Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Parça temin + fiyat sorunu ve görüntüsüne nazaran düşük kalan max hızı gibi dezavantajları olmasa Suzuki çok daha mantıklı olabilirdi. Lakin aradığınız kriterlerde ve listedeki karşılaştırmada en mantıklısı CB250R. Max hız ve bu hıza ne kadar çabuk ivmelendiğiniz, siz sürati sevmeseniz de kaçış gereken durumlarda ve araç sollamalarında özellikle beklenmedik durumlarda hayat kurtaracaktır. Günlük kullanılacak bir motosiklette yedek parça temin/tedarik ve fiyatı ile yakıt tüketimi ön plana çıkar. Eğer ki arada bir kullanacağınız, keyfi bineceğiniz bir motosiklet olsaydı tavsiyemi GSX250R' dan yana kullanırdım. Ancak genel parça temini ve fiyatı, yaygın servis hizmeti, ağırlık/güç/sağlamlık/fiyat ortalamasının yüksekliği O' nu daha avantajlı hale getiriyor.

Bunlara ek olarak eğer ağırlık ve max hızı sorun etmiyor, konfora önem veriyor, özellikle de artçılı yolculukta düşük hacim tercih ediyor olsaydınız Suzuki Inazuma 250GW' yi tavsiye ederdim.



CBR250R krank kırıyor deniliyor. Bunu söyleyenler ya motosikletin ikinci, üçüncü, beşinci, onuncu sahipleri ya da daha A2 ehliyetini yeni almış, "-bu makine kesiciye kaçta giriyor?", "-kırmızıda kesiciye sokayım", motoru çalıştırır çalıştırmaz "-bir gaz ver bakayım" tipleri. İlk sahiplerinden nedense (malum kesim hariç) hiç krank kırma veya benzeri şikayet duymadım. Ayrıca hatırlatırım ki CRF250' de hala aynı motoru kullanıyor. Acaba neden CRF' ler bunlar gibi krank kırmıyor? Orjinal parça ile kataloğa uygun toplanmış ve rodaj kurallarına da uyulmuş ise onarımı yapılmış motorun da tekrar krank kırması normal değildir. Ya parça üretim hatalı ya da teknisyen hatasıdır. Böyle bir durumda yapılması gereken eğer bir yıl dolmamış ise firma ile görüşmek olurdu. Burada tartışacak birşey yok, kimlerin o motosiklete ne şekilde davrandığını herkes biliyor. Gidip GoldWing alın, aynısını yapın bakalım motor parçalanır mı parçalanmaz mı onu da hep birlikte görelim. İşte şimdi sizin de belirttiğiniz gibi sataşma oldu.

Ayrıca bilinmesini isterim ki birden fazla CBR250R sahibi olmuşumdur. Bunlardan biri şu anda 94.000km' de ve hala aktif kullanılıyor. Bir de CRF250L aynı motora sahip, sanırım 46.000 civarı da o oldu. Krank da kırılmadı. Yani sizin belirttiğiniz gibi "-Asıl siz tecrübe etmeden ne nedir anlamadan okuduklarınızla yorum yapmamalısınız." gibi bir durum söz konusu değildir, bilginiz olsun.
Teşekkürler, tekeriniz düz bassın.