Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Motosiklet tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Agalar ayni baslik 1500 kere acildi biliyorum, ama is ciddiye bindi beynim ambele oldu tavsiye bekliyorum.

    Benim findik motoru satiyorum. Butce max 40 olacak sekilde tavsiyeleri bekliyorum. scooter uzagim, ama kesin olmaz da demiyorum.

    kafamdaki secenekler karman corman. aklimdaki modelleri ucuzdan pahaliya siraliyorum:

    1-bajaj v15
    2-hero xpulse200t - hunk200r (sifir)
    3-cfmoto 250nk (sifir)
    4-dominar250 (sifir)
    5-gsx250r (2. el)
    6-cb250r (2. el)

    istanbul sehir ici kullanicam, haftasonu bahcesehir-bakirkoy yapicam.Hizla isim yok 90-100 rahat gitsin yeter.

    v15 rahat alabilirim, herolar ve sonrasi kredi destegi ile. Oncun bu nasi liste monakoyum demeyin.

    kriterlerim soyle:
    abs olsun, isletme maliyeti dusuk olsun, sorunsuz arizasiz olsun, sekil onemli degil maymuna da benzese olur.

    tavaiyeleri bekliyorum
    Voltaren bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    6-cb250r (2. el)
    iyi aksamlar

  3. #3
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Dominar 250 alırdım galiba.

  4. #4
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Honda Cb 250r.

  5. #5
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    Hunk
    Mevcut liste ve bütçe ile
    Tercihim CB250R olurdu

  6. #6

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Tesekkurler cevaplariniz icin. Peki suzuki reis e ne dersiniz? Tas gibi duruyor cift silinidir

  7. #7
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Cb250r veya dominar250 alırdım ben olsam. D250'den şüpheliyim çünkü ülkeye yeni girdi, kronik bir şey var mı yok mu bilinmiyor. Bajajın kullandığı bir blok zaten bildiğim kadarıyla ama bize gelirken bir şeyler değiştiyse hoş olmaz.

    Değer kaybetme konusunu iyi düşünün bence, cb250r değer kaybetmeyecek, çeyrek altın gibi. D250 biraz daha kaybedecek ama cb'den daha konforlu olması yüksek olasılık. Ben olsam d400, cb250r bir tane de yüksek cc 10 civarı yaşlarda enduro düşünürdüm muhtemelen. 250'lik bajaja o parayı vermek mantıklı değil.

  8. #8

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    CB 250 sürme şansım oldu bir miktar. Şehir içi sürüşler için gerçekten çok ideal bir torku var. Süspansiyonları da çok başarılı fakat kalıp olarak cılız duruyor. 175cm den büyük isem D250 değilsem CB250 alırdım.

  9. #9
    batuhanaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2022 Pcx 125
    2021 pcx 0

  10. #10
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    **CB250R**

  11. #11

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    **CB250R**
    Hocam sen dediysen artik mecbur cb250r alcaz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB 250 sürme şansım oldu bir miktar. Şehir içi sürüşler için gerçekten çok ideal bir torku var. Süspansiyonları da çok başarılı fakat kalıp olarak cılız duruyor. 175cm den büyük isem D250 değilsem CB250 alırdım.
    boy 172 hocam ilk defa kisa boyumun avantajini gorecegim anlasilan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb250r veya dominar250 alırdım ben olsam. D250'den şüpheliyim çünkü ülkeye yeni girdi, kronik bir şey var mı yok mu bilinmiyor. Bajajın kullandığı bir blok zaten bildiğim kadarıyla ama bize gelirken bir şeyler değiştiyse hoş olmaz.

    Değer kaybetme konusunu iyi düşünün bence, cb250r değer kaybetmeyecek, çeyrek altın gibi. D250 biraz daha kaybedecek ama cb'den daha konforlu olması yüksek olasılık. Ben olsam d400, cb250r bir tane de yüksek cc 10 civarı yaşlarda enduro düşünürdüm muhtemelen. 250'lik bajaja o parayı vermek mantıklı değil.
    konfor konusunda cok nazli degilim dostum, muhtemelen konfordan sikayet etmem. Acikcasi deger kaybi meselesini de cok dert etmiyorum cunku min. 3 sene binme planim var. Aslinda gonul cb500f diyor ama iste malum fakirlik enseye tokadi yapistiriyor

  12. #12

    Üyelik
    13 Temmuz 2021
    Kesinlikle cb250 r ancak kalıbı küçük geldi diyorsaniz 2. El yamaha mt 25

  13. #13
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Diğerlerini bilemem ama daha yeni şöyle bir mesaj yazdım;

    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Dün akşam 6 civarında V15 ile 3600 km lik gezimi bitirmiş bulunmaktayım. Rota şu şekilde oldu

    1. gün: Bursa - İznik - Pamukova - Sakarya - Hendek - Düzce - Bolu Dağı geçişi - Gerede - Karabük - Safranbolu - Eflani - Daday - Azdavay - Ağlı - Kastamonu - Taşköprü - Boyabat - Gerze - Samsun (Bolu dağı tünelden geçilmedi, dağ tırmanıldı, otoyol kullanılmadı, 1021km)

    2. gün: Samsun - Ladik - Taşova - Erbaa - Reşadiye - Koyulhisar - Suşehri - Refahiye - Kemaliye (484 km)

    3. gün: Kemaliye taş yol - Çemişgezek - Ovacık - Munzur Gözeleri - Tunceli - Pertek (315km)

    4. gün: Elazığ - Malatya - Kayseri - Niğde - Bor (627km)

    5. gün: Bor - Ereğli - Karaman - Mut - Ermenek - Hadim - Bozkır - Seydişehir - Beyşehir (542 km)

    6. gün: Beyşehir - Şarkikaraağaç - Akşehir - Çay - Bolvadin - Emirdağ - Çifraler - Eskişehir - Bursa (485km)

    Geziye ait notlar:

    Motorun başlangıç ODO km 5052 (5000 bakımı yaptırıp geziye çıktım) gezi sonu 8656 km

    Günlük en uzun rota 1021 km en kısa rota 315 km (kısa olan doğu anadolunun dik vadilerinde geçti).

    Seyir hızı 90 km/s. sollamalarda 100-105 arası çıktı bazen yüzde 10 eğimli 10+ km lik yokuşlarda 3. vites 60 km/s a kadar düştüğü oldu.

    Erbaa Koyulhisar arası anormal derecede sıcaklık mevcuttu. Bazen 40 km de bir çeşmebaşında durup mola vermek zorunda kaldım, motoru da dinlendirdim.

    90 ile giderseniz motor çok mutlu çalışıyor, hiç zorlanmıyor, gaz yüzde 60 civarı konumda oluyor.

    Kemaliye Çemişgezek arası genelde 3 viteste geçildi ve çok zorluydu, vadileri enlemesine geçerken sürekli tırmanıp iniyorsunuz, bir saat boyunca taşıt görmediğim yollar oldu.

    Gezi boyunca ortalama tüketim 2,52 lt/100km en az 2,16 en çok 2,82 lt/100km. İki benzin ikmali arası en uzun 700!!! km gittim, kırmızı ışık yanıyordu belki daha giderdi de zorlamadım.

    En az tüketim, Kemaliye Çemişgezek Ovacık Tunceli rotasında oldu, Bu rotada yavaş gidilen yol çoktu. En fazla tüketim Samsun Suşehri arası oldu. Bu yolda anayolda bitmek bilmeyen yokuşlar vardı.

    Gezide genel olarak bir arıza çıkmadı. Gevşeyen vidalar ve ampul patlaması dışında sorun yaşamadım. Yağ eksiltmedi. Yaklaşık 500 km de bir zincir yağlayıp depoyu doldurdum.

    Refahiyeye kadar yollarda skooter çoğunlukta idi. Tunceli Kemaliye civarında nerdeyse hiç motor görmedim. Diğer alanlarda da az motorcu vardı, genelde enduro tipi idi. Yollarda genelde herkes selamımı aldı, nedendir bilinmez bmw kullanıcıları genelde selama karşılık vermedi. (başka zamanlarda kendileri dalga geçilmeyi hakediyorlar)

    Eurogrip lasikler kuru asfaltta da toprak ve taşlık zeminde de ilginç şekilde çok iyi tutuş sergilediler. Bazı yerlerde zorlamama rağmen hiç kaymadım.

    Arka dişli küçültmesi yapılırsa uzun rotalar için gerçekten de iyi olacağına inanıyorum, arkadaşlar önceki sayfalarda anlatmış zaten.

    Bu menzille motorun adı Bajaj V15 Adventure olmalıymış; 700+ km

    Pek çok fotoğraf çektim. Zaman olup da yazabilirsem bir gezi yazısı hazırlayacağım, onu da paylaşmayı düşünüyorum.

    Son olarak Kemaliyede geçen diyalog:

    - Buralı mısınız?
    - Yok Bursa'dan geldim
    - Bunla !!!

    Sorular varsa seve seve yanıtlarım.
    Kural [ Z ], Mr.wind ve temperantia bunu beğendiler.

  14. #14

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diğerlerini bilemem ama daha yeni şöyle bir mesaj yazdım;
    okudum hocam masallah cok guzel gezmissiniz, Allah kaza bela vermesin.

    Varmi hocam bu v15 in kronik bi sorunu? Bazi kullanicilar statör arizasindan bahsetmis. Nasil bir alet?

  15. #15
    bilalefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    Istanbul
    dominar mantıklı olabilir....
    NASIL BAKARSAN OYLE GORURSUN...

  16. #16
    kasırga genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2021
    Şehir
    sarıçam/adana
    Motosikleti
    arora kasırga ar 50-50
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sen dediysen artik mecbur cb250r alcaz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------



    boy 172 hocam ilk defa kisa boyumun avantajini gorecegim anlasilan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------



    konfor konusunda cok nazli degilim dostum, muhtemelen konfordan sikayet etmem. Acikcasi deger kaybi meselesini de cok dert etmiyorum cunku min. 3 sene binme planim var. Aslinda gonul cb500f diyor ama iste malum fakirlik enseye tokadi yapistiriyor
    fakirlik değil abi vergi çok
    Mr.wind bunu beğendi.

  17. #17
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    okudum hocam masallah cok guzel gezmissiniz, Allah kaza bela vermesin.

    Varmi hocam bu v15 in kronik bi sorunu? Bazi kullanicilar statör arizasindan bahsetmis. Nasil bir alet?
    Teşekkür ederim; cümlemize. Şimdilik bir sorun yok. Bazı motorlarda elektrik arızaları okuyorum ben de.
    Mr.wind bunu beğendi.

  18. #18
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Dük olmayı düşünmez misiniz?
    ABS, kaydırmalı debriyaj, düşük yakıt tüketimi. Sarf malzemesi bajaj ile aynı.

  19. #19

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    cb250r al inan çok memnun kalacaksın. mümkünse 2019 ve üzeri.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Osm@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dük olmayı düşünmez misiniz?
    ABS, kaydırmalı debriyaj, düşük yakıt tüketimi. Sarf malzemesi bajaj ile aynı.
    hocam spormoto dan dolayi ktm ye mesafeliyim acikcasi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

    Alıntı mattiadestro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb250r al inan çok memnun kalacaksın. mümkünse 2019 ve üzeri.
    hocam 2019 oncesi ve sonrasi arasinda bir fark var mi? varsa ne gibi farklar var? sari sitede dusuk km baya satilik ilan var. Birde bakim araliklari kac km? Birde blok olarak cbr250r ile ayni blogu kullaniyor sanirim, zannetmiyorum ama var mi bir kranigi sikintisi?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)