Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motosiklet tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    40 bin tl ye ufacik motor alacagina
    Soyle bir erkekkkk motoruna ne dersin ?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...54015628/detay

    Mert kardeşime Hirbonenin selami var demen yeterli, 42 ye birakacaktir..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40 bin tl ye ufacik motor alacagina
    Soyle bir erkekkkk motoruna ne dersin ?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...54015628/detay

    Mert kardeşime Hirbonenin selami var demen yeterli, 42 ye birakacaktir..
    aga ben bunu asfaltta kullanmaya utanirim bende buyuk motor deyince cb500f cikcak sandim heyecanlandim ama hayal kirikliligina ugradim. cem uzana hapis şoku

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40 bin tl ye ufacik motor alacagina
    Soyle bir erkekkkk motoruna ne dersin ?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...54015628/detay

    Mert kardeşime Hirbonenin selami var demen yeterli, 42 ye birakacaktir..
    ayrica notosikletin boyuna degil islevine bakiyorum baskan

  3. #23

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam spormoto dan dolayi ktm ye mesafeliyim acikcasi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------



    hocam 2019 oncesi ve sonrasi arasinda bir fark var mi? varsa ne gibi farklar var? sari sitede dusuk km baya satilik ilan var. Birde bakim araliklari kac km? Birde blok olarak cbr250r ile ayni blogu kullaniyor sanirim, zannetmiyorum ama var mi bir kranigi sikintisi?

    2018 kasanın bir kısım serisinde şanzıman segmanları sorunlu. honda geri çağırma ile sıkıntılı olanları değiştirdi. çok büyük problem değil ama 2019 alırsan kafan daha rahat olur. onun dışında farklar bildiğim kadarıyla 2019'un ön amortisör bir tık daha yumuşak bir de radyatörün üzerindeki grenaj rengi farklı.

    bakım aralıkları 4000. tek eksisi bu bence. yurtdışında 10 binde bir ama :D

    blok aynı ama krank sorunu yok. facebook grubunda 100 bine yaklaşan arkadaş vardı, bir sıkıntı yaşamamış. yurtdışı kaynaklarında da hiç rastlamadım.

    düşük km satanlar ucuza alıp pahalıya vermeye çalışanlar bence. şehiriçi için 10 numara 5 yıldız alet, ben satarsam mt07 almak için satarım

  4. #24

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-full-tertemiz-sorunsuz-sifir-ayarinda-933224202/detay

    40 civari soyle dusuk km alabilirsem min 3-4 sene temiz binerim diye dusunuyorum. o dosta guven dusmana korku veren egsozu napcaz hocam
    mattiadestro bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-full-tertemiz-sorunsuz-sifir-ayarinda-933224202/detay

    40 civari soyle dusuk km alabilirsem min 3-4 sene temiz binerim diye dusunuyorum. o dosta guven dusmana korku veren egsozu napcaz hocam
    valla ilanlara bakarken bende eksozu dert ediyordum yalan yok sahip olduktan sonra özellikle eksoza bakmadıkça çok aklıma gelmiyor. en azından sesi güzel tek silindir 250cc'ye göre diye kendimi avutuyorum

  6. #26

    Üyelik
    15 Ekim 2020
    Hızla işim olmaz lafın kesinse gsx250r. Bir senede sıfır kuruş harcadım rutin yag-zincir bakımları dışında. Malzeme kalitesi sınıfının en iyisi. Frenler on numara. Tipi R25 ile birlikte yine sınıfında zirvede. Yakıt tüketimi 3.7-4 litre arasında gidiyor. Ama alıp da üç ay sonra "otobana çıktım yol sıkıcıydı bastım max 140 gördü" diye hüsrana uğrayacaksan uzak dur.

  7. #27

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    boy 1.75 ve aşadaysa cb250r güzel yakışır üzerindeyse sırıtıyor ufak motor.2. seçenek bence dominar 250 olur.uzun yolada gidersin rahat motor.tabi suzukide olur 2 silindir keyfini yaşamak iyi gelir bu motorlar arasında.tabi burdaki en yavaş motor kendisi.0km almak da ağır basıyor bu dönem.zor seçim kolay gelsin

  8. #28

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı mattiadestro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ilanlara bakarken bende eksozu dert ediyordum yalan yok sahip olduktan sonra özellikle eksoza bakmadıkça çok aklıma gelmiyor. en azından sesi güzel tek silindir 250cc'ye göre diye kendimi avutuyorum
    olsun hocam atta alin, yigitte burun, motosiklette egsoz ayrica bence o kadar da kotu durmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

    Alıntı JK5F adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızla işim olmaz lafın kesinse gsx250r. Bir senede sıfır kuruş harcadım rutin yag-zincir bakımları dışında. Malzeme kalitesi sınıfının en iyisi. Frenler on numara. Tipi R25 ile birlikte yine sınıfında zirvede. Yakıt tüketimi 3.7-4 litre arasında gidiyor. Ama alıp da üç ay sonra "otobana çıktım yol sıkıcıydı bastım max 140 gördü" diye hüsrana uğrayacaksan uzak dur.
    hocam arabayla bile 120 yi gecmem ben, merak edip top speed bile denemem. 90-100 stabil gitsin yeter. Bence 140 sıkılıcalak bir hiz da degil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boy 1.75 ve aşadaysa cb250r güzel yakışır üzerindeyse sırıtıyor ufak motor.2. seçenek bence dominar 250 olur.uzun yolada gidersin rahat motor.tabi suzukide olur 2 silindir keyfini yaşamak iyi gelir bu motorlar arasında.tabi burdaki en yavaş motor kendisi.0km almak da ağır basıyor bu dönem.zor seçim kolay gelsin
    hocam hic sorma.. ben bide boyle gonlum sunu istiyor su olsun diyen bi adam da degilim. illa en mantiklisini, fiyat performans endeksi zirve olani bulmam lazim.

    dominar +sifir ?kronik ?servis
    cb250r +honda +hafif +sorunsuz +malzeme
    gsx250r +cift silindir +malzeme +sekil +saglam ?servis

  9. #29
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Öncelikle bu nasıl liste :d çünkü cfmoto vs gsx japon fark eder ama suzuki de fren yok. Ben beğenmeyenlerdenim de değil bence fren arka özellikle kötü.

    cfmoto tavsiye etmem. Çok araştırdım ben. Hero ve Bajaj lar olabilir. gsx kesici var erken ama size uyar. Cbr önermem krank kronik.

    hero lar güzel bence olumsuz birşey okumadım. O fiyatları verince domi ye vermemek üzerdi. Domi 400 alırdım demiyorum çünkü 2.eli kötü. Domi 250 gayet iyi. Olmadı xpulse da güzel. O da olmadı Rks rt250 var. Öneririm.

    Gsx önermiyorum, size uyar dedim.

    Abs olsun dediğinize göre ya xpulse ya domi 250 derdim. domi 250 de vites göstergesi yok. Xpulse da bluetooth var.

    Hayırlı olsun.

  10. #30

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle bu nasıl liste :d çünkü cfmoto vs gsx japon fark eder ama suzuki de fren yok. Ben beğenmeyenlerdenim de değil bence fren arka özellikle kötü.

    cfmoto tavsiye etmem. Çok araştırdım ben. Hero ve Bajaj lar olabilir. gsx kesici var erken ama size uyar. Cbr önermem krank kronik.

    hero lar güzel bence olumsuz birşey okumadım. O fiyatları verince domi ye vermemek üzerdi. Domi 400 alırdım demiyorum çünkü 2.eli kötü. Domi 250 gayet iyi. Olmadı xpulse da güzel. O da olmadı Rks rt250 var. Öneririm.

    Gsx önermiyorum, size uyar dedim.

    Abs olsun dediğinize göre ya xpulse ya domi 250 derdim. domi 250 de vites göstergesi yok. Xpulse da bluetooth var.

    Hayırlı olsun.
    ahah liste degisik evet e hocam sende hepsini tavsiye etmissin.

    Aslinda kararsizligimin temelinde su var:
    1-borcsuz v15 almak
    2-borcla honda,suzuki veya dominar almak.

    borcsuz v15 alirsam, 1 sene para biriktirip seneye gönlümün asil sultani olan cb500f alabilirim.

    2. secenekte kredi destegi lazim. Bu secenekte, japonlar agir bassa da dominar 250nin sifir olmasi cezbediyor.

    İlla japon dersem, bu seferde hafif,kivrak seri honda mi, cift silindir suzuki mi?

    sorular sorular deli sorular

  11. #31
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahah liste degisik evet e hocam sende hepsini tavsiye etmissin.

    Aslinda kararsizligimin temelinde su var:
    1-borcsuz v15 almak
    2-borcla honda,suzuki veya dominar almak.

    borcsuz v15 alirsam, 1 sene para biriktirip seneye gönlümün asil sultani olan cb500f alabilirim.

    2. secenekte kredi destegi lazim. Bu secenekte, japonlar agir bassa da dominar 250nin sifir olmasi cezbediyor.

    İlla japon dersem, bu seferde hafif,kivrak seri honda mi, cift silindir suzuki mi?

    sorular sorular deli sorular
    Borçla cb250r hatta ve hatta daha ileri gidip bir Mt25 alabilirseniz o kendi borcunu fazla fazla ödeyecektir. Cebinize para kalması da olası hocam. Satar üstüne koyar alırsınız dilediğiniz motosikleti. Diğer motosikletlerin hiçbirinde böyle bir artı yok. Piyasa direkt olarak R25 endeksli zaten, cb250r da Honda muadili olarak alıyor payını. Allah korusun bir kaza olmadığı sürece zarar ettirmez. Aralarındaki en iyi seçenek de cb250r zaten. Bariz parça kalitesi farkı var. Cb250r hız ve ivme konusu hariç Mt25'den her konuda iyi. Freni, süspansiyonu, grenaj kalitesi. Sadece mt kadar gitmiyor o da tek silindir ve düşük beygir olduğundan. Karşılığını yakıt olarak verir. 100 ile sabit gitmeye 125'lik scooterlar bile yetiyor artık, içinize sineni alın bence. Borca girmek istemiyorum diyorsanız v15 güzel motosiklet. Ama o parayı versem ben sym Wolf 250 alırdım muhtemelen.
    benhasan bunu beğendi.

  12. #32
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahah liste degisik evet e hocam sende hepsini tavsiye etmissin.

    Aslinda kararsizligimin temelinde su var:
    1-borcsuz v15 almak
    2-borcla honda,suzuki veya dominar almak.

    borcsuz v15 alirsam, 1 sene para biriktirip seneye gönlümün asil sultani olan cb500f alabilirim.

    2. secenekte kredi destegi lazim. Bu secenekte, japonlar agir bassa da dominar 250nin sifir olmasi cezbediyor.

    İlla japon dersem, bu seferde hafif,kivrak seri honda mi, cift silindir suzuki mi?

    sorular sorular deli sorular
    şimdi bunu okuduktan sonra yazdıklarımı bir kez daha okursanız anlayacaksınız

    1-bajaj v15 - güzel
    2-hero xpulse200t - hunk200r (sifir) - güzel
    3-cfmoto 250nk (sifir) - çok araştırdım tavsiye etmem. gsx bir japon listedeyken bir cfmoto bulunmamalı bence.
    4-dominar250 (sifir) - domi400 2.eli yavaş bu sebeple 250 güzel seçim.
    5-gsx250r (2. el) - güzel,size uyar çünkü 90-100 rahat gitsin ama ben tavsiye etmem fren yok yazmıştım
    6-cb250r (2. el) - kronik krank sorunu var serviste 4k TL'den kapıları açıyorlar.

    son cümlemi de aynen taşıyayım: "Abs olsun dediğinize göre ya xpulse ya domi 250 derdim. domi 250 de vites göstergesi yok. Xpulse da bluetooth var."

    Domi250 zorlamayacaksa Domi250 yok kasar diyorsanız, Xpulse. O da olmadı Rks RT250 kendi motosikletim. Öneririm demiştim. Ancak bunları aldığınızda + lastik tutarı ödeyeceğinizi unutmayın. +2k TL koyun fiyatların üstüne direk.

    Şimdi yazdıklarımı okursanız anlarsınız. Bajaj v15 de güzel ama şahsen ben yeni seven biriyim. Siz buna takılmıyorsanız kullanıcı başlığını gidip okuyarak daha iyi araştırma yapabilirsiniz.

    Tekeriniz düz bassın!
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.

  13. #33
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle bu nasıl liste :d çünkü cfmoto vs gsx japon fark eder ama suzuki de fren yok. Ben beğenmeyenlerdenim de değil bence fren arka özellikle kötü.

    cfmoto tavsiye etmem. Çok araştırdım ben. Hero ve Bajaj lar olabilir. gsx kesici var erken ama size uyar. Cbr önermem krank kronik.

    hero lar güzel bence olumsuz birşey okumadım. O fiyatları verince domi ye vermemek üzerdi. Domi 400 alırdım demiyorum çünkü 2.eli kötü. Domi 250 gayet iyi. Olmadı xpulse da güzel. O da olmadı Rks rt250 var. Öneririm.

    Gsx önermiyorum, size uyar dedim.

    Abs olsun dediğinize göre ya xpulse ya domi 250 derdim. domi 250 de vites göstergesi yok. Xpulse da bluetooth var.

    Hayırlı olsun.
    Hangi Suzuki' de? 2004 model malum hız canavarından bahsediyorsanız tamam, ama son dönemde hemen hepsinde bu sörun çözüldü.

    CFmoto' yu ben de önermiyorum, biraz araştıranlar nedenlerini görecektir. Lakin CBR' da krank kronik diye birşey yok, tecrübe etmeden ne nedir anlamadan oradan buradan okuduklarınızla yorum yapmayın, kağıt conta üzerine sıvı silikon sürüp kapak takan usta(!) ların lafıyla iki videosu var diye hareket etmeyin.

    Hero' ların belirli modellerinde sorunlar var. Örneğin en son gelen ve esasen benim her iki versiyonunu da çok sevdiğim modelleri olan XPulse200 ve XPulse200T modellerinde motor bloğundan anormal cızırtı sesi, ABS problemleri gibi birkaç küçük problemle birlikte gelmekte. Max hızın çok düşük olması da rakiplerine karşı biraz geride kalmasına neden oluyor, kalitesi ise fiyatına göre oldukça makul.

    Bajaj ile gerçek fikir sahibi olmak için AEA' nın videolarına bakın, yeterli cevap olacaktır, yetmiyorsa kullanıp satanlarla konuşun. Fiyat avantajı varken düşünülebilirdi, lakin şu an düşünecek birşey kalmadı.

    Cevap halen aynı, **CB250R**.
    Mr.wind bunu beğendi.
    ...

  14. #34

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Borçla cb250r hatta ve hatta daha ileri gidip bir Mt25 alabilirseniz o kendi borcunu fazla fazla ödeyecektir. Cebinize para kalması da olası hocam. Satar üstüne koyar alırsınız dilediğiniz motosikleti. Diğer motosikletlerin hiçbirinde böyle bir artı yok. Piyasa direkt olarak R25 endeksli zaten, cb250r da Honda muadili olarak alıyor payını. Allah korusun bir kaza olmadığı sürece zarar ettirmez. Aralarındaki en iyi seçenek de cb250r zaten. Bariz parça kalitesi farkı var. Cb250r hız ve ivme konusu hariç Mt25'den her konuda iyi. Freni, süspansiyonu, grenaj kalitesi. Sadece mt kadar gitmiyor o da tek silindir ve düşük beygir olduğundan. Karşılığını yakıt olarak verir. 100 ile sabit gitmeye 125'lik scooterlar bile yetiyor artık, içinize sineni alın bence. Borca girmek istemiyorum diyorsanız v15 güzel motosiklet. Ama o parayı versem ben sym Wolf 250 alırdım muhtemelen.
    Cok haklisin Kerem. Mt25 ve R25 altin gibi, her daim nakit karsiligi var. Arkadasimin 2020 mt25 ini biraz kullanmis ve cok begenmistim. Fakat suan sifir yamaha kitligi var ulkede.

    Birde 2. el yamaha almak ta biraz risk gibi. Akilli uslu motorun canini almamis kullaniciya denk gelmek lazim. Yeni kasa r25 de bi komsumda var oda cok memnun. ozellikle yakit konusunda yeni kasalar uzmuyor.

    sym wolf ilanlarda 20-25 civari 2015 model alti var. Servis ve yedek parca meselesi yuzunden sym ye cesaret edemem.

  15. #35
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi Suzuki' de? 2004 model malum hız canavarından bahsediyorsanız tamam, ama son dönemde hemen hepsinde bu sörun çözüldü.

    CFmoto' yu ben de önermiyorum, biraz araştıranlar nedenlerini görecektir. Lakin CBR' da krank kronik diye birşey yok, tecrübe etmeden ne nedir anlamadan oradan buradan okuduklarınızla yorum yapmayın, kağıt conta üzerine sıvı silikon sürüp kapak takan usta(!) ların lafıyla iki videosu var diye hareket etmeyin.

    Hero' ların belirli modellerinde sorunlar var. Örneğin en son gelen ve esasen benim her iki versiyonunu da çok sevdiğim modelleri olan XPulse200 ve XPulse200T modellerinde motor bloğundan anormal cızırtı sesi, ABS problemleri gibi birkaç küçük problemle birlikte gelmekte. Max hızın çok düşük olması da rakiplerine karşı biraz geride kalmasına neden oluyor, kalitesi ise fiyatına göre oldukça makul.

    Bajaj ile gerçek fikir sahibi olmak için AEA' nın videolarına bakın, yeterli cevap olacaktır, yetmiyorsa kullanıp satanlarla konuşun. Fiyat avantajı varken düşünülebilirdi, lakin şu an düşünecek birşey kalmadı.

    Cevap halen aynı, **CB250R**.
    Arkadaş zaten ikinci el demiş. son dönem suzuki'lik bir durum yok. Inazuma'da bile o güvenli freni bulamayanlardanım.
    Benim kardeşim CBR aldı. Aynısını yaşadı. Sattı. Alıcı arkadaş da yaşadı. Ben R25 almadan evvel niyetlendim. Bilinen bir Honda bayini aradım, doğrudan usta kendisi "kronik krank problemi var. ya cb250r alın ya r25'e yönelik artık Cbr gelmeyecek size net birşey diyemem" dedi. Asıl siz tecrübe etmeden ne nedir anlamadan okuduklarınızla yorum yapmamalısınız. Bunları yaşadım ben. Görmediğim bir tecrübeyi de paylaşmıyorum. Sataşmak başka birşey sizin yazdıklarınıza yanıt vermiyorum, sadece bu şekilde yazmanızı etik bulmadığımdan yanıtlıyorum yoksa bunun bir sonu yok. tek silindir makina sonuçta, illahi ki yoruluyor. forumda açılmış başlık dahi var:
    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/200124-cbr-250r-krank-kirma-problemi.html

    CB250R'a paranız yetiyorsa CB250R ama yetmiyorsa -kredi alacağım demişti ve anladığım kadarıyla 30k üstüne çıkacaksa sıfır bakıyor başlık sahibi bu yüzden önermedim. CBR 250 R için diyorsanız yukarda yazdıklarımın arkasından o telefon görüşmesinden sonra bana kimse anlatamaz bu durumu ki iki repsol biri komşumuz biri kardeşimde olmak üzere bunları deneyimledik.

    bende sıfır domi250 ile biraz daha ekonominizi düşünerek alt bantlarda birşey bakmanızı öneririm. vesselam.
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.

  16. #36
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    Hunk
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1-borcsuz v15 almak
    2-borcla honda,suzuki veya dominar almak.

    Borçsuz al kafan rahat olsun
    Madem hedef CB500F
    Takside vereceğin parayı biriktir bence

  17. #37

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi Suzuki' de? 2004 model malum hız canavarından bahsediyorsanız tamam, ama son dönemde hemen hepsinde bu sörun çözüldü.

    CFmoto' yu ben de önermiyorum, biraz araştıranlar nedenlerini görecektir. Lakin CBR' da krank kronik diye birşey yok, tecrübe etmeden ne nedir anlamadan oradan buradan okuduklarınızla yorum yapmayın, kağıt conta üzerine sıvı silikon sürüp kapak takan usta(!) ların lafıyla iki videosu var diye hareket etmeyin.

    Hero' ların belirli modellerinde sorunlar var. Örneğin en son gelen ve esasen benim her iki versiyonunu da çok sevdiğim modelleri olan XPulse200 ve XPulse200T modellerinde motor bloğundan anormal cızırtı sesi, ABS problemleri gibi birkaç küçük problemle birlikte gelmekte. Max hızın çok düşük olması da rakiplerine karşı biraz geride kalmasına neden oluyor, kalitesi ise fiyatına göre oldukça makul.

    Bajaj ile gerçek fikir sahibi olmak için AEA' nın videolarına bakın, yeterli cevap olacaktır, yetmiyorsa kullanıp satanlarla konuşun. Fiyat avantajı varken düşünülebilirdi, lakin şu an düşünecek birşey kalmadı.

    Cevap halen aynı, **CB250R**.
    Hocam zahmet edip yazdigin icin tesekkurler. senin yorumunu bilirkisi yorumu olarak kabul ediyorum herzaman.

    Peki Kuralz hocam gsx250r olmazmi sence, olmazsa neden olmaz? cb250r ile karsilastirirsan artilari eksileri nedir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

    Alıntı erensel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Borçsuz al kafan rahat olsun
    Madem hedef CB500F
    Takside vereceğin parayı biriktir bence
    hocam oyle de burasi turkiye. simdi 50 olan cb500f seneye 70 olur benim biriktirecegim para pul olur ise, ki sanki oyle olacak gibi, artik omur boyu cub motorla gezerim. full ekipman

  18. #38
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zahmet edip yazdigin icin tesekkurler. senin yorumunu bilirkisi yorumu olarak kabul ediyorum herzaman.

    Peki Kuralz hocam gsx250r olmazmi sence, olmazsa neden olmaz? cb250r ile karsilastirirsan artilari eksileri nedir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------



    hocam oyle de burasi turkiye. simdi 50 olan cb500f seneye 70 olur benim biriktirecegim para pul olur ise, ki sanki oyle olacak gibi, artik omur boyu cub motorla gezerim. full ekipman
    Parça temin + fiyat sorunu ve görüntüsüne nazaran düşük kalan max hızı gibi dezavantajları olmasa Suzuki çok daha mantıklı olabilirdi. Lakin aradığınız kriterlerde ve listedeki karşılaştırmada en mantıklısı CB250R. Max hız ve bu hıza ne kadar çabuk ivmelendiğiniz, siz sürati sevmeseniz de kaçış gereken durumlarda ve araç sollamalarında özellikle beklenmedik durumlarda hayat kurtaracaktır. Günlük kullanılacak bir motosiklette yedek parça temin/tedarik ve fiyatı ile yakıt tüketimi ön plana çıkar. Eğer ki arada bir kullanacağınız, keyfi bineceğiniz bir motosiklet olsaydı tavsiyemi GSX250R' dan yana kullanırdım. Ancak genel parça temini ve fiyatı, yaygın servis hizmeti, ağırlık/güç/sağlamlık/fiyat ortalamasının yüksekliği O' nu daha avantajlı hale getiriyor.

    Bunlara ek olarak eğer ağırlık ve max hızı sorun etmiyor, konfora önem veriyor, özellikle de artçılı yolculukta düşük hacim tercih ediyor olsaydınız Suzuki Inazuma 250GW' yi tavsiye ederdim.

    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş zaten ikinci el demiş. son dönem suzuki'lik bir durum yok. Inazuma'da bile o güvenli freni bulamayanlardanım.
    Benim kardeşim CBR aldı. Aynısını yaşadı. Sattı. Alıcı arkadaş da yaşadı. Ben R25 almadan evvel niyetlendim. Bilinen bir Honda bayini aradım, doğrudan usta kendisi "kronik krank problemi var. ya cb250r alın ya r25'e yönelik artık Cbr gelmeyecek size net birşey diyemem" dedi. Asıl siz tecrübe etmeden ne nedir anlamadan okuduklarınızla yorum yapmamalısınız. Bunları yaşadım ben. Görmediğim bir tecrübeyi de paylaşmıyorum. Sataşmak başka birşey sizin yazdıklarınıza yanıt vermiyorum, sadece bu şekilde yazmanızı etik bulmadığımdan yanıtlıyorum yoksa bunun bir sonu yok. tek silindir makina sonuçta, illahi ki yoruluyor. forumda açılmış başlık dahi var:
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-problemi.html

    CB250R'a paranız yetiyorsa CB250R ama yetmiyorsa -kredi alacağım demişti ve anladığım kadarıyla 30k üstüne çıkacaksa sıfır bakıyor başlık sahibi bu yüzden önermedim. CBR 250 R için diyorsanız yukarda yazdıklarımın arkasından o telefon görüşmesinden sonra bana kimse anlatamaz bu durumu ki iki repsol biri komşumuz biri kardeşimde olmak üzere bunları deneyimledik.

    bende sıfır domi250 ile biraz daha ekonominizi düşünerek alt bantlarda birşey bakmanızı öneririm. vesselam.
    CBR250R krank kırıyor deniliyor. Bunu söyleyenler ya motosikletin ikinci, üçüncü, beşinci, onuncu sahipleri ya da daha A2 ehliyetini yeni almış, "-bu makine kesiciye kaçta giriyor?", "-kırmızıda kesiciye sokayım", motoru çalıştırır çalıştırmaz "-bir gaz ver bakayım" tipleri. İlk sahiplerinden nedense (malum kesim hariç) hiç krank kırma veya benzeri şikayet duymadım. Ayrıca hatırlatırım ki CRF250' de hala aynı motoru kullanıyor. Acaba neden CRF' ler bunlar gibi krank kırmıyor? Orjinal parça ile kataloğa uygun toplanmış ve rodaj kurallarına da uyulmuş ise onarımı yapılmış motorun da tekrar krank kırması normal değildir. Ya parça üretim hatalı ya da teknisyen hatasıdır. Böyle bir durumda yapılması gereken eğer bir yıl dolmamış ise firma ile görüşmek olurdu. Burada tartışacak birşey yok, kimlerin o motosiklete ne şekilde davrandığını herkes biliyor. Gidip GoldWing alın, aynısını yapın bakalım motor parçalanır mı parçalanmaz mı onu da hep birlikte görelim. İşte şimdi sizin de belirttiğiniz gibi sataşma oldu.

    Ayrıca bilinmesini isterim ki birden fazla CBR250R sahibi olmuşumdur. Bunlardan biri şu anda 94.000km' de ve hala aktif kullanılıyor. Bir de CRF250L aynı motora sahip, sanırım 46.000 civarı da o oldu. Krank da kırılmadı. Yani sizin belirttiğiniz gibi "-Asıl siz tecrübe etmeden ne nedir anlamadan okuduklarınızla yorum yapmamalısınız." gibi bir durum söz konusu değildir, bilginiz olsun.
    mattiadestro bunu beğendi.

  19. #39
    ChuckBerry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Kendi kullandığım motosiklet olan Cb250r sizlere de tavsiyemdir. Torku, amortisörleri, frenleri, düşük yakıt tüketimi, kronik sorunu olmaması gibi etkenler sizi çok tatmin edecektir.

  20. #40

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parça temin + fiyat sorunu ve görüntüsüne nazaran düşük kalan max hızı gibi dezavantajları olmasa Suzuki çok daha mantıklı olabilirdi. Lakin aradığınız kriterlerde ve listedeki karşılaştırmada en mantıklısı CB250R. Max hız ve bu hıza ne kadar çabuk ivmelendiğiniz, siz sürati sevmeseniz de kaçış gereken durumlarda ve araç sollamalarında özellikle beklenmedik durumlarda hayat kurtaracaktır. Günlük kullanılacak bir motosiklette yedek parça temin/tedarik ve fiyatı ile yakıt tüketimi ön plana çıkar. Eğer ki arada bir kullanacağınız, keyfi bineceğiniz bir motosiklet olsaydı tavsiyemi GSX250R' dan yana kullanırdım. Ancak genel parça temini ve fiyatı, yaygın servis hizmeti, ağırlık/güç/sağlamlık/fiyat ortalamasının yüksekliği O' nu daha avantajlı hale getiriyor.

    Bunlara ek olarak eğer ağırlık ve max hızı sorun etmiyor, konfora önem veriyor, özellikle de artçılı yolculukta düşük hacim tercih ediyor olsaydınız Suzuki Inazuma 250GW' yi tavsiye ederdim.



    CBR250R krank kırıyor deniliyor. Bunu söyleyenler ya motosikletin ikinci, üçüncü, beşinci, onuncu sahipleri ya da daha A2 ehliyetini yeni almış, "-bu makine kesiciye kaçta giriyor?", "-kırmızıda kesiciye sokayım", motoru çalıştırır çalıştırmaz "-bir gaz ver bakayım" tipleri. İlk sahiplerinden nedense (malum kesim hariç) hiç krank kırma veya benzeri şikayet duymadım. Ayrıca hatırlatırım ki CRF250' de hala aynı motoru kullanıyor. Acaba neden CRF' ler bunlar gibi krank kırmıyor? Orjinal parça ile kataloğa uygun toplanmış ve rodaj kurallarına da uyulmuş ise onarımı yapılmış motorun da tekrar krank kırması normal değildir. Ya parça üretim hatalı ya da teknisyen hatasıdır. Böyle bir durumda yapılması gereken eğer bir yıl dolmamış ise firma ile görüşmek olurdu. Burada tartışacak birşey yok, kimlerin o motosiklete ne şekilde davrandığını herkes biliyor. Gidip GoldWing alın, aynısını yapın bakalım motor parçalanır mı parçalanmaz mı onu da hep birlikte görelim. İşte şimdi sizin de belirttiğiniz gibi sataşma oldu.

    Ayrıca bilinmesini isterim ki birden fazla CBR250R sahibi olmuşumdur. Bunlardan biri şu anda 94.000km' de ve hala aktif kullanılıyor. Bir de CRF250L aynı motora sahip, sanırım 46.000 civarı da o oldu. Krank da kırılmadı. Yani sizin belirttiğiniz gibi "-Asıl siz tecrübe etmeden ne nedir anlamadan okuduklarınızla yorum yapmamalısınız." gibi bir durum söz konusu değildir, bilginiz olsun.
    Cok tesekkurler Kuralz hocam. Honda bircok yonuyle daha avantajli. Verdiginiz bilgiler icin tekrar tesekkurler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    Alıntı ChuckBerry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi kullandığım motosiklet olan Cb250r sizlere de tavsiyemdir. Torku, amortisörleri, frenleri, düşük yakıt tüketimi, kronik sorunu olmaması gibi etkenler sizi çok tatmin edecektir.
    yorumunuz icin tesekkurler hocam, evet honda her yonden beni tatmin edecek anlasilan


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)