Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

2021 Nc750x dct ne kadar farklı olabilir?testler abartılıyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu üç özelliğin birbirinden farkı nedir ?
    farkı yok,dalga geçmiş Fakat haksız bir eleşti bence.
    MR.BERK bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 beygır zaten beygır fakırı bır motor ıcın cıddı rakam farkı ıllakı hıssedılır ama tracer ıle kıyaslamak sadece komık olur nc nın en guzel 3 ozellığı var
    1 az benzin yakması
    2 cok az yakıt tüketimi
    3 yakıtı en verımlı şekilde kullanması
    5 bg değil 3 bg artırılmış

  3. #23

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 bg değil 3 bg artırılmış
    :D uzulme bu kadar yavv..Elindeki motor sana yıllarca hizmet edebilir..hem bu işin sonu yok hep daha iyisi cıkıyor.
    blueway2 bunu beğendi.
    Son Fetöş Bukucu

  4. #24
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155

  5. #25
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 leyla edition
    bu adamı bı turlu sevemedım
    xtrafrozen bunu beğendi.
    600 RR LEYLA EDİTİON

  6. #26

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    6000 km nedirki,değiştirme zamanı gelmişmiş,işte böyleleri yüzünden km takıntısı oluyor 50,000 km yi geçen motorlara çöp muamelesi yapılıyor.Tabi bunun tuzu kuru yeni nc de alır africa da,

  7. #27
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6000 km nedirki,değiştirme zamanı gelmişmiş,işte böyleleri yüzünden km takıntısı oluyor 50,000 km yi geçen motorlara çöp muamelesi yapılıyor.Tabi bunun tuzu kuru yeni nc de alır africa da,
    Burada önemli olan aynı sizdeki önceki kasaya sahip olupda neyi beğenmedi de yeni kasasında neler hoşuna gitti onlara bakmak gerek. KM konusu çok ayrı bir konu Türkiye'de.

    0 aldığınız bayi ile görüşün. Test motosikleti varsa kesinlikle test edin. Ama şurası kesin bir gerçek. Yeni kasayı beğendiğiniz an elinizdekinden soğuyacaksınız.

  8. #28

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı XGAMER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada önemli olan aynı sizdeki önceki kasaya sahip olupda neyi beğenmedi de yeni kasasında neler hoşuna gitti onlara bakmak gerek. KM konusu çok ayrı bir konu Türkiye'de.

    0 aldığınız bayi ile görüşün. Test motosikleti varsa kesinlikle test edin. Ama şurası kesin bir gerçek. Yeni kasayı beğendiğiniz an elinizdekinden soğuyacaksınız.
    yok sürekli beğendiğinden bahsediyordu beğenmeme gibi bir konusu yoktu.

  9. #29
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    Katlanır Bisiklet :)
    Abartılıyor tabii ki olabilir, neticede NC en rahat satılan motosiklet ve buna göre bir pazarlama bütçesi ayrılmış ve PR çalışması yapılmış olabilir .. ama ben Cbr 500R için de hep aynı şeyi söylemişimdir, motorun içi ile sele ile v.s. uğraşacağına bir radyal kaliper öne de çift disk koy, en azından gözümüze daha güzel gelsin, motorunu zaten kanıtlamışsın .. hal böyle olunca bu işler bana " trişkadan" güncelleme gibi geliyor .. en azından benim tüketici olarak " bir tık " yüksek beklentim motor olmaz ( kendini böyle kanıtlamış bir blok için konuşuyorum ) .. amortisör olur, fren olur, aydınlatma olur v.s.
    blueway2 ve oialdemir bunu beğendiler.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  10. #30

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abartılıyor tabii ki olabilir, neticede NC en rahat satılan motosiklet ve buna göre bir pazarlama bütçesi ayrılmış ve PR çalışması yapılmış olabilir .. ama ben Cbr 500R için de hep aynı şeyi söylemişimdir, motorun içi ile sele ile v.s. uğraşacağına bir radyal kaliper öne de çift disk koy, en azından gözümüze daha güzel gelsin, motorunu zaten kanıtlamışsın .. hal böyle olunca bu işler bana " trişkadan" güncelleme gibi geliyor .. en azından benim tüketici olarak " bir tık " yüksek beklentim motor olmaz ( kendini böyle kanıtlamış bir blok için konuşuyorum ) .. amortisör olur, fren olur, aydınlatma olur v.s.
    Kesinlikle çok haklısınız,nc serisinin eksik olduğu noktaları çok güzel özetlemişsiniz,amörtisör,fren,aydınlatma fren diski bunlara hiç dokunulmamış,esas düzeltme gereken alanlar bunlardı.Vites oranlarıyla oynamışlar aksine
    Gökhan_Aygün bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle çok haklısınız,nc serisinin eksik olduğu noktaları çok güzel özetlemişsiniz,amörtisör,fren,aydınlatma fren diski bunlara hiç dokunulmamış,esas düzeltme gereken alanlar bunlardı.Vites oranlarıyla oynamışlar aksine
    Aydınlatma değişti yalnız. Frende bir sıkıntı yok ki oynasınlar? (Lastik ve amortisör değiştirince köpek gibi tutuyor...) Şu vites oranları değişimi sonrası amotisör dışında teknik bir ihtiyaç yok bence. Bir de arka maşayı dikdörtgen profil yerine güzel bir şey yapsalar tadından yenmez...
    oialdemir bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aydınlatma değişti yalnız. Frende bir sıkıntı yok ki oynasınlar? (Lastik ve amortisör değiştirince köpek gibi tutuyor...) Şu vites oranları değişimi sonrası amotisör dışında teknik bir ihtiyaç yok bence. Bir de arka maşayı dikdörtgen profil yerine güzel bir şey yapsalar tadından yenmez...
    Ne yapalım o zaman üstadım.2021 şubat ayında nc750x dct aldık üstüne yeni kasa çıktı.şimdide zaten bayilerde motor yok,ve 2.el piyasasıda tamamen durmuş vaziyette.testlerde o kadar abartılıyorki bambaşka motor olmuş diye.canım sıkıldı o yüzden.

  13. #33
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Gereksiz bir başlık olmuş. Beğenmeyen almasın. Ne gerek var uzun uzun yorumlara.
    Bu arada Pazarbaşı Honda da bir adet dct var şuan. Almak isteyene .
    computeus bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı LostRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gereksiz bir başlık olmuş. Beğenmeyen almasın. Ne gerek var uzun uzun yorumlara.
    Bu arada Pazarbaşı Honda da bir adet dct var şuan. Almak isteyene .
    senin yorum yazmanada ne gerek var,yazma o zaman,gereksiz bir yorum olmuş.

  15. #35
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Kasa çok değişmedi bence. Bir çok arkadaşa katılıyorum. CB250R' a Radyal Nissin ve Showa USD takabilen Honda Beyler tabiki bunu yeni NC750' ye de yapabilirler. Hatta gerçek bir ADV olması için tel jant' a da geçebilirler.

    Ancak NC750 biraz Honda CUB gibi oldu. Beklenilenin de çok üstünde sattı. Sadece bizde de değil üstelik. Tüm dünyada durum böyle.
    Honda gibi Yamaha gibi devler bu durumlarda ortak parçalara çok yükleniyorlar. Adet olarak çok büyük rakamlar üretilmiş oluyor. Yani eksenel bir fren sistemini ve konvensiyonal ön amortisör takımı üretiniz diyelim. Aynı montaj grubunu NC750X,NC750,Integra,CBR500,CB500F,CB500X de kullanıyorsunuz. Bu modellerden 1.000.000 adet satmayı hedeflediniz. Ve hedefe tahmin ettiğinizden daha çabuk ulaştı. Tedarik ve üretim problemi olmaması için ön hazırlık olarak tüm parçaların üretimine yeniden başlıyorsunuz. Yine büyük adetler ile tabiki. Stoktaki parça adetleri bitmeye yaklaşmadan böyle radikal değişiklikler yapılmıyor o yüzden.

    Özetle koyamadığı için değil. Koymak istemediği içindir

    Ama yeni gelen elektronik destekleride unutmamak lazım.
    tommygun, blueway2, Cyan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #36
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155
    blueway2 bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    scooter seven biri olarak debriyaj maneti olmayan otomatik vites bir NC ara ara aklıma geliyor. Ama sonra zincir yağlama derdi, yetersiz bagaj yeri yüzünden çanta taktırma derdi falan derken vazgeçiyorum. Bir de otomatik vites modelinde madem devriyaj da yok, oraya arka fren yapsalarmış ya.

  18. #38
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooter seven biri olarak debriyaj maneti olmayan otomatik vites bir NC ara ara aklıma geliyor. Ama sonra zincir yağlama derdi, yetersiz bagaj yeri yüzünden çanta taktırma derdi falan derken vazgeçiyorum. Bir de otomatik vites modelinde madem devriyaj da yok, oraya arka fren yapsalarmış ya.
    Ayakla daha kolay

  19. #39

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı XGAMER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel objektif bir test olmuş işte gerçek test bu,diğer 2021 Nc testleri tamamen reklam amaçlı abartı övgülerle dolu

  20. #40
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooter seven biri olarak debriyaj maneti olmayan otomatik vites bir NC ara ara aklıma geliyor. Ama sonra zincir yağlama derdi, yetersiz bagaj yeri yüzünden çanta taktırma derdi falan derken vazgeçiyorum. Bir de otomatik vites modelinde madem devriyaj da yok, oraya arka fren yapsalarmış ya.
    Motosiklete alisma surecinde eski aliskanlikla "ileride yol yokus simdiden vites duseyim" niyetiyle hart diye manete asilan insanlar geliyor aklima...
    Cyan bunu beğendi.


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)