Zamanında bakım yapıldıysa sorun yaşamazsın. Ben 20k kmden fazla yazılımlı kullandım. Silindir içinde kaplama var. Bakımları zamanında yapıldığı sürece kaplama zarar görmeyecektir.
Zamanında bakım yapıldıysa sorun yaşamazsın. Ben 20k kmden fazla yazılımlı kullandım. Silindir içinde kaplama var. Bakımları zamanında yapıldığı sürece kaplama zarar görmeyecektir.
Dostum merhaba, geçtiğimiz kasım ayında 7200 KM'de ve piyasanın biraz üstünde bir fiyata TNT 250 aldım. Malum şartlardan dolayı pek fazla kullanamadım ancak yaklaşık 800 km'lik bir tecrübem var TNT 250 ile. İlk ve en önemli konusu bence sesi; 250cc bir motosikletten böyle bir ses inanılmaz. Daha önce arkadaşımda bulunan GV250'nin sesi çok hoşuma gidiyordu ancak tnt'den sonra başka oldu
Yedek parça, bakım vs. maliyetleri hakkında pek fikrim yok ancak ben fiyatını uygun görüp 4x1LT castrol yağ almıştım. Yaklaşık 150-160TL'e, bunun yanında 20-30TL'e yağ filtresi aldığımızda periyodik bakım maliyeti ortaya çıkıyor.
Ağırlık konusunda ilk zaman düşük hızdaki manevralarda belki problem yaşayabilirsin, ben yaşadım çünkü :D Öncesinde Hero Hunk kullanıyordum daha hafif ve gidon açısı daha genişti. Motosikleti aldığım gün 2 kere olduğum yere düşürdüm neyse ki koruma demiri olduğu için herhangi bir problem olmadı
Kullanıcısı olarak tavsiye ederim, hayırlısı olsun sizin için.
Edit: Yakıtla ilgili de soru sorulmuş, ben ilk aldığımda İstanbul'a getirirken 5-5.5lt/100km yakmıştım sanırım. Ortalama olarak 4lt/100KM gibi bir yakıt sarfiyatı çıkar diye düşünüyorum.
Tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim. Ama sanırım 40bin KM'den çekinerek vazgeçeceğim malesef
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)