Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

10.000 tl ye ne alınır? Ybr alınırmı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Ekim 2020
    Kısmetse seneye a1 ehliyetimi almayı düşünüyorum zaten şehir merkezinede çok yakın oturmadığımdan dolayı bu kış bir motor alacağım tabi bütçe kısıtlı malum daha 15 yaşındayız neyse konuya geçeyim bildiğiniz üzere a1 ehliyetle 125cc bir motor kullanabilirim oyüzden 125 cc bir motor alacağım ve bütçemde 10.000 tl ve altı 10.000 i aşmamam şart buyüzden ilk akla gelen ybr oldu tabiki yeni kasa bir ybr almayı düşünüyorum ama kronik rahatsızlıkları ve parça fiyatları vesaire hakkında bilgim yok bu bütçeye bu motor alınırmı ne alınır gerçi çokta bi seçenek yok ama yinede bir fikir danışayım dedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Her ne kadar şu an forumda Ybr ile yaşamakta olduğu sıkıntıları paylaşan bir kardeşimiz var ama genel anlamda Ybr, kullanımı basit, kara düzen, iyi bakılırsa ömürlük bir makine. Orijinal ya da yan sanayi hemen hemen her parçasını bulabilirsiniz. Yakıt tüketimi, işletme maliyeti tam öğrenci adama göre, alırsanız kuvvetle muhtemel üzmez sizi.

  3. #3
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    2016 yılının 3. ayından bu güne kadar tvs apache rtr150 kullanıyorum ve almadan önce "bu bana her türlü yeter" diyordum ve aldıktan bir hafta sonra "bu motorun kuvveti bana az geldi" diye düşünmeye başladım...

    o gün bugün 180cc blok tak, arka dişliyi büyült önü küçült derken oyuncak ettim motoru... onca kurcalamanın ardından artık "bu motorun canı gücü belli" dedim ve sadece kullanıyorum ve git gel işimi görüyorum...

    yani işin özeti 125-150cc makinelerden performans bekleme, alırken önceliğin konfor ve sağlamlık olsun... şimdi sana CBF 150 önereceğim ama A1 ehliyet ile sıkıntı olabilir, ehliyet limitini aşıyor ne yazık ki.

    verebileceğim tek fikir konforlu olmasına bak, amortisörler yumuşak olsun, bir şeyler taşımak için arkaya sepek takmak yerine yan çanta yaptır yada sırt çantası kullan... sele arkası sepet koyma da gerisi serbest...

    edit: benim motor 82 bin kilometreye yaklaştı ve henüz karbüratör diyaframı bile değişmedi, sağlam motor yapmışlar, D100 yolunda bir kaç takla atıpta şasenin yamulmaması beni motora bir kez daha hayran bıraktı, ama arka amortisör kazık gibi, konfor yok abi motorda

  4. #4
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    o bütçe ile muhtemel 2011 2012 model 40 bini devirmiş ybr bulabilirsin başkan.

  5. #5

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 yılının 3. ayından bu güne kadar tvs apache rtr150 kullanıyorum ve almadan önce "bu bana her türlü yeter" diyordum ve aldıktan bir hafta sonra "bu motorun kuvveti bana az geldi" diye düşünmeye başladım...

    o gün bugün 180cc blok tak, arka dişliyi büyült önü küçült derken oyuncak ettim motoru... onca kurcalamanın ardından artık "bu motorun canı gücü belli" dedim ve sadece kullanıyorum ve git gel işimi görüyorum...

    yani işin özeti 125-150cc makinelerden performans bekleme, alırken önceliğin konfor ve sağlamlık olsun... şimdi sana CBF 150 önereceğim ama A1 ehliyet ile sıkıntı olabilir, ehliyet limitini aşıyor ne yazık ki.

    verebileceğim tek fikir konforlu olmasına bak, amortisörler yumuşak olsun, bir şeyler taşımak için arkaya sepek takmak yerine yan çanta yaptır yada sırt çantası kullan... sele arkası sepet koyma da gerisi serbest...

    edit: benim motor 82 bin kilometreye yaklaştı ve henüz karbüratör diyaframı bile değişmedi, sağlam motor yapmışlar, D100 yolunda bir kaç takla atıpta şasenin yamulmaması beni motora bir kez daha hayran bıraktı, ama arka amortisör kazık gibi, konfor yok abi motorda
    pulsar'a bin kardeş. tvs'nin amortisörlere şükredersin. ama pulsarda da titreşim yok tvs'ye göre.

  6. #6
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Kronik sorun ve Ybr mi? Bunu ancak Ybr ye R1 muamelesi yapan biri söyleyebilir.

  7. #7

    Üyelik
    24 Temmuz 2020
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    düldül(z-one)
    mümkünse 150cc den uzak dur polisler artık farkında hiç acımaları yok geçen bana yazdılar a1 ehliyetle 1228tl

  8. #8
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kronik sorun ve Ybr mi? Bunu ancak Ybr ye R1 muamelesi yapan biri söyleyebilir.
    ne alakası var dostum. kranktan zamanla ses gelmesi kroniktir ybr'lerde. orjinal krank ise 1000-1500 tl arası ( bizzat bana ve 10 yıllık ybr kullanıcısı arkadaşımın başına geldi ). arkadaşın bütçesi çok kısıtlı zaten ve daha çok genç yaşta tabiki düşünücek bu tarz şeyleri. neticede ekonomi belli piyasa belli parayı dikkatli harcamak lazım.

    soruna gelicek olursada bence o paraya alınacak en iyi motordur kendisi. yedek parçası ise orjinalinden tut yan sanayisine kadar çok fazla var piyasada ve her türlü bütçeye hitap ediyor. bence hakettiği şekilde kullanılmış bir tane bulursan almalısın.

  9. #9
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Krank değil de, krank rulmanları desek daha doğru olur.
    Arada krankı da değiştiriyorlar demek ki.

  10. #10
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı ahmetmert58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne alakası var dostum. kranktan zamanla ses gelmesi kroniktir ybr'lerde. orjinal krank ise 1000-1500 tl arası ( bizzat bana ve 10 yıllık ybr kullanıcısı arkadaşımın başına geldi ). arkadaşın bütçesi çok kısıtlı zaten ve daha çok genç yaşta tabiki düşünücek bu tarz şeyleri. neticede ekonomi belli piyasa belli parayı dikkatli harcamak lazım.

    soruna gelicek olursada bence o paraya alınacak en iyi motordur kendisi. yedek parçası ise orjinalinden tut yan sanayisine kadar çok fazla var piyasada ve her türlü bütçeye hitap ediyor. bence hakettiği şekilde kullanılmış bir tane bulursan almalısın.
    Zamanla diyorsun ya, o zaman ne zaman işte o önemli. 50-60 bin km den sonra geliyorsa o kronik sıkıntı olmuyor bence. Ben kendim bizzat 14 yıl bindim Ybr ye, 73 binde sattım, daha motor kapağı açılmamıştı, açılmasını gerektirecek bir durumda. Babama da aldım zamanında, o dayaklaşık bi 12 sene bindi, alan şahıs ustaya gösterdi, pazarlık bile yapmadan aldı, o da 60 binin üzerinde idi.
    Yani kul yapısı, illaki sorun çıkabilir, ama buna kronik demek için çok başka veriler lazım.

  11. #11
    Kmlytc00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2020
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Arkadaşımın ybr'si 60.000 km de . Cocugu gibi baktıgı için bu km ye kadar krank sorunu hariç bir sorun cıkartmadı . geçen ay kaza yaptı 110 la giderken maalesef yol kenarında ki demirlere girdi fakat motorun şasesi yamulmadı bile . demek istediğim parça olarak da sağlam bir motor . kullanıcısı olmadıgım için detaylı anlatamam fakat beraber çok sürdük ve makine güzel kaçıyor güzel gidiyor yakıtı zaten az ve gayet rahat alabilirsin..
    Aynı zamanda bulabilirsen bajaj discover st 125 bak derim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)