Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NT1100

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    tommygun bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Benim arzu nesnem bu.her bakimdan muhtesem..yakin cekimde boya kalitesine bakin,nerdeyse kawasaki ayarinda
    tommygun bunu beğendi.

  3. #23
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim arzu nesnem bu.her bakimdan muhtesem..yakin cekimde boya kalitesine bakin,nerdeyse kawasaki ayarinda
    Motosiklet bu işte,depodaki metal soğukluğunu hissedeceksin,plastik aksam asgari.

    Başkanım,aklıma takılan tek durum yağ soğutmalı oluşu,sen kulağı kesiklerdensın ne dersin bu durum hakkında?

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet bu işte,depodaki metal soğukluğunu hissedeceksin,plastik aksam asgari.

    Başkanım,aklıma takılan tek durum yağ soğutmalı oluşu,sen kulağı kesiklerdensın ne dersin bu durum hakkında?
    Estafurullah amator seviye bizim ki

    Ben cok anlamam ama soyle bir yazı var hem de guncel

    https://www.motorcyclenews.com/news/...cb1100-engine/

    Cb1100 uretimden kalkiyomus,emisyon regülasyonlari nedeniyle.

    Yag sogutmali olmasi bu motor icin problem degilmis(sicaklik) fakat iste soguk çalıştırmada motor gec isiniyor regulasyonlar dan tokat yiyormus..

    Yazik,regulasyonlar bir can daha aldi.

  5. #25
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estafurullah amator seviye bizim ki

    Ben cok anlamam ama soyle bir yazı var hem de guncel

    https://www.motorcyclenews.com/news/...cb1100-engine/

    Cb1100 uretimden kalkiyomus,emisyon regülasyonlari nedeniyle.

    Yag sogutmali olmasi bu motor icin problem degilmis(sicaklik) fakat iste soguk çalıştırmada motor gec isiniyor regulasyonlar dan tokat yiyormus..

    Yazik,regulasyonlar bir can daha aldi.
    Tşkler başkan

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet bu işte,depodaki metal soğukluğunu hissedeceksin,plastik aksam asgari.

    Başkanım,aklıma takılan tek durum yağ soğutmalı oluşu,sen kulağı kesiklerdensın ne dersin bu durum hakkında?
    Zamanında cruiserdan sonra naked arıyorken radarımda olan modellerden biri de CB750 idi. Sonradan uygun bir CB900F fırsatı gelince ona yöneldim.

    Güncel CB1100 ise CB750'nin devamı, o da onyillar önce motosiklet dünyasını alt üst eden UJM (Universal Japanese Motorcycle) akımının öncüsü.

    Diğer görüntü retro modellerin aksine sapına kadar retro bir model CB1100. Eski hava soğutmalı dört silindir motorun, hacim yükseltilerek daha rahat çalışan bir versiyonu üretilmiş.

    Taş gibi blok. Sorun vs. beklemeyin. Ömür billah dayanır. Çok güç vs. de beklemeyin. Lakin o hacim ve silindir sayısıyla yavaş ta değil tabii ki. Lakin yüksek hacim güç üretmek için değil, dayanıklılık, dümdüz ve yüksek bir tork eğrisi ve pürüzsüz çalışma için kullanılmış. Aşırı yüksek devre çıkmadığı için ömür boyu sübap ayarı gerektirmeyen hidrolik sisteme sahip.

    Negatifleri?

    Ağır. Eski tip şase. Ama retro demek te bu demek zaten. Motosiklet dünyasının 57 model Chevrolet'si diye düşünün. Ne olduğunu bilen bir keyif motosikleti. Denk gelince gözüm kalıyor illa ki.

  7. #27

    Üyelik
    05 Şubat 2021
    Fiyat olarak ls1 ayarinda olcagi soyleniyor, fiyattan kirptiklari icin belli seyler opsiyon dahi olmayacak, ha alcagimdan degil alisanin canli yayininda dinledim ve ben cok begendim.

  8. #28

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Hoşuma gitti gibi, al gez. Menzil biraz kısa sanki; 450-500km olsa iyiymiş.

  9. #29
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Daha çok üretimden kalkan V4 ST1100'ün ucuz bir versiyonuna benzemiş sanki. 1100cc paralel iki silindirli motoru sokabildikleri her şeye sokacaklar anlaşılan.

  11. #31
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha çok üretimden kalkan V4 ST1100'ün ucuz bir versiyonuna benzemiş sanki. 1100cc paralel iki silindirli motoru sokabildikleri her şeye sokacaklar anlaşılan.
    Adamlar salak degil, sifirdan bir seyin muhendislik planini yapmaktansa var olan ve iyi calistigi bilinen bir blogu kullanmalarindan daha normal ne var ki ?

    Yamaha'da aynisini yapiyor, CP2 ve CP3 blogunu tum modellerinde kullaniyor, muhtemelen tum ureticiler ayni kafadadir. Her bir model icin ayri bir tasarim/muhendislik/uretim planlamasi mi bekliyorsunuz?

  12. #32

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Olmuş bu bence. IMU kaldırmaları hoş değil. Bu segmentteki bir motorda viraj ABS olmaması biraz ayıp oluyor. DCT olan modelde de IMU'nun varlığı ekstra güvenlik sağlardı. (Gerçi bir şekilde halletmişlerdir, senelerdir IMU'suz motosikletlerde kullanıyorlar DCT'yi, ilk versiyonlar biraz sıkıntılı deniyordu. 2016'dan sonra şikâyet eden duymadım...) Bir sonraki versiyonda IMU ve ES gelmesi lazım, gidişata göre eklerler mutlaka. 3. hatta 4. kasaya kadar planlamıştır bu çakal Hondacılar! Güzel bir fiyat politikasıyla iyi satar bence. Dede modu olarak ben de tercih edebilirim. (Ama manuel olarak, asla DCT değil...)

  13. #33

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    bu motor her türlü afrikadan pahalı gelir.yani şu durumda 240 diyorum ben.tutarmı bilemiyorum ama şahsen tracer9 gt modeline yürürdüm elektornik amortisörler bile başlı başına büyük bir fark.adam öyle bir fiyat koyucakki tracer9 u kitlemesi lazım olay olacak rakamda 200 210 bin liradır.
    her motosiklete ayrı motor yapsalar ohhoooo şu an hepsi battıydı.monster multistrada hypermotard supersport alayının motoru aynı mesela.mt07 bloğunun da kıyamet seçeneği var.

  14. #34
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olmuş bu bence. IMU kaldırmaları hoş değil. Bu segmentteki bir motorda viraj ABS olmaması biraz ayıp oluyor. DCT olan modelde de IMU'nun varlığı ekstra güvenlik sağlardı. (Gerçi bir şekilde halletmişlerdir, senelerdir IMU'suz motosikletlerde kullanıyorlar DCT'yi, ilk versiyonlar biraz sıkıntılı deniyordu. 2016'dan sonra şikâyet eden duymadım...) Bir sonraki versiyonda IMU ve ES gelmesi lazım, gidişata göre eklerler mutlaka. 3. hatta 4. kasaya kadar planlamıştır bu çakal Hondacılar! Güzel bir fiyat politikasıyla iyi satar bence. Dede modu olarak ben de tercih edebilirim. (Ama manuel olarak, asla DCT değil...)
    Direk dct gelecek diye anladım test videosunda

  15. #35
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Direk dct gelecek diye anladım test videosunda
    Videoda, test icin kullanilan motosikletlerin hepsinin DCT oldugu soylenmis, Turkiye'ye sadece DCT gelecekmis diye mi anladiniz?

  16. #36

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoda, test icin kullanilan motosikletlerin hepsinin DCT oldugu soylenmis, Turkiye'ye sadece DCT gelecekmis diye mi anladiniz?
    Evet videoda Alişan Türkiye'ye gelince özellikle manuelini denemek istediğini söyledi. Türkiye'ye hangi versiyon ve paketlerin geleceği ile ilgili bir yorumu olmadı.

    Honda pazar araştırmasına göre potansiyel görmezse manuel modeli getirmeyebilir gerçekten de. Düşük bir ihtimal ama olmaz da değil yani...

  17. #37
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Şu dct olayına çok önyargılıyım, belki kullansam vazgeçemeyeceğim ama kullanmadığım, bilmediğim için "yhaaa o ne yaaa" diyorum.

  18. #38
    SoloMoto2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2020 Xmax 250 - 2022 MV Agusta TVL
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu dct olayına çok önyargılıyım, belki kullansam vazgeçemeyeceğim ama kullanmadığım, bilmediğim için "yhaaa o ne yaaa" diyorum.
    Bende başta öyleydim. Dediğin gibi kullanınca insanın fikri değişiyor. Tıpkı eskiden arabalardaki gibi, ilk kullandığım 10 yıl otomatik mi euyehuuuu falan yapıyordum sonradan otomatiğe geçince yıllarca ne çekmişiz arkadaş demiştim. Zaten 5 - 10 yıla her şey elektrikliye bağlayacak otomatik viteste kalmayacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet videoda Alişan Türkiye'ye gelince özellikle manuelini denemek istediğini söyledi. Türkiye'ye hangi versiyon ve paketlerin geleceği ile ilgili bir yorumu olmadı.

    Honda pazar araştırmasına göre potansiyel görmezse manuel modeli getirmeyebilir gerçekten de. Düşük bir ihtimal ama olmaz da değil yani...
    DRD ile Aralık ayında NT için görüşmüştüm. Her iki seçeneğinde geleceğini söylemişlerdi. Bence getirirler duygusal sebeplerden dolayı.
    Motor demek, yolda olmak demek.
    Önce güvenlik sonra keyf.

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar salak degil, sifirdan bir seyin muhendislik planini yapmaktansa var olan ve iyi calistigi bilinen bir blogu kullanmalarindan daha normal ne var ki ?

    Yamaha'da aynisini yapiyor, CP2 ve CP3 blogunu tum modellerinde kullaniyor, muhtemelen tum ureticiler ayni kafadadir. Her bir model icin ayri bir tasarim/muhendislik/uretim planlamasi mi bekliyorsunuz?
    Değil de motosikletlerin bir karakteri var(dı) ve motor bunun önemli bir parçasıydı. Honda'nın bile denemediği motor düzeni kalmadı: tek, paralel iki, dört, dikey V2, yatay V2, dikey V4, yatay V4, boxer 4, boxer 6, dile kolay. Muhtemelen en çalışkan firmalardan biri.

    1100cc touring tarzı bir motosiklet için bunlar arasından en ucuzu olabilir ama en uygunu kesinlikle paralel iki değildir bence. ST serisi ısı başta olmak üzere sorunları olan bir motosikletti ama dikey V4 motoru acaip sevilirdi. Tabii ki paralel 2 kadar ucuz olması da mümkün değil.

    Hadi motoru bırakın, Honda'nın ekektronikte bile ucuza kaçması, motosikletin Avrupalılara muadil olmadığını, ancak fiyatıyla rekabet edebileceğini söylüyor...
    ahe bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değil de motosikletlerin bir karakteri var(dı) ve motor bunun önemli bir parçasıydı. Honda'nın bile denemediği motor düzeni kalmadı: tek, paralel iki, dört, dikey V2, yatay V2, dikey V4, yatay V4, boxer 4, boxer 6, dile kolay. Muhtemelen en çalışkan firmalardan biri.

    1100cc touring tarzı bir motosiklet için bunlar arasından en ucuzu olabilir ama en uygunu kesinlikle paralel iki değildir bence. ST serisi ısı başta olmak üzere sorunları olan bir motosikletti ama dikey V4 motoru acaip sevilirdi. Tabii ki paralel 2 kadar ucuz olması da mümkün değil.

    Hadi motoru bırakın, Honda'nın ekektronikte bile ucuza kaçması, motosikletin Avrupalılara muadil olmadığını, ancak fiyatıyla rekabet edebileceğini söylüyor...
    HD örneğine bakarsak 2 silindirden touring motosiklet olur aslında. 2 silindirden ideal bir sport touring olmaz elbette ama NT1100'ün de özellikleri ve şekli itibarıyla bir sport touring olma iddiası olmadığında hepimiz hemfikir oluruz herhalde?

    (2 silindir touring'de BMW'yi de unutmayalım bu arada...)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)