Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hyosung'un sihirli sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Selamlar herkese. 2-3 ay önce burada konusunu tekrar açmıştım. GD 250R'ımın bir sorunu var ve sihirli bir şekilde daha önce Hyosung ile haşır neşir olan ustalar bile bulamıyor. Sihirli sorun koydum adını. Motosiklet ısınınca 3 bin devir altına tekliyor. Örneğin kalkışta. Ara sıra yoldaki setler için debriyajı çektiğimde stop ediyor. Motosikletten soğudum. Yardım edebilecek var mı?
    Antalyadan bir ustayla görüştüm. Emiş sensörü yapabilir, enjeksiyon boğazına da bakmak lazım dedi. Sorun emiş sensöründen olabilir mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Av.Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mt-25 Abs
    Sorun her şeyde olabilir. Sana verebileceğim en iyi tavsiye İzmirde olan Motomania Gökhan hocaya ulaşman. Artık Hyosung bakmıyoruz dese de yardımcı olmaya çaışacaktır. İzmire gidemezsen bile telefonda böyle bir sorunla karşılaştığınız oldu mu abi diye sor. En azından sorunu anlarsın.

  3. #3

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Alıntı Av.Rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun her şeyde olabilir. Sana verebileceğim en iyi tavsiye İzmirde olan Motomania Gökhan hocaya ulaşman. Artık Hyosung bakmıyoruz dese de yardımcı olmaya çaışacaktır. İzmire gidemezsen bile telefonda böyle bir sorunla karşılaştığınız oldu mu abi diye sor. En azından sorunu anlarsın.
    Aynen MOTOMANİA Gökhan ustaya sor. Yardımcı olur karşılaştı ise.
    Debriyaja basınca stop etme bence subaplardan ve karbüratör den olur.

  4. #4
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Tataroglu41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen MOTOMANİA Gökhan ustaya sor. Yardımcı olur karşılaştı ise.
    Debriyaja basınca stop etme bence subaplardan ve karbüratör den olur.
    Alet enjeksiyonlu dostum.

  5. #5
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Sorun buji piposunda olabilir, buji piposunu ngk marka alın internetten degistirin bakalim düzelecek mi?

  6. #6

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun buji piposunda olabilir, buji piposunu ngk marka alın internetten degistirin bakalim düzelecek mi?
    Buji piposundan değil hocam. Soğuk iken teklemiyor. Yasaklardan sonra inegöle götürmeyi düşünüyorum.

  7. #7
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    - Şimdiye kadar neler yapıldı, neler değişti?

    Buji piposundan sonra düzelmezse veya tekrar sorun oluşursa bobine de bakın bence. Direkt satın alıp denemek masraflı olacağından, temiz bir tane bulup ödünç alabilirseniz mantıklı olur.

    En önemlisi, ilk sorduğum soru.

  8. #8

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Şimdiye kadar neler yapıldı, neler değişti?

    Buji piposundan sonra düzelmezse veya tekrar sorun oluşursa bobine de bakın bence. Direkt satın alıp denemek masraflı olacağından, temiz bir tane bulup ödünç alabilirseniz mantıklı olur.

    En önemlisi, ilk sorduğum soru.
    Enjeksiyonu önceki sahibi farklı bir marka taktığı için orijinalini alıp taktık. Benzin pompasını kontrol ettik. Buji değişti ve buji piposunu kontrol ettik bir sıkıntı gözükmüyor. Antalya'da bir ustaya sorduğumda sorun intake air temperature sensöründen olabilir dedi.

  9. #9

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Sorunun mekanik olmadığından eminseniz ,sensörler kontrol edildi mi?Isı ile ilişkili olan ve soruna neden olacak ETC ve TPS sensörleri var.ETC ecu'ya yanlış bilgi göndererek pompa'nın benzini kesmesine gaz yememesine neden olur.(motor hararet görmüş gibi kendini korumaya alır.Keza TPS'de problem yaratabilir.

  10. #10
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Yağ buharını hava filtresine veren hortumu söküp denermisin , kartere aşırı kompresyon veriyorsa yüksek devirde debriyajı çekince stop edebilir..

  11. #11

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alet enjeksiyonlu dostum.
    Enjeksiyon sisteminde de problem olabilir

  12. #12
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    enjeksiyonlar değişti demişsin beyne işlem yapılmış olmasın eski enjeksiyonlara göre püskürtme ayarlandıysa eğer performans amaçlı vs sizin alt devirde enjeksiyonlar yetersiz kalıyordur bizim ülkedeki ustaların motoru bilgisayara bağlayıp yazılım kontrol etme alışkanlığı olmadığı için de çoğu zaman fark etmiyorlar bile bu tarz işlemleri

  13. #13
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enjeksiyonlar değişti demişsin beyne işlem yapılmış olmasın eski enjeksiyonlara göre püskürtme ayarlandıysa eğer performans amaçlı vs sizin alt devirde enjeksiyonlar yetersiz kalıyordur bizim ülkedeki ustaların motoru bilgisayara bağlayıp yazılım kontrol etme alışkanlığı olmadığı için de çoğu zaman fark etmiyorlar bile bu tarz işlemleri
    İlk okuduğumda benim de aklıma böyle bir şey geldi ama düşük cc motosikletlerde böyle bir sistem var mı , varsa rahat rahat ayarlanıyor mu bilmiyorum. Otomobillerdeki kadar rahatsa kontrol edilebilir.

    Önceki sahibiyle görüşüyor musunuz? Belki onda da bu sorun vardı bu yüzden enjeksiyon değiştirdi ama çözemedi. Enjeksiyonu değişmedeki amacı neydi ben onu merak ettim. Motosikleti zaten almışsınız artık, suçuyla günahıyla sizin. Önceki sahibiyle konuşmak fikir verebilir.

    Ben aynı sorunu nedendir bilmiyorum bitmek üzere olan bir aküyle yaşamıştım, devir düştüğü an farlar göz kırpıp stop ediyordu motosiklet. Hep düşük vites yüksek devir gitmek zorunda kalmıştım, bağırta bağırta geziyordum. Çözersiniz umarım.

  14. #14
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk okuduğumda benim de aklıma böyle bir şey geldi ama düşük cc motosikletlerde böyle bir sistem var mı , varsa rahat rahat ayarlanıyor mu bilmiyorum. Otomobillerdeki kadar rahatsa kontrol edilebilir.

    Önceki sahibiyle görüşüyor musunuz? Belki onda da bu sorun vardı bu yüzden enjeksiyon değiştirdi ama çözemedi. Enjeksiyonu değişmedeki amacı neydi ben onu merak ettim. Motosikleti zaten almışsınız artık, suçuyla günahıyla sizin. Önceki sahibiyle konuşmak fikir verebilir.

    Ben aynı sorunu nedendir bilmiyorum bitmek üzere olan bir aküyle yaşamıştım, devir düştüğü an farlar göz kırpıp stop ediyordu motosiklet. Hep düşük vites yüksek devir gitmek zorunda kalmıştım, bağırta bağırta geziyordum. Çözersiniz umarım.
    hyolarda var hatta gt250r larda defalarca güncelleme geldi servisler hep bu bağlantıyı yapmadıkları için fi ışığı yakar arıza verirdi bilen çok azdır bu olayı ama yapılıyor zaten enjeksiyon olan bütün motorlarda artık işlem yapılma şansı oluyor
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  15. #15
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Enjeksiyon değişimi performans kazanmak için yapıldıysa. Ecu'nun enjeksiyon haritasında basınçlarla oynanmıştır. Sizin taktığınız enjektörler de bu değerler sorun yaratıyor olabilir. Bunu öğrenmenin basit yolu ecu değiştirip deneyebilirsiniz eğer yeni taktığınız ecu da sorun yaşamazsanız. Harita ile oynanmış demektir. Kendi ecu'nuzun haritasını olması gereken şekle ayarlatırsınız

  16. #16
    TheGokay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Yamelli XSR 07
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enjeksiyon değişimi performans kazanmak için yapıldıysa. Ecu'nun enjeksiyon haritasında basınçlarla oynanmıştır. Sizin taktığınız enjektörler de bu değerler sorun yaratıyor olabilir. Bunu öğrenmenin basit yolu ecu değiştirip deneyebilirsiniz eğer yeni taktığınız ecu da sorun yaşamazsanız. Harita ile oynanmış demektir. Kendi ecu'nuzun haritasını olması gereken şekle ayarlatırsınız
    Yasin hocama katılıyorum. Beyine enjektörden sonra müdahale edilmiş map değişmiş olabilir. Çanakkale de Emin Ocak hyo beyinlerinin maplerini yapabiliyor isterseniz bir iletişime geçip teyit ettirin.

  17. #17

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    onlarca farklı sorun olabilir detaylı test etmek lazım.

    - pickup coil olabilir,
    - buji kablosu ve başlığı olaiblir,
    - map sensörü olabilir,
    - yakıt pompası olabilir,
    - idle actuator olabilir,
    - manifolddan hava alıyordur, karter havalandırma hortumu patlaktır çıkmıştır falan.

    tek tek kontrol etmek lazım.

  18. #18

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enjeksiyonlar değişti demişsin beyne işlem yapılmış olmasın eski enjeksiyonlara göre püskürtme ayarlandıysa eğer performans amaçlı vs sizin alt devirde enjeksiyonlar yetersiz kalıyordur bizim ülkedeki ustaların motoru bilgisayara bağlayıp yazılım kontrol etme alışkanlığı olmadığı için de çoğu zaman fark etmiyorlar bile bu tarz işlemleri
    Hocam eski enjeksiyonda daha fazla yapıyordu bu sorunu. Şuan orijinal enjeksiyonu takılı. Biraz daha az yapıyor. Ama hala katlanılacak durumda değil. Şehrin ortasında stop etmeler, ışıklardan kalkarken teklemeler delirtiyor insanı.

  19. #19
    HRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    Sydney, Australia
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R'dı Artık pert :(
    Alıntı ErdemFX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam eski enjeksiyonda daha fazla yapıyordu bu sorunu. Şuan orijinal enjeksiyonu takılı. Biraz daha az yapıyor. Ama hala katlanılacak durumda değil. Şehrin ortasında stop etmeler, ışıklardan kalkarken teklemeler delirtiyor insanı.
    Aklıma tek gelen şey elektronik

  20. #20
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Yeni buji takıldığı zaman sorun bir süreliğine geçmiş gibi oluyor mu?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)