Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Mobylette custom

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Evet arkadaşlar hemen kendımden kısaca bahsedeyim tanışma kısmına başlık atmadım adım doğan antalyada yaşıyorum tam bir iki zamanlı hastasıyım simdi konumuza gelelim
    Ucuz yollu aldıgım plakalı ruhsatlı sase motor no uzerınde olan fakat devri olmayan üatüne borc harc vb durum olmayan bir mobilet devir alamadım cunku ruhsat sahibinden alamadım ruhsat sahibi antalyanın biraz dış kısmında oturuyor ve iletişim kuramadım henuz motoru sozleşmeli sattığı kişiden bende sözleşmeli sekilde aldım biraz kesme biçme işlemi yaparak arka kısmı iptal ettim resim eklemeyi cözdükten sonra detaylı resimler sizinle paylaşacağım

    https://resimyukle.io/g/r5OnEx4WFS

    https://resimyukle.io/g/DtfrKy4nWP

    Linkler inşallah calısıyordur yapmak istedigim şey kuyruk iptali tek kişilik sele kalın cross lastikler m gidon üzerne takılı direksiyon aynası biraz custom havası verip 1987 model motorum ile dikkat çekmek ve haftalık izin günlerimde zaman geçirmek

    Yapılacak işlemler bi kısmını yaptım üyeliğim aktif olana kadar gecen zaman içersinde listem bu şekilde


    Krank biyel kolu ₺
    Krank keceleri ₺
    Krank bilyaları₺
    Conta takımı₺
    47 mm piston sekman₺
    Silindir içi modifikasyon₺
    Silindir takozları₺
    Cırcır egzoz₺

    Sıfır benzin deposu (beldeyama)
    Sıfır mafsal (beldeyama)
    Cafe racer m gidon₺
    Cafe racer kuru kafa elcik takımı₺
    Cafe racer gidon aynası
    Cafe racer iskelet el sinyal 4 adet
    Antep işi özel el yapımı sele₺
    2.75x17 rova servis cross lastik takımı₺
    Sağ sol komple kütük
    Sol kumanda sinyal korna
    Fren müşürü
    Ön amortisör körüğü
    Stop lamba komple₺
    Ön arka fren balataları
    Km saati
    Km teli
    Km rediktörü
    Kasnak
    Ön arka kasnak dişlileri
    Far diyod
    Sinyal flasör

    Şase kesme biçme ve sağlamlaştırma
    Haftalarca süren örnek araştırması ve yaratıcılık sonucu ortaya çıkan şase

    Kusura bakmayın nokta virgül yazım sürüyle hata dolu şimdiden destek veren veya olumlu olumsuz fikir veren herkeze teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Elinize sağlık güzel birşey ortaya çıkacak gibi.
    Resimleri hayrıma düzelteyim








  3. #3

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Cok saolun duzeltiğiniz için peki nasıl bu şekılde paylastıgınızıda açıklarsanız aydınlanırım en azından bi dakine kendı basımızı kendimiz kaşırızboya için boya sokucuyle boyayı soktum bu hafta izin günümde kaynak yerlerini macunla duzeltıcem sonra astar atıcam

  4. #4

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Hızlıresimden fotoğrafları girin ve url olan kısımdaki linki kopyalayıp yapıştırın. Gelişmiş cevap kısmından da linkleri urleye çevir yapın.

  5. #5

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Alıntı ALİCEM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızlıresimden fotoğrafları girin ve url olan kısımdaki linki kopyalayıp yapıştırın. Gelişmiş cevap kısmından da linkleri urleye çevir yapın.
    Teşekkürler

  6. #6

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Size naçizane tavsiyem yeniden resim çekerseniz biraz açık alanda çekin. Motosiklet arada kaybolmuş.

  7. #7

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size naçizane tavsiyem yeniden resim çekerseniz biraz açık alanda çekin. Motosiklet arada kaybolmuş.
    Artık onu bitirdikten sonra Dağda bayırda diyelim Allahın izniyle ama dikkate alıcam dediğinizde haklısınız

  8. #8
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı Yoklomonas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok saolun duzeltiğiniz için peki nasıl bu şekılde paylastıgınızıda açıklarsanız aydınlanırım en azından bi dakine kendı basımızı kendimiz kaşırızboya için boya sokucuyle boyayı soktum bu hafta izin günümde kaynak yerlerini macunla duzeltıcem sonra astar atıcam
    fotoğrafı tek ve tam boy açacak şekilde Verdiğiniz linkteki fotoğrafların üzerine tıklayın
    O linki buradaki fotoğraf ekleme kısmına ekleyin.

  9. #9

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fotoğrafı tek ve tam boy açacak şekilde Verdiğiniz linkteki fotoğrafların üzerine tıklayın
    O linki buradaki fotoğraf ekleme kısmına ekleyin.
    Bi sonraki paylaşımımda deneyeceğim teşekkürler

  10. #10

    Üyelik
    27 Mart 2021
    Sürüden ayrılıp güzel birşey çıkaracaksınız gibi gözüküyor. Peki muayeneye sokacak mısınız? Muayeneye sokarsanız yaşadığınız durumu anlatmanız bu tarz projeleri düşünenler için faydalı olacaktır.

  11. #11

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Alıntı Akhneton adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürüden ayrılıp güzel birşey çıkaracaksınız gibi gözüküyor. Peki muayeneye sokacak mısınız? Muayeneye sokarsanız yaşadığınız durumu anlatmanız bu tarz projeleri düşünenler için faydalı olacaktır.
    Bu konuda hemen aydınlatayım sizleri motorumun iki kişilik koltugu var fabrika cıkısı bendeki ruhsat eski tip kagıt ruhsatve seri numarası hala aktıf muaneye icin randevu alabiliyorum yenı ruhsatşarda tasıma kapasitesi surucu dahıl olarak hesaplanır ve ıkı kısı yazar fakatbrnde durum farklı cunku eskı ruhsatlarda surucu sayılmaz ve istiham hakkı olarak belirtilir benım ruhsatta ise istiham hakkı yanç tasıma hakkı kısmı boş yani tek kişilik oldugu için muaneyede sorun yaşamıcağımı bizzat tuvturk calısanından ögrendim
    Kavamı kurcalıyan kısım motor 87 den beri muayeneye hiç girmemis ve muayene borcu yok ruhsatta ise motorlu bisiklet olarak geçiyor bu araçta muayene şartmı bilemedim ben yinede yaptırıcam tabiki tüm işlemler bittikten sonra

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

    Alıntı Akhneton adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürüden ayrılıp güzel birşey çıkaracaksınız gibi gözüküyor. Peki muayeneye sokacak mısınız? Muayeneye sokarsanız yaşadığınız durumu anlatmanız bu tarz projeleri düşünenler için faydalı olacaktır.

    Sürüden ayrılma kısmına ise tamamen katılıyorum Türkiye de maalesef custom
    Calısmaları pek yok Mobylette ruhu ise ya full orjinal nikel maşa jant yada yarıslık full cıplak şekilde toparlanıyor bu tarz çalışma yapmayı düşünen arkadaslar benim konum ile veya daha fazla seçenek için arama motorunda mbk custom veya tumos custom olarak yurt dısı forumlarına göz gezdirebilirler

    https://resimyukle.imageupload.worke...E3A3E70DC5.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

    resmi yine beceremedik ama ilham kaynagım linkdeki motor oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

    https://resimyukle.imageupload.worke...E3A3E70DC5.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Resimleri link olarak paylasıyorum affedin arkadaşlar zamanla ögrenicez inşallah daha acemiyiz

  12. #12
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı Yoklomonas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda hemen aydınlatayım sizleri motorumun iki kişilik koltugu var fabrika cıkısı bendeki ruhsat eski tip kagıt ruhsatve seri numarası hala aktıf muaneye icin randevu alabiliyorum yenı ruhsatşarda tasıma kapasitesi surucu dahıl olarak hesaplanır ve ıkı kısı yazar fakatbrnde durum farklı cunku eskı ruhsatlarda surucu sayılmaz ve istiham hakkı olarak belirtilir benım ruhsatta ise istiham hakkı yanç tasıma hakkı kısmı boş yani tek kişilik oldugu için muaneyede sorun yaşamıcağımı bizzat tuvturk calısanından ögrendim
    Kavamı kurcalıyan kısım motor 87 den beri muayeneye hiç girmemis ve muayene borcu yok ruhsatta ise motorlu bisiklet olarak geçiyor bu araçta muayene şartmı bilemedim ben yinede yaptırıcam tabiki tüm işlemler bittikten sonra

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------




    Sürüden ayrılma kısmına ise tamamen katılıyorum Türkiye de maalesef custom
    Calısmaları pek yok Mobylette ruhu ise ya full orjinal nikel maşa jant yada yarıslık full cıplak şekilde toparlanıyor bu tarz çalışma yapmayı düşünen arkadaslar benim konum ile veya daha fazla seçenek için arama motorunda mbk custom veya tumos custom olarak yurt dısı forumlarına göz gezdirebilirler

    https://resimyukle.imageupload.worke...E3A3E70DC5.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

    resmi yine beceremedik ama ilham kaynagım linkdeki motor oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

    https://resimyukle.imageupload.worke...E3A3E70DC5.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Resimleri link olarak paylasıyorum affedin arkadaşlar zamanla ögrenicez inşallah daha acemiyiz


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

    Alıntı Yoklomonas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda hemen aydınlatayım sizleri motorumun iki kişilik koltugu var fabrika cıkısı bendeki ruhsat eski tip kagıt ruhsatve seri numarası hala aktıf muaneye icin randevu alabiliyorum yenı ruhsatşarda tasıma kapasitesi surucu dahıl olarak hesaplanır ve ıkı kısı yazar fakatbrnde durum farklı cunku eskı ruhsatlarda surucu sayılmaz ve istiham hakkı olarak belirtilir benım ruhsatta ise istiham hakkı yanç tasıma hakkı kısmı boş yani tek kişilik oldugu için muaneyede sorun yaşamıcağımı bizzat tuvturk calısanından ögrendim
    Kavamı kurcalıyan kısım motor 87 den beri muayeneye hiç girmemis ve muayene borcu yok ruhsatta ise motorlu bisiklet olarak geçiyor bu araçta muayene şartmı bilemedim ben yinede yaptırıcam tabiki tüm işlemler bittikten sonra

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------




    Sürüden ayrılma kısmına ise tamamen katılıyorum Türkiye de maalesef custom
    Calısmaları pek yok Mobylette ruhu ise ya full orjinal nikel maşa jant yada yarıslık full cıplak şekilde toparlanıyor bu tarz çalışma yapmayı düşünen arkadaslar benim konum ile veya daha fazla seçenek için arama motorunda mbk custom veya tumos custom olarak yurt dısı forumlarına göz gezdirebilirler

    https://resimyukle.imageupload.worke...E3A3E70DC5.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

    resmi yine beceremedik ama ilham kaynagım linkdeki motor oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

    https://resimyukle.imageupload.worke...E3A3E70DC5.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Resimleri link olarak paylasıyorum affedin arkadaşlar zamanla ögrenicez inşallah daha acemiyiz
    Resim yuklemek icin de su sekilde yapin. Yuklediginiz resmin linkini alin, insert image tiklayin acilan pencereye linki yapistirin, oldu da bitti masallah.


  13. #13

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Sanırım telefondan girdiğim için inster imageyi göremiyorum

  14. #14

    Üyelik
    27 Mart 2021
    Ben de ilerde uyguna bir r80 alıp 20.000 lira harcayıp profesyonel bir iş çıkarmayı düşünüyorum.Ancak şuan ki Türkiye koşullarında bu iş zor. Ya custom'a değer vermiyorlar ya da alçak gidon takıp, bir yuvarlak Çin işi far bir de siyaha boyatıp özel motor diye kurnazlık yapıyorlar.

  15. #15

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Bmw nın boxer tip bir motoruyla bende düsünüyorum ama once küçüktenbaşlayıp hayal güçümü denemek ve deneyim kazanmak istedim olaya dümdüz dalmamak lazım diye düsünüyorum sizlerinde projeye eklemek ben olsam sunu da soyle yapabilirdim demek istediğiniz şeyler varsa merakla bekliyprum

  16. #16

    Üyelik
    27 Mart 2021
    Kişisel bir cevap olacak ama ben olsam seleyi güzel bir deriyle kaplatırdım. Depoya süs verecek şekilde akrilik pas görünümlü boyayla urungu (yol gösteren) yazardım. Ya da istediğiniz herhangi bir ismi verirseniz projeniz daha özgün ve güzel olacaktır.

  17. #17

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Pas görünümü aklım geldi fakat kendime güvenemedim kim yapar bilmedigim ıcınde bi o secenegi projeyi bitirip daha ileri boyuta tasıma asamasında yapacagım depo üstüne ve seleye kahverengi. Bakla. Dilim kaplamayı düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

    Motorumun ismini ise hem ky plakadan ötürü hemdesiyah tuhsat renginden dolayı Kara Yılan düsündüm. Yılan gibiolurinsallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------



    Bu depoda hortumu tutan parçanın ismi ile depoya takılan plastiğin ismi nedir acaba tasarım cok hos

  18. #18

    Üyelik
    24 Mart 2021


    Astar boyamı attım eger tahtakalede bulursam akçalı parlak siyah ve vernık alıcam bulamasamda artık yasaklardan sonra sanayiden alıcaz

  19. #19
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Projenizde dikkatimi çeken ve kısa vadede kendisini gösterecek, ciddi sıkıntı yaratabilecek bir sorun gözüme çarptığı için paylaşmak isterim.

    Arka amortisörünüzün üst bağlantı noktasında bir tasarım hatası var. Malesef ki o şekilde bir bağlantı kısa sürede deformasyona, boşluk ve kopmaya neden olacaktır. Arka amortisörü bağlamayı planladığınız kısımda amortisörü şaseye cıvata ile dıştan sabitlemek yerine; aynı bağlantıya dıştan atacağınız başka bir parça ile köprü kurup, amortisörü bu iki parça arasında bırakıp civata ile bu aralıkta sabitlemenizi öneririm. Aksi halde yanal etkiyecek kuvvetin fazlalığı sorunlara neden olacaktır.

    Kabaca çizerek göstermek istedim, umarım yardımı olur.

  20. #20

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Dediğinize katılmak ile beraber mobiletin fabrika cıkısındada dısarıdan cıvatalı sekildedir bu baglamda gerek duymadım ama daha sağlam şase ve daha büyük motorlarda dediğiniz tasarım uygulanabilir




    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler