Akü ve Extralar Sorunsalı
-
Arkadaşlar motora takılı olan USB şarj veya Sis farları kapalı olsalar bile akünün ömrünü yer mi ? Akünün ömrü için çıkarmak mı gerek ? Ben hersene akü değiştirmek zorunda kalıyorum da
Reklamlar
-
Kapalı olsalar aküden yemezler ancak her sene akü yenilemeniz ilginç, hani hep kısa mesafe sürüyorsunuz da akü tam şarj mı etmiyor? ya da çok uzun ara verip ayda bir gibi mi sürüyorsunuz? Motorunuzda gps takip varsa o da aküden yer.
-
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Kapalı olsalar aküden yemezler ancak her sene akü yenilemeniz ilginç, hani hep kısa mesafe sürüyorsunuz da akü tam şarj mı etmiyor? ya da çok uzun ara verip ayda bir gibi mi sürüyorsunuz? Motorunuzda gps takip varsa o da aküden yer.
Kısa mesafe kullanıyorum sürekli evet. Eve geldiğim zaman falan hemen kapatmadan evvel 5 10 dk daha çalışır vaziyette durursa şarz eder mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
watercolours adlı üyeden alıntı
Öğretmen ve sorunsal?
evet sorunsall
Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.
-
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Kısa mesafe kullanıyorum sürekli evet. Eve geldiğim zaman falan hemen kapatmadan evvel 5 10 dk daha çalışır vaziyette durursa şarz eder mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
evet sorunsall
Öğretmen ve ŞARZ. Sen yapma bari ŞARJ ŞARJ
-
E.Yzr adlı üyeden alıntı
Öğretmen ve ŞARZ. Sen yapma bari ŞARJ ŞARJ
hızlı yazdığım için hata olabilir. sürekli TDK gibi davranmayı bırakın. Burada başka bir sorundan bahsediyorum. Bilginiz varsa yardımcı olabilirsiniz. Eğer bilginiz yoksa insanların eksiklerini arayıp dalga geçmek için kendinizi küçük düşürmeyin
Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.
-
Akü kaçak akım kontrolü yapın. Belki sürekli açık kalan bi ürün vardır.Akü heryıl bitmez tabi çok dandik akü kullanmadığınız sürece.
Örnek kendiniz yapın.
https://www.youtube.com/watch?v=Uk2krGqg9LE
-
Bir saattir cevap vermek için parmak kaldırıyorum, görmüyorsun örtmenim.
-
Hocam akünun bittiğini nerden anlıyorsun sen önce bize onu de hele dışarda şarj edip ölçüyor musun belki de senin akü bitmiyor şarjı olmadığı için sen öyle zannediyorum bu bir ihtimal bir de kısa mesafede şarj yetmeyebilir. Sonra olduğu yerde çalıştığı zaman akü şarj etmez. Uzun süre kullanmayınca da haliyle boşalir. Ölçmek lazım arada multimetre ile ne oluyor ne bitiyor diye
-
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Kısa mesafe kullanıyorum sürekli evet. Eve geldiğim zaman falan hemen kapatmadan evvel 5 10 dk daha çalışır vaziyette durursa şarz eder mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
evet sorunsall
Üstadım çok emin olmamakla beraber rölantide çalıştırmanın aküye şarj anlamında fayda sağlamadığını duymuştum, 2000-3000 devir sonrası yani hafif gaz verdiğimizde şarj etmeye başlıyor diye biliyorum. Benden daha tecrübeliler daha doğru bilgi verecektir.
-
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Kısa mesafe kullanıyorum sürekli evet. Eve geldiğim zaman falan hemen kapatmadan evvel 5 10 dk daha çalışır vaziyette durursa şarz eder mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
evet sorunsall
Hayır. Rölantide tam tersi aküden elektrikalır ama sarj etmez. Sarj etmesi için devirin yükseltilmesi gerekiyor.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Üstadım çok emin olmamakla beraber rölantide çalıştırmanın aküye şarj anlamında fayda sağlamadığını duymuştum, 2000-3000 devir sonrası yani hafif gaz verdiğimizde şarj etmeye başlıyor diye biliyorum. Benden daha tecrübeliler daha doğru bilgi verecektir.
Benim CB500F'te 1250dd rölantide kutup başlarında 14,35V okuyorum. Gayet uygun bir şarj gerilimi. Bir multimetre ile kontrol etmek lazım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------
BlueSpark adlı üyeden alıntı
Hayır. Rölantide tam tersi aküden elektrikalır ama sarj etmez. Sarj etmesi için devirin yükseltilmesi gerekiyor.
Merhaba, bir üstteki mesajıma bkz. (Ben 14,35V verebilen bir 12V akü bilmiyorum, siz biliyor musunuz?)
-
Kursad55 adlı üyeden alıntı
Hocam akünun bittiğini nerden anlıyorsun sen önce bize onu de hele dışarda şarj edip ölçüyor musun belki de senin akü bitmiyor şarjı olmadığı için sen öyle zannediyorum bu bir ihtimal bir de kısa mesafede şarj yetmeyebilir. Sonra olduğu yerde çalıştığı zaman akü şarj etmez. Uzun süre kullanmayınca da haliyle boşalir. Ölçmek lazım arada multimetre ile ne oluyor ne bitiyor diye
marş basmadığı için bitti kanısına vardım. Gecen sene değiştiğimde de aynısı olmuştu. Geçen sene bittiğinde 10 saat e yakın şarj ettirdim. iki gün sonra tekrar bitmişti değiştirmiştim.
Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.
-
Aku sarj olmasi yada baska sorunlari karistirmiyorum onu daha teknik anlatabilecek arkadaslar vardir sizlere.ancak sis fari gibi eklentilerin kapali olsa dahi guc harcadigina sahit olduk daha sonra akuden eklentiye cikan kablolara anahtar takip sorunu çözmüştük.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)