Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Spidi Warrior göğüs koruması hakkında

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yamaha N-max 155
    İyi akşamlar arkadaşlar...

    Aşağıdaki Spidi Warrior marka göğüs koruması ile ilgileniyorum. Ancak bu korumanın nasıl kullanılacağını anlayamadım. Monta tutturuluyor bir şekilde herhalde diye düşünüyorum.

    Nasıl kullanıldığını anlatabilir misiniz?

    Bir de Prosev marka sırt-omuz-dirsek korumalı montum var (modelini bilmiyorum, bulamadım üstünde).
    Bu monta uygulanabilir mi bu Spidi Warrior?

    Teşekkürler.

    (Not: Sadece göğüs koruması için, bilmediğim başka ürün tavsiyeleriniz olursa da elbette çok memnun olurum)

    https://www.motodium.com.tr/urun/spi...t-gogus-koruma





    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Spidinin bu koruması mont içine koyuluyor, yani koruma cebi olmalı montunuzda, benim önerim aşağıda

    https://www.motodium.com.tr/urun/knox-gogus-koruma
    Voltaren ve bdrhngvnc bunu beğendiler.
    SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250

  3. #3
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar arkadaşlar...

    Aşağıdaki Spidi Warrior marka göğüs koruması ile ilgileniyorum. Ancak bu korumanın nasıl kullanılacağını anlayamadım. Monta tutturuluyor bir şekilde herhalde diye düşünüyorum.

    Nasıl kullanıldığını anlatabilir misiniz?

    Bir de Prosev marka sırt-omuz-dirsek korumalı montum var (modelini bilmiyorum, bulamadım üstünde).
    Bu monta uygulanabilir mi bu Spidi Warrior?

    Teşekkürler.

    (Not: Sadece göğüs koruması için, bilmediğim başka ürün tavsiyeleriniz olursa da elbette çok memnun olurum)
    Spidi montların (hepsinde var mı bilmiyorum) içinde çıtçıtlar var, sağda ve solda ikişer tane, korumanın dört köşesindeki yerden çıtçıtla tutturuyorsun. Herhangi bir montun iç astarına ölçü alarak terzi kolayca çıtçıt dikebilir. Ayrıca sırt koruması da vardı aynı serinin.
    Voltaren bunu beğendi.
    Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/

  4. #4
    Ali Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2019
    Motosikleti
    Razore 100
    Neden böyle bir şeye ihtiyaç duydunuz? İşe yarar bir şey mi?
    Voltaren bunu beğendi.

  5. #5
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yamaha N-max 155
    Alıntı Ali Mert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden böyle bir şeye ihtiyaç duydunuz? İşe yarar bir şey mi?
    Allah korusun, düşersem göğsüm darbeye karşı korumasız olmasın diye.
    Ali Mert ve espresso bunu beğendiler.
    "Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." - ATATÜRK

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah korusun, düşersem göğsüm darbeye karşı korumasız olmasın diye.
    Güzel düşünmüşsünüz, aslında çoğumuz göğüs korumayı ihmal ediyoruz. Ben ilk kazamı yaptığımda gidon kaburgamı çatlatmıştı. 3 hafta boyunca güldüğümde bile çok canım yandı.
    Voltaren bunu beğendi.

  7. #7
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    https://www.motodium.com.tr/urun/spi...us-sirt-koruma

    Aslında en güzeli bunlarda kullanmak ama ben bunun sadece sırt korumalı olanını kullanıyorum, yaz aylarında sırtta ve bağlantı yerlerinde aşırı terlemeye sebep oluyor. Kısa mesafelerde değil ama uzun ürüşlerde kullanıyorum. Terlemeyi ve ekstra katmanın rahatsızlığını çok kafaya takmazsanız tavsiye ederim.
    Voltaren bunu beğendi.

  8. #8
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    bende de spidi ceket var, ceket içinde 4 adet çıtçıt mevcut, oraya takıyorsunuz.
    Voltaren bunu beğendi.

  9. #9
    bdrhngvnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2016
    Motosikleti
    yamaha mt-25
    Alıntı Ali Mert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden böyle bir şeye ihtiyaç duydunuz? İşe yarar bir şey mi?
    göğüs koruması aslında en önemli korumalardan bir tanesi. Çarpışma anında sizi en çok koruyan ekipman diyebilirim. Kask dışı diğer ekipmanlarımız çarpışmaya değil sürtünmeye dayanıklıdır.
    Voltaren bunu beğendi.

  10. #10
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    150 MH DRİFT
    Gögüs koruması deyince bu video aklıma geldi.
    Voltaren bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Rüzgardan da koruyacaktır.

    Şehirlerarası yolda montun içine döşüme havlu katlayıp koyduğumu hatırlıyorum. Rüzgar fena çarpıyor...
    Voltaren bunu beğendi.

  12. #12
    Ali Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2019
    Motosikleti
    Razore 100
    Alıntı bdrhngvnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    göğüs koruması aslında en önemli korumalardan bir tanesi. Çarpışma anında sizi en çok koruyan ekipman diyebilirim. Kask dışı diğer ekipmanlarımız çarpışmaya değil sürtünmeye dayanıklıdır.
    Bununla birlikte boyunluk da lazım aslında. Ama kasklardan daha pahalılar.
    Şöyle bir şey iş görür mü acaba? https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_TR/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Acerbis-Neck-Collar-Stabilising/SubProducts/Acerbis-Neck-Collar-Stabilising-0002

    Korumadan ziyade rüzgar kesici gibi sanki.
    Voltaren bunu beğendi.

  13. #13
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yamaha N-max 155
    Alıntı Selçuk Keleş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Spidi montların (hepsinde var mı bilmiyorum) içinde çıtçıtlar var, sağda ve solda ikişer tane, korumanın dört köşesindeki yerden çıtçıtla tutturuyorsun. Herhangi bir montun iç astarına ölçü alarak terzi kolayca çıtçıt dikebilir. Ayrıca sırt koruması da vardı aynı serinin.
    Sn. Selçuk Keleş; şunu anlayamadım:

    Diyelim bu göğüs korumayı aldım ve bir terziye montun içine dört çıt çıt diktirdim.

    Peki korumayı monta çıtçıtlayınca, montun fermuarının kapanmasında problem olmuyor mu?

    Yani fermuarın da problemsiz çalışması için o çıtçıtları tam olarak nasıl denk getireceğiz, onu anlayamadım.
    "Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." - ATATÜRK

  14. #14

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn. Selçuk Keleş; şunu anlayamadım:

    Diyelim bu göğüs korumayı aldım ve bir terziye montun içine dört çıt çıt diktirdim.

    Peki korumayı monta çıtçıtlayınca, montun fermuarının kapanmasında problem olmuyor mu?

    Yani fermuarın da problemsiz çalışması için o çıtçıtları tam olarak nasıl denk getireceğiz, onu anlayamadım.
    Üstad montun tek tarafına çıtçıtlara takıyorsun korumayı, fermuarı kapatıp sonra diğer tarafı montun dışından çıtlıyorsun. Başta zor oluyor ama sonra el alışıyor
    Voltaren bunu beğendi.
    SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250

  15. #15
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yamaha N-max 155
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad montun tek tarafına çıtçıtlara takıyorsun korumayı, fermuarı kapatıp sonra diğer tarafı montun dışından çıtlıyorsun. Başta zor oluyor ama sonra el alışıyor
    Anlayamadım hiç ya, olsun, gene de çok sağol...
    "Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." - ATATÜRK

  16. #16

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Mim Tolga'nın açıklamasını ben de anlamadım

    Orijinal montuna bakmak gerek, tam anlamak için sanırım...
    Voltaren bunu beğendi.

  17. #17
    Remzidemir41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn. Selçuk Keleş; şunu anlayamadım:

    Diyelim bu göğüs korumayı aldım ve bir terziye montun içine dört çıt çıt diktirdim.

    Peki korumayı monta çıtçıtlayınca, montun fermuarının kapanmasında problem olmuyor mu?

    Yani fermuarın da problemsiz çalışması için o çıtçıtları tam olarak nasıl denk getireceğiz, onu anlayamadım.
    Ben spidi nin göğüs koruma takma mantığını bilmiyorum daha önce kullanmadım. Benim montta direkt olarak göğüs korumayı yerleştirmek için astara göğüs koruma yuvası dikmişler direkt oraya koyuyorum ve hep duruyor . Sanırım spidi'nin bu göğüs korumasında şu şekilde kullanılıyor : Diyelim ki montun fermuarı açık. Korumayı alıyoruz ve (var sayıyorum şu an ) montun sağ iç göğüs kısmındaki çıtçıtları takıyoruz. Sonra koruma montun içinde kalacak şekilde fermuarı kapatıyoruz. Kalan sol taraftaki çıtçıtları da fermuar kapandıktan sonra montun dış kısmından elimizle bastırarak oturtuyoruz.( MimTolga'nın anlatmaya çalıştığı şekli daha açık yazmaya çalıştım) Fakat bu şekilde bir koruma çok uğraştırıcı olur. Aynı bir kask veya eldiven gibi her motordan indiğimizde tak çıkar yapmamız gerekir. Onun yerine göğüs koruma cebi bulunan motosiklet montları almak daha pratik. Korumayı bir kere yerleştiriyorsun orada duruyor çiçek gibi. Dainese , Alpinestars gibi markalarda bu koruma cebi bulunuyor. Revit'te denk gelmedim belki vardır.
    Voltaren bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı Remzidemir41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben spidi nin göğüs koruma takma mantığını bilmiyorum daha önce kullanmadım. Benim montta direkt olarak göğüs korumayı yerleştirmek için astara göğüs koruma yuvası dikmişler direkt oraya koyuyorum ve hep duruyor . Sanırım spidi'nin bu göğüs korumasında şu şekilde kullanılıyor : Diyelim ki montun fermuarı açık. Korumayı alıyoruz ve (var sayıyorum şu an ) montun sağ iç göğüs kısmındaki çıtçıtları takıyoruz. Sonra koruma montun içinde kalacak şekilde fermuarı kapatıyoruz. Kalan sol taraftaki çıtçıtları da fermuar kapandıktan sonra montun dış kısmından elimizle bastırarak oturtuyoruz.( MimTolga'nın anlatmaya çalıştığı şekli daha açık yazmaya çalıştım) Fakat bu şekilde bir koruma çok uğraştırıcı olur. Aynı bir kask veya eldiven gibi her motordan indiğimizde tak çıkar yapmamız gerekir. Onun yerine göğüs koruma cebi bulunan motosiklet montları almak daha pratik. Korumayı bir kere yerleştiriyorsun orada duruyor çiçek gibi. Dainese , Alpinestars gibi markalarda bu koruma cebi bulunuyor. Revit'te denk gelmedim belki vardır.
    Teşekkürler dostum. Aynen dahada detaylı anlattığın gibi. Senin bahsettiğin dainesse, alpinestars tarzı markaların göğüs korumları 2 parça. Montun göğüs kısmındaki ceplere koyuyorsun. Tabi bu markaların olmayan montlarda bu cepler yok. İsteyen bu korumaları alıp bir terzide koruma formunda cep diktirebilir. Parçalı olması ve cep içinde olması bana göre de daha pratik olur.
    Voltaren bunu beğendi.
    SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250

  19. #19
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn. Selçuk Keleş; şunu anlayamadım:

    Diyelim bu göğüs korumayı aldım ve bir terziye montun içine dört çıt çıt diktirdim.

    Peki korumayı monta çıtçıtlayınca, montun fermuarının kapanmasında problem olmuyor mu?

    Yani fermuarın da problemsiz çalışması için o çıtçıtları tam olarak nasıl denk getireceğiz, onu anlayamadım.
    Şu şekilde :




    Çıtçıtlar montun iyice iç tarafında, sağlı sollu fermuarın yaklaşık 10 cm içerisinde.
    Sağ ya da sol taraftaki iki çıtçıtı taktığın zaman montun fermuar kısmı yanyana geliyor zaten.
    Voltaren bunu beğendi.


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)