Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Afrika Twin Sportadventure

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Bakıyorum da bütün yorumcular Afrika twin adventure öve öve bitiremiyorlar. Sizce off road düşünmeyen kişilere de uygunmudur? Şehir içi özellikle DCT li olan ve şehir dışı her işi yapar diyorlar. Hatta bir yorumcu Avrupalı rakiplerini tokat manyağı yapar diyor. Ne dersiniz?


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakıyorum da bütün yorumcular Afrika twin adventure öve öve bitiremiyorlar. Sizce off road düşünmeyen kişilere de uygunmudur? Şehir içi özellikle DCT li olan ve şehir dışı her işi yapar diyorlar. Hatta bir yorumcu Avrupalı rakiplerini tokat manyağı yapar diyor. Ne dersiniz?
    Kimmis o yorumcu ?

  3. #3

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Motopixel, motosiklet istasyonu, motoron dergisi hepsinin videosu var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

    Burada Triumph Tiber ducati multi falan konuştuk Afrika neden hiç geçmedi ilginç. Bu yorumcular başka bir motorumu anlatmışlar?

  4. #4
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    İşe dct africayla git gel yapan arkadasım var. Gayet de yaparsın problem yok.

  5. #5
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakıyorum da bütün yorumcular Afrika twin adventure öve öve bitiremiyorlar. Sizce off road düşünmeyen kişilere de uygunmudur? Şehir içi özellikle DCT li olan ve şehir dışı her işi yapar diyorlar. Hatta bir yorumcu Avrupalı rakiplerini tokat manyağı yapar diyor. Ne dersiniz?
    Hic bir motosiklet her isi yapmaz. Mesela 250kg ustu aygir gibi bir motosikletle sehir icinde bogusmam sahsen. Eger off road düşüncesi yoksa, hem sehir ici hem de sehir disi kullanim onemliyse, butce de yeterliyse, Superduke GT dusunurdum.

  6. #6

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    KTM yakıtsız ağırlık 220 kg, hafif değil. Afrika dct şehir içi için tercih nedeni olabilir

  7. #7

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motopixel, motosiklet istasyonu, motoron dergisi hepsinin videosu var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

    Burada Triumph Tiber ducati multi falan konuştuk Afrika neden hiç geçmedi ilginç. Bu yorumcular başka bir motorumu anlatmışlar?
    Hepsinin inceleme videosu olabilir.Sen, "Hatta bir yorumcu Avrupalı rakiplerini tokat manyağı yapar diyor" diyosun.

    Kim bu yorumcu ? Bence boyle biri yok,tamamen senin uydurman.

  8. #8

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Sevgili Hırbonen, beni şaşırttın doğrusu. Daha önceki yorumlarında Honda’yı iyi bilen ve destekleyen bir tavrın vardı. Tokat manyağı yapar diyorlar lafıma üstelik de yorumcuların adını da verdim, halen inanmıyorsun. Bu cümle tam olarak şu video incelemede geçiyor. Adam üzerine basa basa konuşuyor hem de. Video şu: https://www.youtube.com/watch?v=nl9CXvuSSeQ

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Yorumcu Mustafa Güçlü, Motosiklet istasyonu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

    24:34 dakikada cümle geçiyor,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    Demek ki neymiş; bu senin uydurman demeden önce soracakmışsın: hangi video da diye.

  9. #9

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Hırbonen, beni şaşırttın doğrusu. Daha önceki yorumlarında Honda’yı iyi bilen ve destekleyen bir tavrın vardı. Tokat manyağı yapar diyorlar lafıma üstelik de yorumcuların adını da verdim, halen inanmıyorsun. Bu cümle tam olarak şu video incelemede geçiyor. Adam üzerine basa basa konuşuyor hem de. Video şu: https://www.youtube.com/watch?v=nl9CXvuSSeQ

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Yorumcu Mustafa Güçlü, Motosiklet istasyonu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

    24:34 dakikada cümle geçiyor,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    Demek ki neymiş; bu senin uydurman demeden önce soracakmışsın: hangi video da diye.
    Yav kusura bakma,ben nickleri karistirdim :D

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ini-almis.html

    Bu kivanc benim gozumde u.kalkavan,salih vs iste her neyse o.

    Neyse,o tokatlar dedigin kanala da uye oldum eheeh

    fazla para vermeyi dert etmeyecek,namim sanim yurusun,anahtari masaya koydum mu havasi olsun dertleri olmayan insanlarin tumu zaten Crf1100,crf1100 adv aliyor.. ki eskisi gibi fiyat avantaji olmadigi halde.

    Alemin kralidir bence ve turkiye sartlarinda alinabilecek en mantikli adv motordur.

  10. #10

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Mantıklı trolleyin yahu; asfaltta Multistrada varken Afrika Twin tokat manyağı yapar demek ziyadesiyle saçma olur! Bu arada MTS ufağından bahsediyorum; AT'den 150 cc ufak motorlu olandan, abisini olaya dahil etmeyi düşünmedim bile...

  11. #11

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mantıklı trolleyin yahu; asfaltta Multistrada varken Afrika Twin tokat manyağı yapar demek ziyadesiyle saçma olur! Bu MTS ufağından bahsediyorum yani; AT'den 150 cc ufak motorlu olandan...
    He iyi ondan bahsetmen iyi olmus tabi..

    Tercih meselesi tabii.İnsanlar tercihini, turkiye de ve yurtdisinda africa dan yana kullandiklari acik.

  12. #12
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    Şaka maka ben AT.lerin motor ve egzoz sesini çok seviyorum, gürül gürül. Böyle tok ve kendinden emin.

  13. #13

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    He iyi ondan bahsetmen iyi olmus tabi..

    Tercih meselesi tabii.İnsanlar tercihini, turkiye de ve yurtdisinda africa dan yana kullandiklari acik.
    Tercihlerin pek çok sebebi var ve doğru yanlış yok. Ama "tokat manyağı yapar" net yanlış yani. Normal şartlar altında ben de AT tercih ederim de Korlas son zamanlarda sağlam damping yapıyor, fiyatta şu an Ducati çok cazip...

  14. #14

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercihlerin pek çok sebebi var ve doğru yanlış yok. Ama "tokat manyağı yapar" net yanlış yani. Normal şartlar altında ben de AT tercih ederim de Korlas son zamanlarda sağlam damping yapıyor, fiyatta şu an Ducati çok cazip...
    Valla cyan ben pek damping goremiyorum.Hayvan gibi fiyat cekip onun ustunu silip korlas avantaji ile x fiyatla satista demekle beni kandiramazlar.

    Tel jantli elektronik suspansiyonlu modelinin fiyati Africa Adv Es fiyati ile kafa kafaya,ki cok muhtemeldir bir honda bayine gittiginde indirimi de alirsin.

    Dunyanin neresinde bu multi 950 s At adv es ile ayni fiyatlara satiliyor ?

    Ustelik japon oldugu icin ekstra vergilendirmeye tabi oldugu halde durum bu sekilde.

  15. #15

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    OUzun zamandır bu segmenti inceliyorum. Honda nın sağlamlığı ve sorunsuzluğu ile birlikte düşünülünce tokat manyağı yapar haklı olabilir. Multistrada veri olarak asfaltta çok iyi görünebilir ama gerçek sürüşte bu bir fark yaratmıyor AT ülkemizin çukurlu yollarını düşününce mantıklı. DCT ile şehir içi de işgörüyorsa daha ne olsun. Ama AT de 6000 km servis aralığı büyük sorun Diğerleri 15.000 Sanırım yurt dışında 10.000 km Honda Türkiye resmen tüketiciyi kazıklıyor

  16. #16

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla cyan ben pek damping goremiyorum.Hayvan gibi fiyat cekip onun ustunu silip korlas avantaji ile x fiyatla satista demekle beni kandiramazlar.

    Tel jantli elektronik suspansiyonlu modelinin fiyati Africa Adv Es fiyati ile kafa kafaya,ki cok muhtemeldir bir honda bayine gittiginde indirimi de alirsin.

    Dunyanin neresinde bu multi 950 s At adv es ile ayni fiyatlara satiliyor ?

    Ustelik japon oldugu icin ekstra vergilendirmeye tabi oldugu halde durum bu sekilde.
    Hırbonen dersini iyi çalışmamışsın ES'li en ucuz AT 203.000₺, ES'li en ucuz MTS (Korlas teşvikli) 177.000₺. Üstelik MTS daha dolu. Bu tabloda ben her seferinde MTS alırım, AT alana garip bakarım. (Bu fiyatlarda motor alan adam yok ikinci eliymiş falan demesin, ayıp... Al kullan / keyfini sür kardeşim, küçük hesap yapacaksan bu premium aletlerle işin ne?)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------

    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OUzun zamandır bu segmenti inceliyorum. Honda nın sağlamlığı ve sorunsuzluğu ile birlikte düşünülünce tokat manyağı yapar haklı olabilir. Multistrada veri olarak asfaltta çok iyi görünebilir ama gerçek sürüşte bu bir fark yaratmıyor AT ülkemizin çukurlu yollarını düşününce mantıklı. DCT ile şehir içi de işgörüyorsa daha ne olsun. Ama AT de 6000 km servis aralığı büyük sorun Diğerleri 15.000 Sanırım yurt dışında 10.000 km Honda Türkiye resmen tüketiciyi kazıklıyor
    Evet Honda iyi düdüklüyor bizi burada; yurt dışında 12.000km servis aralığı olan motorların hepsi burada 6.000km. Bir de utanmadan altı ayda bir gelin diyorlar... Yaygın servis ağı, servis kalitesi, iyi yedek parça stoğu vs. gibi avantajlar için bir noktaya kadar sineye çekilir.

  17. #17

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hırbonen dersini iyi çalışmamışsın ES'li en ucuz AT 203.000₺, ES'li en ucuz MTS (Korlas teşvikli) 177.000₺. Üstelik MTS daha dolu. Bu tabloda ben her seferinde MTS alırım, AT alana garip bakarım. (Bu fiyatlarda motor alan adam yok ikinci eliymiş falan demesin, ayıp... Al kullan / keyfini sür kardeşim, küçük hesap yapacaksan bu premium aletlerle işin ne?)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------



    Evet Honda iyi düdüklüyor bizi burada; yurt dışında 12.000km servis aralığı olan motorların hepsi burada 6.000km. Bir de utanmadan altı ayda bir gelin diyorlar... Yaygın servis ağı, servis kalitesi, iyi yedek parça stoğu vs. gibi avantajlar için bir noktaya kadar sineye çekilir.
    Ben dersime calistim,tel jantli multi s demistim.

    Tel jantli 950s 204.490 tl
    Multi 950s 177.490 tl
    Multi 950 147.490 tl


    Crf1100 150.300 tl
    Crf1100 adv es 203.700 tl

    Korlas bu fiyatlar uzerinden indirim yapabilecegini düşünmüyorum.

    Honda ise, bayiye gore degismekle birlikte, rahatlikla 10.000 tl ye kadar indirim alinabilecegini dusunuyorum.

    Neyse,hic indirim olmasin canim.Sen bu fiyatlarda 950 alabilirsin.Ama ben de sana garip bakarim ve sebebi neydi ki derim

  18. #18

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben dersime calistim,tel jantli multi s demistim.

    Tel jantli 950s 204.490 tl
    Multi 950s 177.490 tl
    Multi 950 147.490 tl


    Crf1100 150.300 tl
    Crf1100 adv es 203.700 tl

    Korlas bu fiyatlar uzerinden indirim yapabilecegini düşünmüyorum.

    Honda ise, bayiye gore degismekle birlikte, rahatlikla 10.000 tl ye kadar indirim alinabilecegini dusunuyorum.

    Neyse,hic indirim olmasin canim.Sen bu fiyatlarda 950 alabilirsin.Ama ben de sana garip bakarim ve sebebi neydi ki derim
    Konu asfalt ki? Tel jant ne alaka? (Yazdığım ilk mesajda çerçeveyi oturtmuştum...) Asfaltta kullanacak adam için tel jant tamamen dert masraf? Zaten bu kiloda motosikletler için tel jant çok anlamlı bir özellik sayılmaz. Teknik arazi yapacak aletler değiller...

    Senin verdiğin fiyatlar kafa kafaya; Honda'ya bayide 10.000 indirim alacağını farzetsen bile üçte bir servis aralığı, pahalı aküsü (bildin mi?) vb. ile geriye düşer. Yamulmuyorsam MTS de daha dolu ve daha özellikli geliyor; o "teorik" 10.000 farkı da pek âlâ ona sayabiliriz...

  19. #19
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM yakıtsız ağırlık 220 kg, hafif değil. Afrika dct şehir içi için tercih nedeni olabilir
    Hem ıslak ağırlık, hem boyut, hem de güç arasında bariz fark mevcut. Ama SDR-GT araziye gelmez. Onun dışında AT'nin etrafında 4 döner. Tabii ki fiyatı da ona göre. Burada başlangıç fiyatları arasında $6000'dan fazla fark mevcut.

  20. #20

    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu asfalt ki? Tel jant ne alaka? (Yazdığım ilk mesajda çerçeveyi oturtmuştum...) Asfaltta kullanacak adam için tel jant tamamen dert masraf? Zaten bu kiloda motosikletler için tel jant çok anlamlı bir özellik sayılmaz. Teknik arazi yapacak aletler değiller...

    Senin verdiğin fiyatlar kafa kafaya; Honda'ya bayide 10.000 indirim alacağını farzetsen bile üçte bir servis aralığı, pahalı aküsü (bildin mi?) vb. ile geriye düşer. Yamulmuyorsam MTS de daha dolu ve daha özellikli geliyor; o "teorik" 10.000 farkı da pek âlâ ona sayabiliriz...
    Tamam tel jant asfalt ucin gerekli olmayabilir ama cok havali durdugu asikar

    Dukati de bunu biliyor ki tum mts modellerde tel jant opsiyonu sunuyor.Yoksa mts ile kimse atlayip ziplamayacak ama guzel bir opsiyon bence.

    Ben adv de olmayan ama mts de olan ozellikler nedir merak ettim simdi.Cunku adv de bildigin kadariyla yok yok.

    Ucte bir servis araligi mi ? Sen de biliyosun ki ilk 1 yil icinde ne kadar sorun varsa cikar.

    Ondan sonra her 10.000 de yag ,her 20.000 de hava filtresi ile degistir gelsin yuzbinlerce km.honda bu sonucta,nazli italyan kizi degil.

    65.000 de hic bir sorun yokken senin korktugun valve ayarina baktik ayar bile istemedi..hayvan bisey istemiyor,yemini suyunu ver yeter


    ANES MOTOR
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)