Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

YZF Y25 mi TNT 250 mi Z300 mü 200 Duke mü? (Sadece şehir içi 2.motor)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Merhaba birkaç gün önce 1000 cc Touring motordan +1000 cc Super Sport motora geçilir mi sorusu sormuştum ve birçok faydalı tavsiye gelmişti. İnternetten inceledim ve düşündüğüm motorlar biraz fazla yaktığı için şimdiden şehir içi için düşük cc ve az yakan bir motor düşünüyorum.

    Yamaha YZF R25
    Benelli TNT 250
    Kawasaki Z300
    KTM 200 Duke

    Sadece şehir içi kullanacağım, 2.motor olacak. Bu dördü arasından hangisini tercih edersiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TheGokay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Yamelli XSR 07
    Alıntı Ege Soner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba birkaç gün önce 1000 cc Touring motordan +1000 cc Super Sport motora geçilir mi sorusu sormuştum ve birçok faydalı tavsiye gelmişti. İnternetten inceledim ve düşündüğüm motorlar biraz fazla yaktığı için şimdiden şehir içi için düşük cc ve az yakan bir motor düşünüyorum.

    Yamaha YZF R25
    Benelli TNT 250
    Kawasaki Z300
    KTM 200 Duke

    Sadece şehir içi kullanacağım, 2.motor olacak. Bu dördü arasından hangisini tercih edersiniz?
    TNT 250 yi 7000km kadar kullandım. Frenleri ve sesi aşırı tatmin edici. Şuan MT 03 kullanıyorum ve frenleri tnt 250 den daha kötü . Eğer alıcaksan ve hız beklentin yoksa rahat olsun yol tutuşu güzel olsun rüzgardan etkilenmiyim diyosan kesinlikle tavsiye ederim. Sesinin 600 lük motordan farkı yok. Yakıt konusunda da max 4.5-5Lt görebildim.Basmayınca ortalama agresif kullanımda 100km de 4-4,5 yakıyo. Ama kıvrak olsun torku yerinde olsun hafif olsun dersen duke 200 iyi bi alternatif ve en az yakıcak olan motor
    Ege Soner bunu beğendi.
    200 NS --> TNT 250 --> Xtreme Max Enduro --> MT 03 660 --> 2015 XJ6 --> Custom Yamelli XSR 07

  3. #3
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Z300'ü bilmiyorum ancak yol tutuşu, konfor, fren ve hissiyat olarak tnt250 diğerlerine rahmet okutur
    Ege Soner bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Alıntı TheGokay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TNT 250 yi 7000km kadar kullandım. Frenleri ve sesi aşırı tatmin edici. Şuan MT 03 kullanıyorum ve frenleri tnt 250 den daha kötü . Eğer alıcaksan ve hız beklentin yoksa rahat olsun yol tutuşu güzel olsun rüzgardan etkilenmiyim diyosan kesinlikle tavsiye ederim. Sesinin 600 lük motordan farkı yok. Yakıt konusunda da max 4.5-5Lt görebildim.Basmayınca ortalama agresif kullanımda 100km de 4-4,5 yakıyo. Ama kıvrak olsun torku yerinde olsun hafif olsun dersen duke 200 iyi bi alternatif ve en az yakıcak olan motor
    Önceden 390 RC kullandığım için Duke'lar hakkında az çok bilgim mevcut, aralarında en az yakanı ama TNT 250'nin agresif kullanımda da yakıt tüketimi makul seviyede. Peki vites geçişi nasıldır, RC ve Duke gibi kemikli mi?

  5. #5
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Duke 200 kullandım 1 sene. Yakıt tüketimi en düşük diyebilirim. Ben 2.3 gördüm çok yavaş sağ şerit kullanımımda. Hız yapınca da 3.2'yi geçmiyor. Hafif bir motor o yüzden yönlendirmesi kolay. Çevreyolları ve otobanlarda üzebilir çünkü son hızı düşük ve yokuş yukarı nefesi pek yetmiyor. Düz yollarda çok rahat hızlanıyor 120'ye kadar ancak yokuşlu çıkışlı eğimli bir yerlerdeyseniz bu 110'a hatta 100'e düşebilir. Diğerlerinden bir avantajı da ABS'li modelleri var ve alınabilir fiyatlarda. R25'in ABS'lisini almanız gerek. Z300'de bazı modellerde ABS var. Bu arada duke'ün arka tekeri 150'lik.
    Ege Soner ve Şükrü Çelik bunu beğendiler.

  6. #6
    SoloMoto2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2020 Xmax 250 - 2022 MV Agusta TVL
    Alıntı Ege Soner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba birkaç gün önce 1000 cc Touring motordan +1000 cc Super Sport motora geçilir mi sorusu sormuştum ve birçok faydalı tavsiye gelmişti. İnternetten inceledim ve düşündüğüm motorlar biraz fazla yaktığı için şimdiden şehir içi için düşük cc ve az yakan bir motor düşünüyorum.

    Yamaha YZF R25
    Benelli TNT 250
    Kawasaki Z300
    KTM 200 Duke

    Sadece şehir içi kullanacağım, 2.motor olacak. Bu dördü arasından hangisini tercih edersiniz?
    Cevap veriyorum...KTM 200 Duke. Diğer seçenekler arasında ilk dokunuşta tek yadırgamayacağınız cihaz bu ve aynı zamanda şık bir velettir kendisi.
    Ege Soner bunu beğendi.
    Motor demek, yolda olmak demek.
    Önce güvenlik sonra keyf.

  7. #7

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    kava ve yamaha varsa bu listede diğerlerini listeye almakta pek fayda yok. Kava mı yamaha mı dersen kava
    Ege Soner bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Benellinin sesi güzeldir. 4 silindirli motorlar 1-4 2-3 ateşlemeyle çalışıyor. Benellide 2 pistonu farklı ateşleme zamanı ile yaptığı için ses 4 silindir gibi çıkıyor. R25 sert gazlamada 5,5-6lt görür tahminimce. Benim motosiklet bile 5LT görüyor. Kawasaki lükstür Japonya'nın Ducati'sidir(AEA). KTM genelde titreşimli oluyor. O modeli görme ya da deneme fırsatım olmadı.
    Ege Soner bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    z300 buradaki büyük motor büyük cc hissi veren tek motor.çok ağır değil güçlü 300cc tabiki ama vergi dezavantajı var.bu listedeki en iyi motor z300 tabi oda ayrı bir dava.ondan sonraki motor r25 tabiki olur daha az torku var ama gidiş olarak aratmaz 4.3 4.7 litre arasında yakar bu 2 motorda.yeni seriler sanırım çok daha az yakıyor r25 için.z300 piyasada zor bulursun 2.el olarak da alıcısı bellidir en mantıklı seçenek r25 oluyor.öbür 2 motor bu 2 motorun yanında dahi duramaz onları geçiyorum.alternatif dominar400 duke250 duke390 tabi fiyatlarda ona göre oynucak.şöylede bir hesap var kısa mesafeler gidicem dar yollar bozuk yollar düşük hızlarda gidiceksen bu listedeki en mantıklı motor duke 200 olucaktır.
    Ege Soner bunu beğendi.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    duke 200 devam.26 beygir 140kg...100 kmde 3 litre civarı yakar
    Ege Soner bunu beğendi.

  11. #11
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Düke serisi çok pratik. Bulunduğunuz yerde servisi varsa tercih edebilirsiniz. ABS li olanlardan almaya çalışın. Fiyat farkı çok değilse 31 hp kaydırmalı debriyajlı, çelik fren hortumlu ABS li 250 Duke de çok iyi olur, hız gerekirse de 150 ye kadar çıkabiliyor. Duke serisinin frenleri hepsinden daha iyidir. Şehir içi kısa mesafe ve çok devir çevirmeyeceğinizden yola çıkarak; titreşiminin çok da rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum. Onun dışında motorlar hemen hemen aynı (Duke 200-250)
    Ege Soner bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düke serisi çok pratik. Bulunduğunuz yerde servisi varsa tercih edebilirsiniz. ABS li olanlardan almaya çalışın. Fiyat farkı çok değilse 31 hp kaydırmalı debriyajlı, çelik fren hortumlu ABS li 250 Duke de çok iyi olur, hız gerekirse de 150 ye kadar çıkabiliyor. Duke serisinin frenleri hepsinden daha iyidir. Şehir içi kısa mesafe ve çok devir çevirmeyeceğinizden yola çıkarak; titreşiminin çok da rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum. Onun dışında motorlar hemen hemen aynı (Duke 200-250)
    Kaydırmalı debriyaj çok önemli değil benim için. Duke 200 Abs ile Duke 250 Abs arasında 10.000 tl fark var herhalde. Kaydırmalı debriyaj, 5 hp ve 50 cc için bu fark normal mi bilemedim.

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Şubat 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Ülker.halley davidson
    Alıntı Ege Soner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaydırmalı debriyaj çok önemli değil benim için. Duke 200 Abs ile Duke 250 Abs arasında 10.000 tl fark var herhalde. Kaydırmalı debriyaj, 5 hp ve 50 cc için bu fark normal mi bilemedim.
    Pulsar alın ozaman dhaa ucuz
    Ege Soner bunu beğendi.

  14. #14
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    2. Motor için sadece şehir içinde kullanılacaksa MT-25, Xmax250 gibi modellere bakın derim. Hem yedek parçaları bol hem de piyasası olan motorlar diğer modellere göre.
    Ege Soner bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  15. #15

    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Alıntı Gofretcocuk5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar alın ozaman dhaa ucuz
    NS 200'ün 5.000 km'de olanları bile bayağı uygun fiyatlı ama ucuz motorsikleti almak değil amacım. Tavsiyeniz için teşekkürler.

  16. #16
    wqaz00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR250R
    TNT 250 alırdım , geçen kırmızı ışıkta yanıma durdu xj6 sandım ben sesi çok tatlıydı
    Ege Soner bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. Motor için sadece şehir içinde kullanılacaksa MT-25, Xmax250 gibi modellere bakın derim. Hem yedek parçaları bol hem de piyasası olan motorlar diğer modellere göre.
    X Max 250'lerin oturma pozisyonu bana rahatsız geldiğinden düşünmüyorum birde bana hantal geldi. MT-25, R25'in naked versiyonu, biraz daha yüksek olduğundan sürüşü R25'e göre daha rahat. Grenaj dışında ikisi de bana aynı gibi geliyor o yüzden MT-25'i karşılaştırmaya koymadım.

    Düşündüğüm diğer 3 motor naked olmasına rağmen R25'i MT-25'den bir tık daha fazla seviyorum. Normalde diğer 3 motorun arasında MT-25 olması gerekirdi.

    Tavsiyeler için teşekkürler.

  18. #18
    TheGokay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Yamelli XSR 07
    Alıntı Ege Soner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceden 390 RC kullandığım için Duke'lar hakkında az çok bilgim mevcut, aralarında en az yakanı ama TNT 250'nin agresif kullanımda da yakıt tüketimi makul seviyede. Peki vites geçişi nasıldır, RC ve Duke gibi kemikli mi?
    Vites geçişlerini bilmiyorum duke serisinde ama kemikli. İtalyan motorlarında nasılsa o kadar ama çat çut diye de geçmiyor geçtiğini hissettiriyor yani. Boşa alamama sorunu vs de yok. Ek olarak malzeme kalitesi olarak da yamaha yı aman aman aratmıyor ben gayet memnundum. Gerek gidişi gerek duruşu şehir içi için gayet yeterli ve konforlu. Yakıt tüketimi ne kadar basarsan bas 5i hadi abarttın kesici gittin hep 5.5 u geçiremezsin. Stock olarak top speedi 155-157 de kesici giriyor 46 arka dişli ile. ben 43 takıp 167 de kesiciye soktum. 43 dişli + yazılım ile 185 gibi hızlara ulaşıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)