Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Mantıken yeten 250 cc duygusal yönden neden yetmez?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    SoloMoto2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2020 Xmax 250 - 2022 MV Agusta TVL
    Aynı yaşta ve aynı süreci geçiriyor olmamızın mı etkisidir nedir bilemedim fakat uzun süredir Xmax250 kullanıcısı olarak aynı hissiyatla 3 ay boyunca düşündüm taşındım. Tuttum geçen ay NC 750X DCT ye kapora, dün de tüm bedelini ödedim. Kısmetse Cumartesi sabahı teslim alacağım ve değer mi değmez mi bir kaç hafta içerisinde yine burada söylerim artık.
    Ne yalan söyleyeyim yeni bir motor almış heyecanı yok sadece seneye bir gün cc yükselteceğimi biliyorum ve bunu ekstra 20-30 bin TL vermeden şimdiden yapayım dedim. Yani tamamen duygusal.
    blueway2 bunu beğendi.
    Motor demek, yolda olmak demek.
    Önce güvenlik sonra keyf.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    Geçen sene gözü karartıp mt25 almıştım. Artık uçup kaçacaktım, kimse beni sıkıştıramayacaktı felan Sonra bir gün sağdan 80 le giderken satma kararı aldım. Şimdi driftim ile gayet mutluyum

  3. #83
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene gözü karartıp mt25 almıştım. Artık uçup kaçacaktım, kimse beni sıkıştıramayacaktı felan Sonra bir gün sağdan 80 le giderken satma kararı aldım. Şimdi driftim ile gayet mutluyum
    Sağdan 80'le gitmek zorunda kaldığınız için mi sattınız?

    80'le gitmek istediğiniz için mi sağdaydınız?

    Satmak istediğiniz için mi sağdan gittiniz?

    Şakaydı

    Mt 25 ten sonra drift nasıl hissettirdi hocam
    Voltaren bunu beğendi.

  4. #84
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Gerçeklermi - Fonksiyonellikmi


  5. #85
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Ulan tenere küçük motor mu gevur adam!!
    espresso bunu beğendi.

  6. #86
    ojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2017
    "Arzu her şeyi yeşertirken, sahip oluş soldurur"
    BloodyBaron, blueway2 ve multraslan bunu beğendiler.

  7. #87
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    😊😊 kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi bişi işte:D yani benim istediğim bir depoyla çok km gitmekmiş onu anladım. 17 litre alıyor rekorum 450 km. Sağ şeritlerin beyaz gülüyüm, kamyonların egzozunda ısınan bir güvercin misali :D

  8. #88
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ���� kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi bişi işte:D yani benim istediğim bir depoyla çok km gitmekmiş onu anladım. 17 litre alıyor rekorum 450 km. Sağ şeritlerin beyaz gülüyüm, kamyonların egzozunda ısınan bir güvercin misali :D
    Gene iyi yakıyo bizim motorlar be. Japonlar 2 litreleri görüyor. Bi de bizim motorun yedek deposu kallavi. Bi de benim huyum sürekli 20 liralık aldığımdan çıkamadım bi yedek depodan.
    kyagmur bunu beğendi.

  9. #89
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı BloodyBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gene iyi yakıyo bizim motorlar be. Japonlar 2 litreleri görüyor. Bi de bizim motorun yedek deposu kallavi. Bi de benim huyum sürekli 20 liralık aldığımdan çıkamadım bi yedek depodan.
    Bende motosikleti hafif tutmak için, hep 20 liralık alıyorum tam 3 litre oluyordu.

    3 litre ile 100km gidiyor zaten.

    Az önce yine 20 liralık aldım, 2,86 Litre verdi, baktım litre fiyatı 7 Lira.

    Ne güzel 20 liraya düz hesap 3 litre alıyorduk yav

    Ben yedek depoya gelmeden evvel alıyorum, ne olur ne olmaz

    Bu arada dediğin gibi, bizim karbüratörlü motorlar cidden hiç te az yakmıyor.

    Normal kullanımda 3 litre yakıyor, gazı biraz açarsan 3,5 hatta 4'ü görebilirsin.
    kyagmur bunu beğendi.

  10. #90
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende motosikleti hafif tutmak için, hep 20 liralık alıyorum tam 3 litre oluyordu.

    3 litre ile 100km gidiyor zaten.

    Az önce yine 20 liralık aldım, 2,86 Litre verdi, baktım litre fiyatı 7 Lira.

    Ne güzel 20 liraya düz hesap 3 litre alıyorduk yav

    Ben yedek depoya gelmeden evvel alıyorum, ne olur ne olmaz

    Bu arada dediğin gibi, bizim karbüratörlü motorlar cidden hiç te az yakmıyor.

    Normal kullanımda 3 litre yakıyor, gazı biraz açarsan 3,5 hatta 4'ü görebilirsin.
    Aynen ben de öyle yapıyordum da hafiflikten ziyade öğrenci olduğumdan elimde çok para olmuyor.

    Driftin yedek deposu 5 litre falan. 150 km gidiyor. Yedek depodan çıkamıyorum ya.

  11. #91
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni başlayan birisi için, şehir içinde 45 beygir motor sıkıntı olabilir hocam.

    Yani o gaz koluna hakim olamayıp, altından kaçırıp bir yere saplanması muhtemel.

    Örnek;
    https://www.spilhaber.com/images/hab...yeye-girdi.jpg
    Örnek verdiğiniz resimdeki motosiklet 125cc.
    ...

  12. #92
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Örnek verdiğiniz resimdeki motosiklet 125cc.
    14 beygir bile kontrol edilemiyor bazen demek istemiş. 45 beygir 0 tecrübeli birisi için hiç de az değil. Özellikle ilk 2 binden sonra gelen aşırı özgüvenden sonra.

  13. #93
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yoktur.
    Ne kadar sakin süren bir adam olsam da (max. 85-90 km/s); insan elinin altında "güç" olsun istiyor. Yani gerektiği yerlerde gazı açtım mı, uzayabilmem lazım, onu istiyorum. 155cc'lik bir motorum var, onda bu istediğimi bulamıyorum. 250cc'lik bir motorda da bulabileceğimi sanmıyorum.

    Aprilia SRV 850 var, yeni keşfettim. 3 saniye civarında 0-100'ü görüyor. Bana böyle bir makina lâzım. (Dezavantajı ise çok ağır olması, 249 kg. imiş)


  14. #94
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Örnek verdiğiniz resimdeki motosiklet 125cc.
    Sadece gülüyorum

    Alıntı BloodyBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14 beygir bile kontrol edilemiyor bazen demek istemiş. 45 beygir 0 tecrübeli birisi için hiç de az değil. Özellikle ilk 2 binden sonra gelen aşırı özgüvenden sonra.
    Teşekkürler BloodyBaron

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar sakin süren bir adam olsam da (max. 85-90 km/s); insan elinin altında "güç" olsun istiyor. Yani gerektiği yerlerde gazı açtım mı, uzayabilmem lazım, onu istiyorum. 155cc'lik bir motorum var, onda bu istediğimi bulamıyorum. 250cc'lik bir motorda da bulabileceğimi sanmıyorum.

    Aprilia SRV 850 var, yeni keşfettim. 3 saniye civarında 0-100'ü görüyor. Bana böyle bir makina lâzım. (Dezavantajı ise çok ağır olması, 249 kg. imiş)

    https://www.motorcyclespecs.co.za/Ga...012%20%201.jpg
    Motosiklet kullanmaya Mt-10 ile başladığın için olabilir mi abi
    Voltaren bunu beğendi.

  15. #95
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yoktur.
    Motosiklet kullanmaya Mt-10 ile başladığın için olabilir mi abi


    MT-10 efsane bir şeydi @vandamme. Tam istediğim gibi, gaza dokundum mu uzuyordum. Ama kullanamadım biliyorsun sen de. Öyle bir güç, bir scooter kasasında olacak, çok aşırı da ağır olmayacak, ben bir daha ömrümün sonuna kadar o motoru değiştirmem. Ama yok öyle bir şey maalesef piyasada. En yakını Aprilia SRV 850 işte, ama onun da sıfırları gelmiyor artık anladığım kadarıyla.

  16. #96
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    MT-10 efsane bir şeydi @vandamme. Tam istediğim gibi, gaza dokundum mu uzuyordum. Ama kullanamadım biliyorsun sen de. Öyle bir güç, bir scooter kasasında olacak, çok aşırı da ağır olmayacak, ben bir daha ömrümün sonuna kadar o motoru değiştirmem. Ama yok öyle bir şey maalesef piyasada. En yakını Aprilia SRV 850 işte, ama onun da sıfırları gelmiyor artık anladığım kadarıyla.
    Yeni forza 750liler gelecekti onlara baktınız mı?
    Voltaren bunu beğendi.

  17. #97
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yoktur.
    Yeni forza 750liler gelecekti onlara baktınız mı?
    Evet, geçen hafta Bursa Honda bayiisi Duran Kardeşler'e gittim mont almaya, orda sordum 750'lik Forza'ları. "Bu sene için pek ümit yok, 2022'de belki" gibisinden bir cevap verdi oradaki arkadaş.

  18. #98
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    MT-10 efsane bir şeydi @vandamme. Tam istediğim gibi, gaza dokundum mu uzuyordum. Ama kullanamadım biliyorsun sen de. Öyle bir güç, bir scooter kasasında olacak, çok aşırı da ağır olmayacak, ben bir daha ömrümün sonuna kadar o motoru değiştirmem. Ama yok öyle bir şey maalesef piyasada. En yakını Aprilia SRV 850 işte, ama onun da sıfırları gelmiyor artık anladığım kadarıyla.
    Sana böyle bi şey lazım abi

    Yamaha Aerox 1000cc
    Voltaren ve BloodyBaron bunu beğendiler.

  19. #99
    SoloMoto2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2020 Xmax 250 - 2022 MV Agusta TVL
    Alıntı SoloMoto2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı yaşta ve aynı süreci geçiriyor olmamızın mı etkisidir nedir bilemedim fakat uzun süredir Xmax250 kullanıcısı olarak aynı hissiyatla 3 ay boyunca düşündüm taşındım. Tuttum geçen ay NC 750X DCT ye kapora, dün de tüm bedelini ödedim. Kısmetse Cumartesi sabahı teslim alacağım ve değer mi değmez mi bir kaç hafta içerisinde yine burada söylerim artık.
    Ne yalan söyleyeyim yeni bir motor almış heyecanı yok sadece seneye bir gün cc yükselteceğimi biliyorum ve bunu ekstra 20-30 bin TL vermeden şimdiden yapayım dedim. Yani tamamen duygusal.
    Evet. Dün itibariyle NC750X in koltuğuna oturdum ve alır almaz Ataşehir'den Tekirdağa yol aldım ve geri geldim. Bu kıyaslar tamamen Xmax250 ile yapıldığını belirtmek isterim ki elma ve armutu kıyaslamak olduğunun farkındayım.
    1. Güç farkı bariz. Düşük cc den yüksek cc den NC ye geçecekler için tatmikar olmayabilir fakat alttan yukarı kesinlikle farklı.
    2. Sele konusu, garaja geldiğimde Xmax in koltuğunu söküp NC ye takma istegi oldu. Daha başka birşey demeyeceğim.
    3. Sürüş stabiletesi ve denge, NC tahminden de öte dengeli ve kullanımı kolay. Xmax den inip buna geçince çok kısa sürede alışıyor.
    4. Ağırlık, kağıt üzerinde sadece 50-60 kg fark görülsede pratikte NC ağırlığını daha çok hissettiriyor.
    Şimdilik 400 km yaptım ve ilerleyen zamanlarda da farklı düşüncelerim olursa paylaşırım.
    Motor demek, yolda olmak demek.
    Önce güvenlik sonra keyf.

  20. #100
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Alıntı SoloMoto2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet. Dün itibariyle NC750X in koltuğuna oturdum ve alır almaz Ataşehir'den Tekirdağa yol aldım ve geri geldim. Bu kıyaslar tamamen Xmax250 ile yapıldığını belirtmek isterim ki elma ve armutu kıyaslamak olduğunun farkındayım.
    1. Güç farkı bariz. Düşük cc den yüksek cc den NC ye geçecekler için tatmikar olmayabilir fakat alttan yukarı kesinlikle farklı.
    2. Sele konusu, garaja geldiğimde Xmax in koltuğunu söküp NC ye takma istegi oldu. Daha başka birşey demeyeceğim.
    3. Sürüş stabiletesi ve denge, NC tahminden de öte dengeli ve kullanımı kolay. Xmax den inip buna geçince çok kısa sürede alışıyor.
    4. Ağırlık, kağıt üzerinde sadece 50-60 kg fark görülsede pratikte NC ağırlığını daha çok hissettiriyor.
    Şimdilik 400 km yaptım ve ilerleyen zamanlarda da farklı düşüncelerim olursa paylaşırım.
    Bende tracer ve nc arasında karar veremiyorum.söylediğiniz gibi nc nin ağırlığı sele ve arka amörtisör sertliği uzun yol konforunu düşürdüğünden tracer a daha sıcak bakıyorum
    SoloMoto2006 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)