Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Ducati 2021 Fiyat listesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Ocak 2021




    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    + desmo bakım masrafları diye ekleyelim.

  3. #3

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    + desmo bakım masrafları diye ekleyelim.
    Alıcak para olsa desmo bakımını düşünmeyiz

  4. #4
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    + desmo bakım masrafları diye ekleyelim.
    çok yazılıyor bu bakım ortalama ne kadar tutuyor ki? Bu kadar abartıldığı kadar var mı yani gerçekten? Fiyatlar da bu arada ateş pahası...
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  5. #5
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok yazılıyor bu bakım ortalama ne kadar tutuyor ki? Bu kadar abartıldığı kadar var mı yani gerçekten? Fiyatlar da bu arada ateş pahası...
    desmocuk bakımı
    ryangt bunu beğendi.
    since 1987

  6. #6
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    desmocuk bakımı
    Nee?? Yuh be kardeşim bu nedir? İnşallah Triumph da yoktur böyle bir şey
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  7. #7
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nee?? Yuh be kardeşim bu nedir? İnşallah Triumph da yoktur böyle bir şey
    onlarda da var bu tarz adı yok sadece :D ama ducatide desmo modele göre değişiyor oda dip not olsun bir de desmo bakımında motorda bütüna rıza ne varsa çıkartılıyor ona göre fiyat çıkıyor amartisör keçesinde sorun varsa o da eklenir yada balatalar bitikse hatta lastiklere kadar o yüzden bazı agalar faturaya bakmadan ne değişti bilmeden ağlıyor
    furkanguvenc bunu beğendi.
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  8. #8
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok yazılıyor bu bakım ortalama ne kadar tutuyor ki? Bu kadar abartıldığı kadar var mı yani gerçekten? Fiyatlar da bu arada ateş pahası...
    5000-25000 tl arası değişiyor
    furkanguvenc bunu beğendi.
    https://bit.ly/30jiOxE

  9. #9
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    24 Bin KM'de bir sanırım dimi bu Desmo bakımı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

    Bir de şöyle bir şey var arkadaşlar Ducati benim gözümde ve bir çok kullanıcının gözünde motosiklet aleminin Ferrari.si gibi o yüzden alım ve işletme masrafları çok olmasını bir yere kadar anlıyorum ben.

  10. #10

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Ducati 950S Honda Africa Twin (ES)'den 13.000₺ daha ucuz. Hiç fena değil... AT'den hafif ve daha güçlü. O bütçelerde motosiklet bakıyor olsam çok ciddi olarak düşünürdüm.

  11. #11
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    24 Bin KM'de bir sanırım dimi bu Desmo bakımı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

    Bir de şöyle bir şey var arkadaşlar Ducati benim gözümde ve bir çok kullanıcının gözünde motosiklet aleminin Ferrari.si gibi o yüzden alım ve işletme masrafları çok olmasını bir yere kadar anlıyorum ben.
    2016 dan öncekiler 24 bin sonrakiler 30 binde bir ama multistrada v4 de desmo bakımı yok desmosu olmayan tek model o diğerlerinde 30 binde bir yenilerde

  12. #12
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Adamların en ucuz motoru 100 bin tl. Hani iki teker bir motor olan vasıtadan bahsediyoruz. Otomobil vs değil, 100 bin tl. Burada desmo bakımı konuşuluyor. Motosiklete 100 bin verebilen birisine desmo dokunmaması lazım.

  13. #13
    numan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    st rs
    desmo bakımından bu kadar korkulmasına anlam veremiyorum ben. zaten belirli kmlerde parça parça bir sürü değişiklik yapıyoruz bunu yaparken de nazlı ustaları ikna etmek ve git gel bir sürü zaman kaybı gibi durumlarla karşılaşıyoruz. tüm sıvıların ve gerekli parçaların belirli kmlerde yenilenmesi ve bunun standartize edilmesi bana çok mantıklı geliyor. fiyat olarak deniyorsa yüksek ccli motorlar için bahsettiğim değişiklikler en az desmo kadar tutuyordur.
    berk_cglr ve olcaytuna bunu beğendiler.

  14. #14
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı numan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    desmo bakımından bu kadar korkulmasına anlam veremiyorum ben. zaten belirli kmlerde parça parça bir sürü değişiklik yapıyoruz bunu yaparken de nazlı ustaları ikna etmek ve git gel bir sürü zaman kaybı gibi durumlarla karşılaşıyoruz. tüm sıvıların ve gerekli parçaların belirli kmlerde yenilenmesi ve bunun standartize edilmesi bana çok mantıklı geliyor. fiyat olarak deniyorsa yüksek ccli motorlar için bahsettiğim değişiklikler en az desmo kadar tutuyordur.
    bizdeki yüksek cc bakımı çoğunlukla yağ ve yağ filtresi olarak bakılıyor ama kimse egzantirk sistemini arıza vermeden değişmiyor balatalar ve zincirler aynı şekilde o yüzden bizim millete adı konunca çok geliyor adam akıllı bakımını yapan kişi yok gibi zaten 600 üstü motorda
    tommygun bunu beğendi.
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizdeki yüksek cc bakımı çoğunlukla yağ ve yağ filtresi olarak bakılıyor ama kimse egzantirk sistemini arıza vermeden değişmiyor balatalar ve zincirler aynı şekilde o yüzden bizim millete adı konunca çok geliyor adam akıllı bakımını yapan kişi yok gibi zaten 600 üstü motorda
    Çünkü otomatik gerginlik ayarlı egzantrik zinciri değişim istemez kolay kolay. Ama Ducati gibi lastik kayış kullanıyorsanız belli aralıklarla değiştirmek zorunlu, yoksa koptuğunda motoru ele almak söz konusu.

    Zincir ve balata zaten kullanıma göre değişen şeyler. Sabit km'si yok.

  16. #16
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü otomatik gerginlik ayarlı egzantrik zinciri değişim istemez kolay kolay. Ama Ducati gibi lastik kayış kullanıyorsanız belli aralıklarla değiştirmek zorunlu, yoksa koptuğunda motoru ele almak söz konusu.

    Zincir ve balata zaten kullanıma göre değişen şeyler. Sabit km'si yok.
    kitapçıklarında değişim gerektiği km yazar ama bizim ülkede yok öyle bir bakım yapan yok sizdeki super duke 1290 için bile belli bir süre sonra değişim zamanı vardır parçaların , egzantirik zinciri uzadığında ses gelince değişir millet , balatalar değişirken sadece balata değişir ama yaylara ya da saçlara bakmadan direk takarlar, fren hidroliklerini değişmediği için balatalarda sorun olduğunu sananda var.
    neyse muhalefet olmak için yazıyorsan eyvallah canın sağolsun ama benim demek istediğimle sizin çıkışınız biraz alakasız burada

  17. #17

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü otomatik gerginlik ayarlı egzantrik zinciri değişim istemez kolay kolay. Ama Ducati gibi lastik kayış kullanıyorsanız belli aralıklarla değiştirmek zorunlu, yoksa koptuğunda motoru ele almak söz konusu.

    Zincir ve balata zaten kullanıma göre değişen şeyler. Sabit km'si yok.
    Yeni sistemlerde zincire geçtiklerini okumuştum veya duymuştum,ne kadar doğrudur bilemem ama bence zincir herzaman iyidir
    berk_cglr bunu beğendi.

  18. #18
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni sistemlerde zincire geçtiklerini okumuştum veya duymuştum,ne kadar doğrudur bilemem ama bence zincir herzaman iyidir
    v4 bloklar ve v2 bloklarda zincir var , multistrada v4 de desmo bakımı yok ama onun haricindeki L bloklar kayışlı
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  19. #19

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    v4 bloklar ve v2 bloklarda zincir var , multistrada v4 de desmo bakımı yok ama onun haricindeki L bloklar kayışlı
    Ducati çok iyi işler çıkarıyor stock olarak karşılaştırırsak panigale v4r modeli tüm 1000cc sınıfındaki ss motorları geçmeyi başarabiliyor hatta kawasaki h2 bile geçebiliyor. Ducati çok iş çıkarmış
    V4r vs h2 vs s1000rr: https://youtu.be/9vuYoVdcn2k
    berk_cglr bunu beğendi.

  20. #20
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati çok iyi işler çıkarıyor stock olarak karşılaştırırsak panigale v4r modeli tüm 1000cc sınıfındaki ss motorları geçmeyi başarabiliyor hatta kawasaki h2 bile geçebiliyor. Ducati çok iş çıkarmış
    V4r vs h2 vs s1000rr: https://youtu.be/9vuYoVdcn2k
    genel olarak klasmanında en yüksek en erken gelen tork değerlerine sahip ben seviyorum ducatileri fanboy olmasamda güzel teknolojileri şu son dönemdeki motorların ama şu da bir gerçek genel avrupalılar gibi biraz nazlı motorlar bakım olsun sağlamlık olsun çok saçma bir şeyden marş basamama gibi salaklıkları olmuyor değil
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler