Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mt07 Eksantrik sesi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Selamlar ,
    Arkadaşlar belki bilirsiniz mt serisinde eksantrik normalde dahi biraz şıkırtı yaparak çalışıyor,fakat benim motorumda ses aldığım zamana göre daha fazla duyulmaya başladığını düşünüyorum su an 35 bin km de.

    Gelen şıkırtı sesin normal mi yada eksantriğin değişim zamanı mı geldi ayırt etmenin bi yolu var mıdır?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    HaktanCbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    zaten o civarlarda motosikletin egzantrik zinciri ömrünü doldurmaya başlıyor. en sağlıklısı direk gergi ve zincir değişimi bence.

  3. #3

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Zincirli motorlarda bildiğim kadarıyla motor ömrü boyunca zincir değişmiyor zincir gergisi bozulmuş olabilir.

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    bende 30bin de kontrole gidicek diye hatırlıyorum.bir servise gözükün zamanı gelmiş azcıkta geçmiş

  5. #5

    Üyelik
    17 Ekim 2014
    Motosikleti
    mt 07
    33binde servise götürdüm normal dedi.Tabi sizdeki sesi bilemiyorum

  6. #6

    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Kontrol 40.000 km de olmalı diye biliyorum.

  7. #7
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı 4till4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar ,
    Arkadaşlar belki bilirsiniz mt serisinde eksantrik normalde dahi biraz şıkırtı yaparak çalışıyor,fakat benim motorumda ses aldığım zamana göre daha fazla duyulmaya başladığını düşünüyorum su an 35 bin km de.

    Gelen şıkırtı sesin normal mi yada eksantriğin değişim zamanı mı geldi ayırt etmenin bi yolu var mıdır?
    cp2 bloğunda normal egzantirik şıkırtısı. biraz şansa hatta, kimi 7 lerde fabrika çıkıştan itibaren şıkırtılı çalışıyor. sakın kurcalattırma.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

    Alıntı HaktanCbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten o civarlarda motosikletin egzantrik zinciri ömrünü doldurmaya başlıyor. en sağlıklısı direk gergi ve zincir değişimi bence.
    yok daha neler ))
    cıbılduck bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cp2 bloğunda normal egzantirik şıkırtısı. biraz şansa hatta, kimi 7 lerde fabrika çıkıştan itibaren şıkırtılı çalışıyor. sakın kurcalattırma.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------



    yok daha neler ))
    Yarın tamirciye, zamanım olursa bir de servise göstereceğim bakalım MT 07 nin standart şıkırtısı mı yoksa zamanı mı geldi diye ben emin olamıyorum çünkü aldığım zamandan daha çok ses yapıyor

  9. #9
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Yok artık 35k da eksantrik zincirine bir şey olmaz. 20k dan 74k civarlarına kadar yazılımlı kullanıldı hiç bir sorun olmadı. Hornet 900 aldım 110k civarlarında orijinal zincir duruyordu üzerinde

  10. #10
    HaktanCbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Benim aldığım eğitime ve iş disiplinine göre parça iyi gözükse bile servis zamanı gelince (veya şüphe duyulduğu zaman kontrol neticesinde gerekli görülürse) değişir veya yetkili bir yerde tamir edilir bu olası sorunların büyümeden çok çok öncesinde önüne geçmeye yarar. Sık bakım biraz cebe bakımsızlık ise hem cana hem mala hemde cebe daha fazla zarar verir.
    tommygun bunu beğendi.

  11. #11
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    35000 de eksantrik zincirini yiyen motoru çöpe atın. Kontrolden bahsetmiyorum gergisi vs kontrol edilir. Ancak değişim isteyen motor da mühendislik, malzeme kalitesi vs sorun vardır. Kayış mı bu zırt pırt değişecek
    ferhatkars bunu beğendi.

  12. #12
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    koskoca yamaha mt 30000 km de ekzantrik için kontrole mi gider... 35.000 de zincir mi değişir...
    çin malı mı bu...
    öyle birşey varsa kimse almasın bu motoru haaa...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    35000 de eksantrik zincirini yiyen motoru çöpe atın. Kontrolden bahsetmiyorum gergisi vs kontrol edilir. Ancak değişim isteyen motor da mühendislik, malzeme kalitesi vs sorun vardır. Kayış mı bu zırt pırt değişecek
    ben de bunu yazıyordum haaa...
    108.000 km de suzuki bandit sattım.. orjinal zinciri duruyordu... hala ses mes yoktu...
    şimdiki suzukim de 69.000 km de... hala canavar gibi.. ses mes yok...
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  13. #13

    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Bu gün güvendiğim bi motorcuya gösterdim egzantrik zincirin biraz ses yapmaya başlamış acil bi durum yok ,gergide de bi sorun yok istersen sadece zincirini değiştirebiliriz böylikle gerginin ömrü de uzamış olur dedi.

  14. #14

    Üyelik
    14 Ağustos 2020
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    YZF-R125
    motor baya hor kullanılmış o kilometrede zincir değişimi biraz ilginç


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler