Benim motorda 2 tip karbüratör kullanılmış.
Mikuni marka vakumlu olan. 50 beygir
Dellarto marka karbüratör. 55 beygir.
Teknik verilere göre böyle.
Nedir bu vakum mevzusu ? Artısı eksisi nedir ?
Benim motorda 2 tip karbüratör kullanılmış.
Mikuni marka vakumlu olan. 50 beygir
Dellarto marka karbüratör. 55 beygir.
Teknik verilere göre böyle.
Nedir bu vakum mevzusu ? Artısı eksisi nedir ?
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
Şurada bahsetmişler ama tam anlayamadım. Google çevirisi biraz sıkıntılı. ;)
https://advrider.com/f/threads/ktm-lc4-2001-was-a-dellorto-used-as-stock-carb.993144/#post-24626626O karbonhidratı bir silgiden başka bir şeyle değiştirin ve yol dışı sıkıntılarınız sona erecek. 640'ım ve Duke'um da aynı şeyi yaptı, slayt darbelerde düşüyor ve motoru kesiyor, diyaframsız bir sürgülü karbonhidrat, bir arazi motosikleti gibi davranmasını sağlayacaktır. En iyi seçim 500 $ 'lık Kehin FCR'dir, ancak şu anda sahip olduğunuz vakum karbonhidratından kolayca daha iyi performans gösterecek eski bir kir modelinden (iki veya dört vuruştan 39-41 mm'nin işe yarayacağını düşünüyorum) bir Dell Orto bulabilirsiniz. Eski 41mm DellOrto'm Duke kardeşlerimin üzerinde ve bisiklet dönüştürüldü. İyi şanslar Jim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------
Şurada da var bir şeyler.
Bahsedilen konu şu olabilir mi?
-CV (constant velocity)
-Mikuni Flat Slide
Eğer buysa cv tipi karbüratör yumuşak tipli karbüratör diyebiliriz. gazı ne kadar verirseniz verin yumuşak bir şekilde kalkış yapar. Bunun sebebi siz gazı ne kadar açarsanız açın benzini ayarlı bir şekilde vermesidir.
Mikuni de ise gaz tepkisi daha serttir. buna karşılık atıl benzin veya yanmayan benzin durumu daha fazladır..
CV karburatorler genelde daha az yakar, motor boğulmaz gaz tepkisi düşüktür, yırtılmaya müsait diyaframı vardır.
Ktm 640 Adventure 2003 modeline kadar mikuni karbüratör (modellere göre baktığımızda hep bu karbüratör modeli gördük) ve Normal Flow Head (ingilizcesi daha anlaşılır.)
2003 yılında ise High Flow Head ile motorun performansını +5 beygir arttırmış.
Özelliklere baktığımızda
2000-2001 de de Mikuni BST 40
2003 modelinde de Mikuni BST 40 kullanıldığı görülüyor.
Bu high Flow Head kağıt üzerinde verileri +5 beygir arttırmış. Yabancı KTM forumlarında da bayağı bir sohbeti yapılmış.
Teşekkür ederim cevaplar için.
Bende mikuni takılı. Bikaç önceki sahibi dellarto takmış ama ben aldığımda mikuni vardı.
Çalışma sorunu oldu söktüm. İğnenin tırtıklı yeri incecik kalmış. İğne değişmeli. Komple tamir takımı 350 liraya buldum.
Bunu tamir etmek yerine dellarto alsam mı diye düşünüyorum.
Mikuni ile yakıtım 4 5 litre arasındaydı. Dellarto daha fazla yakıyormuş. Mikuni vakumlu değişik bişey. Dellarto cg karbüratörü gibi çalışma sistemi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)