benim surdugum dct her sey cok daha iyi veriyor. Fren, surus hissi, viraj, yakit, hizlanma. Hepsi cok guzel olmus.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    Tamam, motora laf ettiğimiz yok da 3 bg artış ve 5 kg azalış 250 cc motorda bile aman aman fark yaratmaz.
    blueway2 bunu beğendi.

  4. #4
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Diavel 1260 + MV Agusta Turismo Veloce 800
    1-3 vites araligi daha kisa 3-6 araligi daha uzun o yuzden ara hizlanmalarda cok guzel, uzun yolda ise yakit sarfiyatini artirmadan daha fazla guc veriyor. Beygirden farki cok anlamasaniz da 2020 veya oncesinden inip 2021e binince farki hissetmemeniz imkansiz.
    blueway2 ve wing41 bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    zaten yok herhalde bayilerde. sahibinden de 5-10 ekleyip satmaya çalışıyor herkes.

    https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda-nc-750-x-dct?a269_min=2021

  6. #6

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yere yakınlaşması sonucu eski heybetini kaybeden bu motosiklet ne kadar farklı olabilir


    kasa değişince insanın morali bozuluyor anlıyorum seni..aynısı bana da olmustu.Nc 700 aldık bir sene sonra Nc750 cıkardı Honda.
    Son Fetöş Bukucu

  7. #7

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    kasa değişince insanın morali bozuluyor anlıyorum seni..aynısı bana da olmustu.Nc 700 aldık bir sene sonra Nc750 cıkardı Honda.
    O zamanda 5 bg artmıştı ama testlerde şimdiki kadar yorum yoktu.şimdi bambaşka bir motosiklet olmuş deniyor

  8. #8

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zamanda 5 bg artmıştı ama testlerde şimdiki kadar yorum yoktu.şimdi bambaşka bir motosiklet olmuş deniyor
    ama şimdi tipi de guzelleşti keretanın.Kusura bakma ama motorunun yuzu cok eskidi taaa 2012 yılından beri aynı Nc idi.Sağlık olsun ya,takma kafana fazla

    şaka şaka motorun guzel
    Son Fetöş Bukucu

  9. #9

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    [QUOTE=Hırbonen;4646064]ama şimdi tipi de guzelleşti keretanın.Kusura bakma ama motorunun yuzu cok eskidi taaa 2012 yılından beri aynı Nc idi.Sağlık olsun ya,takma kafana fazla

    şaka şaka motorun guzel[/QUOTE
    Sağolasın 2020 Nc750x dct aldık arkasından hemen bu çıktı 3 bg deniyor ama bambaşka motosiklet denince şaşırıyor insan haliyle dediğin gibi oluyor

  10. #10

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    [QUOTE=blueway2;4646065]
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama şimdi tipi de guzelleşti keretanın.Kusura bakma ama motorunun yuzu cok eskidi taaa 2012 yılından beri aynı Nc idi.Sağlık olsun ya,takma kafana fazla

    şaka şaka motorun guzel[/QUOTE
    Sağolasın 2020 Nc750x dct aldık arkasından hemen bu çıktı 3 bg deniyor ama bambaşka motosiklet denince şaşırıyor insan haliyle dediğin gibi oluyor
    Honda bunu hep yapar.Benim 2016 africa da aynı sey yine başıma geldi.

    2018 yılında Africa da bazı iyileştirmeler oldu diye sanki bambaşla motor olmuş gibi davranılıyor.Sahibinden de fiyat farkları devesa.
    Ama asıl 2019 africa alanların moralı cok bozuldu.Başka platformalarda "Honda kullanıcısına sahip cıkmıyor,bir daha Honda almam" diye ağlayanlar bile gordum ben :D

    Satarken bir uyanıklık yapıp "First Edition" olarak ilana koyacam,yersee
    blueway2 bunu beğendi.
    Son Fetöş Bukucu

  11. #11
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Yaklaşık 180k Nc 750 x DCT kullanmış biri olarak (2015 i 94k ve 2018 i 85k) sürüş te çok fark olmaz. İlla ki iyileştirmeler var. Amartisor, aydınlatma, süspansiyon...vs

    Ama sürüş karakteristiği aynı. 5-10 bin km deki yeni motoru satıp 0 km 2021 model almanın mantıkla açıklanacak yolu yok..
    blueway2 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Yeni kasayı kullandım. 2018 yılında da sıfır alıp 7-8 bin km kullanıp satmıştım. Hissiyat olarak gerçekten farklı. Gaz tepkisi çok daha canlı ve yönlendirme olarak daha tepkisel geldi bana. Üstüne oturduğun zaman yabancılık çekmiyorsun ama sürmeye başladığında farklı bir motosiklet olmuş diyorsun. Facebook grubuna da üyeyim. Orada da eski kasadan geçenler yeni kasayı farklı olarak nitelendiriyor. Facebook grubuna sorarsan daha net cevaplar alırsın. Biraz kendini avutma konusu gibi olmuş.

  13. #13
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Diavel 1260 + MV Agusta Turismo Veloce 800
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Honda bunu hep yapar.Benim 2016 africa da aynı sey yine başıma geldi.

    2018 yılında Africa da bazı iyileştirmeler oldu diye sanki bambaşla motor olmuş gibi davranılıyor.Sahibinden de fiyat farkları devesa.
    Ama asıl 2019 africa alanların moralı cok bozuldu.Başka platformalarda "Honda kullanıcısına sahip cıkmıyor,bir daha Honda almam" diye ağlayanlar bile gordum ben :D

    Satarken bir uyanıklık yapıp "First Edition" olarak ilana koyacam,yersee
    Sen yenisini bir sur bence Benim nazarimda hala ilk Africa en iyisi(sebebi farkli) ama yenisinin ozellikle L4un surus gidis amortisorler egzotik seviyede. GS kendi donuyor lafini Africa icin de kullanabiliyorsun artik.

  14. #14
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bahis mevzu motosikletleri kullanmis degilim; lakin son hiz ve maksimum beygir gucu gibi rakamsal degerler, bir motosiklette olan degisikliklerin ne kadar etkili oldugunu ifade edebilecek degerler degil.

    Motosikletin beygir gucu azalmis bile olabilir, ama dusuk devir torku yukselip, tork egrisi duzlestiyse bu kullanimda ciddi fark olusturabilecek bir iyilestirmedir. Kaliteli suspansiyon hemen hemen hic bir rakamsal degere yansimaz ama motosikletin kullaniminda ciddi fark olusturur ve maliyetlidir de...

    ille de rakamsal deger ariyorsak, ikinci elde fiyat farki bu tur iyilestirmeleri bir nebze ifade edebilir. Cunku insanlar benzer mala cok daha fazla para gommezler. Bir fark olmali ki insanlarin tercihlerine ve de fiyatlara yansiyor.

  15. #15
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Nc ile soft araziye bile giren zaten yoktu varsa da bir elin parmağı kadardı. En fazla Şile'nin stabilize baraj yollarına falan giriyor kullanıcıların %99'u. 3bg artmış, 5kg hafiflemiş, tork bg haritalarıyls oynanmış, yükseklik alçaltılmış. Bu da demektir ki asfaltta, şehir içinde, ara kaçışlarda daha verimli bir motosiklet olacak muhtemelen.

    Canım Honda, Cb500x getir artık oynama. Orta sınıf geçiş motosikleti kalmadı piyasada.

  16. #16

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasayı kullandım. 2018 yılında da sıfır alıp 7-8 bin km kullanıp satmıştım. Hissiyat olarak gerçekten farklı. Gaz tepkisi çok daha canlı ve yönlendirme olarak daha tepkisel geldi bana. Üstüne oturduğun zaman yabancılık çekmiyorsun ama sürmeye başladığında farklı bir motosiklet olmuş diyorsun. Facebook grubuna da üyeyim. Orada da eski kasadan geçenler yeni kasayı farklı olarak nitelendiriyor. Facebook grubuna sorarsan daha net cevaplar alırsın. Biraz kendini avutma konusu gibi olmuş.
    Yinemi gol değil o zaman yine yapamamışız 2021 yılında 2020 son kalan dct yi almıştık.Hem çok fiyat farkı olur ondan etkilenmeyelim hemde ne kadar fark olabilirki boya pudra diye düşünmüştük.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------

    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 180k Nc 750 x DCT kullanmış biri olarak (2015 i 94k ve 2018 i 85k) sürüş te çok fark olmaz. İlla ki iyileştirmeler var. Amartisor, aydınlatma, süspansiyon...vs

    Ama sürüş karakteristiği aynı. 5-10 bin km deki yeni motoru satıp 0 km 2021 model almanın mantıkla açıklanacak yolu yok..
    amörtisör süspansiyon vb kalite onlar aynı ahmet abi lastiğine kadar aynı,motorun vites oranlarıyla oynamışlar,yüksekliği düşürülmüş,ekran ve görünüş değişmiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam, motora laf ettiğimiz yok da 3 bg artış ve 5 kg azalış 250 cc motorda bile aman aman fark yaratmaz.
    bende aynı şekilde düşünüyorum ama yayınlanan testlerde sanki nc den inip tracer 'a bindim havası estiriliyor.

  17. #17
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende aynı şekilde düşünüyorum ama yayınlanan testlerde sanki nc den inip tracer 'a bindim havası estiriliyor.
    Pazarlama hikayesi olabilir.
    blueway2 bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc ile soft araziye bile giren zaten yoktu varsa da bir elin parmağı kadardı. En fazla Şile'nin stabilize baraj yollarına falan giriyor kullanıcıların %99'u. 3bg artmış, 5kg hafiflemiş, tork bg haritalarıyls oynanmış, yükseklik alçaltılmış. Bu da demektir ki asfaltta, şehir içinde, ara kaçışlarda daha verimli bir motosiklet olacak muhtemelen.

    Canım Honda, Cb500x getir artık oynama. Orta sınıf geçiş motosikleti kalmadı piyasada.
    cb500x getireceğini düşünmüyorum,getirirse nc 'yi getirmemesi lazım o zamanda o sınıfı rakiplerine kaptırmış olur.İkisi arasındada fiyat farkı baya az getirmeye değecek bir durum gözükmüyor bence

  19. #19
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 leyla edition
    5 beygır zaten beygır fakırı bır motor ıcın cıddı rakam farkı ıllakı hıssedılır ama tracer ıle kıyaslamak sadece komık olur nc nın en guzel 3 ozellığı var
    1 az benzin yakması
    2 cok az yakıt tüketimi
    3 yakıtı en verımlı şekilde kullanması
    xtrafrozen bunu beğendi.

  20. #20
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    CRF RALLY, Tracer 700, BMW F800GS, Tracer 9 GT
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 beygır zaten beygır fakırı bır motor ıcın cıddı rakam farkı ıllakı hıssedılır ama tracer ıle kıyaslamak sadece komık olur nc nın en guzel 3 ozellığı var
    1 az benzin yakması
    2 cok az yakıt tüketimi
    3 yakıtı en verımlı şekilde kullanması
    Bu üç özelliğin birbirinden farkı nedir ?


    BLUE MOTOR
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)