Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Sokaktan 2 kere geçen 2 kişi kasklı motosiklet

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 cm lik imbus civataların kafasındaki allen anahtar yerlerini tornada sildim.Anahtar tutamayacak şekle getirdim. Sonra diş boyunu ve derinliğini arttırdım.Son olarakta kimyasal dübel ile beton duvara montajladım.

    http://<a href="https://www.hizlires...9W.jpg</a></a>
    Abi gemi bağlamak için mi bu?
    Kural [ Z ], okanbagiscan ve gurcanozturk bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 cm lik imbus civataların kafasındaki allen anahtar yerlerini tornada sildim.Anahtar tutamayacak şekle getirdim. Sonra diş boyunu ve derinliğini arttırdım.Son olarakta kimyasal dübel ile beton duvara montajladım.

    http://<a href="https://www.hizlires...9W.jpg</a></a>
    Sabaha bir bakarsın, kilidi sökemeyince İstanbul'la beraber çalmışlar..
    Kural [ Z ] ve okanbagiscan bunu beğendiler.

  3. #23
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Hırsız gelip bunu görünce büyük ihtimal şöyle diyecektir:

    "-Kaç abi kaç, manyak bu"



    Ama güzel çözüm olmuş. Cıvata başını sıkılırken belirli bir torkta kırılacak şekilde hemen alt kısmından biraz kesseydiniz sanırım daha kolay bir sökülemez civata yapabilirdiniz, veya kopma başlı civata kullanabilirdiniz. Belki de öyle yaptınız bilemiyorum.

    Ben de mi yapsam
    okanbagiscan bunu beğendi.

  4. #24
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Cavatanın başı koparsa saplamalar duvarda kalır flanş duvardan ayrılır.Belkide yanlış anşladım demek istediğini.Ben civatayı anahtar tutamayacak şekle getirdim.Anahtar ağzı civata olsaydı altıgen başı yuvarlak yapar tam o çapa geçecek şekilde de yapabilirdim ama elde imbus civata vardı.
    Dediğiniz gibi kopma başlı civatada olabilir.Elimde kimyasal dübel olunca sistemi eldeki malzemeye göre yaptım.Deliğe sıkıp civataları içine yerleştirdim bir gün bekledim taş gibi oldu.

    Senin elinden kurtulmaz daha iyisini yaparsın .

  5. #25
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cavatanın başı koparsa saplamalar duvarda kalır flanş duvardan ayrılır.Belkide yanlış anşladım demek istediğini.Ben civatayı anahtar tutamayacak şekle getirdim.Anahtar ağzı civata olsaydı altıgen başı yuvarlak yapar tam o çapa geçecek şekilde de yapabilirdim ama elde imbus civata vardı.
    Dediğiniz gibi kopma başlı civatada olabilir.Elimde kimyasal dübel olunca sistemi eldeki malzemeye göre yaptım.Deliğe sıkıp civataları içine yerleştirdim bir gün bekledim taş gibi oldu.

    Senin elinden kurtulmaz daha iyisini yaparsın .
    Estağfurullah. Yanlış anlaşılmasın gayet güzel yapmışsınız, cidden hoşuma gitti

    Kopma başlı civatalar özel ürünlerdir, o nedenle fazla bilinmemeleri doğal. Genel kullanımı için iki ana neden hedeflenir.

    1. Herhangi bir tork anahtarına ihtiyaç duyulmaksızın istenen sıkma kuvveti sağlandığında koparak daha fazla sıkılmasının engellenmesi

    2. Değişiminin veya sökülmesinin normal şartlarda kolaylıkla mümkün olmaması gereken hassas elemanların birleştirilmesi (örn. Otomobil direksiyon kolonu[kutusu değil], punta kaynak veya perçinin kullanılamadığı alanlar v.b.)

    Her iki şartı da taşıyan durumlarda, yani nadir durumlarda tercih edildiğinden ve dışarıdan bakıldığında başı koptuğu için normal bir cıvatadan çok "Bombe Başlı Civataya" benzediğinden nedir kimdir anlaşılmadığı için pek bilimeyen nadir bir bağlantı elemanıdır. Esasen civatalar "sökülebilir eleman" sınıfına girdiğinden bir civata demek dahi zor, ama öyle

    Bu arada, bunların temini çok kolay değildir, yani bir nalbura gidip isteseniz ne olduğunu anlamaz, hatta birçok civatacı(örn.Karaköy' deki civata dükkanları diyeyim) dahi varlığını bilmez. Teknik bilginiz ve torna kullanma imkanınız olduğunu farkettiğim için önerdiğimi de belirtmek isterim.

    Genel bilgi olması açısından resmini de ekliyorum ki insanlar neye benzediğini bilsin

    M.balibey bunu beğendi.

  6. #26
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Bunca yıldır hiç ihtiyacım olmadı bu tür bir civataya.Dediğim gibi ben birazda eldeki malzemeleri kullandım.Mapa enjeksiyon makineleri ilk geldiğinde kaldırmak için üzerinde olan mapalardı. yaklaşık 20 yıldır kovada duruyordu.Bu şekilde değerlendirdim.
    Ayrıca bilgilendirme için sağol.
    Yaptığın projelerin birinde yardım edip çay muhabbet güzel olurdu.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)