Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
MotoAVM

Pulsar NS 200'den Honda CBR 250R'a Geçmek

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Arkadaşlar şuan kullandığım motosiklet pulsar ns 200. Motosikletten şuan oldukça memnunum çekişi olsun gidişi olsun ivmelenmesi olsun memnunum. Geçen yaz aldım kendisini 2.el olarak. Ama nedense aklım hep CBR 250R modelinde. Nedende o tipteki motosikletler beni çok cezbediyor. CBR250 de hem şekil şemal olsun hem oturuş pozisyonu olsun çok hoşuma giden bir model. Ama teknik özelliklere bakılırsa ikisinin arasında 3-4 beygir ve 50cc fark var. Belki başka farklarıda vardır elbet ama benim bildiklerim bunlar. Ve önümüzdeki 1 yıl içerisinde muhtemelen geçiş yapacağım CBR250 ye. Merak ettiğim unsur sizce geçiş yaptıktan sonra performans ve güç anlamında fark hissedermiyim ? Beni tatmin eder mi ? Yoksa beklentilerimin altında kalarak ''geçmesemde olurmuş'' gibisinden düşündürür mü ? Şuan allaha şükür ns 200 bir masraf bir sıkıntı çıkarmadı ama nedense içim pek rahat değil. CBR modeli biraz daha sorunsuz bir model diye duydum kafamın rahat olacağını düşündürdü nedense.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #2
    HRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Alıntı Duran_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şuan kullandığım motosiklet pulsar ns 200. Motosikletten şuan oldukça memnunum çekişi olsun gidişi olsun ivmelenmesi olsun memnunum. Geçen yaz aldım kendisini 2.el olarak. Ama nedense aklım hep CBR 250R modelinde. Nedende o tipteki motosikletler beni çok cezbediyor. CBR250 de hem şekil şemal olsun hem oturuş pozisyonu olsun çok hoşuma giden bir model. Ama teknik özelliklere bakılırsa ikisinin arasında 3-4 beygir ve 50cc fark var. Belki başka farklarıda vardır elbet ama benim bildiklerim bunlar. Ve önümüzdeki 1 yıl içerisinde muhtemelen geçiş yapacağım CBR250 ye. Merak ettiğim unsur sizce geçiş yaptıktan sonra performans ve güç anlamında fark hissedermiyim ? Beni tatmin eder mi ? Yoksa beklentilerimin altında kalarak ''geçmesemde olurmuş'' gibisinden düşündürür mü ?
    Fark olur, nasıl olur öyle şey olmaz mmhhh, AAA UÇUYOMUŞ LAN BU tarzı bi tepki olmaz da "Aa iyi gidiyomuş bu meret" diyebilirsiniz. 90kmh sonrası hızlanmada hissedersiniz farkı.

  3. #3

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Peki konfor olarak nasıldır ? Ve yakıt olarak nasıldır ?

  4. #4

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    ya ben oturmasını beceremedim, ya da hakikaten öyle ki 20 dk cbr250'ye oturdum 3 gün bileklerim ve belim ağrıdı.

  5. #5
    HRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben oturmasını beceremedim, ya da hakikaten öyle ki 20 dk cbr250'ye oturdum 3 gün bileklerim ve belim ağrıdı.
    Ben cbr'a oturdum fakat öyle yatık bi pozisyonu yoktu. Benim motorda komple üstüne uzanıyosun, bana racing hissi veremedi cbr

    Yakıtı da, tek silindir bir motor ne kadar yakabilir ki, sürüşüne göre değişir gayet ekonomik alet. Konforu da normal yani

  6. #6

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı HRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben cbr'a oturdum fakat öyle yatık bi pozisyonu yoktu. Benim motorda komple üstüne uzanıyosun, bana racing hissi veremedi cbr

    Yakıtı da, tek silindir bir motor ne kadar yakabilir ki, sürüşüne göre değişir gayet ekonomik alet. Konforu da normal yani
    bende biraz göbek var hocam. öne doğru uzanıyorum göbek engel oluyor. depoya yatayım diyorum bileklere yükleniyorum.

    f650'de çok rahat etmiştim. pulsar'a da gidon yükseltme yaptıktan sonra daha rahat geldi.

  7. #7
    HRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende biraz göbek var hocam. öne doğru uzanıyorum göbek engel oluyor. depoya yatayım diyorum bileklere yükleniyorum.

    f650'de çok rahat etmiştim. pulsar'a da gidon yükseltme yaptıktan sonra daha rahat geldi.
    Konfor olarak, naked ve adventure - touring motorlar her zaman daha avantajlıdır racinglere göre haklısınız.

  8. #8
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    2 yıl sahip oldum kendisine. Yeni kasa bir cbr'dı. Ne güç olarak ne tork olarak bir fark hissetmezsin. Zaten 200,250 cc motorlar bunlar yanlış anlaşılmasın ezmek küçümsemek için söylemiyorum ama aradaki 2 beygirine10cc'nin inanın farkını günlük sürüşlerde anlamazsınız. Rahatlık konusunda beni şaşırtan birşey vardı. İnanılmaz dar ve kısa bir motosiklet cbr. Yada benim ve etrafımdaki eşimin dostumun totosu büyük. Çünkü azıcık kaykılayım diyorsun hop kalçan arka seleye dayanmış.

    Tek birşey var pulsarla arasında gerçekten psikolojik olarak sana iyi hissettirecek birşey güç lineer geliyor. Buda 250cc bile olsa sağlam bir motora biniyorum psikolojisine sokuyor insanı. Birde kornayla sinyalini yeri farklı aldıktan sonra alışırsın zaten ilk honda motosikletinse ama sonra başka motora binince garip hissediliyor.

  9. #9

    Üyelik
    29 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Alıntı Duran_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şuan kullandığım motosiklet pulsar ns 200. Motosikletten şuan oldukça memnunum çekişi olsun gidişi olsun ivmelenmesi olsun memnunum. Geçen yaz aldım kendisini 2.el olarak. Ama nedense aklım hep CBR 250R modelinde. Nedende o tipteki motosikletler beni çok cezbediyor. CBR250 de hem şekil şemal olsun hem oturuş pozisyonu olsun çok hoşuma giden bir model. Ama teknik özelliklere bakılırsa ikisinin arasında 3-4 beygir ve 50cc fark var. Belki başka farklarıda vardır elbet ama benim bildiklerim bunlar. Ve önümüzdeki 1 yıl içerisinde muhtemelen geçiş yapacağım CBR250 ye. Merak ettiğim unsur sizce geçiş yaptıktan sonra performans ve güç anlamında fark hissedermiyim ? Beni tatmin eder mi ? Yoksa beklentilerimin altında kalarak ''geçmesemde olurmuş'' gibisinden düşündürür mü ? Şuan allaha şükür ns 200 bir masraf bir sıkıntı çıkarmadı ama nedense içim pek rahat değil. CBR modeli biraz daha sorunsuz bir model diye duydum kafamın rahat olacağını düşündürdü nedense.
    Bence güç ve performans olarak bir hafta içerisinde keşke geçmeseymişim diyebilirsiniz, 500cc hondalara bakmanızı da önerebilirim. eski kasa 500r özellikle yeni 250r ın hormonlu hali gibi.
    2014 cbr 250r-2017 cbr 500r-2006 vfr 800-2016 cbr 650f-2008 ducati 848-2013 ducati monster 696

  10. #10

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 yıl sahip oldum kendisine. Yeni kasa bir cbr'dı. Ne güç olarak ne tork olarak bir fark hissetmezsin. Zaten 200,250 cc motorlar bunlar yanlış anlaşılmasın ezmek küçümsemek için söylemiyorum ama aradaki 2 beygirine10cc'nin inanın farkını günlük sürüşlerde anlamazsınız. Rahatlık konusunda beni şaşırtan birşey vardı. İnanılmaz dar ve kısa bir motosiklet cbr. Yada benim ve etrafımdaki eşimin dostumun totosu büyük. Çünkü azıcık kaykılayım diyorsun hop kalçan arka seleye dayanmış.

    Tek birşey var pulsarla arasında gerçekten psikolojik olarak sana iyi hissettirecek birşey güç lineer geliyor. Buda 250cc bile olsa sağlam bir motora biniyorum psikolojisine sokuyor insanı. Birde kornayla sinyalini yeri farklı aldıktan sonra alışırsın zaten ilk honda motosikletinse ama sonra başka motora binince garip hissediliyor.

    Hiç honda motosikletim hatta hiç japon motosikletim olmadı. Genellikle hep mondiale bindim şuan ise pulsar. Birazda japonlara olan bu övgü merak ettiriyor.

  11. #11
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı Duran_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç honda motosikletim hatta hiç japon motosikletim olmadı. Genellikle hep mondiale bindim şuan ise pulsar. Birazda japonlara olan bu övgü merak ettiriyor.
    O konuda hissediyorsun. Yakın arkadaşımda var pulsar ki kendimde bir bajaj sahibiyim 125 st'm var aynı zamanda. Bajaj'ın satış politikasından mıdır nedir bilmiyorum ama parça kalıtesi olarak ben discovery 125 st modelini pulsar'dan başarılı buluyorum. Belkide hindistan ve diğer ülkeler 125 cc commuter kullanıcısının daha fazla olması, satış rakamı olarakta belkide farklı bir sebep yada sadece bana öyle geliyor. Onuda bilemiyorum. Ama iyi bakılmış bir cbr alırsan kalite farkını anlarsın iyi bakılmamış alırsanda ne len bu, forumdaki turşularda iyice abartmışlar diyerekten isyanını dile getirirsin.

  12. #12
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    Çok büyük bir fark olmaz ama Cbr 250'nin şeklini şemalini beğendiğinizden o motivasyonla size "uçuyormuş bu" hissi verebilir.

  13. #13
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    24 beygirden 27 beygire geçeceksiniz.

    japon kalitesi hariç bir fark hissetmezsiniz.

  14. #14
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Yeni kasa Yamaha MT-25'e geçmek isterseniz güzel bir fark olabilir ama eski model motora geçmeye değmez. NS 200 güzel bir motor şehir içinde rahat kullanmak için.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  15. #15
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Bende 3 yıldır biniyorum ns200'e arkadaşımın dominar 400'ü kullandım bilmiyorum ama biraz torktan fazla bir şey vermedi. O yüzden hız konusunda bence voouuw olmazsın diye tahmin ediyorum. Ha tabii racing motosikletlerin oturuş pozisyonu daha farklı ve biraz daha yere yakın ns200'den benim kafamda mesela geçersem 600 veya üstüne geçmek var. Ama pulsarın ucuz parçası ve şekli şemalı hep bana engel oluyor. Ben naked seviyorum. Kafamda yine Mt07 gibi motorlar var.
    Instagram: Ekremalp85
    Youtube: Ekrem Alp


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)