Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hero T-sports orjinal arka dişli sayısı nedir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    BUGR4H4N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2020
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2021 Cf Moto 250 Nk
    bunun bilgisini verirseniz bende 2 düşük dişli takacağım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Orijinalinin 43T olduğunu okudum ama yedek parçacılara bakıyorum 40T satıyorlar, ilginç.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Arka dişli değişmek zahmetli hocam.

    Ön dişliyi 15T yapın yeterli.

  4. #4
    BUGR4H4N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2020
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2021 Cf Moto 250 Nk
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinalinin 43T olduğunu okudum ama yedek parçacılara bakıyorum 40T satıyorlar, ilginç.
    43 ise bende son hız için 2 diş küçültmek istiyordum 40T olursa daha iyi olur benim için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka dişli değişmek zahmetli hocam.
    Ön dişliyi 15T yapın yeterli.
    Dişliyi alırsam ustaya veririm değiştirir diye düşünüyorum ön dişliyide 15T yapar rahat rahat binerim şuan 8060 km de ben son hız lazım zorlanmadan 120 rahat rahat yaparsa havalar güzel olunca Mersinden Ankaraya bile giderim

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı BUGR4H4N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    43 ise bende son hız için 2 diş küçültmek istiyordum 40T olursa daha iyi olur benim için
    Orijinaline 14-43 desek sizin yapacağınız değişiklikle 14-40 yeni halinde son hızınız %7,5 artarken torkunuz %7,5 azalacaktır, bu %7,5 düşüşü kalkışlarda daha iyi hissedersiniz. Karar sizin ama 150 cc motorda %7,5 torktan feragat etmek ciddi bir değer.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı BUGR4H4N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    43 ise bende son hız için 2 diş küçültmek istiyordum 40T olursa daha iyi olur benim için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------


    Dişliyi alırsam ustaya veririm değiştirir diye düşünüyorum ön dişliyide 15T yapar rahat rahat binerim şuan 8060 km de ben son hız lazım zorlanmadan 120 rahat rahat yaparsa havalar güzel olunca Mersinden Ankaraya bile giderim
    Ön dişli normalde 14T siz onu 15T yapıp, birde 43T olan arka dişliyi 40 yaparsanız, toplamda arka dişliyi 6 diş küçültmüş olursunuz.

    Hiç tavsiye etmem.

    Ya sadece arkayı 40 yapın, yada sadece önü 15

    Bu arada ne yaparsanız yapın o motorla 120km hız ile sürekli gidemezseniz.

    O motorun ideal son hızı 90km hocam.

    Aynısını kullanıyorum.

  7. #7
    BUGR4H4N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2020
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2021 Cf Moto 250 Nk
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinaline 14-43 desek sizin yapacağınız değişiklikle 14-40 yeni halinde son hızınız %7,5 artarken torkunuz %7,5 azalacaktır, bu %7,5 düşüşü kalkışlarda daha iyi hissedersiniz. Karar sizin ama 150 cc motorda %7,5 torktan feragat etmek ciddi bir değer.
    Şimdi baktım 15-40 %15 son hız artıyor ama %15 Tork düşüyor ama dediğiniz gibi arka 40 olunca %7.5 ön dişli 15 olunca %7.1 oluyor ön dişli daha kolay olduğu için ben ön dişli yapayım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön dişli normalde 14T siz onu 15T yapıp, birde 43T olan arka dişliyi 40 yaparsanız, toplamda arka dişliyi 6 diş küçültmüş olursunuz.

    Hiç tavsiye etmem.

    Ya sadece arkayı 40 yapın, yada sadece önü 15

    Bu arada ne yaparsanız yapın o motorla 120km hız ile sürekli gidemezseniz.

    O motorun ideal son hızı 90km hocam.

    Aynısını kullanıyorum.
    Ben daha yeni aldım önceden CF Moto 250 nk vardı motosiklet iyi hoş güzel ama boşa geçmiyordu deli etti sattım onlada Bi Ankara yapma gibi planım vardı olmadı ama bu motosiklet ile yapıcam bu yüzden 110 120 hızlarda gidecek kadar olsa yeter. Ha sonuçta aldığın motorun ciğeri belli diyebilirsin ama 150 cc motoru Bi sorun olacağını düşünmüyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)