Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

motor kitleme kol çıkarma subap kirma

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1
    superboycu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    merhaba arkadaşlarım abilerim
    Özellikle cin mali diye tasfir edilen motorlarda en büyük korkum , herhangi bir şekilde motorun kitlemesi, krankin kırılması, bu korkum okadar buyuk ki 7 senedir kullanmış olduğum cin mali motorumun son hızına birkere bile ulasmadim kısacası basmaya korkuyorum biryeri kopar diye , lakin uzun yola çıkma gibi bir düşüncem olursa mecburen basmam gerek , kitleme gibi durumlarda neler yaşanıyor, düşmemek için ne yapmamız gerekli ve en önemlisi krank kırılsa dahi debriyajı kullanama bilirmiyiz yada debriyaja müdahale etsek bile motorla tekeri ayiramazmiyiz
    Huysuz Motorcu Kanalımıza Bekleriz.

    https://www.youtube.com/channel/UCvsLi-1RBIWxn1uPgG0t3qw


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #2
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Motor zank diye durup seni üstünden atacağını sanmıyorum.Hiç yaşamadım ama videolardan gördüğüm kadar kötü bi ses sonrası güç kaybı vs sonra çalışmama oluyor.Debriyaja basıp kenara çekebilirsin.Yolda giderken zincirim kopmuştu bi kere orada bile şansıma zincir dolanma gibi bişi yapmadı.

  3. #3
    HRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Ne tür kilitlediğine göre değişir, krank kırılırsa şanslısın dönmeye devam eder. Ama eğer piston kol çıkarır ve krankı kıramazsa işte o zaman tehlike büyük. Arka lastik anında kitleyecektir. Bu arada öyle yüksek hızlarda kilitleme olacak diye bir şey yok. Yüksek hızı zorlarsın zorlarsın, hor kullanırsın. Bi gün 30 la giderken motordan gelen bi ses dikkatini çeker, benim gibi 6bin kaçar sana da :D Maksimum olacağı budur zannımca (Eğer yüksek cc ss kullanmıyorsanız)

  4. #4
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Olayın olduğu anda debriyajı çekmek lazım.Sonra düşmeden durmaya bakmak lazım

  5. #5

    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    rx3
    Kırılma sesini duyar durmaz 7 yıldır kullandığın motorunun üzerinden atla. Çok makara adamsın.. Buraları boş bırakma.

  6. #6
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    150 MH DRİFT
    Benim köydeki arkadaşım ikinci el 400 tlye 150 zat almıştı. Motor yağ yaktığı için arada yağ eklenmesi gerekiyordu. Abisi de benzin deposu gibi sanmış yağı sonuna kadar doldurmuş. O kadar doldurunca yağ taşmış motor yağsız kalmış. Arkadaşım 80le giderken motor kitliyor. Motor stop edip yavaslıyor, durduklarında da marşa bassalar bile ses gelmiyor. Yani benim bildiğim bu şekilde.

  7. #7
    superboycu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Alıntı odo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kırılma sesini duyar durmaz 7 yıldır kullandığın motorunun üzerinden atla. Çok makara adamsın.. Buraları boş bırakma.
    Hocam Allah rızası için , bu cevap ne anlama geliyor ve makara ne alaka , çok merak ettim gerçekten

  8. #8
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    bir hafta önce yaşadık,kitleme olmuyor.devir düştü sağa çektik bir daha çalışmadı.

    çekici 350 tl
    usta 450
    krank dahil silindir piston gömlek cart curt 2200 tl
    hepsi orjinal parçalarla toplandı motor cbf 150
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  9. #9
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S
    yüksek hızda motora birşey olmaz merak etme... rampa aşağı allah ne verdiyse basmadıysan tabi...
    motor yağı ile ilgili bir sıkıntı yoksa;
    genelde çinlilerin kitlemesi düşük vites-yüksek devirde oluyor...
    en yüksek devirde iken piston-subap zamanlama hatası oluyor ve subap pistona çarpıp kırılıyor...
    genelde subap ve piston ikisi beraber perişan oluyor...
    yüksek vitesde son hıza ve devire zor çıktıgı için genelde bu durum olmaz... ama düşük viteste daha çabuk son devri bulduğu için oluyor bu durum...
    ben de 125 lik çinli kros da yaşadım... 1 viteste son gaz tepeyi çıkarken aynı şekil kitledi motor...
    sana tavsiyem, motorun yağ yakma eksiltme yoksa,
    uzun yola çıktığında bütün devri kullanma... motorun rahat gittiği ortalama bir devirde yolculuk yap...
    1 saatte 10 dakika mola versen yeterli... hiç birşey olmaz...


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)