Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2021 bmw s1000r

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    evet bugünün taze motorlarından bmw s1000r gerçekten aşık etti beni kendine.bmw son zamanlarda bence tasarım dilini değiştirdi ve güzel çizimler çıkartıyor.açıkcası s1000rr modeline hala ısınamadım gerçeğini görmedim ama gerçekten çok ama çok sıradan olmuştu.ama bu motor elit,ağır başlı,oturaklı karizmatik gözüküyor hoşuma baya gitti.eski kasa 160 beygirlerde güç üretiyordu şimdi direk diğer tüm rakipleri gibi 200 hpleri zorluyor.hypernaked kategorisine yeni adam geldi ve sanırım en mantıklı seçenekte bu oluyor.ducati v4,mv agusta brutale 1000rr fantezi grupta ktm duke 12902 silindirli kawasaki zh2 çirkinlik abidesi ve aşırı ağır.




    buda tanıtım videosu gerçeği gerçekten yakışıklı olucak belli https://www.youtube.com/watch?v=nIFQ5ujzIFw

    bu arada bmw G310R modelide güncellenmiş bana uzak doğulu tvs taraflarını bu tipte çağrıştırdı o yüzden beğenmedim.bmw olarak göremiyorum üzerinde tvs,cfmoto yazsa yerim açıkcası ve beğenirimde.güzelmi güzel ama bmw diyoruz o yüzden bu açıdan beğenemiyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Ben beğenmedim. G310r a benzettim. Ben genel olarak zaten eski BMWlerin o kayık gözlerine hastayım. Piyasada çok fazla asimetrik motor olmadığı için onlar çok ayrı motorlar bence.
    Hem de Barkın abinin dediği BMW uyarısı artık yok. Fazla gazlarsak Allah çarpmışa döneriz.

  3. #3

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı BloodyBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben beğenmedim. G310r a benzettim. Ben genel olarak zaten eski BMWlerin o kayık gözlerine hastayım. Piyasada çok fazla asimetrik motor olmadığı için onlar çok ayrı motorlar bence.
    Hem de Barkın abinin dediği BMW uyarısı artık yok. Fazla gazlarsak Allah çarpmışa döneriz.
    o konuya hayret ediyorum zaten.bi tarzı farklılığı vardı tasarım olarak ya sev ya nefret et idi.ama heralde genele hitap etmek için işler yumuşadı.eski 1000r rr ön kafa tasarımı bana göre müthişti kendi tarzı vardı.hatta en sevdiğim yeri sağ ve sol grenajın farklı olmasıydı köpek balığı tarafına hastaydım.yeni çıkan motorları görüyoruz tasarımların çoğu allahlık.şimdi ennnn merak ettiğim motor YAMAHA MT10 zaten eskisi çok garipti transformens dı bakalım o nasıl görünücek.
    BloodyBaron bunu beğendi.

  4. #4
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Bahsettiğim kısım.
    https://youtu.be/ejQyv1rMeXs?t=92
    tarzan rıfkı bunu beğendi.

  5. #5
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Eğer gerçekten doğruysa, 160 beygirden 200 beygire çıkarmak uğruna feda edilen torka yazık...

    Bu arada, iki silindirli olma bir naked için dezavantaj değildir... Bilakis, tam tersi.

    Hiper nakedlar arasındaki dört silindir bolluğunun tek sebebi, çoğunun SS'ten devşirme olması...

  6. #6
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    gösterge ile far arası çok boş ufak bir siper cam vs tarzı bir şey olsa tammış onun haricinde güzel zaten bildiğim s1000rr

  7. #7
    msandikci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2019
    Şehir
    Ereğli,Konya
    Motosikleti
    3 tokmak Tracer
    Yok abi olmamış. Alet nalet, oraya lafım yok da @bloodybaron 'un da dediği gibi BMW'nin kayık gözleri olmadan olmuyor.
    BloodyBaron bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Almiim, bana F900R gani gani yeter de artar bile
    Green Arrow bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    13 Temmuz 2019
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    mt-07 abs
    Farkli klansmanlar ama bmw derseniz tasarimin pik yaptigi model r nine-t

  10. #10

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Onu bunu bilmem ama ben mv agusta rush 1000 e hastayım. Şu güzelliğe bakın.






    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

    Klasman olarak mv agusta brutale serie oro daha doğru olur bu şaheseri de atayım da gözümüz gönlümüz şenlensin.




  11. #11

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    hypernaked klasında ducati v4 hepsine tek atıyor.bu motor enteresan harika bir motor ama bir sürü ülkenin farklı testleri var bu motor hiç öyle başarılı olamıyor açıkcası.görüntü efsane ama gp motoda satan arkadaşlar dünyanın en hızlısı 340kmh falan yazmışlar sonuçta naked yani nereye yapıyo 340 falan yarış motorları 400 yazsın bari

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer gerçekten doğruysa, 160 beygirden 200 beygire çıkarmak uğruna feda edilen torka yazık...

    Bu arada, iki silindirli olma bir naked için dezavantaj değildir... Bilakis, tam tersi.

    Hiper nakedlar arasındaki dört silindir bolluğunun tek sebebi, çoğunun SS'ten devşirme olması...
    sürüş gaz tepkisi olarak nakeda 2 silindir en çok yakışanı en uygunu ama hız arttığı zaman geri kalıyorsun.aslında farklı bir talep ve istek.200hp olsun eeee naked olsun eee 300kmh yapsın yeni trend diyelim saçma ama güzel tüm dünyada bu klasta motorlar 1 sene içinde aşırı arttı.bana mantıklı gelen 150 hpler naked motorlar için delirmeye yeter.yarış motoru bloğu üzerine naked farklı bir çalışma tabi.ama şuda var motor aynı motor ok ama aldığı devir güç seviyesi farklı daha kısıtlı devir daha erken gelen güç tork şeklinde düzenliyorlar o yönden güzel

  12. #12
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sürüş gaz tepkisi olarak nakeda 2 silindir en çok yakışanı en uygunu ama hız arttığı zaman geri kalıyorsun.
    Ducati ve KTM'in yüksek hacimli naked'larini deneseniz, böyle bir cümle komik ve saçma gelir size de.

    Bu arada güçten taviz vermeden düşük devir torku elde edemezsiniz. 4 silindir 1000cc motor hem 200 beygir olsun, hem de düşük devir torku yüksek olsun, uyumlu ibareler değil. Birinden birini seçmeniz lazım.

    Eski 900cc Hornet sadece 110 beygirdi, ama 4000 devirden itibaren sağlıklı ve dümdüz bir tork eğrisi vardı. 2002 model motosikletin 0-100km hızlanması 3 saniyenin altındaydı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    Konuya dönecek olursak, eski S1000R'ı elememin sebebi, Tuono gibi agresif ergonomisiydi. Sadece gidonu yükseltmek yeterli değil, peglerin de yeterince aşağıya inmesi lazım rahat kullanım için... Bakalım bunda nasıl?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)