Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Oturuş pozisyonu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Haziran 2020
    Selam arkadaşlar oturuşla ilgili bir sorum olucak makinenin üzerindeyken peglerden sanki parmak ucuna kalkmış gibi benzin tankını dizlerimle sıkıyorum ve bayağı sıkıyorum sizlerin görüşünü almak istedim nasıl oturuyorsunuz tankı ne kadar sıkıyorsunuz çünkü ben olabildiğine sıkıyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    motorunun ne oldugunu söylersen daha iyi bir yorum yapabiliriz.

    ben vulture, ns200 kullandım, keskin virajlar ve rüzgar hariç hiç sıkmadım.


    zone180 de sıkıyordum biraz.

    cbr125 de mecbur sıkıyordum ebattan kaynaklı

    motora göre değişir yani

  3. #3
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Üst tarafın rahat olması gerektigi dogrudur. Ama viraj ve ani frenleme harici aşırı sıkmanıza gerek olmadıgını soylerler hep uzmanlar.. Altı sıkıyorum sanıp üstü gereksiz kasıyor olmayasınız ? Parmak ucuna kalkmıs gibi dediniz o yuzden dikkatimi çekti..
    mustafaat bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    21 Haziran 2020
    Motor hornet 600 arkadaşlar cevaplar için teşekkürler motora hakimiyetimin artması için sordum viraj, şehir içi bilgilendirirseniz sevinirim

  5. #5
    Vista86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Dizlerle depoyu aşırı sıkmak gerekmez. Biraz sıkmak yeterlidir. Kolların gevşemesini sağlar. Oturuş ta seleye çöker gibi olursa gidona yüklenmek tamamen ortadan kalkar.
    Ben böyle kullanıyorum.

  6. #6
    SoloMoto2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2020 Xmax 250 - 2022 MV Agusta TVL
    Depo yan ped kullanırsanız depoyu çok çok sıkmanıza luzum kalmaz. Zira ufak bir basınçla bile kayma yaşanmıyor ve daha konforlu oluyor. Virajlarda mutlaka depoya bacak baskısı ve viraj dışı ayağınızla pegi dengelemeniz gerekir. Şehir içi kullanımlarda kontra verdiğinize dizle depoyu (hafifçe) tutmak gerekiyor...hızınızın düşük olduğunu ve manevra yaptığınızı varsaydığımdan. Uzun yolda ise fren ve viraj haricinde depoya bacakların teması yeterli.
    Tabi ki bunların hepsi bence.
    Motor demek, yolda olmak demek.
    Önce güvenlik sonra keyf.

  7. #7

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Konudan alakasız olacak ama bugün yolda bir hornet600 gördüm ve gerçekten çok güzeldi. Keşke temizi bol olan bir model olsa. Cbf500, hornet, gs500 çok farklı makinalar.

  8. #8

    Üyelik
    16 Kasım 2017
    sıkarsan, elinden kaçar
    kasların yorulur, sıkman gerektiğinde sıkamazsın
    uygun şekilde kavramalısın
    kavradın mı

    vak vak lamadan gazlama, relax

  9. #9
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hic gerek yok. Hornet 600 cok rahat bir motosiklet. Rahmetli o videoyu yaparken keske "bu dediklerim SS ergonomisi icindir" de deseymis...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)