Rosso 2 3 lastikler neden bu kadar seviliyor?
-
Selamlar, hep merak ettiğim bir soru için bu konuyu açtım umarım sizde fikrinizi paylaşıp düşüncemin doğru yada yanlış taraflarını belirtirsiniz. Üç çift bundan (rosso2) bunun abisinden (rosso supercorsa sp) de iki çift bitirdiğim için bir yorum yapabileceğimi düşünüyorum. Lastikler bence berbat iki bin km sonra tutuş kaybı var, sokakta yağmura yakalandığında ise geçmiş olsun lastik sanki buzda gidiyor gibi tutuş 0. Bu lastikler neden bu kadar popüler anlam veremiyorum. Eleştiri ve soru amaçlı açtığım için kullandığım gene alman ve fransız malı lastikleri sanki reklam yapıyormuşum gibi karşılaştırmak veya övmek istemiyorum, onlardan bahsetmeyeceğim. Pirelli en azından spor ve naked motorlar için üretilen seriler kullanılan motosiklete göre pistte üç gört pist günü için iyi ama cidden sokakta rezalet ötesi lastikler.
Reklamlar
-
Sorun lastikte değil, yollarda
-
Marka bazında düşünmüyorum, çünkü hemen hemen her başarılı markanın her şart için lastiği mevcut.
Şahsen SS lastiği almayı düşünmedim hiç. Çünkü:
1. 5000km de bir arka lastik değiştirmeye niyetim yok.
2. Güncel sport touring lastikleri, performanslı yol sürüşü için fazlasıyla yeterli.
3. Soğuk ve yağışlı durumlarda çok daha iyi.
-
biraz reklam birazda türkiyede düşük cc lere uygun en yüksek tutuşu olan lastik rosso 2 diye lanse edilince patladı ebat olarak da mesela rosso 2 ler neredeyse bütün 250 cc sınıfına uygun ölçülerde bulunuyor bu en büyük sebeplerinden biri , birde istanbulda rosso 2 ler güzel tutuyor uru havalarda zaten ıslak için değil ıslakta kayması çok normal bende şu an rosso corsa 2 var monster ilk 5 6 bin km çok güzeldi ama şuan 10 binlere geldi lastik ok dişleri vs duruyor ama hem havaların soğuk olmasından sebep geç ısınıyor tutuşu fark edilir derecede düşüyor hemde ufaktan ömrünü dolduruyor sanırsam neredeyse her mevsim motoru sürdüğüm için bu aralar pilot power 5 e geçme planım
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
... neredeyse her mevsim motoru sürdüğüm için bu aralar pilot power 5 e geçme planım
Metzeller Roadtec 01 SE de deneyebilirsiniz; Road 5'lerin aradaki fiyat farkına değecek kadar iyi olduklarını düşünmüyorum.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Metzeller Roadtec 01 SE de deneyebilirsiniz; Road 5'lerin aradaki fiyat farkına değecek kadar iyi olduklarını düşünmüyorum.
bunu değerlendiriyim hiç bakmadım metzellere teşekkür ederim tavsiye için
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
2 motorumda da rosso 2 kullandım. Önceki pulsar şuanda da cbr500r. memnun kalmayan ilk kez yukarda gördüm. pulsardakini aldığımda takılalı 15000km olmuştu. yağmurda bokta püsürde gittim. aldıktan sonra da 30k km yaptım. yeni bitmişti ömrü.
Şuanki lastiği sıfır ben taktım. tek handikapı yol ıslaksa performansı düşüyor ama kuru yola girdin mi ışık hızıyla kuruyor lastik. takalı 11 12k km oldu. yazın tur da yaptım kamplara da gittim çine virajlarında sakar geçidinde virajları da yaladım lastik taş gibi hala. lastik basınçları ve lastiğin temizliği pisliği çok etkiliyor bunla alakalı sorun yaşayabilirsin belki.
Beni çok enteresan durumlardan kurtardı bu lastik 2 kez can borcum var sanırım. bu bitince bi rosso 2 daha takarım sanırım. viento sport da denemek istiyorum ama tereddütlüyüm
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
bunu değerlendiriyim hiç bakmadım metzellere teşekkür ederim tavsiye için
Ben Road 5'lerden Roadtec 01 SE'lere geçtim, aralarında bariz bir fark hissedemedim. (Çok agresif kullandığım söylenemez...) Okuduğum kadarıyla Roadtec 01 SE'nin karkas yapısı biraz daha sağlammış, zorladığınız zaman Michelin kadar deforme olmuyormuş. Michelin'lerin hamur daha yumuşaktır, ısınması Metzeller'lere göre biraz daha kısa sürer, sonrasında çok fark olacağını düşünmüyorum. Km performansı olarak Metzeller'lerin Michelin'lerden daha iyi olmasını bekliyorum. (Benim Road 5'ler 15.000'den sonra arkada düzlemişti...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ben Road 5'lerden Roadtec 01 SE'lere geçtim, aralarında bariz bir fark hissedemedim. (Çok agresif kullandığım söylenemez...) Okuduğum kadarıyla Roadtec 01 SE'nin karkas yapısı biraz daha sağlammış, zorladığınız zaman Michelin kadar deforme olmuyormuş. Michelin'lerin hamur daha yumuşaktır, ısınması Metzeller'lere göre biraz daha kısa sürer, sonrasında çok fark olacağını düşünmüyorum. Km performansı olarak Metzeller'lerin Michelin'lerden daha iyi olmasını bekliyorum. (Benim Road 5'ler 15.000'den sonra arkada düzlemişti...)
michelinde sevmediğim tek şey yumuşaklıktan sebep ne varsa yolda toplama ve çok kolay delinmesi road 4 leri 3 ayda 2 kere içten mantar yaptırmam lazım olmuştu bir ara nc700x de kullanıyorken ama ıslak performansı çok iyiydi road 4 ün bile
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
michelinde sevmediğim tek şey yumuşaklıktan sebep ne varsa yolda toplama ve çok kolay delinmesi road 4 leri 3 ayda 2 kere içten mantar yaptırmam lazım olmuştu bir ara nc700x de kullanıyorken ama ıslak performansı çok iyiydi road 4 ün bile
Görüyor ve arttırıyorum. Roadtec 01'e 2000 km(2 ay) içerisinde 4 kere yama yaptırdım.
6000km'de arka lastik hem delik deşik olduğu hem de düzleştiği için Anlas Capra RD'lere geçtim.
Yolunuz sanayi bölgesinden geçiyorsa Roadtec önermem.
-
pea adlı üyeden alıntı
Görüyor ve arttırıyorum. Roadtec 01'e 2000 km(2 ay) içerisinde 4 kere yama yaptırdım.
6000km'de arka lastik hem delik deşik olduğu hem de düzleştiği için Anlas Capra RD'lere geçtim.
Yolunuz sanayi bölgesinden geçiyorsa Roadtec önermem.
yol sanayiden geçmiyor genelde istanbulda e 5 tem , ben yine pirelliye dönem madem en zor delinen o şu ana kadar angel gt2 lerden gidiyim :D
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
pea adlı üyeden alıntı
Görüyor ve arttırıyorum. Roadtec 01'e 2000 km(2 ay) içerisinde 4 kere yama yaptırdım.
6000km'de arka lastik hem delik deşik olduğu hem de düzleştiği için Anlas Capra RD'lere geçtim.
Yolunuz sanayi bölgesinden geçiyorsa Roadtec önermem.
görüyorum ve düşürüyorum.
roadtec 01 se leri yaklaşık 5 bin km kullandım. kullandığım yollar nıspeten temiz. yama yapmayı bırak 1 ay sonra hava vurmak istediğimde sadece 2psi değer kaybettiğini gördüm.
road4 yada road5 seçmeyip neden metzeler seçtiğime gelecek olursak
yurtdışında yapılan testte 1. sırada olduğu için.
bahsi geçen yurtdışı testi de bu açtığım konuda mevcud
LİNG
-
sevilir yollarımız rezalet çünkü.bide markalaşınca alıcısı dahada çoğaldı.tr şartlarında yumuşak hamurlu lastikler hayat kurtarır net.bende mt7 de brdistone var sert lastik ama antalyadayım biraz hava şartlarından faydalanıyorum o yüzden o kadar şikayetçi değilim.ama alsam daha yumuşak bir lastik almak isterim michelin road 5 rosso 2 3 metzeller m7 diye 3 lastik kafamda var bakalım bitince hangisi kısmet olucak.
-
pea adlı üyeden alıntı
Görüyor ve arttırıyorum. Roadtec 01'e 2000 km(2 ay) içerisinde 4 kere yama yaptırdım.
6000km'de arka lastik hem delik deşik olduğu hem de düzleştiği için Anlas Capra RD'lere geçtim.
Yolunuz sanayi bölgesinden geçiyorsa Roadtec önermem.
Bu yama işi tamamen kısmet meselesi. İki önceki Road 4'lere ilk 7.500km içerisinde 3 kere yama yaptırdım ve 15.000km kullandım, sonra Road 5'leri 21.000km tek bir yama olmadan kullandım, Roadtec 01 SE'yi aldıktan 1 hafta sonra daha 1.000km'ye gelmeden yama yaptırdım.
Yalnız 6.000km arka lastik düzleşmesi hoş olmamış Roadtec 01'lerde (Bendeki SE gerçi ama çok farklı olduğunu zannetmem...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Bu yama işi tamamen kısmet meselesi. İki önceki Road 4'lere ilk 7.500km içerisinde 3 kere yama yaptırdım ve 15.000km kullandım, sonra Road 5'leri 21.000km tek bir yama olmadan kullandım, Roadtec 01 SE'yi aldıktan 1 hafta sonra daha 1.000km'ye gelmeden yama yaptırdım.
Yalnız 6.000km arka lastik düzleşmesi hoş olmamış Roadtec 01'lerde (Bendeki SE gerçi ama çok farklı olduğunu zannetmem...)
kullanıma bağlıdır o. benim 5bim oldu arka lastik hala sıfır gibi duruyor
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
görüyorum ve düşürüyorum.
roadtec 01 se leri yaklaşık 5 bin km kullandım. kullandığım yollar nıspeten temiz. yama yapmayı bırak 1 ay sonra hava vurmak istediğimde sadece 2psi değer kaybettiğini gördüm.
road4 yada road5 seçmeyip neden metzeler seçtiğime gelecek olursak
yurtdışında yapılan testte 1. sırada olduğu için.
bahsi geçen yurtdışı testi de bu açtığım konuda mevcud
LİNG
Yalnız o test BMW R1250GS gibi oldukça ağır bir motosikletle ve standart Road 5 ile yapılmıştı. O sıralarda henüz daha ağır motosikletler için kullanılması gerekene Road 5 GT'ler piyasada yoktu. Belki Road 5 GT ile veya daha hafif bir motosikletle deneseler Road 5 daha iyi bir sonuç verebilirdi.
Her türlü, Road 5'ler gayet iyi lastikler ama Roadtec 01 SE ile aradaki 7-800TL (USD 100!) farka değecek kadar iyi değiller... (Yurt dışında bu lastiklerin fiyatları çok yakın, Michelin burada uyanıklık yapıyor! Param vardı, memnundum da, sırf enayi gibi hissedeceğim için Road 5 yerine gittim Roadtec 01 SE aldım, iyi de olmuş...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Yalnız o test BMW R1250GS gibi oldukça ağır bir motosikletle ve standart Road 5 ile yapılmıştı. O sıralarda henüz daha ağır motosikletler için kullanılması gerekene Road 5 GT'ler piyasada yoktu. Belki Road 5 GT ile veya daha hafif bir motosikletle deneseler Road 5 daha iyi bir sonuç verebilirdi.
Her türlü, Road 5'ler gayet iyi lastikler ama Roadtec 01 SE ile aradaki 7-800TL (USD 100!) farka değecek kadar iyi değiller... (Yurt dışında bu lastiklerin fiyatları çok yakın, Michelin burada uyanıklık yapıyor! Param vardı, memnundum da, sırf enayi gibi hissedeceğim için Road 5 yerine gittim Roadtec 01 SE aldım, iyi de olmuş...)
roadtec in üzerinde puan alması zor gibi görünüyor ama alsa bile genede fiyat olarak dediğin gibi metzeler çok daha iyi konumda
-
Markalaşma reklam vs olsa bile cidden iki maksimum üç bin km sonra bitiyor. Bana biraz rahmetli Barkın Bayoğlu'nun yaptığı reklamlar yüzünden gibi geliyor. Her gün arkadaşlarımla 150km yol yapıyorduk gazlaya gazlaya bir ayda iki çift değiştirdim kesinlikle iki bin km sonra tutmuyor lastik. Metzeler ve Michelin çok çok çok iyi lastik üretiyor pirelliye göre kendi şahsi görüşüm bu.
-
HaktanCbr adlı üyeden alıntı
Markalaşma reklam vs olsa bile cidden iki maksimum üç bin km sonra bitiyor. Bana biraz rahmetli Barkın Bayoğlu'nun yaptığı reklamlar yüzünden gibi geliyor. Her gün arkadaşlarımla 150km yol yapıyorduk gazlaya gazlaya bir ayda iki çift değiştirdim kesinlikle iki bin km sonra tutmuyor lastik. Metzeler ve Michelin çok çok çok iyi lastik üretiyor pirelliye göre kendi şahsi görüşüm bu.
Öyle demeyin; Pirelli Angel GT II veya Metzeller (bu marka da Pirelli grubuna ait) Roadtec 01 SE deneyebilirsiniz. Rosso sportif sürüşe odaklı bir lastik, çok km yapması beklenmemeli zaten. Km performansı iyi lastik istiyorsanız yanda saydıklarım gibi sport touring lastiklere bakacaksınız...
-
Model vermek istemiyorum ama m7rr da sokak yarış lastiği diye biliyorum, oradaki rr road racing anlamına geliyor. 8 9 bin km virajda kaymadan kullandığım oldu. roadtec serisinden bir lastik kullanıyorum bundan önce rosso corsa vardı gene benzer şartlarda roadtec bile daha iyi tutuyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)