Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Uzun yol için Motor Seçiminde Tecrübenize Danışmaya geldim | RX3-S | MT25

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Ocak 2016
    Herkese selamlar,

    Tecrbüye çok önem veririm onun için görüşleriniz bende büyük fikirler uyandıracaktır.

    50.000 TL yi bulan bir bütçem var, Sadece ama sadece şehir dışı yol ve kamp yapmak için motor alacağım.

    Önceden scooter ve Bajaj rs200 deneyimim oldu, ancak şu konuda karar veremiyorum.

    Mondial Rx3-s Evo mu almalıyım (şimdilik mantıklı geliyor) veya Biraz eski kasa Yamaha MT25 alıp siperlik,arka çantalar gibi eklemeler yapıp Yamaha mı kullanmalıyım .

    Bu motosikletler hakkında bilgisi olanların önerilerini merak ediyorum . Uzun yol yapacaksan XXX. ' i seç gibi Veya şu marka modeli dene , yada şuna ekleme yapıp kullansan daha mantıklı gibi.

    Değerli görüşlerinizi Bekliyorum.

    Muhabbetiniz bol olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    recaip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2020
    Kamp, canta, ruzgari kesme vs gibi etkenler dusunuldugunde Evo daha mantikli. Surus dinamigi, parca kalitesi, ikinci el vs isin icine katmadan konusuyorum.
    Mt25 daha kucuk kaliyor, tirlari sollarken ruzgarli havalarda mt7 ile savruldugum cok oldu. mt25 ile de savrulmamak icin bir neden yok. Mt25 siperlik, canta vs ile de o islerin motoru tam olmuyor. Ayrica ben herzaman daha yeni yada sifir motor alinmasini savunurum.

  3. #3
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Ben de seneye bu zamanlar böyle bir konu açacağım nasip olursa ama daha çok kamp atmalı büyük turlarda kullanıp dönünce az zararla elden çıkacak motosikletleri düşüneceğim. Türkiye turu olur, Orta Asya olur. Büyük ihtimal 10 küsür yaşlarında bir Honda alırım. Varadero, transalp, paneuropa tarzında. Ya da eski bir GS.

    Mt-25'i istediğin kadar doldur, süsle bu işi yapmak için gereksiz bir motosiklet. R25 ile çok bir farkı yok. Sadece grenajları kırılmış R25 gibi düşün. Dominar400 alırdım ben olsam o bütçeyle. Tam istediğin işleri yapacak motosiklet, şehir içinde de gayet iyi. Mt25 düşündüğüne göre araziye, toprağa girmeyeceksin demek ki çok fazla. Köy yolunda falan her motosiklet gider zaten orası önemli değil. Motosiklet bakarken rx3'den çok şikayet eden görmüştüm, yeni kasalarda düzelttiler mi bilmiyorum.

    Yeni Mt25'ler euro4 Mt-07'lerden daha karizma, heybetli duruyor. Otoparkta yan yana koyuyoruz, geçen kardeşim ben de bundan istiyordum ama bütçe yetmedi falan dedi, nasıl yetmedi abi derken 25'i 09 sandığını anladık. Kafası biraz daha büyük olsa mt09 olacakmış alet, olmasın diye at ve kelebek ilişkisi içeren bir kafa koymuşlar motosiklete, çirkin duruyor.

    Bir de sıfır mt-25 yoktu piyasada, yeni gelenler euro5 olacak. Onlar da 60bin liraya yakın satılacak. Çanta demiri, çantası, camı, sis farıydı derken 65bin lira rahat tutar. İstediğin gibi konforlu bir motosiklet de olmaz. Şehiriçi için alınacak en iyi düşük cc motosiklet bence, birinci vites düşük devirde biraz daha kuvvetli olsa yamaha İstanbul için yapmış diyebilirdim bunu.

  4. #4

    Üyelik
    26 Ocak 2016
    MT25 estetiğinin uyumlu olmadığı ve bazı konularda yetersiz kalacağı konusunda hem fikirim .

    Teşekkür ederim yorum için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

    Dominar 400UG leri çok fazla araştırdım , CC si yüksek ancak Tork gibi etmenlerde rx3-s baş başa kalıyor üstüne birde arkaya 3 lü çanta maliyeti var tabiki.

    rx3i evo larda çok sorun var sanırım 2018 kasası olması lazım bu kasa birlikte bütün sorunlar giderilmiş ancak benim baktıgım rx3-s 400 cc çift silindir çok büyük bir cüsse imkanı sunuyor ikisi arasında büyük farklar var.

    Teşekkür ederim yorum için.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

    Dominar 400UG leri çok fazla araştırdım , CC si yüksek ancak Tork gibi etmenlerde rx3-s baş başa kalıyor üstüne birde arkaya 3 lü çanta maliyeti var tabiki.

    rx3i evo larda çok sorun var sanırım 2018 kasası olması lazım bu kasa birlikte bütün sorunlar giderilmiş ancak benim baktıgım rx3-s 400 cc çift silindir çok büyük bir cüsse imkanı sunuyor ikisi arasında büyük farklar var.

    Teşekkür ederim yorum için.



  5. #5
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Mondial sahipleri beni taşa tutacak ama, o paraya o motosiklete bulaşmaktan ise, DL 650 alıp, en kötü şartlar ile yakıt sistemini ve elektrik tesisatini gözden geçirdikten sonra 1 ömür binin, veya daha güncel olsun derseniz, bütçeyi 3-5 artırıp Honda NC700 bakın.

    Emin olun, dağın başında kalıp saçınızı başınızı yolmak istemezsiniz.. O yüzden sizi yolda bırakmayacak eski ama adının hakkını verenlere bakın..

    Hiç de dert etmeyin eski ve km'si 50-60 bin diye.. Bu motosikletlere düzgün baktığınızda, motorlarını bitirmeye ömrünüz yetmez...

  6. #6

    Üyelik
    26 Ocak 2016
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial sahipleri beni taşa tutacak ama, o paraya o motosiklete bulaşmaktan ise, DL 650 alıp, en kötü şartlar ile yakıt sistemini ve elektrik tesisatini gözden geçirdikten sonra 1 ömür binin, veya daha güncel olsun derseniz, bütçeyi 3-5 artırıp Honda NC700 bakın.

    Emin olun, dağın başında kalıp saçınızı başınızı yolmak istemezsiniz.. O yüzden sizi yolda bırakmayacak eski ama adının hakkını verenlere bakın..

    Hiç de dert etmeyin eski ve km'si 50-60 bin diye.. Bu motosikletlere düzgün baktığınızda, motorlarını bitirmeye ömrünüz yetmez...


    Evet DL 650 lerede uzun süre baktım , açıkcası modeli düşük ve KM yüksek diye cesaret edemedim . Düşük modeller konusunda hep gözümü kortkuttular aldığıma pişman olacağım yönünde ön yargı oluştu bende.
    Ama tekrar değerlendireceğim , Teşekkürler yorum için

  7. #7
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı sbariskaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet DL 650 lerede uzun süre baktım , açıkcası modeli düşük ve KM yüksek diye cesaret edemedim . Düşük modeller konusunda hep gözümü kortkuttular aldığıma pişman olacağım yönünde ön yargı oluştu bende.
    Ama tekrar değerlendireceğim , Teşekkürler yorum için
    Yani şöyle söyleyeyim, bu motosikletlerin motorları 400 - 500 bin km gider, hatta iyi bakarsanız daha fazlasını da yapabileceğini düşünüyorum... Aşağıdaki video 'da 400 bin km gözüküyor...





    Basit bir matematik ile 400 bin gideceğini varsaysak, yılda 20 bin km yaptığınızı baz alırsak, 20 sene sürer..


    Ben defaten Motosiklet ile Avrupa Seyahatleri yapmış birisiyim, her yaptığım tur, bir solukta, (15-25 gün) en az 10.000 km idi.. Aklınıza gelebilecek Avrupa ülkelerinin %70'ine gitmişimdir.

    Bu turlarda kullandığım motosikletler Japon ve Alman idi. Birisi Kawasaki, diğeri Bmw (Kawasaki Versys - Kawasaki Z1000SX -Bmw R1200GS Adventure)


    Toplamda belki 100 bin km yurt dışı gezim olmuştur yıllar içerisinde,, bunlar bir solukta uzun turlar hep.. Ve bir kez olsun yarı yolda kalmadım...

    Japon ve Alman motosikletler konusunda gerçekten hiç bir tereddütüm yok.. İtalyan, İngiliz ve diğer markalar için aynı kanıda değilim,, pek çok arkadasım gerek yurt içi, gerekse yurt dışı turlarda Ducatiler ile veya Triumph'lar ile pek çok sefer bir den fazla problemler yaşadılar,,, hem de güncel modeller ile, bu demek değil ki Japon arıza yapmaz, sadece çok daha düşük oranlara sahip olduklarından şüphem yok..
    blueway2 bunu beğendi.

  8. #8
    jumping jack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Şehir
    Tekirdag
    Motosikleti
    tiger900 gt
    MT25 gibi bir motorla uzun yolu düşünmesi bile çok yorucu geliyor. Oturma pozisyonuydu, rüzgarla baş etme çabasıydı hepsi ayrı dert. Kendi adıma O yolculuk eziyete dönüşür. Mondial sorunsuzluk vaat ediyor yada en azından güven veriyorsa daha iyi ama markayı ben de pek sevemediğimden onuda direk eledim.
    Bu bütçeye bir maxi scooter ile o yolculuğu tercih ederdim. Aklıma ilk gelen Kymco Xtown250. Güncel kampanya fiyatı 43bin tl

  9. #9

    Üyelik
    26 Ocak 2016
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani şöyle söyleyeyim, bu motosikletlerin motorları 400 - 500 bin km gider, hatta iyi bakarsanız daha fazlasını da yapabileceğini düşünüyorum... Aşağıdaki video 'da 400 bin km gözüküyor...


    http://www.youtube.com/watch?v=UMzlg...niTrotacaminos


    Basit bir matematik ile 400 bin gideceğini varsaysak, yılda 20 bin km yaptığınızı baz alırsak, 20 sene sürer..


    Ben defaten Motosiklet ile Avrupa Seyahatleri yapmış birisiyim, her yaptığım tur, bir solukta, (15-25 gün) en az 10.000 km idi.. Aklınıza gelebilecek Avrupa ülkelerinin %70'ine gitmişimdir.

    Bu turlarda kullandığım motosikletler Japon ve Alman idi. Birisi Kawasaki, diğeri Bmw (Kawasaki Versys - Kawasaki Z1000SX -Bmw R1200GS Adventure)


    Toplamda belki 100 bin km yurt dışı gezim olmuştur yıllar içerisinde,, bunlar bir solukta uzun turlar hep.. Ve bir kez olsun yarı yolda kalmadım...

    Japon ve Alman motosikletler konusunda gerçekten hiç bir tereddütüm yok.. İtalyan, İngiliz ve diğer markalar için aynı kanıda değilim,, pek çok arkadasım gerek yurt içi, gerekse yurt dışı turlarda Ducatiler ile veya Triumph'lar ile pek çok sefer bir den fazla problemler yaşadılar,,, hem de güncel modeller ile, bu demek değil ki Japon arıza yapmaz, sadece çok daha düşük oranlara sahip olduklarından şüphem yok..
    Tamamdır hocam haklısınız, tekrar değerlendireceğim

    Teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

    Alıntı jumping jack adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT25 gibi bir motorla uzun yolu düşünmesi bile çok yorucu geliyor. Oturma pozisyonuydu, rüzgarla baş etme çabasıydı hepsi ayrı dert. Kendi adıma O yolculuk eziyete dönüşür. Mondial sorunsuzluk vaat ediyor yada en azından güven veriyorsa daha iyi ama markayı ben de pek sevemediğimden onuda direk eledim.
    Bu bütçeye bir maxi scooter ile o yolculuğu tercih ederdim. Aklıma ilk gelen Kymco Xtown250. Güncel kampanya fiyatı 43bin tl
    Düşük CC scooter kullanmıştım ancak ne göres olarak nede verdiği haz olarak beni hiç doyurmadı , Vites ve gazla oynamak beni motive ediyor açıkcası.

    Teşekkür ederim

  10. #10
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    ben o bütçe ile
    sahibindende karşıma çıkan ilanları değerlendirirdim.
    v-strom / versys / transalp
    üste kalan 10 binliraya yakın para ile de tüm bakımlarını a dan z ye yaptırıp yıllarca binerdim.
    güç / tork / heybet hepsi bi arada

  11. #11
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Suzuki v-strom 250'ye de bir bak

  12. #12
    ChuckBerry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Merhaba, size bu bütçede tek önerim suzuki v-strom dl650. Bütün ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılayacak ve gaz kolunu açtıkça görünüşünden hiç beklenmeyen hayvani gidişiyle de yüzünüzü gülümsetecektir.

  13. #13
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani şöyle söyleyeyim, bu motosikletlerin motorları 400 - 500 bin km gider, hatta iyi bakarsanız daha fazlasını da yapabileceğini düşünüyorum... Aşağıdaki video 'da 400 bin km gözüküyor...


    http://www.youtube.com/watch?v=UMzlg...niTrotacaminos


    Basit bir matematik ile 400 bin gideceğini varsaysak, yılda 20 bin km yaptığınızı baz alırsak, 20 sene sürer..


    Ben defaten Motosiklet ile Avrupa Seyahatleri yapmış birisiyim, her yaptığım tur, bir solukta, (15-25 gün) en az 10.000 km idi.. Aklınıza gelebilecek Avrupa ülkelerinin %70'ine gitmişimdir.

    Bu turlarda kullandığım motosikletler Japon ve Alman idi. Birisi Kawasaki, diğeri Bmw (Kawasaki Versys - Kawasaki Z1000SX -Bmw R1200GS Adventure)


    Toplamda belki 100 bin km yurt dışı gezim olmuştur yıllar içerisinde,, bunlar bir solukta uzun turlar hep.. Ve bir kez olsun yarı yolda kalmadım...

    Japon ve Alman motosikletler konusunda gerçekten hiç bir tereddütüm yok.. İtalyan, İngiliz ve diğer markalar için aynı kanıda değilim,, pek çok arkadasım gerek yurt içi, gerekse yurt dışı turlarda Ducatiler ile veya Triumph'lar ile pek çok sefer bir den fazla problemler yaşadılar,,, hem de güncel modeller ile, bu demek değil ki Japon arıza yapmaz, sadece çok daha düşük oranlara sahip olduklarından şüphem yok..
    Levent bey amacım kesinlikle polemik değil yanlış anlamayın.
    Ben gümrük kapısının hemen yanındaki bir köyde büyüdüm.
    İnanın bana hayatımda gördüğüm arıza yapan motosikletlerin %90 ı GS lerdi yurtdışından kamyona yüklemiş geri getiriliyordu.

    bu arada DL 650 konusunda hem fikiriz ban 1 milyon km de olanını gördüm (tabi video fake de olabilir)
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  14. #14
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Suzuki hayranlığımdan olsa gerek
    Ben de dl 650
    Bandit 650s
    En kötüsü inazuma 250
    Olmadı bir transalp tavsiye ederim.
    mesut hoca bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    06 Ocak 2019
    MT 25 le kamp bence hiç uyumlu değil. Kamp, orman, arazi, gidilmesi zor yerler v.s. denilince aklıma ilk , 660 Tenere geliyor. O butcelerde yüksek km. Ancak bulunur ama o motor da km.nin fazla önemi yok. İlk şartım tel jantlı bir model olurdu. Ben o bütçeyle ve kullanım amacıyla şöyle bir sıralama yapardım. 1-Tenere, 2-Transalp, 3-crf250L/Rally.

    He fazla arazi yapmam, yola yakın yerlerde ki kamp alanlarından faydalanirim derseniz, (ben demezdim) ilk başa dl650 yazar ve versys i de eklerdim.


    Arkadaşlar in dediği gibi mt25, rx3i ye hiç bulasmazdim.

  16. #16
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    50 bin lira bütçen varsa çine falan bulaşma. sorun çıkmasa bile ikinci el, yedek parça ve servis sıkıntı. yukardaki arkadaşın dediği gibi vstrom250 al dünyayı dolaş. hız takıntın varsa ikinci el fazerlara bakabilirsin veya benim favorim z750s'lere de bir göz atabilirsin. artan bütçeyi de herhangi bir sıkıntı çıkma ihtimaline karşı elinde bulundurursun.

    bundan önceki 125'lik çin malı motorumla iki günde ankara'dan başlayıp istanbul-izmir-muğla-antalya uzun yol yapmışlığım vardır. pulsarla da gidiş geliş ankara-izmir-muğla arası da çok kez uzun yol yaptım. bayramdan sonra da gidiş geliş toplam 1400'kmlik yola r25 ile çıkacağım.

    yani senin anlayacağın üzere aslında bu işin motoru yok uzun yolu seviyorsan ama işte rahatlık isteyip istememekte bitiyor herşey.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  17. #17
    dtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 S 2013 / Pcx 2019
    Merhaba. Aşağı yukarı aynı bütçe ile aynı amaç için motor arayışına girmiştim. 2013 model Honda NC 700 S aldım. Arkada 45 lt + yanlarda toplam 45 lt çantalar var. Hem şehir içi kullanıma hem de uzun yol kullanımına uygun. Yakıtı çok düşük. Motoru 300-400 bin km sorunsuz diyorlar. 3000 km yol yaptım, gayet memnunum . Bütçenize yakın çok temizini bulabilirsiniz. Sizin için hayırlısı olur umarım.
    blueway2 bunu beğendi.

  18. #18
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    seyahat motosikletinde bana göre iki önemli kriter var:

    1- sürerken maksimum keyif alınacak bir motosiklet olması
    2- çanta bağlanabilecek müsait yerlerinin olması

    diğer detaylar aşırı önemli değil

  19. #19
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Ben de dl650 ya da nc 700 alırdım. Bu motorların bakımını yaptırıp düzgün kullandıktan sonra bozulması çok zor. Kullanıcıları da apaçi olmuyor genelde temizi de bulunur.

  20. #20
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    aklıma geldi, x-pulse baktınız mı


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)