Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NT1100

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Dct ve NC den başka motorsiklet bilmeyen benim gibi sonradan görme motorcular için bir seçenek. D&B in sipariş topluyor idi ama fiyatı belli olmayan hiçbir şeye para vermem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HD örneğine bakarsak 2 silindirden touring motosiklet olur aslında. 2 silindirden ideal bir sport touring olmaz elbette ama NT1100'ün de özellikleri ve şekli itibarıyla bir sport touring olma iddiası olmadığında hepimiz hemfikir oluruz herhalde?

    (2 silindir touring'de BMW'yi de unutmayalım bu arada...)
    Bence NT1100 bariz sport touring sinifinda. Cycle world de oyle demis: "Honda’s new NT1100 sport-tourer will come in two flavors and carries over the Africa Twin’s steel frame as well as its engine."

    Silindir sayisina takilmanin bir anlami yok bence. Iki silindirden de sport touring olur bence. Superduke GT ve Multistrada iki bariz ornek.

  3. #43
    Hırbonen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    İngiltere de crf1100L den 1000 pound ucuz satiliyor.

    240.000 - 18.000 = 222.000 tl eder.

    Emin degilim ama yan cantalar,arka tasiyici,orta sehpa gibi aksesuarlar standart.

    Android,apple car da var.Dedikleri gibi ruzgar korumasi da varsa guzel bir turing motor olur bu.

    Ama tommy in isaret ettigi gibi kafasi balina kafa,tipi bana biraz garip geliyor.

  4. #44
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dct ve NC den başka motorsiklet bilmeyen benim gibi sonradan görme motorcular için bir seçenek. D&B in sipariş topluyor idi ama fiyatı belli olmayan hiçbir şeye para vermem
    Yakıt olarak NC'den sonra üzer abi 6 lt den aşağı yakmaz bu motor.NC en güzeli en mantıklısı.

  5. #45
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt olarak NC'den sonra üzer abi 6 lt den aşağı yakmaz bu motor.NC en güzeli en mantıklısı.
    NC bloğu ile olsa şu kasa.. varsın güçsüz olsun,gitmesin 🤣🤣🤣
    NC benim gibi çok km yapan için bir ideal. 5 yılda 198 bin km....
    blueway2 bunu beğendi.

  6. #46

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence NT1100 bariz sport touring sinifinda. Cycle world de oyle demis: "Honda’s new NT1100 sport-tourer will come in two flavors and carries over the Africa Twin’s steel frame as well as its engine."

    Silindir sayisina takilmanin bir anlami yok bence. Iki silindirden de sport touring olur bence. Superduke GT ve Multistrada iki bariz ornek.
    Benim sport touring'den anladığıma tam oturmuyor NT1100. BMW S 1000 XR, Suzuki GSX-S1000GT, Yamaha FJR1300AE(?) / Tracer 9 GT (?: Biraz soru işareti..), Kawasaki Ninja H2 / 1000SX vb. modeller desek OK de. Bu azıcık meh yani. Tabi ki en başta "sport touring"in biraz muğlak bir sınıflandırma olduğunu teslim etmek lazım. Honda genelde piyasada tasarım ve teknik özellikler açısından en efendi, ağırbaşlı modelleri ürettiği için haliyle "sport" nitelendirmesine en az yakışan marka oluyor bence.

    2 silindir: Hayvan gibi sıkıştırma oranı, kısa stroke / yüksek devir kombine edince oluyor tabi. Neden olmasın, zaten onu yazmıştım. Ama yukarıda görüleceği üzere markalar tercihi daha çok 3-4 silindirden yana kullanmış.

  7. #47
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW F800GS, Tracer 9 GT, Triumph Tiger 1200 GT Pro
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt olarak NC'den sonra üzer abi 6 lt den aşağı yakmaz bu motor.NC en güzeli en mantıklısı.
    Genel olarak motoru insanlar zevk ve hobi amaçlı kullandıkları için gitmeyen sağır bir motor keyif vermez. Amaç ulaşımsa ve en önemli kriter yakıtsa Nc yerine yakıtı daha düşük motorlarda var zaten. NT 1100 ün NC ile kıyaslanacak bir tarafı yok, zaten daha üst segment. Agresif bir fiyat politikası izleyeceğiz dedikleri için, bence bu segment bir motorda olması gereken elektroniklerden kısmışlar, en büyük handikabı bu.
    tommygun, Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  8. #48

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genel olarak motoru insanlar zevk ve hobi amaçlı kullandıkları için gitmeyen sağır bir motor keyif vermez. Amaç ulaşımsa ve en önemli kriter yakıtsa Nc yerine yakıtı daha düşük motorlarda var zaten. NT 1100 ün NC ile kıyaslanacak bir tarafı yok, zaten daha üst segment. Agresif bir fiyat politikası izleyeceğiz dedikleri için, bence bu segment bir motorda olması gereken elektroniklerden kısmışlar, en büyük handikabı bu.
    Düzeltirler düzeltirler, hep aynı taktik; yavaş yavaş geliştir...

    (Katılıyorum; NT1100'ü NC ile karşılaştırmak ayıptır, yakışmaz, yapmayın...)
    Alpbatur, tommygun, gurcanozturk ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #49
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genel olarak motoru insanlar zevk ve hobi amaçlı kullandıkları için gitmeyen sağır bir motor keyif vermez. Amaç ulaşımsa ve en önemli kriter yakıtsa Nc yerine yakıtı daha düşük motorlarda var zaten. NT 1100 ün NC ile kıyaslanacak bir tarafı yok, zaten daha üst segment. Agresif bir fiyat politikası izleyeceğiz dedikleri için, bence bu segment bir motorda olması gereken elektroniklerden kısmışlar, en büyük handikabı bu.
    Karşılaştırma yok burada,Ahmet abiyi tanıdığım için ona cevap niteliğinde yazdım.Bu sizin tercihiniz herşeyi yeterince yapan segmentinde şehir içi ve dışı kullanılabilip en az yakan,konforlu,dct seçeneği olan,bagajı olan uzun ömürlü sorunsuz,kendini kanıtlamış çok fonksiyonel bir model,bu zaten satış rakamlarından belli türkiyede ve avrupada.Kimseninde kuryelik amaçlı gidip nc750x dct aldığını görmedim.

  10. #50
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karşılaştırma yok burada,Ahmet abiyi tanıdığım için ona cevap niteliğinde yazdım.Bu sizin tercihiniz herşeyi yeterince yapan segmentinde şehir içi ve dışı kullanılabilip en az yakan,konforlu,dct seçeneği olan,bagajı olan uzun ömürlü sorunsuz,kendini kanıtlamış çok fonksiyonel bir model,bu zaten satış rakamlarından belli türkiyede ve avrupada.Kimseninde kuryelik amaçlı gidip nc750x dct aldığını görmedim.
    NC guzellemesi bittiyse; NT1100 commuter degil, her seyi yapmasini da beklemiyor kimse. NC'den sonra gecilir mi derseniz, gecilebilir guc/stabilite/konfor olarak, sadece yakit dusunerek hayat gecmez bunu da yazmis olayim.
    tommygun, espresso ve Alpbatur bunu beğendiler.

  11. #51

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karşılaştırma yok burada,Ahmet abiyi tanıdığım için ona cevap niteliğinde yazdım.Bu sizin tercihiniz herşeyi yeterince yapan segmentinde şehir içi ve dışı kullanılabilip en az yakan,konforlu,dct seçeneği olan,bagajı olan uzun ömürlü sorunsuz,kendini kanıtlamış çok fonksiyonel bir model,bu zaten satış rakamlarından belli türkiyede ve avrupada.Kimseninde kuryelik amaçlı gidip nc750x dct aldığını görmedim.
    DCT mesela benim için bir şey ifade etmiyor, sadece DCT olarak çıkan bir model (NC veya değil) hayatta almam, sürüşümün %90'ı şehir içinde de olsa manuel kullanmayı tercih ediyorum, bana daha yüksek bir kontrol etme hissi veriyor. NC'nin bagajı da çok güzel ve pratik ama yine tek başına bir şey ifade etmiyor, içine laptop çantam sığmıyor çünkü. Her türlü topcase almak durumundayım. (Topcase'siz motor 3 ay kadar kullanmaya çalıştım; "Bir daha asla!" diyorum...) NC'm varken de ön tarafa sadece bez, manometre, pompa, termos, kilit vs. koyuyordum. (Kask da hiç koymadım, topcase varken neden sıkışık ön bagajla uğraşayım?) NC ulaşım amaçlı pratik / güzel bir motosiklet ama bütçem varken NT1100'ün yanında NC'ye gözüm bile değmez, bir alternatif olarak kabul etmem. (Tekrarlıyorum: %90 şehir içi kullanmama rağmen.)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence NT1100 bariz sport touring sinifinda. Cycle world de oyle demis: "Honda’s new NT1100 sport-tourer will come in two flavors and carries over the Africa Twin’s steel frame as well as its engine."

    Silindir sayisina takilmanin bir anlami yok bence. Iki silindirden de sport touring olur bence. Superduke GT ve Multistrada iki bariz ornek.
    Buna cevap yazmıştım da şunu buldum sonra, paylaşmadan edemedim:
    https://www.hondaprokevin.com/2022-h...nda-1653331339
    "...
    Koji Kiyono, Large Project Leader, NT1100: “At Honda we have a long tradition of catering for owners who desire a ‘traditional’ touring bike. Our previous Pan European and Deauville models have enjoyed a very loyal following for many years. So, when it came time to design a new touring model, we wanted to produce something that would resonate – and appeal broadly – to these traditional touring bike customers. But we also wanted to stoke desire in riders of all ages and tastes who are looking for a genuinely new and versatile fun bike. That’s why we’ve created our new NT1100, offering thoroughly modern engine performance, a fun-to-handle chassis, a suite of modern technology and completely fresh, distinctive styling. We sincerely hope that many new owners will try exploring to the maximum all of its many capabilities.”
    ..."

    Honda'nın NT1100 projesinin yöneticisi bizatihi bir paragraflık konuşmuş, ama hiç "sport touring" demememiş, sport / sporty vs. kelimesini kullanmamış...
    espresso ve Alpbatur bunu beğendiler.

  12. #52
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW F800GS, Tracer 9 GT, Triumph Tiger 1200 GT Pro
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC bloğu ile olsa şu kasa.. varsın güçsüz olsun,gitmesin ������
    NC benim gibi çok km yapan için bir ideal. 5 yılda 198 bin km....
    Şu motora NC bloğu koysalar muhtemelen avrupa da sıfır, Türkiye de 1 tane satardı
    gurcanozturk bunu beğendi.

  13. #53
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Caponca bilmeyenler icin hemen cevireyim:

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koji Kiyono, Large Project Leader, NT1100: “At Honda we have a long tradition of catering for owners who desire a ‘traditional’ touring bike.
    Onun icin yillardir Goldwing uretiyoruz.

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Our previous Pan European and Deauville models have enjoyed a very loyal following for many years.
    Iyi motosiklet yapinca seviliyor tabii.

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    So, when it came time to design a new touring model, we wanted to produce something that would resonate – and appeal broadly – to these traditional touring bike customers.
    isini iyi yapan spesifik bir motosiklet modeline yatirim yapmak yerine yatirimi azaltip genele acildik.

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    But we also wanted to stoke desire in riders of all ages and tastes who are looking for a genuinely new and versatile fun bike.
    Butcesi sinirli gencler de alabilsin, sakalimiza bakalim istedik.

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    That’s why we’ve created our new NT1100, offering thoroughly modern engine performance, a fun-to-handle chassis, a suite of modern technology and completely fresh, distinctive styling.
    E hadi aliverin gari be (laf salatasi ve guzelleme.)

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    We sincerely hope that many new owners will try exploring to the maximum all of its many capabilities.
    Gerci harbiden limitlerine kadar zevkini cikarmanizi isteseydik, muadili hemen hemen her motosiklette olan adamakilli bir elektronik sistem koyardik ama kar amaciyla ondan bile kistik yahu. Neyse, ben isimi yaptim arkadas. Patron, iyi yaglayip balladim di mi?

    Icten ice: Ulan yine ana rekabet kalemi fiyat olan bir vasat urun daha surduk piyasaya... Nerde o eski gunler, hey gidi hey...

  14. #54

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Honda işte. Artık hep New Concept.

  15. #55
    Hırbonen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Allahim yareppim yorumlara bakar misiniz ?

    Hondamiz istese cbr1000rrr motorundan spor turing in kralini yapar.Ama istemiyo.Neden ?

    Cunku halkin motorcusu honda.Bu sitede dukati v4s veya bmw 1000xr sahibi kac kisi var ?

    Bu motorun rakipleri belli.Tracer 9 gt,multi v2,tiger 900 gt.

    Üzerinde 25.000 binlik tl lik standart ekipman onemli.

    Fiyat 230.000 olursa yukardakilerinden bence daha cok satar,en azindan Turkiye de.

    Viraj abs yokmus pehhh ne onemli ne onemli.

  16. #56
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu motora NC bloğu koysalar muhtemelen avrupa da sıfır, Türkiye de 1 tane satardı
    Ben alırım. Satılmayan bir şey yok ki neler satılıyor buda satılır

  17. #57
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....Ben alırım...

    yani Alpbatur doğru tahmin etmiş :D
    Alpbatur bunu beğendi.

  18. #58
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani Alpbatur doğru tahmin etmiş :D
    Aynen 🤣🤣190 küsur km den alışkanlık yapıyor

  19. #59
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani Alpbatur doğru tahmin etmiş :D
    Yanlis, benim tahminim 2 idi.

  20. #60
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Jazz'dan bir çeyrek daha kessinler, biraz da Hatay sos döksünler üstüne. Üç çeyrek Jazz bloklu sport touring yapsınlar.

    Şu paraları verdikten sonra daha keyifli bir şeylere binmek lazım aga ya, yok. Yaşlı adam işi bunlar. Bak fjr keyifli mesela, aynı konsept ama farklı dünyalar. Gtr1400'de aynı konsept ama keyifli, hatta buzdolabı BMW bile keyifli. Bu motor şu sayısal verilerle hiç keyifli durmuyor ama.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)