Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Zincir dişli

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Aralık 2020
    Merhabalar orjinalinde 17/47 dişe sahip olan yzf 1000 thunderace motorsikletimin artık zincir dişlisinin değişme zamanı geldi bunu 17/45 yapsak nasıl olur daha küçük cc motorsikletler için bu sorulmuş uygulanmış fakat böyle bir motorda ne kadar kayıp ne kadar kazanç olur merak ediyorum ucuz olsa direk alıp geçerim fakat bilindiği üzere ucuz değiller 😂🤔


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    kasırga genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2021
    Motosikleti
    arora kasırga ar 50-50
    tork çok az daha artar. rampada biraz daha rahat edersin.

    ama son hızından yaklaşık 5-6 km/h kaybedersin

  3. #3

    Üyelik
    20 Aralık 2020
    Peki torktan feragat edip son hızımıza ekleme yapmak istersek kaç olmalı ?

  4. #4
    vandamme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hero Hunk 150
    Alıntı Mert54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar orjinalinde 17/47 dişe sahip olan yzf 1000 thunderace motorsikletimin artık zincir dişlisinin değişme zamanı geldi bunu 17/45 yapsak nasıl olur daha küçük cc motorsikletler için bu sorulmuş uygulanmış fakat böyle bir motorda ne kadar kayıp ne kadar kazanç olur merak ediyorum ucuz olsa direk alıp geçerim fakat bilindiği üzere ucuz değiller ����
    Aynı hızda giderken yaklaşık 1000 devir daha az çevirirsiniz.

    Tork azalır, son hız artar.

    Detaylı bilgi için;

    https://www.gearingcommander.com/
    Alıntı kasırga genç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tork çok az daha artar. rampada biraz daha rahat edersin.

    ama son hızından yaklaşık 5-6 km/h kaybedersin

    Hocam sizin bahsettiğiniz durum arka dişli büyürse olur.

    Arkadaş arka dişli küçültmekten bahsediyor
    kasırga genç bunu beğendi.

  5. #5
    kasırga genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2021
    Motosikleti
    arora kasırga ar 50-50
    sdvarrb r dokunmatik 3hefrJUUUUHF BİŞEY OLDU hjeklZBRıygk
    fz
    fn

  6. #6

    Üyelik
    20 Aralık 2020
    Bende diyorum bu terste bir işlik var :D çekişten çok zarar edermiyiz gerçi tahminlerle bu işin içinden pek çıkılıcak gibi gözükmüyor

  7. #7
    kasırga genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2021
    Motosikleti
    arora kasırga ar 50-50
    evet şimdi fark ettim .
    uyardığın için sağol.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

    Alıntı Mert54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki torktan feragat edip son hızımıza ekleme yapmak istersek kaç olmalı ?
    bu konuda tamamen kendi isteğine bağlı.

    17/43 olur

    17/40 bile olur ama tork farkedilecek ölçüde düşer. son hızın 20 km/h artar.

    ön dişliyle pek oynamana gerek yok arka dişliyle halledebilirsin ama önle oynamak istersen

    19/45 yapabilirsin.

  8. #8

    Üyelik
    20 Aralık 2020
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı hızda giderken yaklaşık 1000 devir daha az çevirirsiniz.

    Tork azalır, son hız artar.

    Detaylı bilgi için;

    https://www.gearingcommander.com/



    Hocam sizin bahsettiğiniz durum arka dişli büyürse olur.

    Arkadaş arka dişli küçültmekten bahsediyor
    Hocam ilk başta siteyi çözemedim fakat şimdi anladım teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

    Alıntı kasırga genç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet şimdi fark ettim .
    uyardığın için sağol.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------



    bu konuda tamamen kendi isteğine bağlı.

    17/43 olur

    17/40 bile olur ama tork farkedilecek ölçüde düşer. son hızın 20 km/h artar.

    ön dişliyle pek oynamana gerek yok arka dişliyle halledebilirsin ama önle oynamak istersen

    19/45 yapabilirsin.
    Sağol hocam bir karara varamadım henüz birazdaha kurcalayacağım
    vandamme bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    125cc için yokuşlarda bayılmasın veya düzlükte 100kmh hızı geçsin diye takıyorlar. 1000cc motorda ne yokuş için ne de son hız için dişli büyütüp küçültmeye gerek yok. Gereksiz macera olur.

  10. #10

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı Mert54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar orjinalinde 17/47 dişe sahip olan yzf 1000 thunderace motorsikletimin artık zincir dişlisinin değişme zamanı geldi bunu 17/45 yapsak nasıl olur daha küçük cc motorsikletler için bu sorulmuş uygulanmış fakat böyle bir motorda ne kadar kayıp ne kadar kazanç olur merak ediyorum ucuz olsa direk alıp geçerim fakat bilindiği üzere ucuz değiller 😂🤔
    Dostum 1000 CC motora biniyorsun . Hangi torkun ve hızın hesabını yapıyorsun. 🤣🤣🤣
    Arkadan 2 yada 3 diş kucultursen vites aralarin uzar. Her diş 2.2 km farkettirir. Şuanda yaptığın hızları biraz daha düşük devirde yaparsın.

  11. #11

    Üyelik
    20 Aralık 2020
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum 1000 CC motora biniyorsun . Hangi torkun ve hızın hesabını yapıyorsun. 🤣🤣🤣
    Arkadan 2 yada 3 diş kucultursen vites aralarin uzar. Her diş 2.2 km farkettirir. Şuanda yaptığın hızları biraz daha düşük devirde yaparsın.
    Sabahın oldukça erken saatlerinde yüksek sürat yapmayı seven biriyim anlayacağın 120 km ile kullanmıyorum limiti birazdaha yükselirmi mantığıyla yaklaştım ;)


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)