Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Triumph Trident vs Honda Cb650R vs Yamaha Mt7

Katılımcı sayısı
86. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Triumph Trident

    53 61.63%
  • Honda CB650R

    27 31.40%
  • Yamaha Mt7

    6 6.98%
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Triumph Trident vs Honda CB650R vs Yamaha mt7

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık olayı da, belki bir Japon gibi olmasa da, İtalyan ve Almanlardan iyi sanki, ama çok araştırmadım açıkçası.
    Japon motorlarının genelinde bir şey yok ki ne bozulacak? Adamlar ABS'yi bile ellerinden gelse hala koymayacak.

    En son tracer 700 kullanıyordum. ABS var ama abs devreye girince fren yok gibi bir şey oluyor. Almadan önce tracer 900 denedim böyle saçma çalışan tcs görmedim. Deneyenler yazar motor kesiciye giriyor sanki


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Baris Yzc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    675 cc 106 bg 3 silindir Triumph arka tekerde 98 HP veriyor. ( Aea incelemesine bakabilirsiniz)

    873 cc 115 bg yamaha ( 200cc fazla ) arka tekere 102 bg veriyor. Bakın aradaki aktarma kaybına mühendislik diyorum ve susuyorum.
    106 beygir motor için şanzıman ve aktarma kaybının yüzde 8 olması gerçekçi değil.

    İki faktör devreye giriyor: Dyno makinaları arası varyasyon çok fazla. Üretilen motordan motora da varyasyon oluyor illa ki.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japon motorlarının genelinde bir şey yok ki ne bozulacak? Adamlar ABS'yi bile ellerinden gelse hala koymayacak.

    En son tracer 700 kullanıyordum. ABS var ama abs devreye girince fren yok gibi bir şey oluyor. Almadan önce tracer 900 denedim böyle saçma çalışan tcs görmedim. Deneyenler yazar motor kesiciye giriyor sanki
    Evet Japon modeller genelde elektronik olarak daha ilkel. Ancak sorunların kaynağı hep elektronik değil zaten. Bilakis, mekanik sorunlar ciddi işçilik ve masraf tutuyor zaten. Benimkinde silindir piston değişti mesela... Elektronik açıdan sorun yaşamadım hiç.

  3. #63
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Baris Yzc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi aynı motoru kullanıyoruz hemen hemen.
    2016 kasa ama 2017 model yılı Street Triple R kullanıyorum. Her seferinde yüzümde aptal bir gülümseme oluyor. Bu arada MT 07 öncesinde Kawasaki er6 vardı, gsr600 vs. Yani orta sınıf naked seviyorum.

    Monster 821 ilgimi çekiyor bir de onu deneyeceğim sanırım..
    İmkanım olduğu sürece sıfır japon yerine 2 yaşında Triumph ducati alacağım.
    Selamlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

    Triumph diğer avrupalilara oranla nispeten mekanik anlamda sorunsuz. Zira adamlar 1992 yılından beri 3 silindir makine üretiyorlar.
    3 silindir konusundaki tecrübeleri ve rafine makineleri bugün bambaşka bir seviyede.
    Şöyle bir örnek vereyim ;

    675 cc 106 bg 3 silindir Triumph arka tekerde 98 HP veriyor. ( Aea incelemesine bakabilirsiniz)

    873 cc 115 bg yamaha ( 200cc fazla ) arka tekere 102 bg veriyor. Bakın aradaki aktarma kaybına mühendislik diyorum ve susuyorum.
    ben viraj seven biriyim tamam
    ama mesela yüksek cc ye ihtiyacım yoktu
    r25 ile mutluydum
    bir gün 2016 675r daytonayi deneme şansı buldum
    fakat daytonanin tipi herkeste olmaması ufacık narin tasarımlı bir yarış motoru olması hafif olması 3 silindir olması (şehiriçinde rahat dolaşılıyor) olması ve en önemlisi motoru öyle bir üretmişlerki motoru kullanınca sanki yekpare gibi bütün parçalar ayarlar amortisörler bir bütün gibi çalışıyor herşey çok uyumlu
    ilginç bi his reis nasıl anlatayım
    bu forumda japon motor kullanıcısı çok olduğu için herkes japoncu kafasında galiba tam bilmiyorum
    ben japoncu Avrupalı diye ayırmıyorum fakat Triumph motorlarını kullananlar değişik bir his ile motor sürdüklerini bilirler
    daytona ile her sürüşümde üstünden inesim gelmiyor
    öyle deli gibi gazlamayada ihtiyacım yok sakin sürüşte bile çok zevk alıyorum gerçekten çok özenerek yapmış bu marka bu motorlarını
    zaten al sat motorları da değil bunlar alırsanız ya Triumph alırsınız yada Triumph motorunuz ile devam edersiniz

    hirbo reis sen Honda ile devam et sana kimse karışmıyor biz Triumph cilar ile mutluyuz
    4 silindir diyip duruyorsunda
    4 silindirin hakkını verebiliyorsan birşey demiyorum belkide hoşuna gidiyordur sesi yada baska birşeyi bilemem
    daytona ve street triple veyahut Triumph in tüm 3 silindir motorlarında 1000 devirden son devire kadar eşit güç ve tork gibi bir durum var makine her viteste yürüyor seside hiçbir motorda yok alt devirlerde mahalleye falan girerken ıslık çalarak giriyoruz şaka gibi bayağı bayağı ıslık çalıyor çok eğlenceli
    benim hissiyatlarim bunlar ama
    ortak bir nokta var Triumph kullanan insanların bu anlattığım hissiyatı tatmış kişilerdir burdan yazmak ile olamaz
    Triumph in fiyat politikasıda agresif değildir tüm dünyada hayvan gibi pahalı değiller bir Bmw Ducati yada ktm gibi değiller
    forumdaki trident660 sahibi olacak arkadaşa hayırlısı olsun diyorum çok eğlenceli bir sezon geçirecektir
    mattiadestro bunu beğendi.

  4. #64
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zevkler ve renkler farkli olabilir anlarim da...
    Nasil oluyor da trident gibi hicbir albenisi bulunmayan bir model daha cok sevilebiliyor..cok ilgincc

    Cok cirkin yavv,
    Kullanması güzel diyolar...

  5. #65
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanması güzel diyolar...
    Su tatliliga bakar misiniz insan tokatlamaya kiyamiyor yavv.

    Olm amator,insanlar birak kullanmayi, motoru canli olarak bile gormedi.

    Kullanmasi zevklidir kuskusuz fakat burda tasarim ve spec ler uzerinden konusuyoruz..

  6. #66
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhakkak güzel bir motosiklettir ancak bana göre rekabetçi bir fiyatla Türkiye'ye girmedi,CB650R 90.000 lira,MT07 82.000 lira,bunların yanında bana göre rekabetçi sayılabilecek ön ödeme fiyatı 79.900 lira olsaydı çok akıl çelerdi.Şu an da ankette Triumph Trident 660 diyenlerin bile en az yarısı gerçekten parası cebinde motosiklet alıcısı olsa Trident modelinden vazgeçer ve diğer alternatiflere yönelir.Ayrıca Cb650r ve Trident660 fiyatı İngilterede bile aynı,her ikisi de 7200 paund civarı olmasına rağmen Korlas Trident 660 modelini daha pahalıya satmaya çalıştı,şimdi sadece ön sipariş için sınırlı stok olarak fiyatı CB650R seviyesine çekti.Bu ön sipariş olayları bittikten sonra Korlas avrupada neredeyse aynı fiyattan satılan farklı bir marka modelden daha pahalıya satabilecek mi bu motoru?Bu 89.900 lira aslında olması gereken satış fiyatı ve olması gereken ön ödemeli satış fiyatı ise 79.990 lira olmalı.
    Trident diğer 2 rakibindende daha donanımlı neden daha ucuz olsunki ? Markanın kendini ispat etmek gibi bir derdi yok zaten kalite satıyor adamlar honda gibi çindede üretmiyor.
    Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)

  7. #67

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su tatliliga bakar misiniz insan tokatlamaya kiyamiyor yavv.

    Olm amator,insanlar birak kullanmayi, motoru canli olarak bile gormedi.

    Kullanmasi zevklidir kuskusuz fakat burda tasarim ve spec ler uzerinden konusuyoruz..
    Bu hafta herhalde 10-15 inceleme yayınlandı Tenerife'deki lansmandan sonra...

  8. #68
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar,sizce turk insani avrupa hayrani mi ?
    Bakin cok ilginc bir veri var elimizde,

    https://riders.drivemag.com/news/bes...any-and-italy/

    İtalya da 2019 yilinda Bmw F850 + F750GS toplam 1900 adet satis yapmis.

    Africa Twin ise 3428 adet.

    Simdi dikkat,

    https://www.honda.it/motorcycles/ran...and-price.html

    19000 Euro bu Africa adv.

    https://www.bmw-motorrad.it/it/model...l-edition.html

    40.yil F850Gs Adv ise sadece 14500 euro.

    Benim iddiam su; bir anket acsam hangisini tercih edersiniz diye, sonuc yine bu anket gibi olur millet bmw ye abanir

    Yav bu italyanlar 4500 euro fazla verip neden dandik japon aliyolar,italyanlar bence amator ;)

    Hele bu ankete triumph tiger 900 adv pro falan koysam bir milyon kisi triumph der,emin oldum bundan.

    Ahhh sizi gidi avrupa hayrani gosteris duskunleri siziiii, motordan anlamadiginiz artik kanitlanmis durumda evet.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

    Linki dogru veremedim galiba.
    https://riders.drivemag.com/news/bes...any-and-italy/
    Hahah gülerim buna. Abi honda hayat onda diyenleri motorcu yapıp triumph ktm kullanan harbi delikanlıları havacı yaptınız bravo :D
    Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)

  9. #69
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Italyanlarin vespa haricinde tercih ettigi kendi markalari yok aslinda. Cogunlukla japoncu ve bmwci onlar da Dunyadaki en az sayida Ducati ve MV Agusta kullanicisi muhtemelen italyadadir, Moto Guzzi kullanicisi ise sadece italya'da haha.

    Burada mesele su: Japonlarin bugun geldigi fiyat ortalamasiyla ikinci el veya sifir avrupa menseili bir motosiklet alabiliyorsun. Bunu tercih eden insanlar da kendini sansli sayabiliyor.

    Ben ilk Turismo Veloce'yi Yamaha Tracer'in 48e satildigi vakitte 55e almistim. Deneyim acisindan nasil bir ucurum yasadigimi tarif edemeyecegim.

    Japon ve avrupali gecmiste daha cok parasi olanin bir tercihiyken su anki durumda MANTIK cercevesine giriyor bence.

    100-150 bin lira verip camasir makinesi gostergesi ve orta seviye frenlere sahip bir japon yerine brembo frenli, sasi boyasi 3 sene sonra dokulmeyen bir avrupali almak sacma mi geliyor?
    furkanguvenc, berk_cglr ve xtrafrozen bunu beğendiler.

  10. #70
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Bu arada geçenlerde motosikleti test eden gazetecilerden birisi ile bir iletişim kurdum. Bu kıyaslama da olduğu için söylüyorum kendisine MT07 karşısında nasıl bir motosiklet sizce diye sordum. Cevabı direk yapıştırıyorum; "The MT 07 engine is a little more lively down low but the Trident has better mid to range and upper rpm performance."

  11. #71
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada geçenlerde motosikleti test eden gazetecilerden birisi ile bir iletişim kurdum. Bu kıyaslama da olduğu için söylüyorum kendisine MT07 karşısında nasıl bir motosiklet sizce diye sordum. Cevabı direk yapıştırıyorum; "The MT 07 engine is a little more lively down low but the Trident has better mid to range and upper rpm performance."
    reis trident gelince bi buluşalım seninle
    bende daytona gelicem motoru görmüş oluruz
    furkanguvenc bunu beğendi.

  12. #72

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Suzuki Gw250
    Valla ben de gelmek isterim eğer yakınsaniz..

  13. #73
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    İstanbul'dayım ben
    furkanguvenc bunu beğendi.

  14. #74
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reis trident gelince bi buluşalım seninle
    bende daytona gelicem motoru görmüş oluruz
    Olur tabi seve seve. Alınca buradan yazarım, Allahtan bir mani çıkmazsa konuda açmış olurum diye düşünüyorum.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  15. #75

    Üyelik
    09 Mart 2011
    trident 660 aldım mt 07 yanına yaklaşamaz hiç düşünmeden alın

  16. #76
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japon motorlarının genelinde bir şey yok ki ne bozulacak? Adamlar ABS'yi bile ellerinden gelse hala koymayacak.

    En son tracer 700 kullanıyordum. ABS var ama abs devreye girince fren yok gibi bir şey oluyor. Almadan önce tracer 900 denedim böyle saçma çalışan tcs görmedim. Deneyenler yazar motor kesiciye giriyor sanki
    Çok doğru,herşeyini dengesiz yapmışlar T7'nin Amörtisörler zayıf,frenler zayıf,şase esniyor,Kalite zayıf

  17. #77

    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Motosikleti
    Triumph Trident 660
    Ben trident 660 ı görür görmez aşık oldum, büyük cc motosiklete ihtiyacım olmadığı halde peşinatını verdim, teslimi bekliyorum. Ankette triumph lehine bir oy atıyorum

  18. #78
    Alikenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Aprilia RSV4 Factory, SR-GT 200
    Herkesin beğendiği de, ihtiyaçlarına veya zevkine hitap eden de birbirinden farklıdır. Alt tarafı motor, çin hariç kötüsü yok. herkes istediğine binsin kasmayın bu kadar
    instagram.com/ak.kucukcaglayan

  19. #79
    Koray-Milan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2024
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Techmax
    Konuyu Hortlatalım

    Artık 2024 yılındayız konuyu güncelleyelim..
    2. El 1000km de 2023 model CB650 R mı? 2. El 1000km de 2023 model Triumph Trident 660 mı tercih ederdiniz? Günlük iş ev arası 70 km yapılacak ve 2. Köprüden karşıya geçilecek..

    Cb650R - 450.000-470.000₺ civarlarında
    Triden 660 - 370.000-390.000₺ arasında

    Bonus: Fantezi olarak bütçemi zorlarsam F900 XR da favorimde duruyor

  20. #80

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    ikiside birbirine yakın biliyorsun arada 15 beygir ve 15kg fark var.genel olarak honda daha çok devir ister.ikisini de test surusu yapmadan almazdım kesinlikle.ben duke 390 kullanıyorum agır motorlar beni rahatsız ediyor belki tridenti scerdim.ayrıca snırım trident minumum 4.5 yakıyor ve rain modu var.sehir içi kolay kullanılır. ama , ikisini de sürmeden karar vermek yanlıs olur.kagıt ustundeki özellikleriş aynı .birinin digerinden eksigi yok
    Koray-Milan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)