Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

2021 Triumph Trident 660

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı Marlboro52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bende elimdeki motorlardan birini satıp bunu alsam diye düşünüyorum aslında ama bendeki sıkıntı 190 boy 92 kilo. Motor biraz küçük kalır bana diye düşünüyorum. Bir de artçı hanım olacak genelde sanki bize hiç gelmez bu motor gibi geliyor. Siz alınca bi incelemesini veya artçılı fotoğraf isteriz artık. Baktım küçük geliyor street tripple 2. El bakacağım birtane.
    Hocam ben 187boy 85kg a küçük kalır diyordum sizin +artçı durumu varken bu motor cidden küçük kalır diye diüşünüyorum. Street tripleda da durumun çok farklı olacağını sanmıyorum malesef. İllaha üç silindirse eğer mecburen Tracer ya da Tiger a gidiyor rota. Hele ki artçı varsa.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Marlboro52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bende elimdeki motorlardan birini satıp bunu alsam diye düşünüyorum aslında ama bendeki sıkıntı 190 boy 92 kilo. Motor biraz küçük kalır bana diye düşünüyorum. Bir de artçı hanım olacak genelde sanki bize hiç gelmez bu motor gibi geliyor. Siz alınca bi incelemesini veya artçılı fotoğraf isteriz artık. Baktım küçük geliyor street tripple 2. El bakacağım birtane.
    Bence ne Trident 660 ne de Street Tripple artçılı kullanılacak motosikletler değil.

  3. #123
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence ne Trident 660 ne de Street Tripple artçılı kullanılacak motosikletler değil.
    Katılıyorum. Bunlar daha çok tek kişi viraj ve gazlamak için kullanılacak modeller. İşin içine uzun yol ve artçı girecekse enduro şart.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  4. #124

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum. Bunlar daha çok tek kişi viraj ve gazlamak için kullanılacak modeller. İşin içine uzun yol ve artçı girecekse enduro şart.
    Yok yahu, ben de böyle düşünüyordum da CB500F ile hem eski hem de yeni yoldan 4-5 kez İstanbul-Bodrum-İstanbul yaptıktan sonra nakedla da gayet de güzel uzun yol yapılır diyorum. Tabi ki artçısız, artçı olacaksa Adventure veya Sport Touring bir şey lazım...
    Ezio41 bunu beğendi.

  5. #125

    Üyelik
    18 Ekim 2007
    Evet haklısınız cb650f e binen artçı olarak hiç beğenmiyor ancak dominara binen beğeniyor böyle garip bir durum çok istiyorum yine naked 100+hp bir motosiklet almak ama tek de takılmak olmaz yani. Tracer 900 denemedim bir de ona bakarım

  6. #126
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Marlboro52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet haklısınız cb650f e binen artçı olarak hiç beğenmiyor ancak dominara binen beğeniyor böyle garip bir durum çok istiyorum yine naked 100+hp bir motosiklet almak ama tek de takılmak olmaz yani. Tracer 900 denemedim bir de ona bakarım
    Artçılı sürüşü uygun bir tarz değil bir kere bence naked sınıfı, kaldı ki bu model de nispeten ufak duran bir model gelmeden görmeden bir şey söylenmez ama gözüken o. Arkadaşların dediği çok mantıklı Triumph da bahsettiğiniz modeller tamamen saf sürüş ve viraj için uygun modeller artçılı sürüşü tavsiye etmez kimse.
    Bir de merakımdan soruyorum neden bu kadar seviyorsunuz artçılı sürüşü? Ben neredeyse nefret ediyorum zorunda kalmadıkça kimseyi almıyorum arkama. Bütün zevkimi keyfimi alıyor benim o iş.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  7. #127
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ergonomi hacimden ziyade dizaynla ilgili.

    Onemli olan da boydan ziyade apis arasinin yere mesafesi. Bu oran insandan insana cok degisiyor.

    Yoksa CB900F Hornet'in eni boyu Inazuma'dan cok da farkli degil.

    Peglerin konumu bayagi etkili. S1000R bayagi sikisik bir motosiklet mesela. DRZ400'de bayagi rahat.

    Her naked ayni degil tabii ki lakin bir cok yuksek hacimli naked'a artci almak, spor arabaya romork baglamak gibi bir sey. Hatta bazilari, suspansiyonlari uygun olmadigi icin bariz tehlikeli. Duzenli artci olacaksa sport touring tarzina yonelmek lazim. Oteki turlu hem size, hem artciniza, hem de motosiklete yazik...

  8. #128
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında fiyatlar o kadar arttı ki satışlar ondan düşük. Çok değil 1,5-2 yıl önce 40-45.000₺ civarına satılan ve o zaman dahi kitlesi tarafından pahalı bulunan MT-07 şimdi neredeyse 2 katı olan 80.000'e çıkınca satışların düşmesi çok normal. Bu sırf MT-07 için de değil, kısıtlı gelir sebebiyle tüketicilerimizin çok büyük çoğunluğu fiyata son derece duyarlı. Aynı paraya daha çok köfte olunca, imkânı olanlar için Avrupa markalarına yönelmek de mantıklı.
    MT7'den tek vazgeçme sebebim o değil. Kullanıcı kitlesi dolayısıyla baktıgım ilanların çoğu bana saçma sapan geldi. Açıklama yok bir şey yok adam sorunsuz yazmış koymuş. Bunu 3-5 kişi yapar tamam ama büyük bir kısmı öyle yapmış. Onun dışında saçma sapan stickerlar, boyalar, hasar kayıtları havada uçuyor. Ya arkadaş bu kadar uğursuz bir motor olamaz alan kaza yapıyor sonra satıyor. Yamaha servisi iyi para kaldırmıştır bu kekolardan.

  9. #129
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Linç edileceğim ancak mt7 18 bin lira satıldığında güzeldi. Bu paraları hak eden tek bir yanı yok. Zaten pek gittiği de yok millet abartıyor. Alt devirleri dolu üst devirleri dizel gibi. Viraj da da götü başı oynuyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben 187boy 85kg a küçük kalır diyordum sizin +artçı durumu varken bu motor cidden küçük kalır diye diüşünüyorum. Street tripleda da durumun çok farklı olacağını sanmıyorum malesef. İllaha üç silindirse eğer mecburen Tracer ya da Tiger a gidiyor rota. Hele ki artçı varsa.
    Artçı olarak size tavsiyem kesinlikle tracer 700'den uzak durun. Suzuki dl650'ye falan bakın. Üst ağırlık limiti çok düşük zaten dediği ağırlıklarda dahi şasisi esniyor

  10. #130

    Üyelik
    18 Ekim 2007
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçılı sürüşü uygun bir tarz değil bir kere bence naked sınıfı, kaldı ki bu model de nispeten ufak duran bir model gelmeden görmeden bir şey söylenmez ama gözüken o. Arkadaşların dediği çok mantıklı Triumph da bahsettiğiniz modeller tamamen saf sürüş ve viraj için uygun modeller artçılı sürüşü tavsiye etmez kimse.
    Bir de merakımdan soruyorum neden bu kadar seviyorsunuz artçılı sürüşü? Ben neredeyse nefret ediyorum zorunda kalmadıkça kimseyi almıyorum arkama. Bütün zevkimi keyfimi alıyor benim o iş.
    Artçılı veya artçısız aslında sürüş zevki açısından çok farketmiyor benim için tabii artçı yokken daha kıvrak ve atik oluyor motor orası kesin. Artçılı sürme sebebim aslında eşimin de benimle gezmek ve uzun turlar yapmak istemesi. Herkes gibi ben de aslında sport touring baktım ilk başlarda hatya bir tane multistradayı az kalsın alıyordum. Ancak ilginçtir naked motorlara bayılıyorum. Street tripple şasi olarak bans biraz uzun geldi sanki içimden hep iki kişi istersem touringe çevirebilirim gibi geldi bana. Ama dediğim gibi yakından pek binme inceleme fırsatım ne yazık ki olmadı.
    furkanguvenc bunu beğendi.

  11. #131
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Tracer 900
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    Triumph; Trident 660 motor bloğu ve şasesini kullanarak enduro ve adventure sports tarzında olmak üzere iki farklı motosiklet daha üretmeyi planlıyor,artçılı kullnacak olan arkadaşlar için seçenek olabilir.
    furkanguvenc bunu beğendi.

  12. #132
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://<a href="https://hizliresim.c...ZF.jpg</a></a>
    http://<a href="https://hizliresim.c...7D.jpg</a></a>

    Triumph; Trident 660 motor bloğu ve şasesini kullanarak enduro ve adventure sports tarzında olmak üzere iki farklı motosiklet daha üretmeyi planlıyor,artçılı kullnacak olan arkadaşlar için seçenek olabilir.
    Bana daha çok fan art gibi geldi.
    Green Arrow bunu beğendi.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  13. #133
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Tracer 900
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana daha çok fan art gibi geldi.
    Doğrudur tabiki katılıyorum düşüncenize,ancak Triumph distribütörlere yaptığı sunumda da bu resimlere çok benzer görseller kullanmış.Tabiki birebir aynıları olmayabilir ya da olmaz ama Trumph 660cc motoru ve aynı platformla 2 farklı model daha üreteceğini belirtmiş.
    [IMG][/IMG]
    furkanguvenc bunu beğendi.

  14. #134
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğrudur tabiki katılıyorum düşüncenize,ancak Triumph distribütörlere yaptığı sunumda da bu resimlere çok benzer görseller kullanmış.Tabiki birebir aynıları olmayabilir ya da olmaz ama Trumph 660cc motoru ve aynı platformla 2 farklı model daha üreteceğini belirtmiş.
    http://<a href="https://hizliresim.c...YF.jpg</a></a>
    O zaman güzel haber bence bilgilendirmeler için teşekkürler. Şafak 37
    ftkrblt bunu beğendi.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  15. #135

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Triumph, Aprilla gibi markalar çok güzel, ama servis ağıve yedek parça ulaşımı sorunlu. Özellikle motosikleti ulaşım aracı kullananlar için bu durum çok önemli. O yüzden ben bu markalara mesafeliyim

  16. #136
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Triumph, Aprilla gibi markalar çok güzel, ama servis ağıve yedek parça ulaşımı sorunlu. Özellikle motosikleti ulaşım aracı kullananlar için bu durum çok önemli. O yüzden ben bu markalara mesafeliyim
    Aprilia ok ancak Triumph için yedek parça ve servis çok uzun zamandır problem değil. Pahalılık ile ulaşabilirlik birebir aynı değil. Aprilia'da ulaşamazsınız ve pahalı iken, Triumph'ta çok uzun yıllardır güvenilir usta ve parça mevcut. Parçalar pahalı değil, motorun standartlarında ve servis dışında temin edilebilen bir sürü global website var.

  17. #137

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Ben Gaziosmanpaşada yaşıyorum. Triumph aldım diyelim, servisi ne yapacağım, bakıyorum avrupa tarafında servis yok. Bu konuda bilgisi olan var mı

  18. #138
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Gaziosmanpaşada yaşıyorum. Triumph aldım diyelim, servisi ne yapacağım, bakıyorum avrupa tarafında servis yok. Bu konuda bilgisi olan var mı
    Kıtalar arası seyahat planı aklınıza yatmıyorsa Triumph almayın derim.
    Kivancse, wing41 ve Green Arrow bunu beğendiler.

  19. #139

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Enteresan koskoca Avrupa yakasında servis yok. Avrupa yakası dediğin koca ülke sayılır. Bence servis önemli bir konu. Motorun albenisine kanmamak lazım, hobi amaçlı kullanılıyor çok km yapılmıyor ise güzel makine, aksi halde bezdirici olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    Yoksa fiyatı donanımı görünümü süper

  20. #140
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enteresan koskoca Avrupa yakasında servis yok. Avrupa yakası dediğin koca ülke sayılır. Bence servis önemli bir konu. Motorun albenisine kanmamak lazım, hobi amaçlı kullanılıyor çok km yapılmıyor ise güzel makine, aksi halde bezdirici olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    Yoksa fiyatı donanımı görünümü süper
    Avrupa yakasında servisi olmamasını bende eksi olarak değerlendiriyorum kabul lakin şunu da unutmamak lazım mesela bu modelin servis aralığı 16bin KM. Bugün Japon motorların kaçında var bu aralık? Bir de bu makinaları alıyorsanız arkadaşın da dediği gibi bir köprü geçmek çokta zor olmamalı.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)